První oficiální obchod LEGO v ČR - OC Westfield Chodov

Založil peki, 05.08.2022, 12:16:03

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Matthes_CS

CitaceZdravíčko Mat?j,

máme dobré zprávy! Další Den dospělých fanoušků se koná 10 Prosinec a jste zváni! Když necháte při placení ověřit, že jste dospělý fanoušek (AFOL),

racco42

Tak schválně, jestli budou muset nosit nové věci do stěny :-)

Robkteryten

Citace od: Matthes_CS kdy 06.12.2022, 15:36:00
CitaceZdravíčko Mat?j,

máme dobré zprávy! Další Den dospělých fanoušků se koná 10 Prosinec a jste zváni! Když necháte při placení ověřit, že jste dospělý fanoušek (AFOL),

Super a jak se dostanu k tomu afol ověření?

Matthes_CS

Citace od: Robkteryten kdy 06.12.2022, 18:07:26
Citace od: Matthes_CS kdy 06.12.2022, 15:36:00
CitaceZdravíčko Mat?j,

máme dobré zprávy! Další Den dospělých fanoušků se koná 10 Prosinec a jste zváni! Když necháte při placení ověřit, že jste dospělý fanoušek (AFOL),

Super a jak se dostanu k tomu afol ověření?

CitaceJe to opravdu snadné – jednoduše se zaměstnanci prodejny prokažte svou osobní e-mailovou pozvánkou, digitálním odznakem fanouška z VIP e-peněženky nebo čárovým kódem, který najdete níže.

skywalker007

Nemůžete mi někdo prosím přeposlat email, žádný mi nedorazil.
Zkoušel jsem znovu stáhnout samolepku a stále se mi nechce objevit v google pay.
Díky

Pool

Citace od: skywalker007 kdy 06.12.2022, 22:43:10Nemůžete mi někdo prosím přeposlat email, žádný mi nedorazil.
Zkoušel jsem znovu stáhnout samolepku a stále se mi nechce objevit v google pay.
Díky

Cizí mail ti k ničemu nebude, je v něm jen čárkový kód co má člověk v Googl Pay. Takže když by ses tím prokázal, tak by to připsalo VIP body tomu, kdo ti ten mail přeposlal a navíc myslím ani ten čárkový kód v sobě nenese tu informaci, že jsi AFOL. Pokud ti nepřišel mail, tak tě Lego neregistruje jako AFOL a proto ani nevidíš v GooglPay tu AFOL samolepku.

skywalker007

Citace od: Pool kdy 06.12.2022, 22:50:40
Citace od: skywalker007 kdy 06.12.2022, 22:43:10Nemůžete mi někdo prosím přeposlat email, žádný mi nedorazil.
Zkoušel jsem znovu stáhnout samolepku a stále se mi nechce objevit v google pay.
Díky

Cizí mail ti k ničemu nebude, je v něm jen čárkový kód co má člověk v Googl Pay. Takže když by ses tím prokázal, tak by to připsalo VIP body tomu, kdo ti ten mail přeposlal a navíc myslím ani ten čárkový kód v sobě nenese tu informaci, že jsi AFOL. Pokud ti nepřišel mail, tak tě Lego neregistruje jako AFOL a proto ani nevidíš v GooglPay tu AFOL samolepku.

Jenže tu samolepku mám ve výpisu využitých odměn, kde jde stáhnout, takže bych tam takto veden být měl jinak bych se k odměně nedostal, je z tohoto roku. Do seznamu jsem byl taky dříve zapsán. Koukal jsem do vláken a lidem v minulosti také někdy email nepřišel.

Pool

#187
No máš to velaké čudnaké, to by ti mělo pak fungovat. Tvůj mail mi v poště už zapadl, pošli mi ho do SZ. Jinak ten mail chodí třeba i do hromadné pošty či spamu, a taky asi musí mít člověk u nich povoleno zasílání mailů, ale pokud se ti zatím neaktivovala ta AFOL samolepka, tak to může být samo i tím :(.

Vasyk


peki


skywalker007

Citace od: Pool kdy 07.12.2022, 09:17:13No máš to velaké čudnaké, to by ti mělo pak fungovat. Tvůj mail mi v poště už zapadl, pošli mi ho do SZ. Jinak ten mail chodí třeba i do hromadné pošty či spamu, a taky asi musí mít člověk u nich povoleno zasílání mailů, ale pokud se ti zatím neaktivovala ta AFOL samolepka, tak to může být samo i tím :(.


Díky moc za pomoc, už mi to mezitím zaslal někdo jiný. Spam i hromadné maily samozřejmě kontroluji.

MiHo

Citace od: Pool kdy 07.12.2022, 09:17:13No máš to velaké čudnaké, to by ti mělo pak fungovat. Tvůj mail mi v poště už zapadl, pošli mi ho do SZ. Jinak ten mail chodí třeba i do hromadné pošty či spamu, a taky asi musí mít člověk u nich povoleno zasílání mailů, ale pokud se ti zatím neaktivovala ta AFOL samolepka, tak to může být samo i tím :(.

Mám to stejně čudnaké, v mobilu mám AFOL, "odměnu" AFOL také mám. Jen mám v mobilu na kartě špatný e-mail, na lego účtu mám správný emalil. Na podpoře mi řekli, že platí ten na lego účtu, že ten na kartě ničemu nevadí, e-maliy do Lega mi chodí, ale ten o AFOL day mi nepřišel ještě nikdy.

skywalker007

Citace od: MiHo kdy 07.12.2022, 12:41:11
Citace od: Pool kdy 07.12.2022, 09:17:13No máš to velaké čudnaké, to by ti mělo pak fungovat. Tvůj mail mi v poště už zapadl, pošli mi ho do SZ. Jinak ten mail chodí třeba i do hromadné pošty či spamu, a taky asi musí mít člověk u nich povoleno zasílání mailů, ale pokud se ti zatím neaktivovala ta AFOL samolepka, tak to může být samo i tím :(.

Mám to stejně čudnaké, v mobilu mám AFOL, "odměnu" AFOL také mám. Jen mám v mobilu na kartě špatný e-mail, na lego účtu mám správný emalil. Na podpoře mi řekli, že platí ten na lego účtu, že ten na kartě ničemu nevadí, e-maliy do Lega mi chodí, ale ten o AFOL day mi nepřišel ještě nikdy.


Problém s emailem mám také. Na vip účtu mám psán jeden a v profilu mám psán druhý. Email mi ke všemu změnili bez mého svolení, ani se na to neptali. Platil jsem často přes paypal, tak mi ve vip účtu automaticky nastavili paypal email, ale v detailu účtu mi zůstal starý. Zkoušel jsem ho několikrát měnit a nejde to.

skipper

Nech nespamujem AFOL Day vlákno tak to dávam sem lebo sa to týka LEGO Store  ;)
Kedže v lete ešte nebol v ČR LEGO Store tak k zmene použitia VIP bodov bez potreby generovať kupóny tipujem že chodil email ako na Slovensku kde sa písalo len o telefonických objednávkach.
Avšak "na Západe" s LEGO Stores, prípadne na kontá s domácou VIP krajinou tam, chodilo niečo ako dole (doležitý detail zvýraznený).
Údaje ku VIP kontu by ste mali brať ako dôverné a nedávať ich (polo)verejne ako to bolo v spomenutej téme ešte naobed.
Napríklad kombináciou zverejnených informácii a trochou social engineeringu na "neskúsenej obsluhe" Pražského obchodu by mohol niekto neopatrný prísť aj o body.


Citacemportant update to your LEGO® VIP Program
We're introducing some changes that will make it easier for you to get discounts on LEGO® products using your VIP Points.

You now no longer need to decide in advance how or where you want to use your discount. Any discount redeemed with VIP Points can be spent online, in store or by phone.

We're also looking to make the in-store VIP experience more secure. To earn or use your VIP Points, you'll now need to provide your card number or email address for your account. Please make sure you bring your card or details with you, as store associates will no longer be able to access your account without that information. The email address used for this communication should be the one associated with your account.

If you have any unused discounts from in-store or phone discount rewards that you've already redeemed in the Rewards Centre, we'll credit your account with the relevant points value. Any LEGO.com discounts you redeemed will remain unchanged. Please contact our Costumer Service if you have any questions.

Colonel32

Zjistil jsem, že člověk může dostat drobný set zdarma jako dárek, když obejde obchod se čtečkou QR kódů. Microscale Rebel Blockade Runner for the win.

Firekreeg

Musím za sebe říct, že jsem taky dost zklamaný přístupem některých zaměstnanců v LEGO Storu. V německém vždy odcházím nadšený, ale tady mám ty pocity všelijaké.

Ani by mi nevadilo, že je nějaké omezení na cokoliv, ale vadí mi ten způsob komunikace, kdy bez jakékoliv omluvy "například, omlouváme se, nemáme to tu dostatečně popsané, ale platí zde pravidlo to a to, chápeme, že to nemůžete vědět a tak pro tentokrát uděláme výjimku atp." Ale v zásadě přeci nemůžu okřikovat, nebo arogantně říkat zákazníkovi že něco dělá špatně, když to je za a) zákazník :) za b) to nemůže tušit. Tohle není problém jen LEGO Storu, ale většiny dnešních neosobních prodejen a výdejen.

Zažil jsem tam situaci, kdy nějaký "supervizor" sympatický jak pytel hoblin, tam drbal zákazníka za to, že nemá úplně docvaknutý kelímek z PAB. Bez oslovení, omluvy, upozornění, prostě jen arogantně že takhle NE. Zase si povzdechnu, jak mám vždycky v německu naplněné kelímky tak, že o 5cm přetékají a oni mi ještě gratulují, jak jsem šikovný, že mi to z toho nevypadne :)

Mě osobně tohle úplně odrazuje od návštěv toho obchodu, ale zase mi přijde špatné nechat pár pitomečků ničit nějaký love brand.

Další situace byla, že nemají skladem dárky k nákupu, jako na webu, ale nikdo to neřekne. Při dotazu jak to je, zase žádná omluva, pochopení, nabídka řešení nic. Prostě nemáme, nevíme a čau.

Proto doporučuju nenechat se a říkat jim co se vám nelíbí, co je špatně značené, psát ty hodnocení a recenze a nenechat si kazit radost z nákupu. To, že tam naběhne spoustu nadšenců jim mělo být jasné od začátku a měli na to být připraveni, pokud jim vadí lidi, co tam chtějí utrácet peníze, tak asi nemáme moc co řešit :)

Nejhorší je prodejce, co v každém zákazníkovi hned vidí vykuka, nebo problém. Jako člověka, co v tomhle oboru dělá desítky let, mě to strašně mrzí a štve. Možná už si lidi na co, že mizí úcta z zákazníkovi zvykly, protože jasně v posledních letech tu každý nakupuje jak šílený a neřeší kde a u koho. ale to se může v dohledné době zase změnit.




Pool

Firekreeg souhlas, už to tady na fóru píši asi potřetí, tady si můžeme donekonečna stěžovat a lamentit, ale to
 nic nezmění!!! Pište jim to do hodnocení, tady nám to můžete dát jako informaci na vědomí na co si dívat pozor, ale to je asi tak všechno.

peki

#197
Citace od: Firekreeg kdy 06.01.2023, 09:51:18Musím za sebe říct, že jsem taky dost zklamaný přístupem některých zaměstnanců v LEGO Storu. V německém vždy odcházím nadšený, ale tady mám ty pocity všelijaké.

Jen mi v tvém obsáhlém komentáři chybí jedna podstatná informace.

Zajisté jsi si jako dospělý komunikativní člověk, který chce sjednat nápravu i pro ostatní, kteří přijdou po době, nechal zavolat manažera prodejny a poskytl jsi mu konstruktivní zpětnou vazbu jako zákazník.

Jen mne mate popis v příspěvku, protože tam se o této části nic nepíše. ... Manažer prodejny na moje oprávněně výtky nereagoval....  Slovy klasika J.C Zlatovlásko vy jste spolu nehovořili? :)

Já se rozhodně netvářím, že vše je vždy zalité sluncem. Věřím, že všude (včetně mne ale i druhých je prostor se zlepšovat). Ale předpokladem je klidná a slušná komunikace směřující k posunutí situace. Vždyť Vás přece nikdo neukousne za to, že se slušně zeptáte. Nebo řeknete že z Německa jste zvyklí na jiný přístup. To, že se momentálně domnívám, že se na mne druhá strana dostatečně neusmívá, nebo reaguje podrážděně je (podle "moderních" výzkumů) částečně zkratkovitá obranná interpretace vašeho mozku. Proto je důležité udělat další krok a pokusit se KOMUNIKOVAT :)

Já mám info od jiných AFOLů, že reagují pozitivně (na kostkaře) a snaží se operativně vyjít vstříc. Naposled jsem mluvil v pondělí s Milanv. Před vánoci s igorusem.

Zase berte v úvahu že oni nejsou obchod jen pro AFOLy a pokud Vy tam nepřijdete v tričku kostky.org (a tím neříkám že nikdo jiný mimo komunitu kostek není AFOL) nepoznají jakého LEGO fajnšmekra mají před sebou.

Zase si pomohu slovy klasika J.C neříkejte mi že je to jako když si postavili hospodu u cesty a oni jim tam začali chodit lidi :)



Daniel

Citace od: Firekreeg kdy 06.01.2023, 09:51:18... mám vždycky v německu naplněné kelímky tak, že o 5cm přetékají...


...Nejhorší je prodejce, co v každém zákazníkovi hned vidí vykuka,...



Tak nevím, jestli si trošku neprotiřečíš. Já to beru tak, že se tímto jak "vykuk" chováš. A vadí ti, že tě za něj považují?

Freddy157

No nemyslím si, že je člověk vykuk, když toho kupuje dost, rozumí tomu a chce optimalizovat podle pravidel. Zároveň souhlasím, že je to o komunikaci a prostě záleží i na konkrétním zaměstnanci a pobočce. Malý příklad z poslední doby byl rozdíl mezi pobočkami v Londýně:

Westfield Shepherds Bush - Skoro prázdný obchod (navečer) a stálí zaměstnanci nadšení a ptají se co člověk staví a ochotně hledají různé díly a způsoby jak ušetřit, kelímky vrchovaté prostě vysypat do tašky. CMF rozpoznané a nachystané. Na to všechno jsem se postupně ptal a bylo vidět že to není vůbec problém.

Leicester Square - Obchod je plný celý den, narvaný turisty. Dárek, že nemají, sleva na eshopu není na setech na prodejně. I když je tam zaměstanců hodně, jsou docela vytížení a většina kromě zakladních věcí nic neví. Je tam prostě znát to, že vidí tisíce turistů denně.

Praha hádám může být tak něco napůl zatím, snad se tam bude nakupovat dobře do budoucna.

Firekreeg

Citace od: Daniel kdy 06.01.2023, 12:48:09
Citace od: Firekreeg kdy 06.01.2023, 09:51:18... mám vždycky v německu naplněné kelímky tak, že o 5cm přetékají...


...Nejhorší je prodejce, co v každém zákazníkovi hned vidí vykuka,...





Tak nevím, jestli si trošku neprotiřečíš. Já to beru tak, že se tímto jak "vykuk" chováš. A vadí ti, že tě za něj považují?


Nějak mě nepřekvapuje, že si v tom co píšu každý najde "to svoje". Neznáš mě, tak chápu, že si to můžeš myslet.
Já tvrdím, že nikde, kde jsem byl není napsané, nebo jasně řečené, jak ty kelímky máš plnit a že musí nebo nemusí být zaklapnuté.

Samozřejmě jsem se na to ptal, když sem tam byl poprvé a řekli mi, že to mám naplnit tak, aby mi z toho nic nepadalo, ne kvůli nim, ale kvůli mě, abych to nepoztrácel + mi dala rovnou ten papír pod víčko a ukázala, že můžu ještě nasypat dílky pod něj a tím si to přidržet (v CR ti ho nedaji vubec, az na pokladne, protoze asi nevi ze se da takhle pouzit)
a dala mi izolepu, aby to vse drzelo pohromade.

A pointa je v tom, ze kdyby mi nekdo rekl slusne, omlouvame se, ale takhle je to správně, priste si na to dejte pozor, nereknu pul slova.

a pro PEKIho, jasne ze jsem se ozval, i jsem jim od zacatku rikal, ze na te stene nemaji atraktivni dilky atd. A to opravdu slusne a spis jako podporu, protoze jsem rad, ze tu ofiko LEGO Store je. I sem je prosil a ukazoval jim, ze existuje web, kde se davaji obrazky aktualniho sortimentu na stene a sliboval mi, ze to tam obcas da (ale to myslim ze mozna ani nesmi podle nejakych internich pravidel.)

Hardegon

Citace od: Firekreeg kdy 06.01.2023, 14:51:09Já tvrdím, že nikde, kde jsem byl není napsané, nebo jasně řečené, jak ty kelímky máš plnit a že musí nebo nemusí být zaklapnuté.

Jestli tohle neni ten problém...
Základní pravidlo: Plný zavřený velký kelímek je za 499,-. Konec. Žádný "nemám to sice zavřený, ale nic mi z toho nepadá" nebo "ještě mi pučte izolepu, ať to donesu aspoň k pokladně". Hledat díry v systému a zkoušet se tam zaměstnance očůrat je špatně. Že jim to ještě někdo "vrací špatným hodnocením" mi přijde už hodně zbytečné.

Firekreeg

Citace od: Hardegon kdy 06.01.2023, 15:11:42
Citace od: Firekreeg kdy 06.01.2023, 14:51:09Já tvrdím, že nikde, kde jsem byl není napsané, nebo jasně řečené, jak ty kelímky máš plnit a že musí nebo nemusí být zaklapnuté.

Jestli tohle neni ten problém...
Základní pravidlo: Plný zavřený velký kelímek je za 499,-. Konec. Žádný "nemám to sice zavřený, ale nic mi z toho nepadá" nebo "ještě mi pučte izolepu, ať to donesu aspoň k pokladně". Hledat díry v systému a zkoušet se tam zaměstnance očůrat je špatně. Že jim to ještě někdo "vrací špatným hodnocením" mi přijde už hodně zbytečné.

to je zbytečná debata :) o tohle přeci vůbec nejde, ale opravdu vůbec. Já řeším ten rozdílný přístup prodejců, možná tedy na špatném příkladu.

Nejde o žádnou díru v systému a už vůbec ne nějakou pomstu v hodnocení. Jak říkám, já mám svědomí čisté a o mě tu v podstatě vůbec nejde, ale jestli máte tu potřebu mi dokázat, že pitomec jsem vlastně já, tak když vám to udělá radost, proč ne.

Jen ještě dodám, že u nás v Alze právě z tohohle důvodu bylo a je na každou kravinu dotazník, protože lidi se prostě sami neozvou, když jim něco vadí, ale přestanou k vám chodit. A to je mnohem horší, jak pro zákazníka, tak pro prodejce.

Strider

Také mám dojem, že vedení chodovského obchodu je jakoby malinko naštvané na lidi, že tam chodí a dávají velký důraz na to, aby vás v nestandardních situacích "školili" místo toho, aby Vám vyšli vstříc. Určitě tam mají co dohánět ve vztahu k práci a k zákazníkovi ve srovnání třeba s Donauzentrem nebo mým oblíbeným SCS.

ditetemnaporad


Miketuk

Citace od: Firekreeg kdy 06.01.2023, 15:35:42Jen ještě dodám, že u nás v Alze právě z tohohle důvodu bylo a je na každou kravinu dotazník, protože lidi se prostě sami neozvou, když jim něco vadí, ale přestanou k vám chodit. A to je mnohem horší, jak pro zákazníka, tak pro prodejce.

...kež by Alza aspoň vzala v potaz, když jim někdo dá zpětnou vazbu. Již delší dobu upozorňuju na špatné balení (především) Lega, kdy krabice chodí domlácené, odřené a nic se nezměnilo. Nejlepší je, když přijde sms na vyzvednutí do Alzaboxu, kde píšou, že šetří plastem, ať si vezmu vlastní tašku a balíček je pak obmotaný v "tunách" fólie, která ve výsledku je k ničemu, protože krabici Lega moc neochrání a ještě se to blbě rozbaluje.

ditetemnaporad

Citace od: Miketuk kdy 12.01.2023, 11:13:58...kež by Alza aspoň vzala v potaz, když jim někdo dá zpětnou vazbu.
...obmotaný v "tunách" fólie, která ve výsledku je k ničemu, protože krabici Lega moc neochrání a ještě se to blbě rozbaluje.

Naprostý souhlas. Jak jsem psal před Vánocemi, Alza již dosáhla určité velikosti a tak se podle toho začala i chovat. Na požadavek o způsob vyřízení reklamace vůbec nebere zřetel, stejně tak na poznámky u objednávky. Drtivá většina větších stavebnic ve slevě má poškozenou krabici. Jako sběrateli a kompletistovi mi to samozřejmě vadí. Krabice ze strečky se opravdu špatně vyndávají. Před Vánocemi jsem u nich něco koupil a měl v úmyslu udělat ještě dvě nebo tři objednávky. Po tom, co mi přišlo za salát a za reakci obchodníka, jsem od dalších nákupů, ač jakkoliv výhodných, upustil.

sharkabrick

Já bych na prodavače/obsluhu v LEGO store většinou dala pochvalu. Mluví s Vámi mile, většinou znají odpověď. 1x přinesli hlavičky perníčků ze skladu na dotaz.
Negativa mají že ne vždy automaticky dávají dárek k nákupu, musíte si to sami hlídat a příp. se připomenout. A prý oni sami nejsou schopni objednat krabičky na sestavované figurky. Takže dlouhodobě nejsou. Ze 7mi návštěv byly jen při otvíraččce a mezi svátky. Takže když sestavujete více figurek, není je kam dávat a do kelímku na zeď jim to vadilo :/
Na otázku proč nejsou dostala máma odpověď: Že je nemají, protože je lidi nevrací". No tak se dozvěděli že vratné nejsou a pokud by byly, lego by si je předpokládám "zazálohovalo" jako u kelímků.

Matthes_CS

Citace od: sharkabrick kdy 12.01.2023, 20:05:47Negativa mají že ne vždy automaticky dávají dárek k nákupu, musíte si to sami hlídat a příp. se připomenout.

Při první návštěvě jsem si říkal, že dárky k nákupu inzerované na pultu jsou nešikovně umístěné, že nejsou moc vidět. Při dalších návštěvách už jsem se vždy musel ptát na dárky k nákupu, protože jsem je nikde neviděl. Jednou mi polybag k nákupu zatajili a ještě někomu dávali nějaké samolepky na dárky.

Firekreeg

Citace od: Miketuk kdy 12.01.2023, 11:13:58
Citace od: Firekreeg kdy 06.01.2023, 15:35:42Jen ještě dodám, že u nás v Alze právě z tohohle důvodu bylo a je na každou kravinu dotazník, protože lidi se prostě sami neozvou, když jim něco vadí, ale přestanou k vám chodit. A to je mnohem horší, jak pro zákazníka, tak pro prodejce.

...kež by Alza aspoň vzala v potaz, když jim někdo dá zpětnou vazbu. Již delší dobu upozorňuju na špatné balení (především) Lega, kdy krabice chodí domlácené, odřené a nic se nezměnilo. Nejlepší je, když přijde sms na vyzvednutí do Alzaboxu, kde píšou, že šetří plastem, ať si vezmu vlastní tašku a balíček je pak obmotaný v "tunách" fólie, která ve výsledku je k ničemu, protože krabici Lega moc neochrání a ještě se to blbě rozbaluje.

No ono se to ještě zhoršilo tím, že se teď nebalí zboží třeba do Alzaboxů vůbec, takže mi naposled přišla krabice špinavá od bláta z toho boxu. Sběratelky bych asi kupoval právě v LEGO Storu, kde je možné si vybrat krabici osobně. U E-shopu je to vždycky ruleta a je to i dané tím, že skladníkům je jedno co mají v ruce a netvrdím, že za to mohou oni, je to systémové nastavení.