Omyly pri objednávkach na Bricklinku

Založil Villa Legina, 23.08.2013, 15:35:46

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Dingo

Citace od: Izmael10 kdy 25.08.2013, 12:22:54
Citace od: Dingo kdy 25.08.2013, 12:16:00
Za co bych tedy měl dávat pozitiv? Jediný klad z celé objednávky bylo to, že díly přišly ve stavu, v jakém jsem je kupoval...

Toto je jasný pozitiv. Takže by si sa mal trochu uvedomiť a nebyť taký náročný, lebo celý obchod prebehol v norme....

Nesouhlasím s tebou, pro mě jsou důležité tři aspekty:

- komunikace
- doba dodání
- stav objednávky
...

Co je sakra náročného na tom, že spěchám na díly, prodejce slíbí, že je odešle hned, jak dojde platba ale učiní tak po dvou týdnech???

standa26

Je potřeba respektovat kupujícího, říci svůj názor a možnost nakupovat si kde chce, nelíbí se ti tam, nenakupuj tam. Ale stejně tak i prodejce, že si může prodávat, komu chce. Já s Matošo obchodem spolupracuji už nějaký ten rok a nikdy nenastal problém. Tedy, pokud tam někdo chcete nakupovat, určo bych doporučil i když je to konkurence.  :)

thunnus

Citace od: Luky1987 kdy 24.08.2013, 14:33:22
Jakýkoliv převod v ČR je do 24 hodin, kdokoliv mi posílá prachy, často je mám na účtu ještě ten daný den.

Mluv za sebe, mně se stalo, že jsem platil přes Ćeskou poštu, protože pobočku mám za rohem, banku mám daleko od svého bydliště,paypal nemám, ani internetové bankovnictví - prostě si nevěřím, aby se do něj někdo nenaboural - a platba se zpozdila o dva dny, prodejce se na mě naštval, protože to bylo na konci měsíce a prý mu to nějak úplně podělalo účetnictví a už se mnou nikdy nechce obchodovat.
Česká pošta je opravdu hrozná, balíčky doručuje pozdě a často poničené. Tak to dopadá, když je de facto monopol, navíc ještě státem chráněný.
lego is not a hobby, its the meaning of life :-)

Futurion

Citace od: thunnus kdy 25.08.2013, 12:36:48
Citace od: Luky1987 kdy 24.08.2013, 14:33:22
Jakýkoliv převod v ČR je do 24 hodin, kdokoliv mi posílá prachy, často je mám na účtu ještě ten daný den.

Mluv za sebe, mně se stalo, že jsem platil přes Ćeskou poštu, protože pobočku mám za rohem, banku mám daleko od svého bydliště,paypal nemám, ani internetové bankovnictví - prostě si nevěřím, aby se do něj někdo nenaboural - a platba se zpozdila o dva dny, prodejce se na mě naštval, protože to bylo na konci měsíce a prý mu to nějak úplně podělalo účetnictví a už se mnou nikdy nechce obchodovat.
Česká pošta je opravdu hrozná, balíčky doručuje pozdě a často poničené. Tak to dopadá, když je de facto monopol, navíc ještě státem chráněný.

Samý problém. Tak hlavně, že nemáš IB, protože to je terčem úspěšných útoků dnes a denně  ;D

thunnus

Citace od: Futurion kdy 25.08.2013, 12:39:37
Citace od: thunnus kdy 25.08.2013, 12:36:48
Citace od: Luky1987 kdy 24.08.2013, 14:33:22
Jakýkoliv převod v ČR je do 24 hodin, kdokoliv mi posílá prachy, často je mám na účtu ještě ten daný den.

Mluv za sebe, mně se stalo, že jsem platil přes Ćeskou poštu, protože pobočku mám za rohem, banku mám daleko od svého bydliště,paypal nemám, ani internetové bankovnictví - prostě si nevěřím, aby se do něj někdo nenaboural - a platba se zpozdila o dva dny, prodejce se na mě naštval, protože to bylo na konci měsíce a prý mu to nějak úplně podělalo účetnictví a už se mnou nikdy nechce obchodovat.
Česká pošta je opravdu hrozná, balíčky doručuje pozdě a často poničené. Tak to dopadá, když je de facto monopol, navíc ještě státem chráněný.

Samý problém. Tak hlavně, že nemáš IB, protože to je terčem úspěšných útoků dnes a denně  ;D

Není, ale znám případ ze svého okolí, byť teda ne úplně blízkého, kdy se to stalo...
lego is not a hobby, its the meaning of life :-)

DarkDrago

Česká pošta? Nevím jak ty, ale já s ní nemám problémy. Balíčky chodí na čas (prodej i kup) a posílání peněz je taky normální a celkem rychlé.
To, že mi přišel poškozený balík se mi stalo jednou a to ještě byla chyba prodávajícího, který balík přejel jen jednou páskou, aby se neotevřel, pak přišel otevřený...
Dračí páni s mocí ohně...

thunnus

Citace od: darkdrago kdy 25.08.2013, 12:51:18
Česká pošta? Nevím jak ty, ale já s ní nemám problémy. Balíčky chodí na čas (prodej i kup) a posílání peněz je taky normální a celkem rychlé.
To, že mi přišel poškozený balík se mi stalo jednou a to ještě byla chyba prodávajícího, který balík přejel jen jednou páskou, aby se neotevřel, pak přišel otevřený...

Tak to já mám zkušenosti spíš přesně opačné, mně už hodně balíčků přišlo poničených (taky záleží, jak to prodejci zabalí), jeden byl dokonce roztržený a vypadly z něj nějaké kostky, pošta to dala do jakéhosi sáčku, nechybělo nic ale moc to nevypadalo, vzhledem k tomu jsem to pak ani neřešil. Promáčknuté krabice jsou ale velmi časté, už nic ani neříkám.
Co se týká rychlosti, tak tam je to různé, většinou mi balíčky dojdou 2 až 3 dny po odeslání, stává se i ten jeden den, to je ale zřídka, ovšem se ale stalo i to, že se balíček zatoulal na víc než týden.
Myslím ale, že jsme se odchýlili od tématu, měl by se probírat BL a ne to věčné nadávání na ČP
lego is not a hobby, its the meaning of life :-)

Matošo

Dingos:
Ale to jsi můj milý měl napsat, že na díly spěcháš... nic takového jsi nepsal.
Odpovědět na tvoje dotazy jsem ti nemohl, nebyl jsem na mejlu - měl jsem zavřeno...

Mášu mě již 4 objednávky a všechny předchozí (kde jentak pro zajímavost cena poštovného převyšovala cenu dílků...) byly odeslány dovolím si říct do druhého dne.

Navíc neustále lžeš, jelikož zásilka byla odeslaná 9 dnů od platby, nikoli dva týdny a čekal jsi na ní 11 dnů od zaplacení, nikoli tři týdny...

Přeber si to jak chceš, já si z toho beru jenom jedno ponaučení - s kindrsákama obchodovat jenom velmi opatrně, nemaj o prázdninách co na práci a myslí si, že ostatní jsou na tom stejně.

Neboj se, určitě se na to nevykašlu pro to, že jeden klučina musel čekat o 5 dnů déle na balíček než by chtěl, na to mám příliš mnoho spokojených zákazníků, kteří by z toho nebyli rádi  :)

Hardegon

Z vlastní zkušenosti si na Matoša nemůžu stěžovat. Naopak. Patří k nejlepším prodejcům v ČR a rád se do obchodu vracím. A že se jednou dodání protáhlo neni důvod pro horší komentář. Stejně jako Matošo neměl zrovna možnost rychle reagovat, Dingo si balík mohl obědnat o týden dřív. Každý měl nějaký vlastní důvod, proč tak neučinil.

DarkDrago

Pokud objednávka byla 100% v pořádku a přišla o několik dní později, tak nevím co řešíš. Pokud jsi u něj nakupoval už předtím a máš otevřené nějaké další objednávky tak nevím proč si vyskakuješ, kvůli jednomu zpoždění a to hlavně přes léto, nevím co bys říkal na Vánoce kdy se všechno kupuje na poslední chvíli a prodejci nestíhají.
P.S. zajímalo by mě jaká by byla tvá reakce kdyby jsi obdržel balík na druhý den a půlka věcí špatně.
Dračí páni s mocí ohně...

Dingo

Každý fakt, který zde podkládáš je naprostá lež a prostě tvůj přístup mi vadí...

Já na to mám jako důkazy e-mailovou komunikaci, bohužel jednosměrnou, protože ty si se neobtěžoval napsat, že se objednávka zdrží o dva týdny...

Dělej si co chceš, piš si co chceš, tvůj přístup mi vadí, a mně je poměrně jedno, že mi je 18, 30, 40...

Myslím, že z tvých posledních asi 5 komentářů si všichni udělají obrázek, jak ti je zákazník u zadnice, to, že 4 předešlé objednávky dopadly OK, byl důvod, proč jsem chtěl nakupovat a nakoupil jsem ještě jednou. Věř, bylo to naposled, raději u někoho jiného, v Česku je kvalitních obchodníků myslím hodně a zákazníků si váží.

Abych vyvrátil tvůj mýtus, víš, já s dovolením počítám do doby, kdy jsem čekal na objednávku i to, že ses 5 dní neuráčil mi zaslat Invoice...

Pokud nejsi proti, rád bych s tebou konverzaci ukončil, už mě to velmi unavuje, dělej si to, jak uznáš za vhodné... V hlavě mám spoustu nadávek a nepříjemných slov, jakými bych tě mohl častovat, ale doopravdy se nebudu snižovat na úroveň nějakýho "dospěláka". Jednu si ale neodpustím, co očekávat od slávisty... :)

Matošo, s Bohem.

otaznik

Citace od: thunnus kdy 25.08.2013, 12:36:48
paypal nemám, ani internetové bankovnictví - prostě si nevěřím, aby se do něj někdo nenaboural
To je trošku schizofrenie, ne?

Dingo

#42
Citace od: darkdrago kdy 25.08.2013, 14:18:20
Pokud objednávka byla 100% v pořádku a přišla o několik dní později, tak nevím co řešíš. Pokud jsi u něj nakupoval už předtím a máš otevřené nějaké další objednávky tak nevím proč si vyskakuješ, kvůli jednomu zpoždění a to hlavně přes léto, nevím co bys říkal na Vánoce kdy se všechno kupuje na poslední chvíli a prodejci nestíhají.
P.S. zajímalo by mě jaká by byla tvá reakce kdyby jsi obdržel balík na druhý den a půlka věcí špatně.

Za 1. kdyby Matošo včera nepsal svůj příspěvek, kdyby se mě v každém příspěvku nepokoušel urážet místo toho, aby dodal nějaké pádné argumenty a pokusil se nějak potvrdit své lživé informace, vůbec nic bych neřešil... Myslete si, že tu prudím, že se nudím, protože venku prší...

Nikoli, štve mě jeho přístup a rád bych na to upozornil... Můžu napsat klišé, že se jedná o princip, ale prostě nejsem s jeho službami spokojen a dal jsem to v této sekci, když jsme zabloudili do českých BL obchodů, najevo...

U tohoto prodejce zřejmě heslo Můj zákazník - můj pán neplatí, dobře, každý máme nějaké způsoby, jak si kupující udržíme, třeba si myslí, že když jsem mladší než ostatní, že to nebudu řešit. Chyba.

Abych Ti odpověděl na tvůj dotaz, kdyby mi poslal díly v čas ale nekompletní, řešil bych to stejně - napsal bych mu, napsal bych mu ještě a ještě, ale stejně by mi neodpověděl...  :-X

Futurion

Citace od: otaznik kdy 25.08.2013, 14:22:13
Citace od: thunnus kdy 25.08.2013, 12:36:48
paypal nemám, ani internetové bankovnictví - prostě si nevěřím, aby se do něj někdo nenaboural
To je trošku schizofrenie, ne?

Nemyslíš spíš paranoiu? ;)

thunnus

Citace od: Futurion kdy 25.08.2013, 15:26:21
Citace od: otaznik kdy 25.08.2013, 14:22:13
Citace od: thunnus kdy 25.08.2013, 12:36:48
paypal nemám, ani internetové bankovnictví - prostě si nevěřím, aby se do něj někdo nenaboural
To je trošku schizofrenie, ne?

Nemyslíš spíš paranoiu? ;)

Děkuji za provokaci, nazval bych to opatrností a taky, já nakupuju tady v čr, takže se bez toho obejdu  ;)
lego is not a hobby, its the meaning of life :-)

DarkDrago

Úplně tě chápu. Naši si taky nechtějí zakládat internetová, já si ho kdysi založil kvůli peněžní výhře.
Pokaždé někdo z rodiny přijde s tím, že potřebuje něco rychlo zaplatit, nebo jestli by nemohly na ten účet přijít peníze z nějakého prodeje, protože takhle je to všechno jednodušší.
Poradil bych ti asi toto (kdybys jednou potřeboval), založ si ho a nedávej na něj velké peníze třeba jen 5000 Kč (nebo jinou částku, která by nebyla takovou ztrátou), když přesáhneš svůj "limit" tak peníze vyber, nebo si něco kup  ;D
Ano budeš platit jeden účet navíc, ale ušetříš za výpisy, převody budou rychlé (někdy zaplaceno ještě ten den)a v případě, že by se ti tam někdo opravdu dostal, o čemž pochybuju  ::) tak neztratíš celou výplatu a další našetřené peníze.

Ještě dodám, že na účtu si udržuju hladinu pod 2000 Kč, hlavně proto, že vydělané peníze hned investuju  ;D
Dračí páni s mocí ohně...

Ondra

Citace od: darkdrago kdy 25.08.2013, 16:25:41
Úplně tě chápu. Naši si taky nechtějí zakládat internetová, já si ho kdysi založil kvůli peněžní výhře.
Pokaždé někdo z rodiny přijde s tím, že potřebuje něco rychlo zaplatit, nebo jestli by nemohly na ten účet přijít peníze z nějakého prodeje, protože takhle je to všechno jednodušší.
Poradil bych ti asi toto (kdybys jednou potřeboval), založ si ho a nedávej na něj velké peníze třeba jen 5000 Kč (nebo jinou částku, která by nebyla takovou ztrátou), když přesáhneš svůj "limit" tak peníze vyber, nebo si něco kup  ;D
Ano budeš platit jeden účet navíc, ale ušetříš za výpisy, převody budou rychlé (někdy zaplaceno ještě ten den)a v případě, že by se ti tam někdo opravdu dostal, o čemž pochybuju  ::) tak neztratíš celou výplatu a další našetřené peníze.

Ještě dodám, že na účtu si udržuju hladinu pod 2000 Kč, hlavně proto, že vydělané peníze hned investuju  ;D
Ješte nám napiš jak si správně vytírat řit, rád si to od tebe přečtu  ::) :-* .Obecné rady s mixem filozofie zabalené do hávu objevu Ameriky, a tohle není první vlaštovka.
 uklidni se

Luky1987

To by mě zajímalo, kde lidé bez účtů uchovávají peníze...
Účet je nejbezpečnější místo, spíše vykradou byt než konto.

Izmael10

Citace od: Luky1987 kdy 25.08.2013, 20:18:13
To by mě zajímalo, kde lidé bez účtů uchovávají peníze...

Niektorí napríklad v LEGU.  ;D

Matošo

Citace od: Dingo kdy 25.08.2013, 14:29:00
Za 1. kdyby Matošo včera nepsal svůj příspěvek, kdyby se mě v každém příspěvku nepokoušel urážet místo toho, aby dodal nějaké pádné argumenty a pokusil se nějak potvrdit své lživé informace, vůbec nic bych neřešil... Myslete si, že tu prudím, že se nudím, protože venku prší...

Aha, takže já se tě pokouším v každém svém příspěvku urážet? Tebe uráží, když poukážu na to, že sis tu historku poněkud přibarvil?? Místo tří týdnů jsi čekal 11 dnů atd atd...
Pádné argumenty jsem ti dodal - nebyl jsem doma, měl jsem (a stále ještě mám) zavřený obchod.

Chceš potvrdit mé "lživé" informace? Tady to máš:




Doufám, že se teď chytneš za rypák, abych už tady nemusel tapetovat a handrkovat se o nesmysly...

Nebo chceš ještě další důkazy, aby sis potvrdil, že vše co jsem napsal je pravda?  ::)

Ostatním se omlouvám za spam, kdyžtak to pak vymažte nebo přesuňte někam ... do háje.

Dingo

#50
A co jako? 3 dny jsem čekal na Invoice, 12 dní od platby, kdy ti přišla na díly - celkem 15 dní... Takže se omlouvám, ani ne 21 dnů jak píšu já a ani ne 11 jak ty...

Víš, kdybys mi 10. napsal, že ti peníze přišly, nemusel bych si myslet, bůh ví co...

Celkem nechápu, co si těma výpisama chtěl docílit, Jáchyme Matouši,

Citace
8. 7.
komu: matoso
Dobrý den, zaplaceno.

bez reakce, že přišly peníze - ani přes status "Paid"

19.7.
CitaceDobrý den,

před 11ti dny jsem odeslal peníze. Zásilka dosud nepřišla a to jsem se byl dnes zeptat na poště...

Zajímalo by mě, jak to vypadá???

CitaceMoc nechápu, proč ignorujete mé e-maily a zprávy přes Kostky...

Zajímá mě pouze stav mé objednávky, kterou jsem JÁ dokončil zaplacením za zboží...

To už mi 21.7. trošku tekly nervy...

Konečně, 21.7., jsem byl poctěn odpovědí, ve 21 hodin, že zásilka by mohla možná už v pondělí 22.7. dorazit :o . Díky za zdařilý obchod!

Zásilka podána dne 20.07.2013 na poště xxxxxxxxxxxxxxxx
Zásilka připravována na dodací poště xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Zásilka doručována dne 22.07.2013 poštou xxxxxxxxxxxxxx
Zásilka dodána dne 22.07.2013 poštou xxxxxxxxxxxxxxx


EDIT: A víte, co je na celé věci nejvtipnější? Prodejce sice píše, že byl na dovolený a bla bla, že je to moje chyba a mám s tím počítat, ale speciálně jsem se díval tady na Kostkách, že se přihlašoval na forum. Proto mluvím o ignoraci.

pryb

U Matoša jsem nakoupil několikrát, naprostá spokojenost.

Citace od: Dingo kdy 25.08.2013, 14:22:02
Každý fakt, který zde podkládáš je naprostá lež a prostě tvůj přístup mi vadí...
Citace od: Dingo kdy 25.08.2013, 14:22:02
Abych vyvrátil tvůj mýtus, víš, já s dovolením počítám do doby, kdy jsem čekal na objednávku i to, že ses 5 dní neuráčil mi zaslat Invoice...
Citace od: Dingo kdy 25.08.2013, 22:37:09
A co jako? 3 dny jsem čekal na Invoice

Nemůžu si pomoct, tady něco nesedí. Jak mam sakra věřit tomu ostatnímu?
Aktuální projekt - třídička.
Youtube kanál

pryb

Jinak k původnímu tématu - chyba se samozřejmě stát může, v tom nejsem žádná výjimka. Otázka je, jak se k tomu dotyčný postaví. To s těma stromkama zatim vypadá na jasnej negativ - ne kvůli záměně dílů, ale kvůli naprostý nevůli se problémem zabývat.
Aktuální projekt - třídička.
Youtube kanál

Dingo

Citace od: pryb kdy 25.08.2013, 23:05:50
U Matoša jsem nakoupil několikrát, naprostá spokojenost.

Citace od: Dingo kdy 25.08.2013, 14:22:02
Každý fakt, který zde podkládáš je naprostá lež a prostě tvůj přístup mi vadí...
Citace od: Dingo kdy 25.08.2013, 14:22:02
Abych vyvrátil tvůj mýtus, víš, já s dovolením počítám do doby, kdy jsem čekal na objednávku i to, že ses 5 dní neuráčil mi zaslat Invoice...
Citace od: Dingo kdy 25.08.2013, 22:37:09
A co jako? 3 dny jsem čekal na Invoice

Nemůžu si pomoct, tady něco nesedí. Jak mam sakra věřit tomu ostatnímu?


Pro pánaboha, tak to byly 3 dny, 10 hodin, 9 minut. Ok?


Dingo

Heleďte se, lidi, mně to je poměrně jedno...

Já si z toho dneska beru jediný závěr -

nastal problém, problém ze strany prodejce, na tom bychom se snad i všichni shodli, promlém se řeší se zpožděním, ne zrovna moc diplomaticky přes forum, z větší části moje chyba, protože jsem to začal, z mého pohledu z největší části je to tady takhle rozpitváno prodejcem, prostě celkově, když 19 dnů (4.7. - 22.7.) odečtu dobu, kdy čekal na platbu (7.7. - 10.7.) čekal jsem na objednávku 15 dní. To je prostě fakt, konečná suma, konec.

Vadila mi komunikace s prodejcem během čekání, co víc, stačila by mi celkem jednoduchá omluva, přiznání chyby...

Místo toho jsem se dočkal urážek a zpochybnování, já jsem zde také nakupoval rád, díly přišly ve stavu, v jakém měly, laciná reklamní tužka za jednu korunu taky potěšila, ale tohle mi celkem stačí...

Asi ojedinělé pochybení prodejce, myslím, že pokud se tak neopakuje, není to až pro puntičkáře jako já, kteří díly vidí rádi tak +- do těch dvou týdnů (pro méně chápavé sarkasmus), důvod k přechodu ke konkurenci, která si zákazníků váží.

Matošo

Dingos:
Ano, vyřízení objednávky trvalo tentokrát déle, než je běžné, ale s důvody jsem tě seznámil, omlouvat se za to, že jedu s prckem na dvoutýdenní dovolenou se ti teda nebudu, to se na mě nezlob.
Samozřejmě, že jsem ti neodpovídal, vždyť jsem psal, že nejsem doma...
Pohrdáš-li reklamní propiskou (kterou dostávají všichni ke každé objednávce), tak mi jí vrať, jinde udělá lepší službu.
Dál to nemá cenu rozpitvávat, očividně jsi náročnější zákazník, než jakého mohu já dostatečně uspokojit, proto bude nejlepší, když si z toho oba vezmeme ponaučení a naše cesty se rozejdou - ty mi dáš negativní komentář, že mi to dlouho trvalo a že jsem ti neodpovídal (od toho komentáře jsou, nemusíš se bát zkažení feedbacku) a já si tě dám na black list.


Nicméně, abych nebyl stále off-topic, tak v případě, že zaměním nějaké díly, nebo odstíny DG/DBG a zákazník si toho všimne ;), tak buď hned vracím přes PayPal peníze, nebo dávám slevy na další nákupy - podle přání zákazníka. Je to nejjednodušší a nejrychlejší a vyhneš se tak zbytečnýmu handrkování.
Ale už jsem dokonce měl tu čest s pošukem, kterej tvrdil, že když něco objednal, tak jsem povinen mu to poslat (objednal 20 něčeho, fyzicky jsem měl jen 17...) a nezajímá ho, že jsem mu cenu chybějících dílů odečetl už z invoice (nebo to ani nepochopil a myslel si, že je to sleva ode mě jako bonus), že to prostě musím odeslat a když jsem mu dokonce refundoval zpět částku za poštovné, tak mi jí vrátil zpět s tím, že nechce slevu, že chce ty díly a že jsem povinen mu je poslat a tak pořád dokola... docela sranda.

Fox_25

Dingo
Mě by jen zajímalo proč do toho naprosto zbytečně pouštíš tolik emocí. Z toho všeho co tu je mi vyplývá že jsi nakoupil u Matoša, ten tě informoval o dovolené a po dovolené ti lego odeslal.

Teoreticky pokud by se jednalo o několik tisíc kostek tak bych měl trochu obavy, ale dělat vědu z kostek za necelých 170 kaček?

Nebo jinak, objednal jsem si cca 4000 kostek za nějakých 3700. Poprosil jsem prodejce o brzké odeslání, ale lego dorazilo myslím až za 14 dní ve stavu kdy jsem jej necelé tři hodiny třídil.
Co myslíš že jsem z toho vyvodil? Musel s tím mít hodně práce, navíc kostky byly v pořádku a dorazily, co si víc přát?

I od Matoša jsem kdysi bral trochu technicu a vše bylo ok.

Mimochodem jak si všimnout omylu u pár kostek když vám jich dorazí skoro 4000 v 50 druzích? Třídíte to a rovnou kontrolujete nebo to rovnou rozškatulkujete na stavění? Jednou jedinkrát jsem to kontroloval a z objednávky za 4000 kč chyběla jedna kostka v hodnotě padesátníku tak jsem to neřešil. Jen to zabralo fůru času. Teprve tehdy jsem si uvědomil jakou práci dalo to všechno roztřídit a zabalit.

Luky1987

Citace od: Fox_25 kdy 26.08.2013, 15:13:56
Mimochodem jak si všimnout omylu u pár kostek když vám jich dorazí skoro 4000 v 50 druzích?
Při poslední stavbě mi prošlo rukama během čtyř měsíců skoro čtvrt milionu kostek z cca 60ti objednávek.
Objednávám tam, kde vím, že to nemusím přepočítávat a stačí jen zběžně zkouknout, že jsou tam všechny loty.
Jiná možnost kontroly není.

wallac

Citace od: Fox_25 kdy 26.08.2013, 15:13:56
Jednou jedinkrát jsem to kontroloval a z objednávky za 4000 kč chyběla jedna kostka v hodnotě padesátníku tak jsem to neřešil. Jen to zabralo fůru času. Teprve tehdy jsem si uvědomil jakou práci dalo to všechno roztřídit a zabalit.

Najdou se bohužel ale i jedinci, kteří to řeší do krve, a ten padesátník se opravdu musí refundovat. A většinou je to u objednávek typu 100 lotů / 100 kousků, celková cena 100Kč..

Villa Legina

Citace od: Fox_25 kdy 26.08.2013, 15:13:56
Mimochodem jak si všimnout omylu u pár kostek když vám jich dorazí skoro 4000 v 50 druzích?

Myslím, že dá sa pracovať aj s digitálnou váhou, ktorá vie rozlišovať až na desatiny gramu. Stačí potom vedieť koľko váži jeden dielik a ľahko sa vypočíta množstvo s rezervou plus mínus kus, dva.