Nákup u Legáčka po internetu

Založil muzzo, 06.01.2006, 13:45:58

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Micho

Citace od: betakaroten kdy 06.01.2006, 22:05:10
Citace od: Micho kdy 06.01.2006, 19:31:03
Što slučilos?
Ehm... jazyk fóra je čeština a slovenčina, takže poskytnu zdarma překlad: "Co se sloučilo?", "Čo sa slúčilo?" ;D

Nie, je to z ruštiny, samozrejme nepísané azbukou ale foneticky. Takže znamená to -  Čo sa stalo?

betakaroten

Citace od: Micho kdy 06.01.2006, 22:07:20
Citace od: betakaroten kdy 06.01.2006, 22:05:10
Citace od: Micho kdy 06.01.2006, 19:31:03
Što slučilos?
Ehm... jazyk fóra je čeština a slovenčina, takže poskytnu zdarma překlad: "Co se sloučilo?", "Čo sa slúčilo?" ;D
Nie, je to z ruštiny, samozrejme nepísané azbukou ale foneticky. Takže znamená to -  Čo sa stalo?
Jo, to vím, ale takovýhle "jakobypřeklady" sám často používám, takže kdybych se někdy spletl a napsal, co se sloučilo, tak už to všichni budou pojímat. ;D

peter

#62
Citace od: Jarmila kdy 06.01.2006, 20:07:01Kdybych nechtěla nabídnout, tak nenabídnu. Takže pokud neuspěješ a mně přijde objednávka kompletní, tak Ti jedny výhybky přivezu do hospody...

Takže štěstí se na mne také usmálo a výhybky jsem nakonec sehnal v OD, do kterého jsem šel už spíše ze zoufalství a sice OD KOTVA na Nám. Republiky.
Citace od: Jarmila kdy 06.01.2006, 20:27:04Líbí. A srdeční záležitostí je pro mne Tvůj mlýn. To byla "láska" na první pohled.

Tak to jsem rád, že až tak :-[
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Karolina

#63
Já u Legáčka objednávala 1.1. večer rovné koleje a 2.1. dopoledne rovné koleje a výhybky. V pátek 6.1. mi volali, že tu první objednávku vykryjí, ale tu druhou už ne - rovné koleje i výhybky došly.

Karolina

#64
Tak Legulka to ze skladu určitě rovnou neodečítá. Stalo se mi, že jsem si něco objednala, když mi pak přišlo zboží, daná položka byla vyškrtnutá, že už není, ale na internetu byla ještě nejméně měsíc v nabídce.

Legáček

Co mám na to říct - měli jsme tu fakt před vánoci kolaps. Půlka lidí mi lehla s chřipkou najmula jsem brigáníky a ty kazili co se dalo. prostory kde ted jsem se ukázali jako nedostatečné takže jsme mohli denně expedovat jen omezený počet zásilek. Asi si řeknete že jsem to měla tušit. Možná měla, možná nemohla ted nevím. Co se týče výprodejů tak nevím jak to mám dělat aby byli všichni spokojení.  Vemte si že mám třeba 16 ks vlaků pošlu mail že máme slevu a příjde 30 objednávek - takže zákonitě 14 lidí naseru, ale jinak to nejde. Shop není připojený na sklad, takže nepozná, že už jsou doprodané.. Je to ale u všech výprodejů - kdo dřív příjde ten dřív mele.  Navíc ted po vánocích jsme totálně vyprodaní a zboží dostáváme postupně a LEGo hodně špatně vykrývá.

Není ale pravda že bychom tu byli na lidi zlí - jsme jen lidi a vy taky a třeba náš ton se vám může zdát divný i když mluvíme uplně normálně. Ono jednat s nějakými zákazníky jednat taky med. To sem příjde nasraný člověk a rozhodne se za každou cenu pohádat, tak s tím nic neuděláte a stejně o nás pak řekne že jsme hrozní.

Před vánoci jsme pracovali 18 hodin denně, ale stejně jsme toho spoustu nezvládli. Asi je na nás někdo naštvaný ale zase spousta zákazníků je spokojených. Ale ty se neozvou.

Spousta problému byla způsobena špatným zásobováním od LEGA - měla jsem v ruce potvrzení třeba od října že něco příjde 7.12.2005 a pak den před tím mi zavolali , že bohužel, takže pak když jsme to lidem volali jsme si vyslechli různé věci.....

Rovnou se tu dopředu bonznu že jsme ve skluzu s připisováním legáčkových kostiček - budou připsány do konce ledna.

Ještě k té objednávce vikingské lodi objednané 8.12.2005. Měli jsme uzávěrku objednávek k vyřízení do vánoc 6.12.2005. Nakonec jsme zvládli vyřídit všechny do 10.1.2005 - ale bohužel hodně věcí jsme museli rušit.  Všem jsme ale napsali maily - někomu nedošli, ale to už věc techniky, špatně zadaného mailu v registraci atd.

A ted v lednu jsme měli inventuru do 5.1. takže jsme začali vyřizovat objednávky od 29.12. až  6.1.2005.  Ale to je ted jedno - nezavděčím se lidem všem i kdybych se rozkrájela a musím se s tím naučit žít. Mějte se moc hezky - stejně vás mám ráda!!  :)

Katka
LEGÁČEK - specialista na lego
www.legacek.cz

Cavelon

Citace od: Legáček kdy 09.01.2006, 11:20:36
Shop není připojený na sklad, takže nepozná, že už jsou doprodané..

Toto prepojenie by IMHO mohlo vyriešiť mnohé problémy. Treba z techniky vytĺcť maximum. ;)

Raistlin M

Mno...to se mi zdá až neskutečné, že někdo v dnešní době ještě nemá propojený sklad s potřebnými místy.

Když přijde 30 objednávek, tak není nic jednoduššího, než je chronologicky seřadit a dělat vše dle pořadí. Drobná selekce na začátku sice zaměstná pravděpodobně jednoho člověka navíc, ale odpadne tím myslím spousta nepříjemností. Systém rozdělený na tři oddělené, vzájemně neinformované, "oddíly" je sice pro prodejce pohodlnější, ale právě zákazník je ten, kdo ve finále je bit.

muzzo

Citace od: Legáček kdy 09.01.2006, 11:20:36
Není ale pravda že bychom tu byli na lidi zlí - jsme jen lidi a vy taky a třeba náš ton se vám může zdát divný i když mluvíme uplně normálně. Ono jednat s nějakými zákazníky jednat taky med. To sem příjde nasraný člověk a rozhodne se za každou cenu pohádat, tak s tím nic neuděláte a stejně o nás pak řekne že jsme hrozní.

Zlí ne a Vy osobně máte dokonce příjemné vystupování, ale většina Vašich prodavaček by se mohla pokusit aspoň o náznak úsměvu a ne koukat na zákazníka jako na někoho kdo přišel otravovat. (Jestli jsem jediný na tomto fóru kdo s tím má problém, pak se to beru zpět a asi mám blbej ksicht).

PS:  set 7018 byl objednán 2.12.2005  ve 22:49:41. Takže se omlouvám, že jsem uvedl špatné datum v prvním příspěvku.

peter

Citace od: Legáček kdy 09.01.2006, 11:20:36... Je to ale u všech výprodejů - kdo dřív příjde ten dřív mele...

Myslím si, že toto splěno nebylo:

Citace od: peter kdy 06.01.2006, 19:50:44
... Jarmila si objednala až 45 minut po mě ... a má všechny ...

No nevadí, nejde o život, ale jen o Lego. Takže jsem si ony výhybky sehnal jinde a to je pro mě hlavní. Závěrem přeji Legáčkovi hodně štěstí a více spokojených zákazníků a méně problémů.
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Legáček

Co se týče Jarmily tak se jedná o jednoho z našich nejlepších zákazníků, takže když jsem postavená před volbu zda dát zboží jí, či někomu uplně neznámému tak dám přednost vždycky jí.  To by na mém místě udělal každý obchodník - vážím si všech zákazníků, ale ti stálí jsou naší obchodní páteří a na těch je potřeba stavět. Sami víte že tyhle nadstardantní vztahy máme s několika z vás. A samozřejmě i z těch běžných zákazníků se postupem času stávají stálí.

Chci abyste věděli, že sezonu jsme zvládli ve 4 lidech  + brigádníky, ale ti se museli pořád hlidat. Udělali jsme chyby a jsem z nich poučená. Proč myslíte že se stěhujeme do vetších prostor?? Abychom právě říští rok vše zvládli líp atd atd. Je to jedna z reakcí na vánoce.

Pokud mě a legáčka tady budete chtít  nějakým způsobem pranýřovat tak se vždycky důvod najde, ale ukažte mi obchod, kde je vše ideální.

A hlavně nejdřív by si měl každý zamést před svým prahem.

Jsem z tohodle věčného obhajování au unavená. Snad letos bude všechno lepší a kritiků budu mín.

Kačka z legáčka

LEGÁČEK - specialista na lego
www.legacek.cz

TomG

Only the best can survive.

Legáček

Vladimírova 6, Praha 4  Nusle - blízko od Náměstí Bratří Synků
LEGÁČEK - specialista na lego
www.legacek.cz

Cavelon

Ja osobne mám s Legáčkom relatívne dobré skúsenosti, ale zarazilo ma vyjadrenie o uprednostňovaní zákazníkov na základe tzv. nadštandardných vzťahov. Z toho mi logicky vyplýva, že keď si napr. takýto nadštandardný zákazník objedná v akcii 20 krabíc koľajničiek hoci aj dvatsiaty v poradí, tak 19 obyčajných zákazníkov pred ním, ktorí si objednali po 1 krabičke, nedostanú nič. Viem, že je jednoduchšie a efektívnejšie predať naraz 20 krabíc ako 20 x 1 krabicu, ale uprednostňovať zákazníkov na tejto báze mi pripadá nespravodlivé a pripomína mi to kedysi zaužívané praktiky. Skôr by som nadštandardných zákazníkov zvýhodnil cenovo (množstevné a kumulované zľavy) a nie na úkor ostaných, hoc iba potenciálnych zákazníkov. Spravodlivé je IMHO, že kto si prvý objedná, tak ten aj prvý dostane.

Raistlin M

Citace od: Cavelon kdy 09.01.2006, 23:57:10
Ja osobne mám s Legáčkom relatívne dobré skúsenosti, ale zarazilo ma vyjadrenie o uprednostňovaní zákazníkov na základe tzv. nadštandardných vzťahov. Z toho mi logicky vyplýva, že keď si napr. takýto nadštandardný zákazník objedná v akcii 20 krabíc koľajničiek hoci aj dvatsiaty v poradí, tak 19 obyčajných zákazníkov pred ním, ktorí si objednali po 1 krabičke, nedostanú nič. Viem, že je jednoduchšie a efektívnejšie predať naraz 20 krabíc ako 20 x 1 krabicu, ale uprednostňovať zákazníkov na tejto báze mi pripadá nespravodlivé a pripomína mi to kedysi zaužívané praktiky. Skôr by som nadštandardných zákazníkov zvýhodnil cenovo (množstevné a kumulované zľavy) a nie na úkor ostaných, hoc iba potenciálnych zákazníkov. Spravodlivé je IMHO, že kto si prvý objedná, tak ten aj prvý dostane.
Já jsem o tom byl přesvědčený od začátku, že to s tim upřednostňováním tak je. Mně udivilo, že je to pani Legáček ochotná zcela bez uzardění přiznat  a označit to za normální obchodní postup.

Jindroush

Citace od: Raistlin M kdy 10.01.2006, 00:07:22
Já jsem o tom byl přesvědčený od začátku, že to s tim upřednostňováním tak je. Mně udivilo, že je to pani Legáček ochotná zcela bez uzardění přiznat  a označit to za normální obchodní postup.

Mě to připadá jako naprosto košer přístup. Když jsi VIP u Eurotelu, taky se na helpline dovoláš dřív.  8)
Jindroush. (Moje Brickshelf galerie zde)

Raistlin M

Citace od: Jindroush kdy 10.01.2006, 01:32:48
Citace od: Raistlin M kdy 10.01.2006, 00:07:22
Já jsem o tom byl přesvědčený od začátku, že to s tim upřednostňováním tak je. Mně udivilo, že je to pani Legáček ochotná zcela bez uzardění přiznat  a označit to za normální obchodní postup.

Mě to připadá jako naprosto košer přístup. Když jsi VIP u Eurotelu, taky se na helpline dovoláš dřív.  8)

A když nejsem, tak vůbec? Třeba později, ale svůj "produkt" dostanu. ;)

Jindroush

Jen proto, že ho má Eurotel neomezeně. Ale to, že máš VIP klienty, které si předcházíš, to platí všude.
Jindroush. (Moje Brickshelf galerie zde)

Raistlin M

Citace od: Jindroush kdy 10.01.2006, 01:42:00
Jen proto, že ho má Eurotel neomezeně. Ale to, že máš VIP klienty, které si předcházíš, to platí všude.
Plně s Tebou souhlasím a nijak to myslím nekoliduje se smyslem mé odpovědi. VIP klienty je třeba si předcházet a nabízet jim pohodlí. (myslím to zcela vážně, bez jediného zrnka ironie)

Mates

Já myslím, že všechny tyto problémy by se vyřešily jednoduchou věcí. Napojit svůj internetový obchod na stav skladu. Když nebudu mít nic na skladu, nemůžu nic objednat!
Ať jsem takový a nebo makový ::) ;)

TomG

#80
Citace od: Mates kdy 10.01.2006, 09:58:17
Já myslím, že všechny tyto problémy by se vyřešily jednoduchou věcí. Napojit svůj internetový obchod na stav skladu. Když nebudu mít nic na skladu, nemůžu nic objednat!
Ať jsem takový a nebo makový ::) ;)

Jo to by resilo lecos, a hlavne byt dimenzovany na takovy provoz o vanocich. Jenze problem je, ze co jsem se bavil na to tema vcera s Kackou, tak by to nebylo tak uplne jednoduche, pze Legacek pouziva nejaky hotovy webshop a ze prej by to bylo hodne drahe to predelat, pokud dana aplikace to primo neumoznuje. Obzvlaste, kdyz web jde na serveru te firmy co to dodava a pripadne upravuje pro konkretni obchod.

Kazdopadne vime, ze to propojene neni a kdyz jsou slevy, tak se po zbozi zaprasi, a kdo driv prijde a casteji nakupuje (tudiz je VIP) ma vetsi sanci dany vyrobek ziskat. Muze se nam to libit ci nelibit a pokud nelibi tak proste nakupuju jinde. Ackoliv verim, ze Kacka dela co muze v ramci moznosti a o propojeni skladu s webem urcite taky uz uvazuje. Plus taky zapasi s TLC kdyz nedodavaji zbozi tak jak slibi.

Ve vysledku to sice vypada, ze to neni uplne ok vuci zakaznikum, ale dela co muze a primo rekne jak se veci maji i vcetne toho jak je to s VIP, coz priznejme si ktery jiny obchodnik tohle dela ?
Only the best can survive.

Dickie

Já musím Legáčka pochválit. V sobotu večer jsem podala objednávku, a když jsem náhodou v pondělí (tj. včera) došla poblíž, zašla jsem a optala jsem se, jestli to už není, slečna zašla dozadu, pohledala - a bylo!
druhá věc je, že upozornění, že to mám připravený, doteď na mail nedošlo...

Mrzí mě ale jedna věc - u minulé objednávky mi přišel mail, že ji mám na prodejně, a když jsem tam přišla, dozvím se, že mám jen část, zbytek je doprodanej a už nebude. v mailu o tom ale zmínka nebyla... počítám, že u téhle objednávky, až mail jednou dorazí, v něm taky nebude, že už část nemají...
Ceterum autem censeo Carthaginem delendam esse.

Jindroush

Zarazil jsem ten zprdokuličkismus, co se tu rozbujel.

Každý, kdo si myslí, že má na slevu nárok a že existuje 'spravedlivý' způsob rozdělování zboží, ať si jde podat přihlášku do ČSSD (popř. jejího slovenského protějšku).

Každý, kdo si chce postěžovat na Legáčka, ať napíše tetě Kateřině email, popř. soukromou zprávu.

Zbytek viz. bod 4 pravidel.
Jindroush. (Moje Brickshelf galerie zde)

TomG

Citace od: Jindroush kdy 10.01.2006, 10:45:54
Každý, kdo si chce postěžovat na Legáčka, ať napíše tetě Kateřině email, popř. soukromou zprávu.

A pokud mozno vecne a bez emoci co mate za problem nebo co se vam nelibi. 
Only the best can survive.

Jarmila

Citace od: Legáček kdy 09.01.2006, 13:28:54
Co se týče Jarmily tak se jedná o jednoho z našich nejlepších zákazníků, takže když jsem postavená před volbu zda dát zboží jí, či někomu uplně neznámému tak dám přednost vždycky jí.  To by na mém místě udělal každý obchodník - vážím si všech zákazníků, ale ti stálí jsou naší obchodní páteří a na těch je potřeba stavět. Sami víte že tyhle nadstardantní vztahy máme s několika z vás. A samozřejmě i z těch běžných zákazníků se postupem času stávají stálí.
Kačka z legáčka

Věděla jsem, že jsem VIP zákazník, ale že bych měla přednost před jiným zákazníkem, slyším poprvé a tetelím se blahem. ;D ;D ;D
Na druhou stranu pro mne jako vesnického zapadlíka je možnost objednávat po netu hotové terno.
Na další stranu mohu říci, že když se na mne v nějakých výprodejích nedostalo, tak mne to nijak nerozházelo. V případě, že jsem poslala peníze bez výzvy, což jsem zpočátku u Legáčka klidně dělala, a pak mi zavolali nebo poslali zprávu, že zboží už není, tak jsme se vždy dohodli, co si vezmu místo toho. Buď jsem dokupovala silnice nebo koleje a ten zbývající drobejš nějaké náhradní dílky. Asi pro mne není lego to nejdůležitější pro život.
A teď, co mám možnost zneužít ochoty některých z Vás, tak vlastně je na tom Legáček "bit", protože ty peníze, co bych utratila u něj, tak utratím díky Vaší ochotě někam mi dojít, koupit a následně mi to poslat nebo přinést do další Lego-pub-hospody.  ;D ;D ;D
Když jsem byla mladá, byla jsem domýšlivá. Ale teď? Teď už nemám chybu!!!

Dickie

#85
Citace od: Dickie kdy 10.01.2006, 10:45:05
počítám, že u téhle objednávky, až mail jednou dorazí, v něm taky nebude, že už část nemají...

mail ohledně předevčírem vyzvednuté objednávky UŽ dorazil. napsali mi, že jednu věc nemají a už se nevyrábí, takže ji není možné doobjednat a objednávka bude vyřízena bez něj.
zatím ovšem nenapsali, že ten zbytek by si bylo lze vyzvednout...

EDIT: dvě hodiny po tom prvním mailu přišel druhý. zboží bylo vyskladněno a můžu si je vyzvednout (což jsem předevčírem učinila...)
Ceterum autem censeo Carthaginem delendam esse.

Petrjr

Citace od: Dickie kdy 11.01.2006, 13:23:37
... napsali mi, že jednu věc nemají a už se nevyrábí, takže ji není možné doobjednat a objednávka bude vyřízena bez něj.
zatím ovšem nenapsali, že ten zbytek by si bylo lze vyzvednout...

EDIT: dvě hodiny po tom prvním mailu přišel druhý. zboží bylo vyskladněno a můžu si je vyzvednout (což jsem předevčírem učinila...)
Taktéž jsem dnes (11.1.) od Legáčka dostal podobné 2 maily. Stahoval jsem je najednou, ale dle času odesílání byl rozdíl mezi prvním a druhým 45 minut. V prvním je oznámení, že jedna věc není a nevyrábí se, atd. V druhém, že zbytek je vyskladněn. Objednáváno 3.1., 5.1. došla omluva že inventura stále pokračuje a vyřizovat budou až po 9.1. . Ze šesti objednaných věcí (z toho 4 ve slevě) nebyla jedna (zlevněná).