shop.lego.com

Založil Darth, 04.05.2012, 00:20:09

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 5 Hosté prohlíží toto téma.

juraj

Práve mi prisiel email o dvojitych VIP bodoch a A-wing pilot ako bonus pri nakupe SW nad 30 Eur.

Postovne zdarma od 35 Eur.

Ravenhorn

Jo, a také jsou nové SW sety v prodeji. Jen ta cena za tu bitvu na Scarif je fakt hodně nadsazená.
Castle, Pirates a Star Wars.

bartas

Double points také pro LEgo Stores

posjan

Neobjednával si někdo v Česku zásilku z LEGO shopu s tímto obsahem?
21306 Yellow Submarine
41149 Moana's Island Adventure
41150 Moana's Ocean Voyage
75822 Angry Birds Piggyho letadlový útok

Něco jsem si objednal, balík s mou adresou v pořádku dorazil, ale uvnitř je výše uvedené, tedy něco zcela jiného než jsem si objednal. Souhlasí jen počet položek. LEGO shop už reklamaci řeší, ale ...

otaznik

Citace od: posjan kdy 22.12.2016, 11:01:50
LEGO shop už reklamaci řeší, ale ...
Ale co? Je to samozřejmě nepříjemné, ale určitě to vyřeší k tvé spokoejnosti = budeš mít to, co sis objednal.

posjan

Ale bude to až po Vánocích, ikdyž nová zásilka je již připravena k odeslání.
Paní na infolince překvapilo, že v zásilce nebyl žádný papírový doklad.
Mě překvapilo, že z kombinace zboží v objednávce nemůže dohledat o kterou objednávku se jedná.

Ravenhorn

Já mám na cestě objednávku, ale s něčím jiným  :P   Doufám, že dojde zítra a bude tam co jsem si objednal  ;)
Castle, Pirates a Star Wars.

Anatyt

Ma udivuje, že tu máte tolko reklamácií, ale stále to ospraveläujete, ze - veď to sa vyrieší, LEGO to napraví. Reklamácia za reklamáciou tu na Kostkách je, ale všetko je OK, LEGO je sväté.

Hacislav

Citace od: Anatyt kdy 22.12.2016, 19:03:55
Ma udivuje, že tu máte tolko reklamácií, ale stále to ospraveläujete, ze - veď to sa vyrieší, LEGO to napraví. Reklamácia za reklamáciou tu na Kostkách je, ale všetko je OK, LEGO je sväté.

Protože ty ostatní desítky/spíše stovky objednávek, které zdejší kostkaři udělají proběhnou naprosto v pohodě. A případné reklamace, atd řeší Lego mnohem vstřícněji než jakákoli firma s kterou jsem kdy měl co k dočinění.  8)
moje fotky Rajče a Flickr - pinterest

Vasyk

Také si postěžuji, chtěl jsem si koupit 10 M motorů, ale jelikož už jsem si je kdysi koupil, tak mi stornovali objednávku dříve než mi došlo potvrzení že děkují za objednávku. To, že mi peníze budou blokovány týden v nezaúčtovaných operacích už ani neřeším. Osobně mi tohle jejich omezení na X ks jednou za život přijde DOST trapné. Takže vážené LEGO, v dnešní době je toto omezování OPRAVDU trapné. Ptám se, máte to zapotřebí ? Konec postěžování si  >:D.

Hana129

#820
JJ toto je tragédie no, některé věci jsou limitované i 1 ks na domácnost. Mně to spíše připadá jako umělé zvyšování poptávky, protože to co je "nedostupné - omezené"
tam se projeví zvýšený  zájem...

U FIO banky jsou peníze dokonce  bloklé i celý měsíc.

Vzpomínám na dobu, kdy jsi i ty zajištoval hromadné nákupy a i na dobu, kdy na S+H byli rádi, že jsem "něco" hromadně objednala.


Ale ono se jim to  vrátí a "běžní" spotřebitelé tím ztratí zájem o značku Lego, když bude dostupnější "např. "L****"


papluh

Tipujem, že keby si prišiel do fyzického LEGO Store tak tie motory dostaneš, teda ak by mali zásobu.
Možno by za to stálo zavolať a riešiť, cez reálnu osobu. Mne tak raz zamietli reklamáciu dielikov, tiež okamžite po odoslaní skrz automatický systém a po dohovore sa dalo.

Ale tie limity sú obojsečná zbraň, majú svoje dôvody. Tým hlavným sú reselleri. Ak by tam neboli žiadne, tak je kopec setov, ku ktorým by sa "normálny" zákazníci nedostali. Teda ani teraz to nieje žiadna sláva, aj takto je problém zohnať niektoré Seasonaly už tesne po predstavení, ale bolo by to ešte horšie. Takto musia mať reselleri vytvorených aspoň viacero kont.

Problémom je, že ten systém je netransparentný. Niečo ti dovolia na stránke a potom sa to vyhodnotí inak. Takto na to doplácajú stavitelia, ktorí majú pre ten hlúpy algoritmus podobnú spotrebu ako reseller.

Hacislav

Citace od: papluh kdy 22.12.2016, 20:15:30
Ale tie limity sú obojsečná zbraň, majú svoje dôvody. Tým hlavným sú reselleri. Ak by tam neboli žiadne, tak je kopec setov, ku ktorým by sa "normálny" zákazníci nedostali. Teda ani teraz to nieje žiadna sláva, aj takto je problém zohnať niektoré Seasonaly už tesne po predstavení, ale bolo by to ešte horšie. Takto musia mať reselleri vytvorených aspoň viacero kont.

Problémom je, že ten systém je netransparentný. Niečo ti dovolia na stránke a potom sa to vyhodnotí inak. Takto na to doplácajú stavitelia, ktorí majú pre ten hlúpy algoritmus podobnú spotrebu ako reseller.
No reseleri by mnohem méně atakovali Lego shop, když by velkoobchod s Legem byl řekněme  funkčnější. Usuzuji alespoň podle naprosto tragické divizi Lego traiding Česká republika, na kterou jsem zatím neslišel jedinou pozitivní referenci (zato těch negativních kopu)
Dále kdyby Lego jako globální hrač  bylo schopno ošetřit si jednotný start dostupnosti konkrétního produktu po celém světě, místo bežné praxe, že američani již mají a evropani čekají týdny.
A v neposlední řadě, pokrytí zemí do kterých je Lego shop schopen/ochoten zasílat produkty je řekněme tragicky malý.
To všechno je voda na mlýn reselerů. 
moje fotky Rajče a Flickr - pinterest

Chairudo

Citace od: Vasyk kdy 22.12.2016, 19:29:29
Také si postěžuji, chtěl jsem si koupit 10 M motorů, ale jelikož už jsem si je kdysi koupil, tak mi stornovali objednávku dříve než mi došlo potvrzení že děkují za objednávku. To, že mi peníze budou blokovány týden v nezaúčtovaných operacích už ani neřeším. Osobně mi tohle jejich omezení na X ks jednou za život přijde DOST trapné. Takže vážené LEGO, v dnešní době je toto omezování OPRAVDU trapné. Ptám se, máte to zapotřebí ? Konec postěžování si  >:D.

Řešil jsem ten samý problém s Baseplate, omezení 10 na osobu na rok nebo podobnou dobu ;D
Tak jsem je koupil v Lego Store a ještě s 15% slevou.
YouTube LEGO videa, Fotky z výstav na Flickr

Villa Legina

Citace od: Anatyt kdy 22.12.2016, 19:03:55
Ma udivuje, že tu máte tolko reklamácií, ale stále to ospraveläujete, ze - veď to sa vyrieší, LEGO to napraví. Reklamácia za reklamáciou tu na Kostkách je, ale všetko je OK, LEGO je sväté.

Pravda. Nepoznám inú firmu, ktorá by mala takýto prístup k svojim zákazníkom. Vie si niekto predstaviť v dnešnej dobe, že by bol poslaný s prázdnou domov za to, že si chce kúpiť dve autá? Alebo z cestovnej kancelárie odpoveď: Vašu objednávku neakceptujeme, tento rok ste už na Lanzarote boli... Sú to čisto praktiky, aké človek si pamätá z čias komunizmu, ale teraz nie je príčinou neschopnosť vykryť ponukou dopyt, ale na vine je aj dospelý zákazník, ktorý také praktiky dovolí, čuší a je rád, že je rád. Ak fungujú reselleri, je to len dôkaz toho, že samotné Lego dopláca na to, že umelo zvyšuje dopyt, alebo nezvláda obchod. Skôr to prvé v kombinácii s bezohľadnosťou a snahou ovládať a mať monopol, aj za cenu skostnatených štruktúr.

Je to smiešne, na jednej strane ako sa tvária, že sú pre nich zákazníci vzácni, keď človek vchádza do Lego Store, vítajú a ukláňajú sa, akoby prišiel VIP a keď chce kúpiť viac, nedovolia mu. V každej inej firme by Bohu ďakovali nebesám, že majú také šťastie na zákazníka, čo kúpi 40 kríčkov alebo 3 kávovary naraz. Normálne by bolo, ak by dávali množstevné rabaty, kúp rovnakých 9, desiaty set dostaneš zadarmo.

Myslím si, že problém, čo sa týka dospelého zákazníka, je zložitejší. Oni vedia, že ide v mnohých prípadoch o závislosť a vášeň. Skúšam si to predstaviť ako niečo podobné, keď muži chodia za dominantnými prostitútkami, nevedia im odolať a ešte tým ženským za ponižovanie aj platia.   

papluh

Citace od: Hacislav kdy 22.12.2016, 21:23:58
No reseleri by mnohem méně atakovali Lego shop, když by velkoobchod s Legem byl řekněme  funkčnější. Usuzuji alespoň podle naprosto tragické divizi Lego traiding Česká republika, na kterou jsem zatím neslišel jedinou pozitivní referenci (zato těch negativních kopu)
Dále kdyby Lego jako globální hrač  bylo schopno ošetřit si jednotný start dostupnosti konkrétního produktu po celém světě, místo bežné praxe, že američani již mají a evropani čekají týdny.
A v neposlední řadě, pokrytí zemí do kterých je Lego shop schopen/ochoten zasílat produkty je řekněme tragicky malý.
To všechno je voda na mlýn reselerů.
Povedal by som, že reselleri vôbec nejdú v LEGO Shop-e po tom čo sa dá zohnať v maloobchode a tým pádom je z VO  >:D
Ide sa tam po Seasonaloch, LEGO Store/Shop exkluzivitách, "normálnych" exkluzivitách, promo set-och, ... jednoducho veci čo nie sú, sú predražené alebo obmedzené v bežnom predaji.

V tých ostatných veciach máš zčasti pravdu, ale to je svet korporácii. Aj výrobca áut dá lepšie výrobné sloty veľkému predajcovi s obratom desiatky áut mesačne a nie malému čo to nedá za rok :( Ani v rakúskom Mueller Drogerii nenájdeš modular a to tam majú veci ako Porsche.
Rozdielne dostupnosti netreba ošetrovať, to je výsledok toho že najednej strane máš jednotný trh s 300mil zákazníkmi a samostatnou jednotkou marketingu s ľudmi naskilovanými prostredím konzumerizmu a na druhej strane rozdrobené trhy kde sa nehovorí ani jedným jazykom. Navyše za to, že napr Batman Movie sety budú v US o pár týždňov skorej, žiaden reseller nebude vykupovať obchody, to je samovražda.
Že v niektorých krajinách, navyše v colnej únii nieje dostupný online Shop je výsledok skostnatenej štruktúry korporácie. Nastavia si pravidlá, že tam kde je predaj musí byť drahá korporátna štruktúra lokálne (linka, support, lokalizácia, administratíva...) a potom to porovnajú s rentabilitou trhu a nevide im to :(  Ale je aj ich právom si brániť maloobchodnú sieť pred resellermi čo to chcú využiť.

Osobne nemám zľutovanie s resellermi a scalpermi, je to biznis a ten je tvrdý. Nemôžu sa chcieť hrať na spotrebiteĺa a potom plakať keď ich LEGO odhalí.

Čo je problém, je že ich systém je neflexibilný a škodí tomu malému promile AFOLov, ktorých osobný dopyt po dieloch je tak veĺký, že ich systém dá do blacklistu. Sú tu LUGy, ambasádori a pod, kľudne by sa dala spraviť nejaká sieť whitelistu pre staviteľov... len by to asi stálo prachy (asi na úpravu ich SAP systému)

milanv

#826
Villa Legina: Tvůj dlouhý popis "jak to určitě (ne)bylo" mi připomíná jednu z povídek v Literárních poklescích od Leacocka. Aspoň doufám, že si ji i po těch letech pamatuju dobře: Tam se potkají dva ve vlaku, jeden pracuje ve veřejné prádelně a vykládá druhému dlouhé a tklivé příběhy lidí, co do jeho prádelny přicházejí. Všechny "vyčtené" ze stavu košil a jiného prádla. Dojde až k dramatickým koncům o zhrzené lásce apod., když si ten druhý ve vlaku uvědomí, že čirou náhodou dotyčný mluví o něm: to on dal minulý týden do prádelny své košile výjimečně se zmuchlanými límečky. Čistě protože se mu někde doma náhodou zmačkaly v koši na špinavé prádlo nebo něco podobného.

Tvůj tklivý příběh se dá také shrnout do jedné až krutě krátké věty: jednoduše LEGO momentálně nestíhá vyrábět kolik odpovídá poptávce - a snaží se uspokojit co nejvíc zákazníků i v těchto podmínkách.

A to je celé - tím se liší TLG od 99,99% firem (a jejich zboží) na trhu. A také dodávám, že to je zrovna teď. Když byli už několikátý rok po sobě v červených číslech, tak se taky chovali jinak a byli rádi za každého velkoodběratele.

Až je mi líto, jak jsem ti ten tklivý příběh o životní nespravedlnosti a hrozbě pro celou planetu zkazil  >:D
Pán na Žlutém hradě

milanv

#827
Dobře to taky napsal papluh: prostě AFOLové občas omylem, kvůli velikosti svých požadavků, spadnou do škatulky "podezřelý kšeftař". Ale tím, že s námi jinde zase firma komunikuje, tak se to dá řešit. Navíc když máme další informace a prostředky. Např. ty PF motory opravdu kupuji opakovaně a nemám s tím problém. A to je kupuji v množství pro celé výstavy kostky.org a všechno na své jméno! Prostě je musím kupovat osobně v LEGO Store, nejde to přes S&H. A to protože jsem zatím nic nepodnikl, možná by šlo se předem domluvit i líp, kdyby se člověk ozval. Třeba Janovi. Ono už v tom LEGO Store se mnou začali jednat výrazně jinak, když jsem jim (slušně!) řekl, proč a na co ty motory potřebuju.

A jinak musím říct, že já osobně jsem moc rád, jak se v tomto ohledu TLG chová, i když mi to osobně může občas být nepříjemné. Je to stejný případ jako třeba velké koncerty nebo sportovní zápasy a šmelináři s lístky. Pokud jako firma máte něčeho principiální nedostatek (nelze nafouknout stadion, nelze šmahem vykouzlit 3 další továrny na LEGO) a nechcete ztratit původní a základní cílovou skupinu zákazníků a s ní i svou pověst, nemůžete nechat ceny svého zboží volně na podmínkách trhu. Protože by se vyšroubovaly těma překupníkama mimo dosah zákazníků, pro které chce primárně prodávat. Pokud nevěříte, podívejte se na diskuse zákazníků o IDEAS setu "Ženy vědkyně" a uvidíte, že mám 100% pravdu. Tam je to úplně ukázkový příklad a výjimečně se to dostalo na veřejnost.

Takže u mě, přes veškeré obtíže pro mou osobu, dávám za tento přístup TLG velký palec nahoru. Samozřejmě budu ještě radši až dostaví rozestavěné továrny a bude lega víc :) Ale za současných podmínek dělají (v mých očích) to nejlepší možné.
Pán na Žlutém hradě

papluh

Citace od: Villa Legina kdy 23.12.2016, 00:13:12
Pravda. Nepoznám inú firmu, ktorá by mala takýto prístup k svojim zákazníkom. Vie si niekto predstaviť v dnešnej dobe, že by bol poslaný s prázdnou domov za to, že si chce kúpiť dve autá? Alebo z cestovnej kancelárie odpoveď: Vašu objednávku neakceptujeme, tento rok ste už na Lanzarote boli...
...

Ale hej, je to úplne bežné. Všade kde je nedostatok prípadne limitované množstvá.
To že prídeš do BMW a dovolia ti hneď kúpiť 10 kusov 3kovej rady v základe neznamená, že ti dovolia aj všetkých 10 M3jek ktoré majú ako predajňa pridelené od výrobcu na pol roka. A potom budú musieť odmietať stálych aj perspektívnych zákazníkov, najmä ak vedia, že ten model sa predá vždy.
A sú aj horšie prípady, ak sa ako aktuálny zákazník Ferrari dostaneš na čakačku na nový model, to miesto predáš ďalej a oni na to prídu, tak 1. objednávku zrušia a 2. si na doživotnom blackliste.
Späť k realite. V nemecky hovoriacich krajinách je úplne bežná klauzula na výdaj "v množstve zodpovedajúcom domácnosti" alias "Haushaltsübliche Menge"
https://www.das.de/de/rechtsportal/rechtsfrage-des-tages/was-sind-haushaltsuebliche-mengen.aspx
Kľudne sa ti môže stať, že si nekúpiš viac ako kartón napr cukru v potravinách. Alebo viac ako dva mobily v akcii.
Medzi limitovaným množstvom a cenou je pri dostatočne veĺkom dopyte priamy súvis...

milanv

Tak tak. Přesně to Ferrari mě taky napadlo. A stejně tak různé slevové akce na cukr a podobně v hypermarketech. Taky by na pověsti obchodu nepřidalo, kdyby se jim tam nahrnuly davy a oni museli každému z tisíců znova a znova opakovat, že zboží z letáku není, protože ho během prvních deseti minut vykoupili Vietnamci do svých večerek, kde ti ho pak rádi prodají za vyšší cenu.
Zvlášť když by se to pravidelně opakovalo s každou další slevovou akcí.
Pán na Žlutém hradě

peki

Píšu sem. Potřebji koupit pro akce 2017:
10+20 trais pf motor
10+10 m pf motor

,potřebuji doklad, vezmu i více nákupu po méňe kusech

Chairudo

Citace od: peki kdy 23.12.2016, 05:58:27
Píšu sem. Potřebji koupit pro akce 2017:
10+20 trais pf motor
10+10 m pf motor

,potřebuji doklad, vezmu i více nákupu po méňe kusech

Jestli to stačí únor-březen a nikdo jiný se nenabídne, můžu objednat na příští nákup ve vídni, asi na Afol day s 15% slevou.
jen pro potvrzení jsou to tyto?

https://shop.lego.com/cs-CZ/Pohonne-funkce-vlakovy-motor-88002 - při nákupu online dodání 15 Feb 2017
https://shop.lego.com/cs-CZ/Pohonne-funkce-motor-M-8883
YouTube LEGO videa, Fotky z výstav na Flickr

Chairudo

Bricks & Pieces kvůli vytížení zavřeno od 15.12. až do prvního února. Na tento výraz v obličeji prostě nemám smajlík. LOL
YouTube LEGO videa, Fotky z výstav na Flickr

Anatyt

No Papluh vysvetli nám, prečo je to tak? Ty vieš všetko od Lega obhájiť.  >:D

Chairudo

Ještě tedy upřesním ,že je zavřená jen ta část na nakupování nových dílů, chybějící nebo rozbité můžete řešit pořád.

Vzhledem k tomu co lidem posílají, jsou asi přehlcení reklamacemi a bude jim pár let trvat než se z toho vyhrabou  ;D
YouTube LEGO videa, Fotky z výstav na Flickr

papluh

Citace od: Anatyt kdy 23.12.2016, 09:31:59
No Papluh vysvetli nám, prečo je to tak? Ty vieš všetko od Lega obhájiť.  >:D

Ja sa snažím o vysvetlenie a objasnenie, ale ako to každý vidí je jeho vec pohľadu.

Zavretie BnP ne prelome rokov nie  je nič nové, bolo to aj 2014/2015 aj 2015/2016 mám pocit, že sa to stalo na kratšiu dobu aj počas roka.
- BnP má robiť ten istý team v Dánsku, čo rieši reklamácie chýbajúcich dielov (nie objednávok zo Shopu) a to ručným výberom
- Na Vianoce je nárast predaja, stačí sa len pozreť na prázdne regále, tak aj keby ostalo % chybovosti  rovnaké tak v absolútnych číslach je to špička
- Zavádza sa katalóg s dielmi na rok 2017, okrem samotného naskladnenia, každé pridanie dielov má za výsledok okamžitý nárast objednávok od ľudí, čo "vyzobávajú" zaujímavé diely

Zákaznícky servis je pravdepodobne pre TLG prioritnejší ako doobjednávanie dielov a asi sa im nechce platiť a zaúčať brigádnikov na tie 1-2 mesiace.

peki

Citace od: Chairudo kdy 23.12.2016, 09:04:51
Citace od: peki kdy 23.12.2016, 05:58:27
Píšu sem. Potřebji koupit pro akce 2017:
10+20 trais pf motor
10+10 m pf motor

,potřebuji doklad, vezmu i více nákupu po méňe kusech

Jestli to stačí únor-březen a nikdo jiný se nenabídne, můžu objednat na příští nákup ve vídni, asi na Afol day s 15% slevou.
jen pro potvrzení jsou to tyto?

https://shop.lego.com/cs-CZ/Pohonne-funkce-vlakovy-motor-88002 - při nákupu online dodání 15 Feb 2017
https://shop.lego.com/cs-CZ/Pohonne-funkce-motor-M-8883
Jsou to ty motory. Objednej.Pokud někdo muže koupit dříve, vezmu jich více.

Freddy157

Citace od: papluh kdy 23.12.2016, 10:24:47
Citace od: Anatyt kdy 23.12.2016, 09:31:59
No Papluh vysvetli nám, prečo je to tak? Ty vieš všetko od Lega obhájiť.  >:D

Ja sa snažím o vysvetlenie a objasnenie, ale ako to každý vidí je jeho vec pohľadu.

Zavretie BnP ne prelome rokov nie  je nič nové, bolo to aj 2014/2015 aj 2015/2016 mám pocit, že sa to stalo na kratšiu dobu aj počas roka.
- BnP má robiť ten istý team v Dánsku, čo rieši reklamácie chýbajúcich dielov (nie objednávok zo Shopu) a to ručným výberom
- Na Vianoce je nárast predaja, stačí sa len pozreť na prázdne regále, tak aj keby ostalo % chybovosti  rovnaké tak v absolútnych číslach je to špička
- Zavádza sa katalóg s dielmi na rok 2017, okrem samotného naskladnenia, každé pridanie dielov má za výsledok okamžitý nárast objednávok od ľudí, čo "vyzobávajú" zaujímavé diely

Zákaznícky servis je pravdepodobne pre TLG prioritnejší ako doobjednávanie dielov a asi sa im nechce platiť a zaúčať brigádnikov na tie 1-2 mesiace.

Taky si dokazu predstavit ze zrovna v tomto obdobi si ta hrstka zamestnance toho oddeleni chce vzit nejakou dovolenou, takze by proste ani nebyl kdo by ty objednavky vychystal. Taky by me zajimalo jaky je pomer lidi, co si tam doobjedna par zajimavych dilu pro sebe a kolik jich tam bere maximalni pocet na Bricklink, protoze na tom bude 50% profit, a skoupi tak celou zasobu - predpokladam ze neni nahoda ze spousta vzacnych dilu tam je sold out.

Citace od: milanv kdy 23.12.2016, 01:20:49
Tak tak. Přesně to Ferrari mě taky napadlo. A stejně tak různé slevové akce na cukr a podobně v hypermarketech. Taky by na pověsti obchodu nepřidalo, kdyby se jim tam nahrnuly davy a oni museli každému z tisíců znova a znova opakovat, že zboží z letáku není, protože ho během prvních deseti minut vykoupili Vietnamci do svých večerek, kde ti ho pak rádi prodají za vyšší cenu.
Zvlášť když by se to pravidelně opakovalo s každou další slevovou akcí.

Kdyby ty obchodaky nedaly ten limit na osobu, hlavne by tim pozbyla sleva smyslu. Ty slevy tam nejsou z dobre vule, zvlast ty fakt lakave. Jsou to slevy ktere maji prilakat zakazniky do obchodu, kde prumerny zakaznik nakoupi i hromady dalsiho zbozi bez slevy. Tzn. kdyby jim to par livi vykoupilo, je dost mozne ze by na tom opravdu prodelali.


posjan

Tak náprava nesprávně zaslaného zboží byla nečekaně bleskurychlá. Včera po 10. hodině jsem to telefonicky reklamoval a dnes po 14. hodině už dorazil balík se správným obsahem.

ThomasMorta

Citace od: posjan kdy 23.12.2016, 18:03:55
Tak náprava nesprávně zaslaného zboží byla nečekaně bleskurychlá. Včera po 10. hodině jsem to telefonicky reklamoval a dnes po 14. hodině už dorazil balík se správným obsahem.

Velmi pravděpodobně u dopravce prohodili nálepky na balících (to už se mi stalo u PPL), takže pokud se druhý adresát ozval stejně rychle, tak zboží jen překontrolovali, přebalili a okamžitě poslali znovu do oběhu. Expedice nové zásilky by tak rychlá rozhodně nebyla.


Citace od: Anatyt kdy 22.12.2016, 19:03:55
Ma udivuje, že tu máte tolko reklamácií, ale stále to ospraveläujete, ze - veď to sa vyrieší, LEGO to napraví. Reklamácia za reklamáciou tu na Kostkách je, ale všetko je OK, LEGO je sväté.
Jak už tu někdo psal - to je proto, že Ti, kteří jsou spokojení, sem nejdou a neřeknou: Ty jo, zásilka dorazila včas, celá a všechno bylo super:-)
Já mám s objednávkou z Legoshopu jen jednu zkušenost - bylo to neuvěřitelně rychle. Jen mi to dorazila na mé trvalé bydliště (fakturační adresa) a ne do Prahy... No, ale to už byl detail, PPL to předala na jinou adresu a dorazilo záhy.. Těžko říct, jestli jsem trvalé bydliště zadal opravdu já, nebo se ztratil údaj po cestě... Ale dorazilo to a náprava byla blesková.
Jsem AFOL a miluju řadu Nexo Knights!
Diskuse o Nexo Knights: NEXO KNIGHTS :: vlastní tvorba, modifikace, sbírky... :: Galerie mojí tvorby (hostováno na Rajce.cz)