Římská válečná loď

Založil komluk, 22.07.2014, 13:16:27

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

komluk

Zdravím všechny,

hned na začátek se musím omluvit za samotný název, původně se mělo jednat o triéru, jenže počet a rozestavění pádel změnil můj názor. Konceptem nicméně byly především řecké a římské lodě, takže doufám, že jsem názvem nikoho nepohoršil  >:D.

Většinou stavím především modely ze Star Wars, proto prosím místní znalce o slitování s případnými nedostatky modelu. Zpětná vazba je ale jako vždy vítaná  ;).   


https://imageshack.com/i/p98dbc31j



Foton

Mě se celkem líbí.
Sám jsem uvažoval nad plovoucí pohyblivou veslicí s dálkovým ovládáním. Zatím je to ale u ledu.
Na Tvém  současném díle bych asi jen "vyhladil" palubu.
K věrohodnosti poznámky nemám, neboť nejsem odborník.
Kdo chce hledá způsoby, kdo nechce hledá důvody.

Erunamo

Pěkná, pěkná. Antickou loď jsem v tom poznal hned, i když není stavěná podle jedné předlohy. Ale pokud se má jednat o válečnou loď, tak jí na přídi chybí kloun. Je to dost chrakteristický prvek válečného loďstva té doby.
Eru
Od roku 2007 úspěšně léčen ze závislosti na kostičkách. Bohužel v lednu 2014 se nemoc opět naplno projevila.

komluk

Díky všem za komentáře!

Foton: Díky. V podstatě souhasím, vyhlazená paluba by vypadala určitě o něco líp, já chtěl ale na lodi "upevnění" pro minigify (sice je na fotkách opravdu slabá posádka, ale na tom se už pracuje  ;) ) a tak jsem to vyřešil takhle....

Erunamo: Děkuju  :). Máš naprostou pravdu. kloun by tam měl být. Zatím ale nevím jak ho uchytit, jediný co mě napadá je nějak ho upevnit pot trupem lodi. Otázkou pro mě je ale jak, protože tam dost dobře není čeho se "chytit", nicméně díky za naprosto správný koment. 

linhi

Předběhl jsi mě a je to fajn,trochu poladit a bude ozdobou nějakého antického dioramatu..

Erunamo