(Vlastní) pokus o hrad

Založil tnachti, 23.10.2008, 12:33:48

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

tnachti

Jako zelenáč si dovolím hodit na fórum první výtvor od cca 12 let ... teda možná jsem tam stavebně zamrznul :) Jsem i mizernej fotograf, takže někde je spíše více pokoje než stavby - pro rejpaly: vím, že pokoj by to chtělo alespoň krapet uklidit a též vyměnit ty puntíkaté závěsy přes regály, umytí kostek by jistě taky nebylo na škodu 8). Ke stavbě jsou použity (vyjma části minifigů) jen kostky, které mi zbyly mimo oficiální sety (castle sbírku vyvěsím v dohledné době), tedy možná proto, je to krapet strohé. Tento týden jsem lehce doplnil kostky, takže další stavba bude snad rozmanitější. Předem děkuji za kritické, popř. pochvalné názory.

tnachti

Ještě několik detailnějších fotek...

Aki

Tak líbí se mi půdorys, ale z hradu toho opravdu moc rozeznatelného není. Ono je těžké fotit černý hrad, zvlášť když tam nemáš třeba hrany zvýrazněné nějakou jinou barvou.  :-\

Colonel32

Pekne udelany teren okolo hradu, ale to je pro zacatek asi tak vsechno. Cernocerne objekty mohou v realu vypadat docela dobre, ale velmi tezko se foti tak, aby na tom bylo neco videt.

Ryxe

Moc se mi líbí ten terén.Hrad působí opravdu hezky na první a druhé fotce,pak je to malinko slabší,ale celkově mi to nepřijde špatné

Marty713

Podobný problém jsem měl s focením Datla ( http://www.kostky.org/forum/index.php?action=dlattach;topic=17873.0;attach=45780;image ).
Nejlepší je použít jako pozadí velice tmavý hadr, tmavší než model. I ta hrubost látky udělá své.

peter

No hlavně se to musí velmi dobře nasvítit.
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

gearcs

Citace od: peter kdy 24.10.2008, 07:58:29
No hlavně se to musí velmi dobře nasvítit.