shop.lego.com

Založil Darth, 04.05.2012, 00:20:09

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 2 Hosté prohlíží toto téma.

klubo

taky na vlak čekám, v nabídce byl ještě asi 2 dny po tom co jsem objednal...doufám že mi nenapíšou že ruší.... :-[

MLT

Citace od: Ravenhorn kdy 16.01.2018, 14:22:50
Hm dnes mi storonovali část objednávky - nákladní vlak ve slevě, prý nemají už skladem. Zajímavé je, že to ještě spoustu hodin po mé objednávce nabízeli k prodeji než to dali, že už není.  :P

Tohle se mi za poslední rok až rok a půl stalo několikrát.
Objednám ale nepřijde mi email s objednávku. Další 2-3 dny to mají stále v nabídce, pak se změní stav že není skladem a já dostanu oznámení, že moje objednávka je stornována, protože to už nebylo skladem nebo je to vyprodané. Ale za pár dnů to zase skladem mají.....

Anatyt

Ale hlavne, že Lego je super že? Hlavne, že tu všetci lego adorujete a keď tu niekto kydá na lego, tak je public enemy. A takto vás osierajú.

mesje

Citace od: MLT kdy 16.01.2018, 14:32:28

Tohle se mi za poslední rok až rok a půl stalo několikrát.
Objednám ale nepřijde mi email s objednávku. Další 2-3 dny to mají stále v nabídce, pak se změní stav že není skladem a já dostanu oznámení, že moje objednávka je stornována, protože to už nebylo skladem nebo je to vyprodané. Ale za pár dnů to zase skladem mají.....

Klasicke "radosti" z tohto katastrofalneho eshopu. Tych pruserov tam robia viac - najviac milujem, ked zadam order, prejdem objednavkou po koniec, ale objednavku nevidim v zozname orderov este niekolko dni... potom clovek nevie, ci to preslo, alebo to preslo, ale nevybavia mi objednavku (napr z dovodu nedostatku na sklade), alebo order vobec nepresiel. Potom neviem, ci mam zadat novy order alebo nie. Nerozumiem, co je v 21.storoci tak zlozite na tom, aby:
1) automaticky zaevidovali kazdu objednavku - nevadi ze ju potom zrusia, ale nech aspon vidim, ze je in process. Idealne to mat zautomatizovane, ze by softver kontroloval limity pre kazdy set pre dany ucet. Ale aj pri exkluzivoch s limitom 1, ktore treba asi rucne nahadzovat, nic nebrani tomu, aby objednavka bola automaticky prijata, zaevidovana so statusom In process, a potom podla situacie a casovych kapacit to dotycny pracovnik zmenil na In warehouse alebo Cancelled. Ale aby niekolko dni nebolo vobec jasne, co je s objednavkou, je vrchol neschopnosti.
2) ponukat tovar, ktory maju na sklade - to je problem mat softver prepojeny so skladovymi zasobami, ktory by v realnom case automaticky odcitaval zo skladovych zasob pocty setov, kde presla objednavka, a to podla casoveho poradia objednavok?
Vrcholom drzosti je, ze prachy na karte blokuju aj mesiac pre kazdy order, bez ohladnu na to, ci je zaevidovany alebo dokonca zruseny. Tam sa na automatiku nezabuda...
Tieto neduhy by som cakal od maleho eshopu s 1 pracovnikom, ale nie od takejto velkej firmy.

Ravenhorn

Ta blokace peněz na účtě i po té co se stornuje objednávka nebo část objednávky mi také příjde hodně drzá věc. Přeci když se zruší objednávka tak není problém aby se hned potom dal příkaz ke zrušení blokace a dejme tomu do druhého dne to bylo odblokováno.

Uvidíme kolik lidem zruší tu část objednávky nákladního vklaku.
Castle, Pirates a Star Wars.

annc

Peníze na kartě reálně blokuje domovská banka klienta. Při zaslání pokynu ke zrušení (změnu výše) blokace se stává, že klientova banka na tento pokyn nereaguje. Peníze jsou pak blokované po dobu maximální možné časové doby, kterou určuje klientova banka. Toto období bývá dlouhé 7, 10, 14 nebo 30 dní. V případě, že se blokace zprocesuje, peníze se z účtu reálně strhnou a objeví se snížený zústatek. Proč banky nerady vrací svému klientovi peníze, asi nemá cenu popisovat.

Moje zkušenost s platebními kartami a rušením blokace říká, že bych problém viděl spíš ve výše popsaném postupu banky než jako problém na straně obchodníka.

MLT

Citace od: mesje kdy 16.01.2018, 15:32:45


Klasicke "radosti" z tohto katastrofalneho eshopu. Tych pruserov tam robia viac - najviac milujem, ked zadam order, prejdem objednavkou po koniec, ale objednavku nevidim v zozname orderov este niekolko dni... potom clovek nevie, ci to preslo, alebo to preslo, ale nevybavia mi objednavku (napr z dovodu nedostatku na sklade), alebo order vobec nepresiel. Potom neviem, ci mam zadat novy order alebo nie.


Tak to se také děje celkem " pravidelně".
přesně to se mi stalo u Falcona v září...... pak tvrdili, že jim objednávka vůbec neprošla (peníze byly blokované 30dnů).
Tak jsem to začal řešit jinak, vždy když udělám obj, hned si uložím printscreen objednávky že byla přijata a prošla. V půlce listopadu se situace opakovala, že prý moji objednávku vůbec nemají...... poslal jsem jim printscreen, že jsem ji udělal a že systémem prošla. Asi týden to trvalo, najednou se mi obj objevila v seznamu objednávek a že momentálně není skladem, ale za pár dnů ji odeslali.
NIKDO mi ale neodpověděl, nikdo to nevysvětli....

otaznik

Citace od: Anatyt kdy 16.01.2018, 15:31:34
Ale hlavne, že Lego je super že? Hlavne, že tu všetci lego adorujete a keď tu niekto kydá na lego, tak je public enemy. A takto vás osierajú.
Opět tvoje zkreslené představy? OK, už jsem si vlastně zvyknul.

Ravenhorn

Tak nejdříve mi chtěli zavolat s omluvou z Lego shopu, ale nestihnul jsem to vzít, tak mi poslali email. Prvně s omlouvají, že nákladní vlak neměl jít znovu do prodeje se slevou, že to byla chyba a snad že toho bylo víc než jedna položka. Přitom že to nemají vůbec skladem, proto pak bylo 30 dní na dodání, jenže když je to vyřazená věc, tak už znovu nenaskladní, proto to celé zrušili.

Jako kompenzaci s velkou omluvou mi přidali aspoň 200 bodů do mého VIP účtu, tj. 250 Kč sleva na nákup.

Chybu dělají všichni, takže to beru. Snad jen to nebude moc častý případ. Bohužel otázkkou teda je kdo z vás si objednal ten nákladní vlak a dostane ho nebo mu to taky zruší.
Castle, Pirates a Star Wars.

klubo

mě zatím nezrušili...objednal jsem 1 kus hned jak se to tam objevilo (mám to v seznamu přání a v tu dobu jsem to kontroloval několikrát denně), pak to bylo 2 nebo 3 dny ještě v prodeji...zatím žádná zpráva z lego shopu a status je "čekáme na naskladnění"

klubo

tak už mi to taky stornovali, ale VIP body jako omluvu ani co jsem použil na nákup mi nepřipsali

Ravenhorn

Tak jim napiš email.  ;)
Castle, Pirates a Star Wars.

MLT


Decide

Rád bych se zeptal, jak to chodí v momentě, kdy mi kurýr přiveze nějaký set a krabice je viditelně poškozená již při předání. Mám možnost odmítnout převzít balík nebo ho musím přijmout a poté do 14 dnů od převzetí řešit odstoupení od smlouvy? Jde mi o to, abych nepřevzal viditelně poškozený balík a poté při odstoupení od smlouvy nemusel platit nějaká procenta z ncelkové částky objednávky za to, že LEGO dodávám zpět poničené, byť už jsem ho tak obdržel.

A také bych rád věděl, zda-li se kurýr ozve v nějakém předstihu, neboť jsem si objednal LEGO domů, ovšem samozřejmě nejsem každý den např. od 8 do 16 hodin doma, tak bych to pak nerad naháněl bůhví kde po Praze.

Díky všem za odpovědi!

Miketuk

Balíky z S@H vozí PPL. Nevím jak v Praze, ale mně volá vždy tak dvě minuty před příjezdem. Ráno většinou chodí sms s cca tří hodinovým oknem, kdy řidič přijede.

Co se reklamací týče, tak jsem poškozený set reklamoval jednou a nebyl problém. Zaslali mi nový set a poškozený jsem jim posílal zpět přes Poštu (dopravu hradili oni).

Freddy157

Zaroven by ale clovek mel po ridici chtit aby zaznamenal, ze balik prisel poskozeny. LEGO pak po nich muze vymahat nejakou castku zpatky pokud se nepletu.

ramsey1

#1036
Poslední dvě doručení Lega z shop.lego.com jsem dokonce mohl u PPLky přenastavit na sobotní doručení, to bylo opravdu fajn.

Jinak jsou opět 2x VIP, překvapilo mě to, nebylo to ani v kalendáři na březen.

S dodávkou poškozeného setu zatím zkušenost nemám, ťuky ťuk. A to jsem nakoupil z lego shopu už alespoň 30x.

Robkteryten


milanv

Díky za odkaz, ty mikrofigurky jsou boží - a to jsem určitě nepoznal všechny, na jaké známé sety odkazují.
Pán na Žlutém hradě

evizza

Při nákupu nad 900 přidají i krásný Ninjago POD se Zane minifigurkou. Ale jestli trochu rozumím bojovým uměním, tak vidím, že tvůrci tam dali luk, šípy, hvězdice a nazvali to Kendo.. ???

Foton

Citace od: evizza kdy 03.04.2018, 14:34:16
Při nákupu nad 900 přidají i krásný Ninjago POD se Zane minifigurkou. Ale jestli trochu rozumím bojovým uměním, tak vidím, že tvůrci tam dali luk, šípy, hvězdice a nazvali to Kendo.. ???
Hlavně že  to zní japonsko-asijsky, ne? ;D
Kdo chce hledá způsoby, kdo nechce hledá důvody.

Ondrej

Citace od: Robkteryten kdy 03.04.2018, 06:57:30
Za nákup je zajímavý setík, výroba minifigurek: https://shop.lego.com/cs-CZ/Tovarna-na-minifigurky-5005358

Nehodilo mi to do košíku k nákupu dneska, tak doufám, že to dorazí i tak.

Pool

Citace od: Ondrej kdy 08.04.2018, 21:31:35
Nehodilo mi to do košíku k nákupu dneska, tak doufám, že to dorazí i tak.

Mám obavy, že už nedorazí. Píšou tam "od 2. do 22. dubna 2018 nebo do vyprodání zásob" a u té továrny mají, že už není skladem  :(.

Chairudo

Citace od: Pool kdy 08.04.2018, 22:48:01
Citace od: Ondrej kdy 08.04.2018, 21:31:35
Nehodilo mi to do košíku k nákupu dneska, tak doufám, že to dorazí i tak.

Mám obavy, že už nedorazí. Píšou tam "od 2. do 22. dubna 2018 nebo do vyprodání zásob" a u té továrny mají, že už není skladem  :(.

Moc velký zájem, to už se dříve párkrát stalo, když byly malé London Busy tak jesm ve Vídni dostal ten poslední z výlohy :)

Třeba budeme mít ještě štěstí a pár jim tam zůstane.
YouTube LEGO videa, Fotky z výstav na Flickr

Clermont

Četl jsem si že to je i v Lego Store.
Takže Tome to dostaneme aji za kyblíčky nebo tam je něco jiného?

Chairudo

Jakýkoli nákup nad 1400,- tam to bude 50-60 euro
YouTube LEGO videa, Fotky z výstav na Flickr

Clermont

Tam to bylo že jsi musel koupit za cca 8 kelímků aby si něco dostal.
Takže teď se vyplatí koupit po 4 kelímkách? :)

Chairudo

To by mohlo být. Ten setík co dávali posledně byl o poznání větší, takže taky za větší nákup. Podle toho se ta částka hýbe. 
YouTube LEGO videa, Fotky z výstav na Flickr

Villa Legina

Citace od: Chairudo kdy 09.04.2018, 00:06:17
Jakýkoli nákup nad 1400,- tam to bude 50-60 euro

Nad 55,- eur.

Matthes_CS

Nikdy jsem na LEGO shopu nenakupoval, ale ta továrna mě zaujala, kdybych tedy do 22.4. nakoupil, nebo někdy jindy s jinou odměnou, jak poznám, že odměnu nemají vyprodanou a že na ní mám nárok?