Crane Truck 8431

Založil eNTy, 19.04.2005, 21:35:18

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

eNTy

Ac je chlubeni oskliva vec, neda mi to. Juknete (http://nikola.tiberia.cz/folder.aspx?Path=Others%2fLego%2fCrane+Truck) co jsem poridil za 70 Euro na bricklinku. Komplet novy nerozbaleny. Musim rict, ze tyhle klasicke technic stavebnice pro mne maji mnohem vetsi kouzlo, nez ty nove uhlazene (a podle mne mnohem mene univerzalni).

Colonel32

ja vim, starej technik, to bylo neco... kdysi jsem u jedech znamejch videl tohle:http://guide.lugnet.com/set/8868 a moc jsem to chtel, zel, nikdy nedostal

Micho

V Technik som síce amatér (práve začínam po vláčikoch prichádzať s chlapcami na kúzla prevodov a koliesok), ale tiež mám taký pocit, že tie novšie Technik sú také nejaké "ujetý a nereálne". Tie klasické strašie sety mi pripadajú také reálnejšie a použiteľnešie.

A čo sa mne na tom veľmi páči, že pomáhajú deckám objasniť mnohé reálne princípy fungovania strojov a áut v praxi. Otázky typu - Tati, toto tak fakt funguje? - ma vždy a stále presviedčajú, že to je správna voľba. Proste super.

Jindroush

Jojo, tohle furt nemám (ale věřím, že bych to složil z dílů)...
Ale už se těším na ten novej 8421 jeřáb. Není sice čudlovej, ale aspoň trochu čudlovej je a bude _velkej_ a motorizovanej a se spoustou funkcí...

Jinak o drobnostech jako 8880, 8448, 8479 nebo 8480 asi nemá smysl se moc rozepisovat  ;)
Jindroush. (Moje Brickshelf galerie zde)

Magesan

Tak to ja se taky pochlubim, podarilo se mi koupit od nekoho z Prahy uplne novy nerozbaleny 8431 za 2100. Ten clovek do toho asi kdysi ulozil penize, ze to casem stoupne na cene, ale uz ho podle me prestalo bavit cekat a tak to ted prodava asi za nakupni ceny.
Kazdopadne je to nadhera, jeste jsem neotevrel pytlicky, ale vypada to skvele.

A 8480 jsem koupil taky tusim za 2000 od jednoho kluka, co by ted radeji nejaky auto nez lego :)