(Vlastní) Studless F-14

Založil grohl, 17.01.2007, 23:42:06

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

grohl

f-14 tomcat poměrně děravá, leč pohledná hračka

grohl

#1
a druhý pohled na f-14...v té době jsem měl bohužel cca 30% dílů. co mám teď,ale nechce se mi stavět to samé dvakrát. Možná za pár let udělám remake.

Shi-So

Ahoj,
priznam se ,zes me inspiroval :D.
A pak ,ze se ze studless neda stavet.
Je to vyborne ,fakt jen koukam ,prece jen se mozna jeste dozasobim nejakym tim "gumo-technicem" ;D
Nemas vice fotek?

otaznik

Citace od: Shi-So kdy 18.01.2007, 09:05:40
Ahoj,
priznam se ,zes me inspiroval :D.
A pak ,ze se ze studless neda stavet.

To je jasné už poměrně dlouho, že studless je krok správným směrem - alespoň podle mě.

Ale i klasický Technic má své kouzlo, mám rád oboje.

Shi-So

No "krok spravnym smerem" bych to uplne nenazyval ,ale jiste moznosti to ma  ;) (aspon podle me)

TomG

Nemyslim si, ze studless za kazdou cenu je krok spravnym smerem. Pouziti studless, tam kde je to vhodne, je krok spravnym smerem a tim padem rozsireni variability puvodnich technic dilu.
Nejak nemuzu prijit na chut tem pokroucenym panelum.
Tvarove je ta F-14 docela povedena, ale nejak me u technicu spis zajima ta funkcnost a pak moznost to pekne zakapotovat klidne pouzitim system kostek. Nez stavet funkcni veci, ale ne vozidla ale kostry vozidel.
Only the best can survive.

Shi-So

Me zase kostry vozidel nevadej ,kapotovat ani moc nemusim....
Ale stihacku jsem vzdy chtel z Lega postavit ,ovsem moje vytvory se teto nepriblizily ani ze 2km.... ::)
Dalo by se napsat ,ktere studless sety na to byly pouzity (odhadem ,jen abych si udelal predstavu o mnozstvi dilku)?

TomG

Odhadem tak okolo 1500 dilku. Nejvic samozrejme bude pinu. Uvidime co rekne autor, pokud rozebral a pocital. Neznam nikoho, kdo pocita dilky primo pri stavbe :)
Only the best can survive.

Shi-So

Citace od: TomG kdy 18.01.2007, 11:01:13
Odhadem tak okolo 1500 dilku. Nejvic samozrejme bude pinu. Uvidime co rekne autor, pokud rozebral a pocital. Neznam nikoho, kdo pocita dilky primo pri stavbe :)

To jsem ani nemyslel ,aby pocital dilky ;D Spis ,kdyz napise ty sety tak si clovek udela jakous takous predstavu :D

TomG

Citace od: Shi-So kdy 18.01.2007, 11:18:03
Citace od: TomG kdy 18.01.2007, 11:01:13
Odhadem tak okolo 1500 dilku. Nejvic samozrejme bude pinu. Uvidime co rekne autor, pokud rozebral a pocital. Neznam nikoho, kdo pocita dilky primo pri stavbe :)

To jsem ani nemyslel ,aby pocital dilky ;D Spis ,kdyz napise ty sety tak si clovek udela jakous takous predstavu :D
Na prvni pohled v tom muze byt 8289, 8285 a jeste neco z ceho jsou ty kola.
Only the best can survive.

grohl

takže odhadem 1500 dílů ;) (trefa do černého)  a použité sety? skoro nic, bylo to takové velkolepé vaření z vody. 8653, 8416, 8646, 8645 a 8650-poslední tři sady poskytly víceméně pouze kola. Jinak nejtěžší bylo asi letadlu zakombinovat měnitelnou geometrii křídel.Dále má hydraulicky odklopnou kabinu a přistávací hák. Toť bohužel vše. Zanedlouho pošlu i fotky F-117 se zatahovacím podvozkem,ale obávám se, že tenhle experiment již opakovat nebudu:( A nebo budu muset vylepšit.

TomG

Citace od: grohl kdy 18.01.2007, 13:25:57
takže odhadem 1500 dílů ;) (trefa do černého)  a použité sety? skoro nic, bylo to takové velkolepé vaření z vody. 8653, 8416, 8646, 8645 a 8650-poslední tři sady poskytly víceméně pouze kola. Jinak nejtěžší bylo asi letadlu zakombinovat měnitelnou geometrii křídel.Dále má hydraulicky odklopnou kabinu a přistávací hák. Toť bohužel vše. Zanedlouho pošlu i fotky F-117 se zatahovacím podvozkem,ale obávám se, že tenhle experiment již opakovat nebudu:( A nebo budu muset vylepšit.
Pohoda, chce to jen cas az budes mit dostatek dilku a neni problem si meritko zvetsit, at se tam vejdou veskere pohyblive casti:)
Only the best can survive.

Shi-So

Citace od: grohl kdy 18.01.2007, 13:25:57
takže odhadem 1500 dílů ;) (trefa do černého)  a použité sety? skoro nic, bylo to takové velkolepé vaření z vody. 8653, 8416, 8646, 8645 a 8650-poslední tři sady poskytly víceméně pouze kola. Jinak nejtěžší bylo asi letadlu zakombinovat měnitelnou geometrii křídel.Dále má hydraulicky odklopnou kabinu a přistávací hák. Toť bohužel vše. Zanedlouho pošlu i fotky F-117 se zatahovacím podvozkem,ale obávám se, že tenhle experiment již opakovat nebudu:( A nebo budu muset vylepšit.

F-117?Foto sem ,na to se uz tesim :D

grohl

Nejde o měřítko a dostatek dílků, kterých už teď mám cca 6000 (včetně pinů ovšem). Je problém v tom, že letadlo má prostě podvozek na tenkých klacíkách a když ten model měl něco přes 70cm na šířku i délku a váhu okolo 1.2kg, nosné tyče už se značně namáhaly. Navíc byl děsivej problém, jak udělat otočnou geometrii křídel, aby byla dostatečně pevná, když v podstatě celé křídlo uchycujete do jednoho bodu.

Robbed

Citace od: grohl kdy 18.01.2007, 16:31:21
Navíc byl děsivej problém, jak udělat otočnou geometrii křídel, aby byla dostatečně pevná, když v podstatě celé křídlo uchycujete do jednoho bodu.
Možná by to vyřešil tento dílek.