Zkušenosti: Legulka

Založil Colonel32, 05.01.2006, 00:10:15

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Mičánek

Citace od: Petrjr kdy 17.01.2006, 12:38:26
  Reklamovat nebudu, protože za prvé, už to bylo dáno jako dárek k Vánocům. Za druhé lítat na poštu, balit, vyřizovat reklamační maily (případně telefony), upřesňovat, nervovat se, za to mi to nestojí.

Proč o tom vůbec mluvíš, když to nestojí ani za reklamaci. Obrovský příspěvek jak ti bylo ublíženo s několika dalšími připomínkami a přitom to za tu reklamaci ani nestojí. Buď jsem chlap a jdu do toho a stěžuji si u toho kdo problém způsobil a nebo jsem bačkora, která kňourá jak mu bylo ublíženo a přitom je mu těžko se ozvat přímo u zdroje svých potíží, protože mu to za to nestojí. Většina stěžovatelů na Legulku se přiznala, že věc vůbec nereklamovali a mávli nad tím rukou. Kdyby se ozvali, tak by zjistili, že se dá tento omyl napravit k vzájemné spokojenosti.

Petrjr

Citace od: Mičánek kdy 19.01.2006, 01:58:05
Citace od: Petrjr kdy 17.01.2006, 12:38:26
  Reklamovat nebudu, protože za prvé, už to bylo dáno jako dárek k Vánocům. Za druhé lítat na poštu, balit, vyřizovat reklamační maily (případně telefony), upřesňovat, nervovat se, za to mi to nestojí.

Proč o tom vůbec mluvíš, když to nestojí ani za reklamaci. Obrovský příspěvek jak ti bylo ublíženo s několika dalšími připomínkami a přitom to za tu reklamaci ani nestojí. Buď jsem chlap a jdu do toho a stěžuji si u toho kdo problém způsobil a nebo jsem bačkora, která kňourá jak mu bylo ublíženo a přitom je mu těžko se ozvat přímo u zdroje svých potíží, protože mu to za to nestojí. Většina stěžovatelů na Legulku se přiznala, že věc vůbec nereklamovali a mávli nad tím rukou. Kdyby se ozvali, tak by zjistili, že se dá tento omyl napravit k vzájemné spokojenosti.
  Odpověď na: "Proč o tom vůbec mluvíš, když to nestojí ani za reklamaci": 
  Omlouvám se, zřejmě mé důvody nejsou z prvního příspěvku jasné. Tedy: Předtím, než jsem si něco u Legulky objednal, prohledal jsem celé toto fórum, hledal i jinde na netu a nikde jsem neobjevil podobné varování. Kdybych takové varování objevil, tak bych tam nenakupoval. Takže to zde píši pro ty ostatní, kteří, podobně jako já dříve, budou hledat informace o Legulce.
   A až donedávna jsem z tohoto fóra jen čerpal informace, díky kterým jsem ušetřil spoustu času, námahy, peněz (černá listina), atd. A přijde mi minimálně jako slušnost zdejší komunitě také něčím přispět, pokud vím o něčem, co by ostatním případně mohlo ušetřit nervy a peníze.

   Odpověď na: "několika dalšími připomínkami"
   Zmiňované mé další připomínky jsou výhradně reakcí na odpověď Legulky, doplnění faktů nebo reakce na dotazy ostatních směrované na mojí osobu - podobně jako tato zpráva. Žádné zbytečné jednostranné rozpitvávání.

   Odpověď na: "Obrovský příspěvek  jak ti bylo ublíženo ..."
   Příspěvek byl rozsáhlý, protože se střežím diktovat druhým co jak mají dělat /nekupujte tam a tam, stěžuj si u toho a toho, atd/. Každý ať si rozhodne sám na základě faktů co a jak bude či nebude dělat. Příspěvek byl dlouhý, protože jsem popisoval jak vypadal můj nákup, při zachování (doufám) většiny událostí (pro i proti) přesně tak jak probíhaly.
  A nebylo mi "ublíženo". Takový tón si vyprošuji. Trochu slušnosti, prosím.

  Odpověď na: "že věc vůbec nereklamovali a mávli nad tím rukou"
  Pozor, první fakt neimplikuje druhý. Např. já nad reklamací nemávnul rukou. Opět opakuji. Odhadnul jsem, co by mě stálo času, starostí a peněz vyřizování reklamace. A v mém případě jsem dospěl k závěru, že by to převýšilo hodnotu reklamace. To není mávnutí rukou, to je minimalizace škod.

   Odpověď na: "Kdyby se ozvali, tak by zjistili, že se dá tento omyl napravit k vzájemné spokojenosti."
   Ehm, v mém příspěvku nepopisuji omyl, šlo o úmysl - to bylo vidět z faktury a daný typ chování (jednostranná záměna typů) dokonce Legulka sama potvrdila. Omylu bych se zde nevěnoval. A napravovat vlastnost ex-post k vzájemné spokojenosti? Spokojený (alespoň z mé strany) bych byl, kdybych o takové neobvyklé vlastnosti věděl předem a mohl se dle toho rozhodnout, zda obchod uskutečnit či ne.

S úctou,
  Petr Adámek

Blake

Též mám zkušenosti s nákupem u Legulky. Nebudu se moc rozepisovat pouze bych to přirovnal k TOMBOLE. Nikdo u ní neví co dostane. Uvedu jeden příklad: Objednal jsem dvě kostry a obdržel jsem 1x kostra bez nohy a 1x mummy   :o ::). Hotové, vyřízené - na faktuře rukou napsáno DOŠLY - to mě fakt dostalo  ;D

muzzo

Je pravdou, že spokojení zákazníci si nemají důvod stěžovat a na pozitivní ohlasy jsou líní. Pokusím se to změnit. 13.3.2006 jsem si u Legulky objednal 2 x v červené a 2 x v bílé, dohromady za 60 + 25 Kč poštovné. 17.3.2006 jsem obdržel mail, že objednávka je vyřízená a odeslána. Upozorňuji, že jsem si vybral způsob platby převodem a peníze odeslal až po této zprávě. V pondělí po návratu z práce, jsem již měl doma doporučené psaní s Legem. Z čehož jasně vyplývá, že Ing. Vašíčková poslala dopis ještě dříve, než jí došli peníze na účet.
   Tolik fakta a můj osobní názor : Má objednávka provedená v novém internetovém obchodě, proběhla ještě více k mé spokojenosti, než všechny předchozí, naprosto bezproblémové nákupy.

Petrjr

Citace od: muzzo kdy 21.03.2006, 10:18:46
Má objednávka provedená v novém internetovém obchodě, proběhla ještě více k mé spokojenosti, než všechny předchozí, naprosto bezproblémové nákupy.
Je-li nový internetový obchod lépe svázán se skladovou evidencí, znamenalo by to víceméně odstranění takřka všech zde diskutovaných problémů.

  Tuto záležitost stále sleduji a dle ohlasů (zde, hospoda) to zatím vypadá, že nový inet obchod opravdu problémy eliminuje.

Colonel32

takze jsem mluvil primo s pani Vasickovou, a mam potvrzeno, ze novy system dal sice docela zabrat, ale nyni uz funguje bez problemu - coz znamena, ze v teto chvili co si objednate, to dostanete

rdk

Citace od: Colonel32 kdy 23.03.2006, 11:22:19
takze jsem mluvil primo s pani Vasickovou, a mam potvrzeno, ze novy system dal sice docela zabrat, ale nyni uz funguje bez problemu - coz znamena, ze v teto chvili co si objednate, to dostanete

Jakože má databázi dílů, co má na skladě, a z toho se ten shop generuje?

Colonel32

hlavni zmena je v tom, ze driv si pridal veci do kosiku, ale ona je musela z nabidky odstranit manualne... a pokud si nekdo druhej naklikal rive, nez to stacila odstranit, tak doslo ke konfliktu, pac mela objednavku na 2 dily, ale fyzicky mela dil jen jeden, a tak ten druhej dostal dil jine barvy. Tedka uz to automaticky odecita

muzzo

Když jsem tam nakupoval já, tak okamžitě po mé objednávce bylo u mnou objednaného zboží počet kusů 0 takže bych řekl, že to funguje jak má.

Petrjr

Citace od: Colonel32 kdy 23.03.2006, 11:22:19
takze jsem mluvil primo s pani Vasickovou, a mam potvrzeno, ze novy system dal sice docela zabrat, ale nyni uz funguje bez problemu - coz znamena, ze v teto chvili co si objednate, to dostanete
Paráda. To znamená, že případné záměny budou omyl (dá se pochopit, při takových objemech), nikoliv vlastnost. Přeji jim hodně úspěchů, v CZ (/SK?) je to snad jediný firemní obchod BL typu.