Vykolejování za výhybkou

Založil ass, 27.12.2005, 15:45:42

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

ass

Mám nové vlaky a při přejížděnní výhybky jsem objevil jeden problém - když na ní odbočí vlak např. doleva, většinou mi vykolejí. Stává se to ale i při pomalejší rychlosti. Používám lokomotivu z 4512. Není to způsobeno pouze tím, že je lokomotiva příliš lehká ? A stává se Vám to taky ?

otaznik

Mě se tohle nestává. Při pomalejší rychlosti už vůbec ne.
Možná jezdím opatrně, ale nezdá se mi. Jestli máš i jinou lokomotivu, tak to vyzkoušej s jinou.

Colonel32

pokud se nepletu, tak 4512 ma elektriku, z motoru kabel do svetel... neni TEORETICKY mozne, ze je ten kabel nekde priskriplej, a nedovoli lokomotive zatocit s dostatecnym polomerem, coz vede k vykolejeni?

ass

Bylo to tím, měl jsem ten kabel zastrčenej moc dovnitř lokomotivy. Díky  ;D

otaznik

Citace od: Colonel32 kdy 27.12.2005, 16:46:09
pokud se nepletu, tak 4512 ma elektriku, z motoru kabel do svetel... neni TEORETICKY mozne, ze je ten kabel nekde priskriplej, a nedovoli lokomotive zatocit s dostatecnym polomerem, coz vede k vykolejeni?
Slušnej postřeh, to mě nenapadlo!  :o

Colonel32

no, strilel jsem od boku... jeste do mohla bejt nekvalitne vylisovana vybybka...

Micho

Citace od: ass kdy 27.12.2005, 17:19:33
Bylo to tím, měl jsem ten kabel zastrčenej moc dovnitř lokomotivy. Díky  ;D

C32 mal fakt dobrý postreh. Ja som mal tiež raz podobný problém a prišiel som po skúmaní, že je to zle uloženým káblikom k svetlu. Neumožňoval tiež točiť nápravu zľahka porebným smerom. Takže sa to stáva.

Dansson

I já jsem měl tento problém pouze pár dní zpátky, ale díky tomu, že mám více lokomotiv, jsem přišel na to, že to dělá jen jedna a bylo to také k vůli skříplému káblíku, to bylo první po čem sem šel.....další věc by ještě mohla být(ač je vysoce nepravděpodobná) že se neotáčí náprava v tom otočném kloubu...ale to se mi ještě nestalo.

Bryk

Porovnával jsem jak se chová nákladní mašina z 4512 a Santa Fé na výhybce doprava umístěné hned za levotočivou zatáčkou a zdá se mi, že Santa Fé je na výhybce mnohem stabilnější i při vyšších rychlostech. Nevím čím to je. Napadla mě možnost, že to dělá hnací zadní náprava u Santa Fé versus přední hnací náprava u nákladního vlaku. Máte s tím podobné zkušenosti nebo jsem přehlédl nějaký jiný tech. problém?

Numbi2

Celá souprava 4512 je dost lehká a při náhonu podvozku vpředu je prokluz kol velký, přemontováním podvozku (resp. otočením lokomotivy) se situace trochu vyřešila ... jinak je to obecně otázka hmotnosti a přítlaku kol ke kolejnici ... a proto to chce zatěžovat, zatěžovat a zase zatěžovat (lokomotivu, ne vagóny  :))
... back on track - ale chvíli to trvalo :) ...

Colonel32

takovehle veci se daji resit bimotorizaci a zavazickama navic

Numbi2

bohužel bimotorizace způsobuje redukci nejen cash prostředků  ;D
... back on track - ale chvíli to trvalo :) ...

Bryk

.. a hlavně zatím mám jenom jeden motorek :-)

Colonel32


Micho

Citace od: Colonel32 kdy 02.06.2006, 23:41:18
mas co dohanet:

http://www.kostky.org/forum/index.php?topic=3087.0

C32, ale pochybujem, že ich máš aj teraz toľko! Predpokladám, že to išlo na obchody, prevážna časť. Alebo sa mýlim?  ;)

Colonel32

v soucasne dobe cita moje flotila cca 8 motoru

Bryk

Další motorek jsem zatím tady v ČR nesehnal, ale budu se snažit. Přece jenom dvě lokomotivy a jeden motorek není tak úplně OK :)

Colonel32


Bryk

tak nakonec jsem ten druhej motorek sehnal až v Německu v Legolandu, tady v ČR se snad nedá sehnat skoro vůbec nic

TomG

Citace od: Bryk kdy 25.06.2006, 21:00:51
Další motorek jsem zatím tady v ČR nesehnal, ale budu se snažit. Přece jenom dvě lokomotivy a jeden motorek není tak úplně OK :)

co zkusit Honzu D? ten obcas nove motorky miva.
Only the best can survive.

Bryk

Teď mě to tolik nepálí, protože mám sice jen dva motorky a tři lokomotivy, ale stejně jenom dvě trafa a relaitvně málo kolejí, takže dvě mašiny jsou zatím akorát. Spíš mám problém s kolejemi. Jo a s tím zatížením lokomotivy jste měli pravdu. Santa Fé je výrazně těžší než nákladní lokotka 4512 (jednak jsem je zvážil a jednak jsem je postavil na jeden okruh s jedním trafem a náklaďák bez problémů Sanat Féčko rychle dohnal), takže když jsem do náklaďáku přidal závaží přímo nad motorek, tak je stabilnější.