Poslední příspěvky

Stran: [1] 2 3 ... 10
1
Castle & Pirates / Re:(vlastní) Hogwarts school desk
« Poslední příspěvek od Chairudo kdy Dnes v 13:55:49 »
No já z toho slintám a prakticky každý kdo miluje Harry Pottera bude taky  ;D

Jsem zvědavý na ty nohy, jednoduchá a stabilní technika je jak já dělám pilíře pro ruské kolo, kostky 2x8 nebo cokoli na výšku, opláštěné brackety a přepásované s plates nebo tile. Pak se to ani nehne, může se s tím i i šermovat  ;D
+ na to se dá udělat dekorace.
2
Castle & Pirates / Re:(vlastní) Hogwarts school desk
« Poslední příspěvek od Chikos kdy Dnes v 13:03:24 »
začal jsem pracovat na menším "upgrade" ze stolu se stane stůl z Bradavic, přibude k němu židle a koberec. Stůl musel projít kompletní změnou vnitřní konstrukce aby byl bytelnější, stejně tak jsem musel změnit i techniku upevnění nohou.
3
Alternativní modely / Re:Fiat 500 set 10271 B model JEEP Willys
« Poslední příspěvek od martindavid kdy Včera v 23:47:28 »
Konečně jsem dodělal návod na model jeep willys v civilní verzi
v návodu je i snímatelná střecha,můžete tak mít klasickou verzi s ochranným rámem,
nebo verzi se střechou a vůz je tedy plně terénní díky kyvné zadní nápravě.
odkaz a návod ke koupi https://rebrickable.com/mocs/MOC-90857/MartiN79NespoR/jeep-willys/#details
4
Town / Re:společný projekt elfí vesnička
« Poslední příspěvek od poMOCník kdy Včera v 22:00:19 »
Ukázka "prázdných" modulů pouze se zmrzlou vegetací.

Revitalizoval jsem stromy, které zbyly z projektu perníčků a ještě to doplním jinými druhy. Několik jich přijde ještě na skálu a další budou volný kamkoli do vesnice. Udělám 4 moduly 16x16 s různým porostem, ale v rámci instalace se to dá sundat a taky použít zvlášť.

5
Soukromá inzerce / Little Big Store - sleva min. 15% na vybrané dílky
« Poslední příspěvek od Miketuk kdy Včera v 20:37:09 »
Právě jsem ve svém BL obchodě Little Big Store zlevnil přes 700 druhů dílů minimálně o 15 %.
Na zlevněné díly lze uplatnit i další slevy dle podmínek mého obchodu.