Zkušenosti: Legáček

Založil Legáček, 10.10.2005, 23:55:00

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Legáček

Já se chci omluvit - vím o tom incidentu - promluvím s paní prodavačkou - jde o to, že Colonel tam přišel v pátek, kdy půlka týmu byla na veletrhu a my jsme skládali spousta krabic z LEGA, které zrovna přišli a v tom Colonel přišel - vím že nám pomáhal a děkuji za to a omlouvám se za kolegyni - prostě jsme v ten okamžik měli všeho plné kecky - byly urvané a prostě jsme selhaly. Mohlo se vše říct jinak. Když mluvila pak s colonelem do telefonu - po veletrhu - tak jsme pořád vykládali to zboží, tak jsem to také slyšela a pak jsem jí vyčinila. Je fakt, že nyní nemáme na bazar místo, ale mohla to říci do telefonu trochu mileji.

Musím se kolegyni  zase zastat, že není pravda, že se pořád ksichtí na zákazníky - ve většině případech, si myslím, se chováme k lidem velmi mile a vážíme se jich a maximálně se snažíme - mnou počínaje a jimi konče vyjít vstříc.

Byla bych ráda pokud má s námi někdo dobré zkušenosti, aby to sem mohl kdyžtak napsat.  Sami víte že se snažím se všemi Vámi maximálně komunikovat , přispívám zde na fóru a s mnohými z Vás jsem v mailovém kontaktu. Vím, že jevětšina z Vás více náročných zákazníků než běžní rodiče, co nakupují pro pouze děti, tak se někde může stát, že pokud na některé věci neznají kolegyně odpověď, že si třeba můžete myslet že se xchtí

Za svůj tým dám roku do ohně a zároveň si s nimi o tomto selhání opět promluvím. Ale nakonec jsem všichni jen lidi a někdy selže každý z nás.

Proto Vás prosím všechny z Vás, co budete mít jakékoli dotazy ať už kvůli zboží, umístění zboží do bazaru, speciálních objednávek, nebo jen jakýchkoli odborných dotazů - prosím kontaktujte mne  - přímo na mém osobním telefonu:
737 279 434  
  :)

a já Vám vyjdu kdykoli maximálně vstříc.

Bylo by mi opravdu líto,  kdyby tímto malým incidentem naše vzájemné obchodní a leckdy i přátelské vztahy utrpěly.

Vaše Kačka z Legáčka
LEGÁČEK - specialista na lego
www.legacek.cz

peter

Citace od: Legáček kdy 10.10.2005, 23:55:00
Já se chci omluvit - vím o tom incidentu - promluvím s paní prodavačkou - jde o to, že Colonel tam přišel v pátek, kdy půlka týmu byla na veletrhu a my jsme skládali spousta krabic z LEGA, které zrovna přišli a v tom Colonel přišel - vím že nám pomáhal a děkuji za to a omlouvám se za kolegyni - prostě jsme v ten okamžik měli všeho plné kecky - byly urvané a prostě jsme selhaly.

Musím se kolegyni  zase zastat, že není pravda, že se pořád ksichtí na zákazníky - ve většině případech, si myslím, se chováme k lidem velmi mile a vážíme se jich a maximálně se snažíme - mnou počínaje a jimi konče vyjít vstříc.

Za sebe mohu říci jen to, že jsem nikdy s Vaším personálem neměl absolutně žádné problémy a vždy mi bylo maximálně vyhověno.
To že jsou občas lidé trochu arogantní ve vypjatých situacích je normální. Též jsem pracující člověk a touto dobou toho mám také opravdu hodně na práci a když mě ještě někdo pořád dokola "otravuje" tak už jsem pak také nepříjemný, takže v tomto směru s Vámi plně souhlasím a chápu to.

Jinak si myslím, že mohu s klidným svědomím říci, za všechny z fóra, že si Vašich nadstandartních služeb velmi vážíme a ceníme si je. Kéž by bylo více takových prodejců a tím nemyslím jen v Legu, ale všeobecně.
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

chadzi

-> Peter: dovolim si nesouhlasit, pokud je nekdo v primem kontaktu se zakazniky tak by se mel xichteni a blbych nalad vyvarovat - od toho jsou profesionalove aby se s tim dokazali vyrovnat, protoze zakaznik jim plati vyplatu. Uz nastesti nezijeme v komunismu kde toto bylo bezny ...

BTW ja jsem narazel spis na celkovou neochotu a celkovou atmosferu (nekdy to je ok, nekdy ne). Nejlepsi bylo kdyz jsem udelal nakup pres 5 tisic a chtel jsem to pridat na legackovej kostickovej ucet - absolutne nemozny, pry musim objednat z internetu :( Do Legacka samozrejme chodim rad pokazde kdyz jsem v Praze (a budu i v budoucnu) protoze tam najdu veci co jinde ne, ale je tam prostor pro zlepsovani.

Micho

Citace od: chadzi kdy 11.10.2005, 09:09:21
-> Peter: dovolim si nesouhlasit, pokud je nekdo v primem kontaktu se zakazniky tak by se mel xichteni a blbych nalad vyvarovat - od toho jsou profesionalove aby se s tim dokazali vyrovnat, protoze zakaznik jim plati vyplatu. Uz nastesti nezijeme v komunismu kde toto bylo bezny ...

Naprosto súhlasím. Predstavte si, že chodíte denne niekde do obchodu. Je tam vcelku dobrý výber a slušná príjemná obluha. Len raz za mesiac to tá obluha nezvládne a odnesiete si to Vy ako zákazník. Veď má na to právo, veď aj oni sú ľudia. A je to len raz za čas, málokedy, len raz za mesiac. Takže je na Vás, či Vám to bude vadiť alebo nie, či zmeníte obchod.

Je celkom možné, že kopec ľudí má len pozitívne skúsenosti, ale pokiaľ sa nájde pár, ktorí mali aj nejaké tú negatívnu skúsenosť, tak je na vedení predajni, aby sa tým zaoberalo a tieto signály neignorovalo. Zákazníci sú fakt rôzny a predajcovia ich pri priamom styku musia vedieť zvládnuť tak, aby zákazník bol v pohode.


Cavelon

Predávačka nemá čo prenášať svoje blbé nálady na ľudí, ktorí za to nemôžu a týmto v konečnom dôsledku poškodzuje obchod, pre ktorý pracuje a ktorý ju zároveň PLATÍ. A keď sa nevie ovládať, tak sa môže realizovať napr. v živočíšnej výrobe pri kydaní hnoja. :P
Ak tým kostičkám, čo tu spomínal Chadzi snáď len toľko, že všetko sa dá urobiť, iba treba CHCIEŤ!

Micho

Ono je to tak. Jeden zlý čin zatieni aj 100 dobrých!

corelxt

chapu to tak, ze se prodejce / obchodnik musi klanet a poklonkovat zakaznikovi...?

chadzi

ne, ale musi byt profik, korektni a ochotny. zvlast kdyz mluvime o vecech ktery stoji v radu tisice kc.

Micho

Citace od: corelxt kdy 11.10.2005, 09:48:06
chapu to tak, ze se prodejce / obchodnik musi klanet a poklonkovat zakaznikovi...?
V žiadnom prípade. Predajca musí vedieť zákazníka zvládať. Aj keď by zákazník začal na predajcu kričať, tak sa to dá. Možno ho (zákazníka) práve niečo naštvalo a predajcovi asi ťažko pomôže, keď by sa na neho tiež vykričal. Proste ho musí zvládnuť. Zákazník má v ruke peniaze. Aj keď ich v tom momente možno už nedá, ale nemalo by tam ostať nič, čo by tomu zákazníkovi bránilo prísť nabudúce.

TomG

Citace od: corelxt kdy 11.10.2005, 09:48:06
chapu to tak, ze se prodejce / obchodnik musi klanet a poklonkovat zakaznikovi...?

To mas skutecne potrebu vzdy jen jizlive komentovat prispevky jinych a hledat tam neco co tam neni, nebo neumis reagovat k veci ?

Uz delsi dobu sleduju tve prispevky a fakt nevim co si o nich myslet.

Pro Adminy: kdyby z toho byla flame, tak promazat. Diky :)
Only the best can survive.

Jarmila

Každý z nás má někdy svůj špatný den. A kdo z nás ho někdy neměl?

KDOŽ JSTE BEZ VINY, HOĎTE PO MNĚ KAMENEM.
(Ale nějak opatrně, ať se netrefíte.)

I na mne se tam jednou jedna paní "xichtila". (Jednou z deseti, když jsem tam byla osobně.) Žádné trvalé následky na mé psychice to nezanechalo. Kdyby zde nevznila tato debata, tak už jsem si na to nevzpomněla. V podstatě už ani nevím, jak ta paní vypadala. Jinak jsou tam holky samý úsměv.

SUMA SUMÁRUM: Plusy převažují nad jedním mínusem. To je dobrý skóre.
Když jsem byla mladá, byla jsem domýšlivá. Ale teď? Teď už nemám chybu!!!

chadzi

sorry u me to je 2x az 3x minus a 1x plus. nejde mi o to plivat na ten obchod, naopak jsem ho tady chvalil a budu tam chodit i nadale. ale je dulezity dat vedeni taky podnety na zlepseni. btw pozitivni veci se nikdy nesiri tak rychle a ve velkym jako negativni, to je zakladni princip. viz tato debata. takze i kdyby to bylo 2krat ze sta tak to neni ok. chapu lidskou stranku a je mi jasny ze treba v masovym sparkys nemuzu cekat 100% znalost a servis, ale ve specializovanym 'klasickym' obchodku jako tento je to nezbytny

Micho

Citace od: Jarmila kdy 11.10.2005, 10:01:57
... SUMA SUMÁRUM: Plusy převažují nad jedním mínusem. To je dobrý skóre.

Jasné. Ale prečo by nemohli byť ešte lepší. To je v ich silách.

Cavelon

Citace od: Jarmila kdy 11.10.2005, 10:01:57
SUMA SUMÁRUM: Plusy převažují nad jedním mínusem. To je dobrý skóre.

IMHO tu jednoduchá matematika neplatí. Je to o dôvere a tá sa ťažko buduje, ale veľmi rýchlo stráca.
A je to aj o tom, aký vzťah má predávajúci k tovaru, ktorý ponúka. A stavím sa, že tá predavačka nie je AFOL.

corelxt

mno... pak se ale muzem dostat az tak daleko, ze budeme jednat se strojem, ktery bude naprosto perfektni a dle nasich predstav... zcela vymizi lidsky faktor, ktery nas nekdy prave tak stve... ale i tenhle lidsky faktor nas tahne prave nekam, kde je nam prijemno.

na jednu stranu se rika, ze se prodejce ma chovat jako profik a nedat na sobe znat, jak je rozhozenej.. na strane druhy je to stale jen clovek, ikdyz je to profik, je to stale jen clovek, ktery musi jednat s ostatnimi...

jen pro zajimavost..:

existuji dva typy prodavacu:
1) prvni, pokud ho nekdo nastve, na sebe nenecha plit a brani se, nekdy to sou rozumny argumenty, jez ovsem zakaznikovi pridou jako xichteni (jen jako srovnani, ne konkretne), arogantni vymluvy, vytacky, a nekdy treba az sprosty jednani...
tenhle typ si proste svoje vnitrni napeti ventiluje ihned na neblizsim objektu..

2) druhy se chova zcela profesionalne, pri problemech pristupuje k zakaznikoviohleduplne a to bez ohledu na to, jak se k nemu zakaznik chova.. tento clovek veskere sve napeti neventiluje nikde..
az se jednoho krasnyho dne stane, ze nasa slusny a profesionalni prodavac pride do obchodu, v prave ruce zbran, a postrili sve kolegy, plus nahodne zakazniky.

prvni typ sem v praze uz nekolikrat poznal, mimo prahu taky.
druhy osobne nikoliv, za coz sem stastny... zatim se vyskytuji jen v zamori, ale i k nam nejspis dorazi..


jeste to samozrejme svadi k tretimu typu, ktery v sobe vse dusi, a pak se chodi ventilovat jinam... dle meho je to trochu zcestny...
pokud to v sobe dusi v praci a necha na sebe plit urazky, at pravem nebo nikoliv... pak se bude ventilovat na objektech vuci nemu bezbrannych..

corelxt

jeste pridam souhlas, ze jedna negativni zkusenost zastini nekolika nasobne vice pozitivnich...
pak je ovsem na povazenou, pokud jedna osoba ma pomer negativni zkusenosti k pozitivni 3:1 a jina je spokojena na 100%... kde vznika takovy diametralni rozdil..?

corelxt

Citace od: Cavelon kdy 11.10.2005, 10:16:04
Citace od: Jarmila kdy 11.10.2005, 10:01:57
SUMA SUMÁRUM: Plusy převažují nad jedním mínusem. To je dobrý skóre.

IMHO tu jednoduchá matematika neplatí. Je to o dôvere a tá sa ťažko buduje, ale veľmi rýchlo stráca.
A je to aj o tom, aký vzťah má predávajúci k tovaru, ktorý ponúka. A stavím sa, že tá predavačka nie je AFOL.

bejt afol, tak uz ti nic neproda ;D vsechno si necha ;D

chadzi

unika ti pointa, tady nejde o to ze nekoho vyprudis a on je pak neprijemnej. tady o to ze uz jak vlezes do dveri tak vidis ten pristup.

a vis kde vznika ten rozdil: ja chci za svoje prachy (a lego stoji TEZKY prachy) kvalitni servis, nekdo mozna tu potrebu nema a necha si to. znam spoustu lidi kteri by se neozvali protoze jsou tak odkojeni komunistama.

btw tady v rumunsku kdyz si pronajimas byt za ty jejich nehorazny penize, tak furt jeste zijou v presvedceni ze by to melo fungovat takhle: zaplat vcas, bud vubec rad ze te tady laskave nechame bydlet a drz hubu a krok.  takovymu pristupu rikam 'horse-fu*king' a na to ja z vysoka ****

otaznik

#18
Citace od: corelxt kdy 11.10.2005, 10:22:44

2) druhy se chova zcela profesionalne, pri problemech pristupuje k zakaznikoviohleduplne a to bez ohledu na to, jak se k nemu zakaznik chova.. tento clovek veskere sve napeti neventiluje nikde..
az se jednoho krasnyho dne stane, ze nasa slusny a profesionalni prodavac pride do obchodu, v prave ruce zbran, a postrili sve kolegy, plus nahodne zakazniky.

Myslím, že nemáš pravdu. To, že se člověk chová profesionálně v práci neznamená, že by měl pak někoho střílet, případně se chovat jinak asociálně. Ventilovat takovéto problémy ven se dá i jinak než křičením na zákazníky.

Navíc existují lidí, kteří jsou splachovací a absolutně pro ně není problém se chovat slušně i k neslušným. Ale jak psal chadzi, tady se bavíme o něčem jiném -> přijdeš do obchodu a vidíš, že má prodavač blbou náladu aniž bys ty vůbec něco řekl nebo chtěl -> a to je ten problém, který řešíme.

corelxt

Citace od: otaznik kdy 11.10.2005, 10:32:53
Citace od: corelxt kdy 11.10.2005, 10:22:44

2) druhy se chova zcela profesionalne, pri problemech pristupuje k zakaznikoviohleduplne a to bez ohledu na to, jak se k nemu zakaznik chova.. tento clovek veskere sve napeti neventiluje nikde..
az se jednoho krasnyho dne stane, ze nasa slusny a profesionalni prodavac pride do obchodu, v prave ruce zbran, a postrili sve kolegy, plus nahodne zakazniky.

Myslím, že nemáš pravdu. To, že se člověk chová profesionálně v práci neznamená, že by měl pak někoho střílet, případně se chovat jinak asociálně. Ventilovat takovéto problémy ven se dá i jinak než křičením na zákazníky.

jo souhlas, je to trochu extrem, ale i tohle se uz stalo..

otaznik

Také ale musím napsat, že paní Kateřina z Legáčka je skvělá a vždycky vyjde vstříc.

otaznik

Citace od: corelxt kdy 11.10.2005, 10:37:09

jo souhlas, je to trochu extrem, ale i tohle se uz stalo..

Ale díky tomu nemůžeš takto argumentovat, každý den někdo umře při autonehodě a zakážeme díky tomu auta?

corelxt

Citace od: chadzi kdy 11.10.2005, 10:28:58
unika ti pointa, tady nejde o to ze nekoho vyprudis a on je pak neprijemnej. tady o to ze uz jak vlezes do dveri tak vidis ten pristup.
de mi o to, ze nekteri se permanentne culej a sou sladky (pritom si neco mysli o am-rektum),
nekteri sou prirozene ochotni a vstricni, co ale vis co je vytocilo a chvilku jim trva nez se uklidnej..
a sou i taci, kteri sou sou nas*ani zivotem, praci a vubec, a uz z principu je stve, ze proste musej do prace...

Citace
a vis kde vznika ten rozdil: ja chci za svoje prachy (a lego stoji TEZKY prachy) kvalitni servis, nekdo mozna tu potrebu nema a necha si to. znam spoustu lidi kteri by se neozvali protoze jsou tak odkojeni komunistama.
ja taky rad za svy love dobra sluzba ;D
ale problem u nekterejch lidi je (obecne, neber to plz osobne), ze za svy penizky jaksi maj nesmyslny pozadavky
Citace
btw tady v rumunsku kdyz si pronajimas byt za ty jejich nehorazny penize, tak furt jeste zijou v presvedceni ze by to melo fungovat takhle: zaplat vcas, bud vubec rad ze te tady laskave nechame bydlet a drz hubu a krok.  takovymu pristupu rikam 'horse-fu*king' a na to ja z vysoka ****
to je i tady, ale tady preci jenom muzes rict FY a jit jinam... ikdyz s bydlenim to tak jednoduchy neni...

corelxt

Citace od: otaznik kdy 11.10.2005, 10:40:02
Citace od: corelxt kdy 11.10.2005, 10:37:09

jo souhlas, je to trochu extrem, ale i tohle se uz stalo..

Ale díky tomu nemůžeš takto argumentovat, každý den někdo umře při autonehodě a zakážeme díky tomu auta?
bruslime zcela jinym smerem ;)

otaznik

Citace od: corelxt kdy 11.10.2005, 10:42:21

bruslime zcela jinym smerem ;)
Nemyslím si, z toho, co jsi napsal, jsem pochopil, že si myslíš, že ventilovat svoje problémy na zákaznících je "zdravější a bezpečnější" než to nedělat. S tím zásadně nesouhlasím.

otaznik

Citace od: corelxt kdy 11.10.2005, 10:41:46
[de mi o to, ze nekteri se permanentne culej a sou sladky (pritom si neco mysli o am-rektum),
nekteri sou prirozene ochotni a vstricni, co ale vis co je vytocilo a chvilku jim trva nez se uklidnej..
a sou i taci, kteri sou sou nas*ani zivotem, praci a vubec, a uz z principu je stve, ze proste musej do prace...

A ta třetí kategorie snad nemá v obchodem (na místě prodavačů) co dělat, nebo si myslíš něco jiného?

corelxt

Citace od: otaznik kdy 11.10.2005, 10:44:15
Citace od: corelxt kdy 11.10.2005, 10:42:21

bruslime zcela jinym smerem ;)
Nemyslím si, z toho, co jsi napsal, jsem pochopil, že si myslíš, že ventilovat svoje problémy na zákaznících je "zdravější a bezpečnější" než to nedělat. S tím zásadně nesouhlasím.

tenhle zaver sem nemel namysli....
cokoliv je lepsi, nez aby obchodnik / prodejce strilel na svy zakazniky... treba se k nemu choval slusne a jen tak neco ho nerozhodilo... ale je dost takovych lidi, ktery to snesou...?

a jeste... u nekoho muze byt jednani onoho cloveka vstricny a slusny, a u jinyho treba uz xichteni..

corelxt

Citace od: otaznik kdy 11.10.2005, 10:45:43
Citace od: corelxt kdy 11.10.2005, 10:41:46
[de mi o to, ze nekteri se permanentne culej a sou sladky (pritom si neco mysli o am-rektum),
nekteri sou prirozene ochotni a vstricni, co ale vis co je vytocilo a chvilku jim trva nez se uklidnej..
a sou i taci, kteri sou sou nas*ani zivotem, praci a vubec, a uz z principu je stve, ze proste musej do prace...

A ta třetí kategorie snad nemá v obchodem (na místě prodavačů) co dělat, nebo si myslíš něco jiného?

no to nema. to s tebou souhlasim. ale problem je v tom, ze z dob socialismu jaksi prezilo silny stado techto lidi... ;(

chadzi

hele corel ze ty delas nekde obchodnika a ses nastvanej ze se trefujeme? presne takhle argumentujou nasi obchodnici tady (jako ze zakaznici chtej moc, atd...)  ;D ;D ;D

corelxt

Citace od: chadzi kdy 11.10.2005, 10:51:23
hele corel ze ty delas nekde obchodnika a ses nastvanej ze se trefujeme? presne takhle argumentujou nasi obchodnici tady (jako ze zakaznici chtej moc, atd...)  ;D ;D ;D
;D vedle

jeste abych se cpal do obchodu... ale s lidma se bohuzel potkavam v ramci sveho konicku a "prividelku" takze si taky pridu na svy ;)