Zkušenosti: Legáček

Založil Legáček, 10.10.2005, 23:55:00

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Colonel32

Citace od: TomG kdy 11.10.2005, 09:56:56
Citace od: corelxt kdy 11.10.2005, 09:48:06
chapu to tak, ze se prodejce / obchodnik musi klanet a poklonkovat zakaznikovi...?
To mas skutecne potrebu vzdy jen jizlive komentovat prispevky jinych a hledat tam neco co tam neni, nebo neumis reagovat k veci ?


2 Tom: to je Corelxt, ja myslel, ze uz jsi zvykly...

Citace od: corelxt kdy 11.10.2005, 10:22:44

2) druhy se chova zcela profesionalne, pri problemech pristupuje k zakaznikoviohleduplne a to bez ohledu na to, jak se k nemu zakaznik chova.. tento clovek veskere sve napeti neventiluje nikde..
az se jednoho krasnyho dne stane, ze nasa slusny a profesionalni prodavac pride do obchodu, v prave ruce zbran, a postrili sve kolegy, plus nahodne zakazniky.

a jak se ty dva typy obchodniku deli? 10 milionu typ jedna, jeden typ dva? Nebo mi vysvetli, proc teda 50% prodavacu jednou nevystrili vsechny lidi v obchode...

on totiz tady nekdo hazi profesionaly a lidi s dusevni poruchou do jednoho pytle...

ono je totiz otazka, jestli si tu mezi nami pan corel neventiluje nejake sve osobni problemy...

Citace od: otaznik kdy 11.10.2005, 10:37:14
Také ale musím napsat, že paní Kateřina z Legáčka je skvělá a vždycky vyjde vstříc.

Ano, souhlasim. S pani legackovou jsem nikdy nemel zadne problemy.

Tady ale slo o to, ze kdy se nekomu podari me nastvat, dvakrat za sebou, a uplne stejnym zpusobem, tak to uz se pak ale opravdu nastvu, a zacnu s tim neco delat (viz. ti z vas, kteri znaji tu story o tom, jak mi postak nevozil baliky a pak argumentoval tim, ze sem nebyl doma. Napoprve jsem to prezil, na podruhe jsem si sel stezovat... jo, a uz vozi)

Ale musi rict jeste jednu vec, a to tedka fakt uprime. Mirne me prekvapil pristup pani legackove k cele teto diskusi (asi jsem odkojen tim, co sefove Aholdu rikaji o zkazenem mase), nebot misto argumentu, ze jsme si vse vymysleli priznala, ze na strane jeji podrizene skutecne doslo k pochybeni, za coz pani Legackove velmi vazim.

Legáček

Tak jsme si to snad všechno ujasnili - ;)  my se budeme snažit abychom Vaší důvěru nezklamali -  vy budte k nám prosím trochu schovívaví.


Děkuju za podporu a kritiku - budeme se snažit si vzít  z toho maximální ponaučení :-))

Kačka z Legáčka




LEGÁČEK - specialista na lego
www.legacek.cz

Micho

Citace od: Legáček kdy 11.10.2005, 12:37:38
... Děkuju za podporu a kritiku - budeme se snažit si vzít  z toho maximální ponaučení :-))

Kačka z Legáčka

Je veľmi dobré, ak sa predajca dozvie (ak existujú) aj nejaké tie výtky a prípomienky. Môže sa potom nimi zaoberať a riešiť ich. A v princípe mu pomôžu.

Ja by som napríklad veľmi chcel vedieť, čo nám (myslene našej firme) naši klienti vytýkajú a čo sa im nepozdáva. Väčšinou sa to ani nedozvieme, len zrazu s nami klient nespolupracuje a my ani nevieme prečo. Či už nepotrebuje naše služby alebo sa mu niečo nepáčilo. A tým nevieme naň reagovať. Takže ja takéto kadejaké prípomienky, nesúhlasné názory vždy beriem ako zaujímavý zdroj informácii. A som fakt radšej, ak sa niekomu niečo nepáči, keď mi to povie. Je to lepšie, ako keď mlčí a šíri prípadne o mne zlé informácie mimo mňa. Samozrejme všetko sa nedá vyriešiť k spokojnosti klienta, ale zlepšovať sa určite dá.  ;)

A fakt dole klobúk pred reakciami Katky z Legáčka. Berie to v pohode a diskutuje.   8)