chrome color

Založil B.A.X.O, 21.02.2009, 09:47:44

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

B.A.X.O

lze vytvořit nejakým spusobem na součástku tento styl barvy? pokud ano zajímalo by mě jak, mám namysli barvy jako chrome silver a chrome gold, docela by se to hodilo třeba na scénky s castle (koruna krále, nejakej meč) nebo tak neco rozumite...ono je tech zlatej veci vic, treba mince nebo tak.
Neví nekdo prosím o nečem? díky
star wars rulezz

betakaroten

V LDraw je stříbrná pod číslem 383, zlatá 334 (mimochodem ty anglické názvy jsou v kontradikci - kdo kdy viděl CrAg nebo CrAu? ;D), různí autoři přidali další definice kovů - viz např. "překlad Koyanova návodu" zde na Kostkách.

B.A.X.O

#2
Citace od: betakaroten kdy 21.02.2009, 10:50:23
V LDraw je stříbrná pod číslem 383, zlatá 334 (mimochodem ty anglické názvy jsou v kontradikci - kdo kdy viděl CrAg nebo CrAu? ;D), různí autoři přidali další definice kovů - viz např. "překlad Koyanova návodu" zde na Kostkách.

jo taak:D diky moc, jsem akurat nevedel k cemu je to dithered color a ted jsem pochopil

//proc mi tu barvu nechce pov ray spracovat? vykresluji ji jako sedou
to se mi nejak nezdá:(
star wars rulezz

betakaroten

Kterou barvu? Popiš, jak jsi konkrétně postupoval, tahle chyba může vzniknout z různých příčin.

B.A.X.O

#4
No zkoušel jsem dát kostce barvu 334 zlatou, co si říkal, a vše bylo ok, dalo to takovou žlutou dithered color. Pak jsem to uložil jako součástka.ldr a dal to do LDVIEW, kde se to vykreslilo jako zlatá, a uložil do pov-ray souboru. Pak jsem to dal do L3PAO, kde jsem nastavil nějaké věci. Teď jsem spustil přes L3PAO a pov-ray mi to vykreslil jako šedou kostku, nevím proč. Ale když jsem četl ten návod Koyanuv, tak tam bylo o #include "colors.inc" tak to tam nemám, nevím proč. Tak jsem tam vložil to library path ale chyba. To samé u include a šel jsem podle návodu, proste mi to nechtělo sebrat. Nemám tam standardně #include "lg_colors.inc" tak to mě zarazilo, tak to přeinstaluju a třeba to tam bude, asi chybí definice barev nebo tak?
star wars rulezz

betakaroten

Možná je problém v L3P, že nechce číslo 334 a místo toho do POV pošle barvu 7 = šedou. To by pak šlo přečíslovat přímo v POV souboru.
Ale jestli ti úplně chybí "include lg_colors", zkontroluj si, máš-li v L3PAO zaškrtnuté "LGEO".

B.A.X.O

No tak jsem tam dal LGEO knihovnu a do povraye všechno jak má být dal. No ale v L3PAO když dám zadat cestu ke souboru, tak mi to hlási že chybí lg_defs.inc, pak až se trefím do jiného tak tam to ale napíše zas jinou chybu. Asi to bude v té barvě...řekni co bych tam měl přepsat
star wars rulezz

betakaroten

To vidím na bordel v instalaci. Současná verze L3PAO totiž není kompatibilní s poslední verzí LGEO. Tak zkus zase LGEO vyškrtnout a potom do POV souboru připiš #include "koyancolours.inc".

Jestli to ani potom nebude zobrazovat správnou barvu, zkus Robovu metodu obchvatu: díly, které chceš mít ve zlatě, udělej třeba tmavorůžové (5) a potom v POV souboru přepiš všude Color5 na Color334 (samozřejmě kromě řádku #declare Color5).

B.A.X.O

Takže vyřešeno už je tam ta zlatá:) opravdu to zaměňovalo za color 7...stačilo přepsat na 334. díky:) ješte tam zkusim dát ty koyancolors
star wars rulezz