www.morelega.cz - důrazně nedoporučuji!

Založil Tynian, 17.12.2008, 19:01:26

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Tynian

Moje špatné zkušenosti:
- dva dny, než vůbec zaregistrovali objednávku (než přišel mail s údaji o platbě)
- platba provena v pátek, peníze dorazili v pondělí (informační mail o platbě)
- další tři dny žádná reakce, nulová odpověď na emailové dotazy
- ve čt jsem naštvaně volal na jejich "expedici", proč mi ještě nedorazil balík, paní byla velice hrubá a málem mi vynadala, že prej jsou vánoce, že mají hodně balíků, teď zrovna okolo prej kolegyně balíky nese ... a že to prý v pátek odešlou ... když jsem se zeptal, proč u jiných eshopů se i o vánocích zaplacené balíky posílají obratem, praštila mi telefonem ... přijde mi, že to v tomto rádoby eshpu funguje stylem do pěti jedou prodavačky v krámku v plzni, do šesti pak balí balíky ...
- v pátek přišel email o odeslání balíku, avšak českou poštou a nikoli objednaným PPL ... to už jsem uvažoval, že je pojedu navštívit osobně ...
- v útery jsem balíček konečně dostal (ten den zpoždění způsobilo PPL) a dokonce obsahoval i to, co jsem si objednal a zaplatil ...

Nicméně, po této zkušenosti morelega už nikdy víc! A nedoporučuji to ani vám! Firmu, která se dnes chová tímto způsobem, provozuje eshop a přitom ignoruje elektronickou komunikaci, rozhodně nehodlám podporovat.

TomKQT

Já jsem u nich objednával zatím dvakrát a kromě jedné chybičky (http://www.kostky.org/forum/index.php?topic=11080.msg74597#msg74597) jsem žádné problémy neměl. Na mail (s vyjímkou zmíněné chybičky, viz odkaz) reagovali - ptal jsem se u zboží, které bylo nedostupné, jestli a kdy by dostupné být mohlo a paní mi slíbila, že mi dá vědět až ho dostanou. A opravdu dala.
Zaměření: Fanoušek; Virtuální (3D SW) modelář, stavitel a animátor; Technic stavitel a nadšenec.

eNTy

#2
Není to první stížnost na morelega, takže u mne jsou již odepsaní.

Jose

Moje zkušenosti jsou pouze pozitivní. Jednání bylo z jejich strany vždy vstřícné a ochotné. Pokud se vyskytl nějaký problém tak mě kontaktovali. Vše proběhlo naprosto v pořádku a bez problémů.

Dovolil bych si poradit: Méně žluče a trochu trpělivosti. Jsou tady ty nevhodné slovo svátky... Lidi jsou přetažený a unavený. Občas někdo selže... Ne, to není omluva - výmluva, ale konstatování. Je to hold o zvyku a otupělosti (pouhá soukromá teze).

Kdo není v dnešní době otupělý od zpráv tak ať se snad radši nehlásí. Hrozí ukamenování většinou. (Zkrátka mi to nedalo.)

Gibur

Já bych ho spíš doporuřil,mám s ním jen pozitivní zušenosti. :)
Sám jsi smradlaví Elf!
Poslání Trpaslíka: ,,Naostřit sekeru,rozetnou skřeta,vykutat zlato,žít..."

Jarmila

Nejsem bloud, abych objednávala dárky pod stromeček těsně před vánoci. Na tyto vánoce jsem nakupovala v lednu tohoto roku při výprodejích. Tak jsem v pohodě a dva dny zdržení mne rozhodně nerozházely.  ;D Pak jsem objednávala základní desky šedé a zelené, kvůli velmi přiznivé ceně. Dodány bez problémů. Já tedy rozhodně "mořelega" nezatracuji.  ;D Už se těším na další výprodeje.  ;D ;D ;D
Když jsem byla mladá, byla jsem domýšlivá. Ale teď? Teď už nemám chybu!!!

Vlada

#6
Citace od: Tynian kdy 17.12.2008, 19:01:26
Moje špatné zkušenosti:
- dva dny, než vůbec zaregistrovali objednávku (než přišel mail s údaji o platbě)
- platba provena v pátek, peníze dorazili v pondělí (informační mail o platbě)
- další tři dny žádná reakce, nulová odpověď na emailové dotazy
- ve čt jsem naštvaně volal na jejich "expedici", proč mi ještě nedorazil balík, paní byla velice hrubá a málem mi vynadala, že prej jsou vánoce, že mají hodně balíků, teď zrovna okolo prej kolegyně balíky nese ... a že to prý v pátek odešlou ... když jsem se zeptal, proč u jiných eshopů se i o vánocích zaplacené balíky posílají obratem, praštila mi telefonem ... přijde mi, že to v tomto rádoby eshpu funguje stylem do pěti jedou prodavačky v krámku v plzni, do šesti pak balí balíky ...
- v pátek přišel email o odeslání balíku, avšak českou poštou a nikoli objednaným PPL ... to už jsem uvažoval, že je pojedu navštívit osobně ...
- v útery jsem balíček konečně dostal (ten den zpoždění způsobilo PPL) a dokonce obsahoval i to, co jsem si objednal a zaplatil ...

Nicméně, po této zkušenosti morelega už nikdy víc! A nedoporučuji to ani vám! Firmu, která se dnes chová tímto způsobem, provozuje eshop a přitom ignoruje elektronickou komunikaci, rozhodně nehodlám podporovat.

Původně jsem na tento příspěvek nechtěl reagovat, ale výstižné varování, jak je Mořelega neschopné, mi to neumožňuje.

Na e-shopu jsem učinil v průběhu roku několik objednávek. Ještě týž den, ale nejpozději druhý den, mi přišlo e-mailem potvrzení objednávky s vyrozuměním, že je přijata a čeká na zpracování. Po několika hodinách mi vždy paní z expedice, nebo z prodejny zavolala a dala na vědomí, že objednávka je kompletní, či něco chybí a až zboží přijde na sklad, tak dají vědět. A skutečně se tak stalo. Pokud jsem potřeboval radu, dostala se mi velmi slušná, ochotná odpověď. V drtivě většině jsem mluvil se starší paní z expedice, která měla vždy pozitivní energii, anebo se slečnou, nejspíše z prodejny, která je rovněž velmi ochotná a milá  :D.

Naprosto všechny objednávky vyřízeny v pohodě a ve většině případů do druhého dne dodány! Jednou jsem u nich uplatňoval reklamaci na set 7733 - nákladní vůz s vysokozdvižným vozíkem, kterému chyběl dost zásadní díl - celé vidle. Telefonický rozhovor se slečnou naprosto v pohodě, skvělá domluva - třetí den jsem měl vidle doma v obálce.

Konečné stanovisko je takovéto: s e-shopem www.morelega.cz mám ty nejlepší zkušenosti a zůstávám jejich věrným zákazníkem, který se určitě rád vrátí. Tento obchod VŠEM DOPORUČUJI, určitě budete spokojeni  ;).

TomKQT

Takže to vypadá, že tentokrát šlo opravdu o selhání lidského faktoru a že by bylo krátkozraké kvůli tomu zatracovat celý obchod.
Zaměření: Fanoušek; Virtuální (3D SW) modelář, stavitel a animátor; Technic stavitel a nadšenec.

mirek

...ani já si na servis dodávek z Morelega nestěžuji. Naopak. Vše, od informací o stavu objednávky přes emajl i po telefonu, až po dodání bez problému. Já mohu jen doporučit.

franta

Překvapilo mne negativní hodnocení morelega.cz, protože já s touto firmou mám zcela opačné zkušenosti a proto důrazně doporučuji.

eNTy

Jsem asi tvrdohlavý, ale u mne 2-3 negativní hodnocení převáží desítky kladných. Kvalita obchodu se pozná ne při běžné práci (to už snad dnes zvládne i v Česku každý), ale právě na způsobu, s jakým řeší problémy. Vánoce nejsou žádná výmluva, jinde to funguje, tady zřejmě ne.
Což je trochu škoda, protože vyřízením problémů k zákazníkově spokojenosti získá obchod vyšší loajalitu, než když žádné problémy nemá.
V Čechách si pořád obchodníci myslí, že prodejem jejich práce končí. Ve skutečnosti jím pouze začíná.
Nicméně uznávám, že mé názory na zákaznický servis jsou značně zkreslené dlouhodobým pobytem v USA a v Česku se mi zavděčí málokdo.

TomKQT

Citace od: xtepn01 kdy 18.12.2008, 09:27:53
Jsem asi tvrdohlavý, ale u mne 2-3 negativní hodnocení převáží desítky kladných.
To ano, ale jsou 2 až 3?
Zaměření: Fanoušek; Virtuální (3D SW) modelář, stavitel a animátor; Technic stavitel a nadšenec.

eNTy

#12
Citace od: TomKQT kdy 18.12.2008, 09:57:36
Citace od: xtepn01 kdy 18.12.2008, 09:27:53
Jsem asi tvrdohlavý, ale u mne 2-3 negativní hodnocení převáží desítky kladných.
To ano, ale jsou 2 až 3?

V tomto threadu je jich mnohem víc. Dokonce jeden problém přímo od tebe. A to zrovna ten nejhorší - obchod nekomunikuje.


EDIT:
Tak jsem se ze zvědavosti na tem krám koukl.
V "mé" sekci Technic je skladem asi tak 10-15% věcí.
Perly ve slevách jako:
195Kč   195Kč
1,599Kč  1,698Kč

...není třeba dalších komentářů

drSEBY

#13
před dvěma lety jsem si objednal  ambulanci 7902 s tim, ze si ji osobně vyzvednu.

Při návstěvě třetí den o objednávce paní nevěděla, ale set mi vydala za eshop cenu - takže já s nimi problém nemám a velice rád se u nich zase zastavim.

Jedna negativní zkušenost nemusi zkazit kvalitu obchodu, je to jen lidsky faktor. I když přiznávám,  muže to krátkodobě tohoto zákazníka odradit.

přesto tento obchod mohu spíše doporučit a na stránky se občas podívám  ;)

TomKQT

xtepn01 - máš pravdu, mají toho skladem hodně málo a to je opravdu nepříjemné.
Co se týká threadu plného problémů - ty z počátku jsou dva roky staré, obchod se za tu dobu dost změnil (včetně webu, kterého se hlavně připomínky týkají). Každopádně ale není tam jediná kritika týkající se přímo objednávky, jen různé překlepy na webu a pozdní připsání bonusových bodů. První příspěvek tohoto threadu je první negativní reakcí týkající se přímo vlastního dodání objednávky.

Samozřejmě, i ty drobné problémy vrhají na obchod špatné světlo, ale za nespolehlivý bych jej neoznačil.

Nemám ale s nimi nic společného, toto není obhajovací řeč ;) Je na každém ať si udělá vlastní názor a nikdo mu nemůže mít za zlé, pokud si například u nich už nic neobjedná  ;)
Zaměření: Fanoušek; Virtuální (3D SW) modelář, stavitel a animátor; Technic stavitel a nadšenec.

hal1aeetus

#15
Citace od: Tynian kdy 17.12.2008, 19:01:26
-
-
- ve čt jsem naštvaně volal na jejich "expedici", proč mi ještě nedorazil balík, paní byla velice hrubá a málem mi vynadala, že prej jsou vánoce, že mají hodně balíků, teď zrovna okolo prej kolegyně balíky nese ... a že to prý v pátek odešlou ... když jsem se zeptal, proč u jiných eshopů se i o vánocích zaplacené balíky posílají obratem, praštila mi telefonem ...
Podľa mňa je ich správanie pochopiteľné. Keby mňa pred vianocami, keď sú ľudia takto vyťažený, niekto takto zbytočne netrpezlivo otravoval, tak by som mu možno aj niečo povedal, nie len buchol telefónom..
tiež s nimi nemám nič spoločné, ale pred vianocami je to pochopiteľné, určite sú vyťažený na 120 %

Tharqa

Citace od: Tynian kdy 17.12.2008, 19:01:26
- platba provena v pátek, peníze dorazili v pondělí (informační mail o platbě)
Pokud ti mail o potvrzení platby přišel takto, tak jsi v pohodě, protože standardní lhůta pro podobné operace je maximum pět dní. Většinou platba dorazí dříve, ale nelze na to spoléhat.

To drseby: u internetového obchodu  osobní převzetí neznamená, že si pro to můžeš do toho obchodu kdykoliv přijít. Musíš počkat, až ti pošlou mail, že je vše připraveno. Takže kdyby ti to nedali, tak je to jen tvůj problém.

Marcel

Já mám s nimi bohužel negativní zkušenost.Objednával jsem si Castle adventní kalendář, čekal jsem na email od nich a žádný nedorazil.Když jsem jim psal ani neodpověděli a tak jsem nevěděl jestli se objednávka odeslala.Kalendář jsem si objednal zde z Kostek a asi po měsíci dorazil email od Mořelega o potvrzení obědnávky.Dříve jsem objednával Důl trpaslíků a to mi myslím neodpověděli vůbec :(.Takže nedoporučuji protože mé zkušenost jsou jen negativní :(

TomKQT

Citace od: Marcel kdy 18.12.2008, 12:16:00
Já mám s nimi bohužel negativní zkušenost.Objednával jsem si Castle adventní kalendář, čekal jsem na email od nich a žádný nedorazil.Když jsem jim psal ani neodpověděli a tak jsem nevěděl jestli se objednávka odeslala.Kalendář jsem si objednal zde z Kostek a asi po měsíci dorazil email od Mořelega o potvrzení obědnávky.Dříve jsem objednával Důl trpaslíků a to mi myslím neodpověděli vůbec :(.Takže nedoporučuji protože mé zkušenost jsou jen negativní :(
Tos to objednával prostřednictvím mailu nebo normálně pomocí online e-shopu v HTML?
Zaměření: Fanoušek; Virtuální (3D SW) modelář, stavitel a animátor; Technic stavitel a nadšenec.

Marcel

Citace od: TomKQT kdy 18.12.2008, 12:18:22
Citace od: Marcel kdy 18.12.2008, 12:16:00
Já mám s nimi bohužel negativní zkušenost.Objednával jsem si Castle adventní kalendář, čekal jsem na email od nich a žádný nedorazil.Když jsem jim psal ani neodpověděli a tak jsem nevěděl jestli se objednávka odeslala.Kalendář jsem si objednal zde z Kostek a asi po měsíci dorazil email od Mořelega o potvrzení obědnávky.Dříve jsem objednával Důl trpaslíků a to mi myslím neodpověděli vůbec :(.Takže nedoporučuji protože mé zkušenost jsou jen negativní :(
Tos to objednával prostřednictvím mailu nebo normálně pomocí online e-shopu v HTML?
Přes shop (tlačítko koupit).A potom jsem se jich přes mail ptal co se děje.Měli napsáno že to mají na skladě.

Tynian

Díky za reakce a vaše postřehy ...  Abych ještě doplnil svůj původní příspěvek, referuji o svém nákupu poněkud později, objednávka byla odeslána 27.11.! Jak už někdo poznamenal, blížící se vánoce nejsou omluva, ale výmluva a když to dokážou vyřešit ostatní eshopy a odesílat bez zpoždění (např. dočasným najmutím brigádníků nebo co já vím), tak nevím, proč by to nemohlo jít i tady ... Je vidět, že zmíněnému eshopu moc na zákaznících nezáleží ...

Jinak vánoční dárky jsem měl všechny už v listopadu, tohle byl samozřejmě dárek pro mě :-)

Pokud to někoho zajímá, tak historie z eshopu:

27/11/2008 Přijata [čeká na zpracování]
28/11/2008 Platba prevodem [ceka na platbu]   
01/12/2008 UHRAZENO (Předáno na odeslání)   
06/12/2008 Expedice [balení zásilky]   
07/12/2008 Odeslána [vydáno]   

Při těhle reakčních dobách a zpoždění bych to měl doma rychleji z druhého konce světa objednávkou na Bricklinklu ... a ještě i levněji ...

Každopádně já takovéhle chování českých eshopů nehodlám podporovat, proto pro mě moře lega dále neexistuje. Mimochodem, nechci ani vědět, jak fungujou teď, když už v listopadu to stálo za starou bačkoru :-)

mph1

Hm, takže jim to trvalo deset dnů. Četl jsi obchodní podmínky, se kterými jsi asi musel souhlasit, když jsi tam nakupoval?

Edit: Doplněny háčky a čárky  ;)

Tynian

Citace od: mph1 kdy 18.12.2008, 20:09:50
Hm, takže jim to trvalo deset dnů. Četl jsi obchodní podmínky, se kterými jsi asi musel souhlasit, když jsi tam nakupoval?

Edit: Doplněny háčky a čárky  ;)

Mno nikde na webu nemají nic, co by se jmenovalo "Obchodní podmínky", ale pokud myslíš články typu doručování a pravidla a podobně, pak samozřejmě a tam se např. píše "Zboží je odesíláno nejpozději do třech pracovních dnů (pokud je skladem) od telefonického nebo emailového potvrzení (ověřujeme si správnost objednávky). Přepravní společností a doručeno by mělo být 5 dnů od objednání." ... faktem je, že tam je doložka o prodloužení v období vánoc, ale jestli je pro ně období vánoc celej rok, tak to tam maj napsat! Konec listopadu si skutečně nepředstavuju jako "období vánoc" ...

tazzy

Myslim, ze 10 dnu, z cehoz 4 byly vikendove, neni zase az takova hruza, setkal jsem se i s delsimi prodlevami. Nechapu, proc se kvuli tomu dela tolik rozruchu.

drSEBY

#24
Citace od: Tharqa kdy 18.12.2008, 11:52:19
To drseby: u internetového obchodu  osobní převzetí neznamená, že si pro to můžeš do toho obchodu kdykoliv přijít. Musíš počkat, až ti pošlou mail, že je vše připraveno. Takže kdyby ti to nedali, tak je to jen tvůj problém.


mě by to tak nevadilo, navíc já si na to nestěžoval, to byla má jediná osobní zkušenost před dvěma roky. Paní tvrdila, že mail ode mne nemá !! takže to bych to potvrzení nedostal dodnes  :-*
navíc na stránkách měli tehdy napsané, že osobní převzetí možné v prac. době. Byl jsi v tom obchodě někdy? Pokud ne, pak morelega.cz neni jen standardní eshop ;)

--------------
asi není firma ta, aby se zalíbila všem !!! takže pokud někomu něco vyhovuje, jinému může vadit.
Vždy se lidí ptám, co byli dlouhodobě v auslandu, proč se vrací právě do této země v EU, když se jinde mají jak prase v žitě. důvody jsou různé, ale kořeny k rodné zemi táhnou i když to tu takto "(ne)funguje", že?  :P

Mičánek

#25
Citace od: Tynian kdy 17.12.2008, 19:01:26
Moje špatné zkušenosti:
- dva dny, než vůbec zaregistrovali objednávku (než přišel mail s údaji o platbě)
- platba provena v pátek, peníze dorazili v pondělí (informační mail o platbě)
- další tři dny žádná reakce, nulová odpověď na emailové dotazy
- ve čt jsem naštvaně volal na jejich "expedici", proč mi ještě nedorazil balík, paní byla velice hrubá a málem mi vynadala, že prej jsou vánoce, že mají hodně balíků, teď zrovna okolo prej kolegyně balíky nese ... a že to prý v pátek odešlou ... když jsem se zeptal, proč u jiných eshopů se i o vánocích zaplacené balíky posílají obratem, praštila mi telefonem ... přijde mi, že to v tomto rádoby eshpu funguje stylem do pěti jedou prodavačky v krámku v plzni, do šesti pak balí balíky ...
- v pátek přišel email o odeslání balíku, avšak českou poštou a nikoli objednaným PPL ... to už jsem uvažoval, že je pojedu navštívit osobně ...
- v útery jsem balíček konečně dostal (ten den zpoždění způsobilo PPL) a dokonce obsahoval i to, co jsem si objednal a zaplatil ...

Nicméně, po této zkušenosti morelega už nikdy víc! A nedoporučuji to ani vám! Firmu, která se dnes chová tímto způsobem, provozuje eshop a přitom ignoruje elektronickou komunikaci, rozhodně nehodlám podporovat.

Z tvého příspěvku jsem pochopil že jsi arogantní a nafoukaný. Ty si myslíš že mají jen tebe na starosti? Zásilku ti poslali během 10 dnů a z toho byly čtyři dny volna a kvůli tobě makali v sobotu a v neděli (6.12 sobota a 7.12 neděle).  Každý normálně myslící člověk počítá s tím, že v předvánočním čase se v obchodech nikdo nemůže zastavit a maká se 12 hodin denně o sobotách i nedělích. To i v zásilkových. Zde jsou vánoce  měsíc dopředu, protože většina si to objednává včas. Buď rád, že nejsi v komunizmu. To by si čekal měsíc a ještě by si byl rád že něco přišlo (příklad - zásilkový obchod Magnet).   

grohl

Já sebe počítám mezi spokojené zákazníky výše uvedeného obchodu a nikdy jsem s nimi neměl problém. Nejasností v cenách je na e-shopech spousta, takže v tomhle případě se nejedná o nic neobvyklého. Když jsem nedávno na e-shop zabrousil, bylo tam jasně napsáno, že poslední objednávky 100%ně doručené do Vánoc končí 12.12. Víc by tě zajímat ani nemuselo.
OT:
Já na dárek pro svou drahou matičku čekal přes měsíc s tím, že se mi ozvali ještě před koncem listopadu, že ani neví, jestli zboží do Vánoc dodají. Naštěstí balík už trůní za dveřmi v mé ložnici.

Darth

Buďme rádi, že je e-shop, který dokáže dovést i sety, které se u nás oficiálně neprodávají - já s nimi byl vždy spokojen a rád se vracím, když něco potřebuji (ať už pro sebe Star Wars, nebo Duplo pro malou).
A jestli před vánoci trvá dodání 10 dní? To snad je normální - pokud chceš mít Lego okamžitě, jdi zkusit místní Tesco. Pokud tam ten set budou mít, máš ho okamžitě. Pokud ne, zkus ho sehnat někde jinde, uvidíš, jestli bude dřív, než do 10 dnů (teď před vánoci). Deluxe Train set pro malou mám už od června, Star Wars pro sebe na vánoce mám už od září (z morelega) a dodání bylo úplně bez problémů.

gearcs

Já považuju mořelega za dobrý obchod, mají své mouchy, ale objednávky vyřizují okamžitě - odeslal jsem kdysi objednávku a za minutu mi volali, že je zboží skladem a připravené - a jelikož si to radši vyzvedávám osobně - že si pro něj můžu přijet. To považuju za dobré služby. Navíc na konci minulého roku jsem jim napsal mail, zda by mi dovezli Důl trpaslíků v době, kdy se ještě u nás ani zdaleka neprodával (v prodeji od května 2008). Měl jsem ho u nich za tři týdny, na začátku listopadu. Opravdu si myslím, že se majitel hodně snaží splnit přání zákazníků, měl jsem tu možnost s ním mluvit i osobně. A na tom, že je člověk před vánoci přetažený a pro ostré slovo nejde daleko, kdo by to bral v této době vážně... ;)

Tynian

Citace od: Mičánek kdy 19.12.2008, 01:25:39
Z tvého příspěvku jsem pochopil že jsi arogantní a nafoukaný. Ty si myslíš že mají jen tebe na starosti? Zásilku ti poslali během 10 dnů a z toho byly čtyři dny volna a kvůli tobě makali v sobotu a v neděli (6.12 sobota a 7.12 neděle).  Každý normálně myslící člověk počítá s tím, že v předvánočním čase se v obchodech nikdo nemůže zastavit a maká se 12 hodin denně o sobotách i nedělích. To i v zásilkových. Zde jsou vánoce  měsíc dopředu, protože většina si to objednává včas. Buď rád, že nejsi v komunizmu. To by si čekal měsíc a ještě by si byl rád že něco přišlo (příklad - zásilkový obchod Magnet).   

No pokud jsem zvyklý od ostatních eshopů na určirý standard jednání se zákazníkem a kvalitu služeb, tak ho očekávám i od ostatních a pokud mi kvalita služeb nevyhovuje, nevidím nic špatného na tom informovat o tom ostatní ... Jestli mají jenom mě nebo i někoho jiného mě skutečně vůbec nezajímá, zajímá mě kvalita služeb, kterou jsem si zaplatil. A vyřizovat objednátku 10 dní v listopadu je skutečně nadprůměrně dlouho, ve srovnání s ostatními, lépe fungujícími eshopy ...

A poznámka o komunismu je úplně zcestná ... taky můžu bejt rád, že nejsem křovák v africe nebo žížala, co mi reje chodbičky v záhonku ...

Mimochodem, díky za lichotky a za to, že mě považuješ za natolik důležitého, že speciálně kvůli mě makali i o víkendu :-)


Další možnost je, že se zde také projevil obvyklý syndrom upřednostňování dobírek - aneb kdo platí převodem na účet, ten si může počkat, protože od něj prachy už máme ...