Hyperrealistické rendery

Založil eNTy, 06.11.2008, 11:24:28

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

eNTy

Dimitri Burakov umí. A umí tak, jako nikdo jiný. Koukněte na jeho Brickshelf galerii, rendery jsou neuvěřitelné.

Ať už oficiální sety



nebo MOCy


Anatyt

Tak to je guru!
By ma zaujimalo, ake softy vsetky mozne na to pouziva. Inak LEGO (alebo niekto) by uz konecne mohli spravit soft, v ktorom by sa dali robit fotorealisticke rendery z LDRAW modelov. Bez toho, aby trebalo hodiny a hodiny nastavovania v L3PAO a POV-Ray nastavovat. Proste nieco userfriendly.

Mellory

Ten druhý obrázek je pro laika nerozeznatelný od reality...  :o
Nothing is true. Everything is permitted.

Jindroush

Podívej se pod hlaveň vpravo na ty 1x1 pl. rd a okolí... To moc realistický nejni...
(tím neříkám, že nejsou fakt moc pěkný)
Jindroush. (Moje Brickshelf galerie zde)

davda54

když jsem se poprvé kouknul na první obrázek, tak jsem si řekl, co to je za vola který sem dává 8386  ;D ;D, opravdu krása. Taky se mi líbí ty minišachy 8) http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=2195094


Robbed

Na ten Mammoth tank (druhý obrázek) jsem se koukal zrovna předevčírem. Vůbec jsem netušil, že je to render. Po chvíli mi přišla trochu divná ta béžová, tak jsem se koukl dál, a tam byl 3D model k stáhnutí, takže mi to (po chvilce nevěřícného zírání) došlo 8).

peter

No, že se jedná o render jsem poznal ihned a sice podle TrRed slopíčků, ale především díky té naprosté čistotě. Každopádně nic to nemění na tom, že ten render je excelentní a opravdu nemít trochu více vycvičené oko, tak jako laik, jsem skutečně ošálen :o
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

betakaroten

Citace od: Anatyt kdy 06.11.2008, 11:55:18
Tak to je guru!
By ma zaujimalo, ake softy vsetky mozne na to pouziva. Inak LEGO (alebo niekto) by uz konecne mohli spravit soft, v ktorom by sa dali robit fotorealisticke rendery z LDRAW modelov. Bez toho, aby trebalo hodiny a hodiny nastavovania v L3PAO a POV-Ray nastavovat. Proste nieco userfriendly.
A co takhle použít stejnou scénu opakovaně, pro srovnatelné modely? ;)
Mimochodem, ani na dobrou fotografii neexistuje univerzální userfriendly návod, takže i to posouvání a nastavování patří k "fotorealismu".

Anatyt

No ano, len tu scenu musis poriadne nastavit. :) A v tomto pripade sa hral s kadecim. Radiosity, osvetlenie, atd. To bezny clovek nezvlada. Potom sa uz scena lahko ulozi (mozno) a pouzije pri viacerych renderoch. :) A to renderovanie tiez ktovie v com robil. Ci to bol POV-Ray, alebo nieco dokonalejsie.

JardaL

Piš holoubku piš, brzo zcepeníš.

Anatyt

Cinema 4D moze byt fajn (stiahol som si demo), ale musis tam nejak importovat LEGO modely. Cize zrejme treba konvertor .ldr ==> .3ds alebo nieco podobne. Hm, neviem. Trebalo by vyskusat ako na to.

TomKQT

#11
Že se jedná o redery se poznat dá, je to hodně "strojové", prostě moc ideální.
Formule má navíc podivný antialiasing (nebo možná žádný) a u tanku je škoda hodně nepovedeného a nerealistického efektu hloubky pohledu (depth of field).

"Neuvěřitelné" (ne ve smyslu perfektní ale ve smyslu nevypadající skutečně) je samozřejmě okolí, respektive podlaha. To sice není předmětem renderu, ale jestli má obrázek vypadat reálně a ne jako render, musí vypadat reálně celý ;)

Což ale nemění nic na tom, že je to naprosto vynikající, dal si s tím viditelně hodně práce.
S přehledem nejlepší, jaký jsem zatím viděl.

Ale hyperrealistický, to zas ne  ;D
Zaměření: Fanoušek; Virtuální (3D SW) modelář, stavitel a animátor; Technic stavitel a nadšenec.

grohl

Zpět ka Mamutovi: Proč jsou kola na předních pásech oranžová a na zadních žlutá???

Colonel32

Citace od: grohl kdy 15.11.2008, 16:42:30
Zpět ka Mamutovi: Proč jsou kola na předních pásech oranžová a na zadních žlutá???

napada me, ze proto, aby to vypadalo, ze ma nedostatek dilu. (prilblizit se realite tim, ze to nebude vypadat moc dokonale)

grohl

Citace od: Colonel32 kdy 15.11.2008, 16:46:53
Citace od: grohl kdy 15.11.2008, 16:42:30
Zpět ka Mamutovi: Proč jsou kola na předních pásech oranžová a na zadních žlutá???

napada me, ze proto, aby to vypadalo, ze ma nedostatek dilu. (prilblizit se realite tim, ze to nebude vypadat moc dokonale)
Právě tohle mě taky napadlo. Je to zvláštní, ale kdyby to tu xtepn01 nenapsal, tak rozdíl v barevnosti kol pod pásy mě odváděl od možnosti označit obrázek za render.

Rhox

Omlouvám se,že odpovídám do starého tématu,ale pravděpodobně je to dělaný v 3D Maxu a rendeovaný nějakým dalším softem,nejspíš Brazil či V-ray.

Splinter

  No keď si to už načal, tak treba povedať, že tieto stavby ako aj iné v jeho galérii na stránkach brickshelf boli postavené v MLCADe, alebo v niečom podobnom. Má tam totiž pri každom obrázku aj súbor mpd a tieto sa v moc programoch vytvárať nedajú. Tak isto ako sa nedajú moc spracovávať v iných programoch (v podstate existuje len podpora konverzie mpd do pov formátu, aspoň čo ja viem). Ak si pozrieš aj iné jeho výtvory, kde je vidieť kocky viac z blízka, ako aj tam používa nie moc bežné diely zistíš, že nie všetky diely majú rovnakú kvalitu, z toho sa dá ľahko usúdiť, že používa doplnkovú knižnicu LGEO, ktorá bohužiaľ neobsahuje všetky dostupné virtuálne diely a tým pádom niektoré kocky majú pekne zaoblené hrany a niektoré nie, je to hlavne vidieť na modeloch ktoré obsahujú kocky s nejakým motívom, ako napr. tento model, kde je veľmi vidieť že vrch R2-D2, tile 2x2 round hneď vedľa ako aj wedge plate 8x3 pod ňou, je v porovnaní s tile 1x8 a wedge 4x2 kvalitatívne omnoho jednoduchší.
  Tieto zistenia odporujú faktu, že použil 3D Max, alebo Blendera či čokoľvek podobné, to by predsa mali diely približne jednakú kvalitu, že...
  Toto ale nič nemení na fakte, že modely sú postavené parádne a ich výsledné prezentácie tiež. Takže je vidieť, že Dlarian svoje nástroje prvotriedne ovláda. A aj ja som sa pri prezeraní jeho stavieb tiež niečo naučil. :)

  P.S.: Uh, nejako som sa silno rozpísal 8)

Rhox

V tom případě by mě docela zajímalo co MLCAD má za renderer,protože je to fakt nářez,nevěřil bych,že se něco takovýho dá vyrendrovat v něčem jiným než je Max,Maya nebo Cinema 4D...

peter

MlCAD je jen program, ve kterém jsou ty modely sestavené. Finální render je už prací jiného softu. Pro LEGO se nejčastěji používá L3PAO a POV-Ray.
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Splinter

Presne ako vraví peter. V MLCADe postavíš a v POV-Ray tieňuješ. POV-Ray je mocný nástroj, ale má jednu pre mňa hnusnú vlastnosť a to, že má veľmi strohé čisto textové rozhranie. Ale rozhodne sa v ňom dajú vytvárať husté veci. Máme tu aj preklad jedného návodu ako dosiahnuť efektné snímky, viď. tu, alebo rovno výsledok tu.

Rhox

Aha,tak už v tom mám jasno,POV-Ray je nějaká odnož normálního V-Raye...

eNTy

Citace od: Rhox kdy 27.07.2009, 15:14:17
Aha,tak už v tom mám jasno,POV-Ray je nějaká odnož normálního V-Raye...

Myslím, že spolu nemají vůbec nic společného. V-Ray je komerční nástroj. POV-Ray je open-source