Nevydané UCS sety (?)

Založil Robbed, 11.02.2012, 18:51:09

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

P4tr1cius

#30
Citace od: P4tr1cius kdy 14.06.2012, 16:20:42
PS: A nepísal som o "stratení chuti na LEGO", hovoril som o vnútornom presvedčení najväčšej cieľovej skupiny kupujúcej LEGO (rodičia) a ich vnútornému presvedčeniu, či svoje ťažko zarobené financie neminú iným (pre nich a ich rodiny lepším) spôsobom.

Keď už toto niekto nechápe, tak už naozaj neviem. Asi je nutné ostať iba pri komentároch "jéj, to sa mi veľmi páči",..., to už by snáď chápal každý.

1, Je srandovné sledovať, aké sa tu z mojich reakcií účelovo vyťahujú len jednotlivé vety. (viď. plat dizajnéra, JEŽIŠ to bol ten najjednoduchší príklad)

2, Zaujímavé je opať sledovať ako väčšina odtiaľ "odpadáva" z TLC. Nedajbože, že tu človek napíše niečo iné. Ja proti TLC nič nemám, som rád, že tvoria LEGO, ale rozhodne sa ,z nich ako firmy, nejdem ... . Opakujem sa - TLC má ďakovať nám, že kupujeme ich produkty, nie naopak. (keby si ani to William náhodou nepochopil, tak ti to vysvetlím cez SZ, keď bude čas a chuť)

3, Posledná a ZÁSADNÁ skutočnosť. Už v prvej mojej reakcii som písal MOŽNO (neviem koľko krát), tzn. že to tvrdenie nieje sväté, že sú možné aj iné alternatívy, že z celkovej "pravdy ako to vlastne je" to môže tvoriť iba určité percento,... . V každom prípade som presvedčený, že rozhodne niečo pravdy na tom určite bude, a nie málo.

4, Prečo asi žiadna firma nechce, aby sa jej videlo do kuchyne??? OMG, aby tá "bublina", ktorú usilovne a dlhodobo vytvárajú nebola odhalená. Aby ľudia nevedeli, že (v tých naj firmách) náklad z ceny produktu námi kupovaného tvorí iba maličký zlomok z ceny....

A už ma nebaví sa k tejto téme vracať. Keď to naozaj niekto nechápe, nech si myslí, že je to kvôli bielej farbe na stenách kancelárie.

S.t.a.l.k.e.r.

Citace od: P4tr1cius kdy 15.06.2012, 13:07:22
4, Prečo asi žiadna firma nechce, aby sa jej videlo do kuchyne??? OMG, aby tá "bublina", ktorú usilovne a dlhodobo vytvárajú nebola odhalená. Aby ľudia nevedeli, že (v tých naj firmách) náklad z ceny produktu námi kupovaného tvorí iba maličký zlomok z ceny....

Toto je tvoj pohlad na vec. Bublina, o ktorej tu pises je intelektualne vlastnictvo, nebyt tohoto tu, tak na trhu nie je 8 napodobenin kde si tvorcovia nedaju ani tu namahu aby vymysleli aspon ine krabice ale skopiruju produkt TLC v podstate 1:1. Unik podkladov z vnutra firmy (hoci aj vo forme fotografii) predstavuje vazne riziko pri uvedeni noveho produktu ale aj samotny image firmy. No a ak si niekto mysli, ze fotka developera za stolom dostatocne jasne prezentuje naklady firmy, cenu prace a vyvoja, tak je to s nim dost zle...

Matošo

Tvůj pohled je stejně hloupej ať se na to koukáš jak chceš. A je úplně nepodstatný kolik komu je a jaký má příjmy.

Respektive - možná u nás a na Slovensku se na to tak lidi dívají, ale "na západě" nikoho nezajímá kdo má jakej plat a jakou marži, buď to chci, nebo ne, howgh!
Každej myslící člověk ví, že všechno má svojí cenu a každej musí vydělat, aby měl co do huby. Jestli někomu připadá, že je nesprávný, že někdo jinej vydělává víc peněz za míň práce, tak se s tim holt musí naučit žít...

Tlachat o tom, že na fotce je jeden člověk, a tak si možná nějakej slabomyslnej pošuk řekne, že teda vydělávaj nechutný peníze, když platí jenom jeden plat (etc.), a proto si to nebudu kupovat, protože nechci, aby se měl někdo líp než já, protože jsou to vydřiduši kapitalistický, je ztráta času. (po někud rozvitější věta vložená, že? hihihi).

Raistlin M

P4tr1cius: Jen jednu věc Ti povím. Ikdyby byly zisky TLC na každém setu 90%, já bych za to mít zodpovědnost a odpovídající příjmy asi moc nechtěl (ikdyž, asi trochu kecám). Vidíš jen zisky, ale nevidíš s tím spojená rizika. Zamysli se, jaký každá taková společnost má odpad. Kolik odpracovaných hodin skončí v koši. Kolik řad nemá třeba moc velký úspěch. A to všechno musí pokrýt ten "nemravný" zisk.
A správně píšeš, že Lego je neuvěřitelně drahé a že kupovat ho ve větším množství, než pár setů pro děti na hraní, je hrozný nerozum. Stejně jako mít víc aut, nebo si, nedej Bože, třeba doma v garáži nějaké auto stavět. Stejně tak novou známku do sbírky taky nenalepíš na dopis.
Jen jedna věc Lego obhajuje neoddiskutovatelně, a to i za vysokou cenu. I přez klesající trend se pořád jedná o jednu z nejkvalitnějších značek hračky pro dítě. A i to stojí peníze udržovat.