(Vlastní) Fotografie Star Wars

Založil QuiGon, 09.04.2012, 09:48:34

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

QuiGon

Nechal jsem se inspirovat jedním člověkem, který tyto fotografie dělá a docela mě to nadchlo. Jelikož bydlím v RD a nemám daleko do lesa, budu podnikat výpravy se sáčkem minifigů a foťákem v ruce. Jsem amatérský fotograf, tak mě prosím nekamenujte.

Jak jsem se již zmínil v recenzi setu 9490, jsem velký fanda Sandtrooperů. A tak první foto je právě Sandtrooper s nebeským pozadím. Pro kritiky: něčím jsem začít musel ;D ;D


Ojík

#1
Fotky minifigů zasazených do přírody jsem viděl mnohokrát, a musím říci, že je to jiný pěkný způsob, jak vytvářet zajímavá a originální díla s pomocí Lega. Jako zapálený fotograf budu muset něco takového zkusit. Tím spíš, když mě nenapadá žádný nápad na stavbu čehokoliv.

A Sandtroopeři se mi líbí zase o další kus více. Fotka s takovým rozlišením odhaluje všechny úžasné detaily a figurka je to skutečně impozantní. Těším se na výprodeje.
All work and no play make Jack a dull boy.

QuiGon

Tak jsem dnes chytil příležitost za pačesy a vzhledem k tomu, že bylo nádherné počasí (sice chladno) jsem se rozhodl udělat pár dalších fotek. U fotky Luka si možná řeknete:,,proč tam není víc toho západu slunce?" Bohužel mi z okna do výhledu zasahuje vedení, takže fotka je v rámci možností.




Johnysed

Super, pokračuj jsem zvědavý na tvé další výtvory.

danyboy

fakt dobrý fotky udělej další :D

Allconel

#5