!!! Kritika qweras26 a standa26

Založil Hardegon, 18.03.2009, 18:42:46

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

thunnus

Jednak nevím, kdo by to pro mne udělal, že by to pro mne koupil a jednak to zjistí podle adresy, ale díky za tip.
lego is not a hobby, its the meaning of life :-)

Colonel32

...a necháš si to poslat na kamarádovu adresu. Neříkej, že nemáš žádného kamaráda s Aukro účtem...

thunnus

To mám, jenže on by to asi přeposílat a možná i nějaký drobný poplatek k tomu. Nepopírám ale, že by to asi šlo.
Dostáváme se ale off topic - Standa si mě zapsal na svou černou listinu a to jako mám doživotní zákaz od něj nakoupovat, i když jsem v tom byl nevině a navíc šlo o kravinu?
lego is not a hobby, its the meaning of life :-)

Colonel32

Prodejce má právo si něco takového nastavit. Také jsem měl pár lidí, kteří odemne dostali zákaz nakupovat a jestli jim to přišlo spravedlivé nebo ne mi bylo upřímně jedno. Tak si prostě říkej, že je to jeho smůla, že přijde o kšeft.

standa26

Našel jsem tu na sebe kritiku, tak si dovolím zareagovat.

Děkuji za reakce.  Špatná kritika je dobrá kritika, člověk ví, co má zlepšit.

Obecně pozoruji, že od roku 2011 na mě není vesměs nějakých šťouralů, žádná racionální kritika. Balení divné, ale výsledek, je že to dorazilo v pořádku je nejduležitější ne? Nebo chybí obchodní duch?   Nákup 2010 Veškeré podmínky byli vždy v popisu aukce napsány, přečtěte si stránku o mě a jestli souhlasíte s podmínkami, které uvádím, tak nakupujte. To tam vždy bylo, než aukro rozšířilo podmínky prodeje a nákupu, že jste to nečetli a nakoupili nebyla moje chyba. Do nákupu vás nikdo nenutil. Když píši, že jedním na poštu v roce 2010 jednou týdně a že by bylo dobré, zaplatit tedy do pátku do rána a vy tak neučiníte, tak hold se nedivte, že vám balíček odešlu až další pátek, přesně jak jsem na to upozorňoval v popisu aukce, nebo stránce o mě, pokud souhlasíte s podmínkami nákupu, přihazujte. (Vždy jsem však dodržoval max. dodací dobu, kterou stanoví aukro tedy 20 dnů).  Také musím uznat, že se naskytlo pár chyb i z mojí strany, člověk se učí a vyvíjí se, což dokazuje posun od roku 2011.

Od roku 2011 do současnosti s účtem Standa26 mám na aukru 100% hodnocení, vše detailně popisuji v popisu aukce, stav zboží, nedostatky, špínu, defekty, dobu dodání, placení, vše tam je... Co mi můžete vytknout, jsou gramatické chyby v popisu aukce, nejsem dokonalý. Kdo nesouhlasíte s cenou, chcete smlouvat po ukončení aukce, platbou až za měsíc a pak třeba nic, tak nenakupujte. Stejně tak mám právo dát si na černou listinu toho, koho uznám za vhodné, čtěte pravidla aukro. Musí tu být nějaká ochrana i prodávajících.

Koukáte na to z pouze z pohledu kupujícího, ale co prodejce? Drzé chování od kupujících, výhružky od konkurence, snaha o snížení ceny po ukončení aukce od kupujících, nezaplacení, neustálé žádání aukro o vrácení provize, řešení sporů, výmluvy, že je kupující nemocný ve finanční tísni a opětovné vystavování... Je problém, přesunu vás na černou listinu a dále to neřeším. Jestli je tam někdo neoprávněně, což se může stát, hold je to ta statistická chyba, za kterou se omlouvám, ale já opravdu nemám čas s každým vést hodinovou debatu.

V posledním půl roce jsem také rozjel budování zákaznické klientely, do které řadím opakované nakupující, kteří se chovají sluše, v čas platí a řeknou si co chtějí a když jim to seženu, tak jsi to odeberou. Takové to kupující upřednostňuji a kontaktuji prioritně. Proto, když mi napíše někdo vzkaz čau, zašli mi nabídku lego a já toho člověka neznám a napíše mi můj stálý klient, tak samozřejmě má tento nakupující přednost. (To se netýká obchodu na aukru).

Abych to uzavřel, děkuji, že u mě nakupujete a děkuji za kritiku, pokusím se z ní poučit, pokud však bude kupující i potenciální kupující vyhrožovat, nadávat a podobně, okamžitě ukončuji obchod, vracím peníze a dávám ho na černou listinu, veškeré problémy jdou řešit v klidu a s rozvahou. Ať už je chyba na straně mojí, přepravy, nebo kupujícího. Nashledanou.


Ještě vsuvka na závěr, krabice, která byla vyfocena, jako špatné balení v roce 2010 u účtu qweras26, ač dorazil obsah balíčku v pořádku, by nikdy nemohla být převzata Českou poštou ve stavu, jakém jste ji nafotil a zřejmě obdržel. Pokud mi nevěříte, zkuste takoví to balíček podat. Krabice musela být poničena během přepravy a v takovém to případě, jste mohl balíček odmítnout převzít a mě kontaktovat s tím, že se mám na poštu s podacím lístkem obrátit se stížností a vám zaslat peníze na zpět. Tím by byl spor vyřešen. Ale vy jste balíček převzal, obsah zkontroloval, že byl v pořádku a mě začal kritizovat, bez mého vědomí na těchto stránkách, což se mi nelíbí, protože, mi nedáváte možnost reagovat, viz reakce o 2 roky zpět. Nashledanou.

standa26

#35
Dobrý den, rád bych zde upozornil na kupující na aukru pod přezdívkou Wachova. Má tam jíž 10 negativních komentářů a celý spor se točí kolem částky cca 400kč, což není moc, ale mě jde o podstatu věcí, že s neslušnými lidmi nejednám.

Tato kupující u mě zakoupila lego, které bylo přesně dle popisu aukce a fotografie dodáno. Bylo mnou dokonce dodáno dříve, než přišla platba od kupující na účet, aby byl dárek pod stromečkem. Tato kupující po obdržení balíčku napsala pozitivní komentář, že je spokojená a děkuje. Po vánocích, mi zaslala žádost o zrušení komentáře skrze portál aukro, aby mi komentář mohla změnit na negativní.

Dále mi mailem oznámila, že chce tam a tam poslat peníze v plné výši na zpět, jinak soud, stěžování na aukro, výhružky a podobně. Dodala, že předpokládala, že lego bude nové, originál zabalené, zapečetěné i když jsem v aukci jasně uvedl a dokonce odpovídal na email od ní, před koupí, ve které byl ještě jeden zájemce, že prodávám přesně to co je na fotografii a v popisku aukce. Tedy nové dvě krabičky, dvě děla a dva plánky, nic více, nic méně. Ještě mám na konci popisku, co vydíte to dostanete, proto si to pořádně prohlédněte a na fotografii je to jasně vydět. Viz aukce 2857827617 na aukru. (Veškeré maily mám pro jistotu archyvované).

Kdyby kupující jednala slušně, bez výhružek, člověk se aspoň nějak domluví, ale takhle to nejde, nemáte ani chuť, když vás uráží a není schopná přiznat chybu i když jí zašlete aukci, kterou zakoupila a z tučníte, popisek, předložíte pravidla aukro, navrhnete jí podělit se o náklady na dopravu, nebo aspoň vrácení té provize, která kupující nestojí nic, jen odškrtne souhlasím s vrácením provize... Jediné co jsem jí posléze odepsal, bylo, ať se obrátí na aukro, nebo na soud, pokud mě jeden z nich vyrozumí, budu se řídit jejich pokyny, protože s tím to uživatelem není možná reč.

Bez šance... Takoví to kupující si pak najde stránku tipu té to a začne vás bez vašeho vědomí kritizovat. Neříkám, že nejsem neomilný, ale rád sem zde uvedl příklad i z druhé strany, aby jste vyděli, že i kupující, to nemá nejlehčí.

Nashledanou.

Colonel32

Záleží na tom, zda prodáváte jako prodejce, nebo jako soukromá osoba (pravidelnost, původ zboží, velikost obratu). Pokud jako prodejce, mám nepříjemnou obavu, že ji podle zákona musíte peníze vrátit (protože nákup byl učiněn přes internet), přestože to dle popisu vypadá, jako že úplná kráva.

votrelec

Nabuduce by som odporucil pouzit menej marketingu, resp. slusnejsi marketing a vyhnut sa slovam "nove, nikdy nehrane" ked je set v skutocnosti rozbaleny a postaveny. Ale je to chyba aj kupujcej. Ak by som ja ako kupujuci videl rozpor medzi textom a fotografiou, urcite by som sa na to spytal predavajuceho.

MiHo

Stav zboží: "Nové" znamená originálně zabalené (pokud zboží má obal) a kompletní. To v tomto případě není splněno ani jedno z toho.

Na http://aukro.cz/help_item.php?item=3031 je jasně uvedeno:
Nedoporučujeme:
Používat místo textu jen obrázky
Uvádět příliš málo informací

Na http://aukro.cz/help_item.php?zoom=N&item=678
popis nesmí obsahovat ..... zavádějící informace
popis musí obsahovat všechny nezbytné informace, včetně upozornění na případné závady ...

Obchodní podmínky http://aukro.cz/country_pages/56/0/user_agreement.php:
4.3.1 V případě, že předmětem je nabídka zboží, je prodávající povinen uvést úplný a přesný popis vystaveného zboží.
4.3.2 Prodávající je povinen uvést v popisu zboží jakékoliv vady, včetně poškození obalu. Neučiní-li tak, odpovídá prodávající kupujícímu za vady a nese rovněž náklady, které vznikly kupujícímu v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady zboží.


Obal nového zboží byl u této aukce poškozen, pak tedy platí znění Obchodních podmínek čl. 4.3.2 v plném rozsahu.
Ta paní není na Akru žádný začátečník a prodala toho na Akru víc než ty. Zkus obchodovat korektněji.

standa26

Ano, to souhlasim. Pokud bych to prodaval jako set s oznacenim cisla a oznacil to za nove, tak souhlasim. Otevrene baleni neni nove. Ja to vsak prodaval jako lego dily. Ty jsou bez poskozeni, nikdy nehrane, pouze rozbalene a nejedna se o baleni jako celek setu coz jsem pani upozornoval predem emailem. (Archivovan pro pripad).

Pani mi sama pred koupi napsala email, jesli se jedna o nove lego. Ja jsem ji odpovedel, ze se jedna o nove lego co je na obrazku, tedy dve krabice, dve dela, dva navody, nic vice nic mene, presne jak si muze prohlednout. Kdyby to bylo komplet baleni, urcite bych zminil figurky.

Dale me prekvapilo to, ze si pani balicek zkontrolovala a vse bylo v poradku s pozitivnim komentarem a dekovnym emailem o dobrem stavu lega.

standa26

#40
V tom to pripade jsem neprodaval jako prodejce, jak bezne prodavam napriklad minifigurky, ale jako sberatel, co se mu zbytek setu nehodil. Tedy lego jsem koupil pro svou vlastni potrebu, vyjmul figurku commandera pro sberatelske ucely a zbytek prodal na aukru po castech, jako lego dily. Nedoslo z me strany k zadnemu zisku, spise k pokryti aspon casti nakladu a zbaveni se prebytku. Ucet na aukru nemam veden jako B to C i kdyz vse poctive danim, protoze jsem byl upozornen tusim uzivatelem Matoso, ze par lidi uz na to doplatilo...

Navíc jsem našel: "Vrácení zboží bez udání důvodu tedy neplatí v případě prodeje mezi soukromými osobami – nepodnikateli nebo i když jedna (nebo obě) z těchto osob je podnikatelem, ale nejde o obchod v rámci jeho podnikatelské činnosti. To samozřejmě nevylučuje, aby prodávající soukromá osoba neposkytla takovou možnost sama od sebe ze své dobré vůle. Zákon jí to ale neukládá jako povinnost. V praxi se s tím ale u internetových aukcí občas setkáte."

GRNDL

#41
- Formulace "co vidíte - dostanete"  hovoří za vše a dál už je snad zbytečné to řešit.  Kupující dostává všechny nezbytné informace ohledně obsahu. Na chybějícího minifiga se nelze vymlouvat, na obrázku není. Nějaké pomuchlání krabice taky vidím, kdyby mi o to nějak extra šlo, požádám o bližší foto.

- Předmětem aukce není set (jak prodejce správně podotýká), ale "nějaké lego se starwars tématikou".  Dokonce se nejedná ani o jeden set, z kterého někdo tajně vybral kostky a vydával ho za kompletní, ale o jakousi kompilaci částí více setů a k tomu krabice. Bod podmínek 4.3.2 je tedy IRELEVANTNÍ - předmět aukce žádný obal nikdy neměl.

- V popisu je jednoznačně napsáno "nové-nehrané". Kdo nechápe smysl, je buď zabedněný nebo prudič. Ve spojení s fotografií to přesně popisuje stav, kdy z kostek byl složen model a ten je nabízen k prodeji. Opotřebení je zanedbatelené až nulové, dá se tedy v běžném smyslu a chápání slova hovořit o tom, že nebízené kostky jsou nové.

- Kupující měl celou dobu možnost se zeptat, pokud něco nebylo jasné. Přihazovat nikdo nikoho nenutil.

- Prodejce nemá podnikatelský účet, kupující tedy nemá žádné nadstandardní právo požadovat vrácení peněz. K plnění smlouvy došlo, takže na milou paní bych se s prominutím vykašlal.


standa26

Děkuji za rady. Pokud se paní uklidní a omluví za nadávky, rád se s ní rozumně domluvím. Pokud ne, budu tedy postupovat dle vašich rad a citace ze zákona, kterou jsem si našel. Nashledanou.

Zoufalec

Chtělo by to zapracovat na češtině. Napsat "archyvovat" (mimo jiné) je hrubka na pár facek - jak říkala naše profesorka na češtinu. 

thunnus

#44
Tak a teď mám se Standou nový zážitek opět já...

Jelikož vystavil součástku, kterou se dlouho marně snažím sehnat - hlavičku nikto guarda, kterou dlouho marně sháním samostatně, abych si postavil Jediho Ima Gun Diho (byl jen v jedné episodě, ale byl mi velice sympatický jako takový jedi, jak má být - nebudu víc spoilovat).

Měl jsem u standy26 na bl ban z dřívějška (později se k tomu dostanu), nicméně jsem s ním od té doby vyměnil jednou figurky a tehdy pokud vím, bylo vše v pořádku. Všiml jsem si, že poptává nějaké věci, které mám a jako nepřihlášený jsem objevil, že nabízí tuto hlavičku a tak jsem nabídl, že mu za ni něco vyměním. Dostal jsem odpověď, že to neudělá, protože by se mu to vzhledem k poštovnému nevyplatilo. To jsem považoval ještě za celkem racionální a po krátké konverzaci jsem ho požádal, ať mi pošle seznam, co tedy shání - dostal jsem 5MB přílohu zip s obrázky s názvem "poptávám se" kde byly vesměs samé vzácné figurky, nicméně některé z nich jsem měl, některé i vícekrát a tak jsem je nabídl, potud vše ok. Dostal jsem odpověď, že ony figurky ho zaujaly, a hodně z nich by chtěl, nespecifikoval však, ani po mém připomenutí, které. Já jsem se (opět jako nepřihlášený uživatel) podíval do jeho BL shopu a vybral si tam převážně několik součástek figurek tehdy za cca 600 Kč - chtěl jsem je i koupit, ale bohužel jsem stále nesměl do jeho obchodu, ač jsem žádal o zrušení banu - teď se k němu dostávám, dostal jsem ho za to, že moje platba měla asi tři-čtyři dny zpoždění (mám pocit, že tam byl víkend) - vysvětlím hned proč, platil jsem to přes poštu, dělám to často z prostého důvodu - mám ji 2 minuty od domu, zatímco banku mám 20 minut od domu a neměl jsem tehdy internetové bankovnictví. Bohužel pošta (pravděpodobně u některých bank) udělá poměrně často, že se zpozdí o několik dnů - teď nedávno se stalo, že to trvalo týden - ale dotyčný s tím velký problém neměl, to ani nemluvím, když jsem tehdy platil do Polska, každopádně standa mi napsal, že jsem neseriozní a dal mi ban, ačkoliv jsem nabízel, že lístek oskenuju, abych dokázal, že vina nebyla na mé straně.
Vraťme se ale k současnosti, Standa slíbil, že mne z černé listiny odstraní, neučinil tak však, tak jsem mu alespoň napsal, o které kusy mám zájem a on slíbil, že je brzy stáhne (tvrdil do 20 hodin včera), tvrdil, že chce ušetřit na provizi, říkal jsem budiž a protože mám i jiné záležitosti, nevěnoval jsem tomu moc pozornost až druhý den po poledni mi došel od něj email, že s obchodu sešlo, protože si figurky sehnal jinde, jak psal po 60-80 Kč kusy které, pokud byly opravdu ty, které nabízím já, měly cenu až dvojnásobnou a vyšší. Vzhledem k tomu, že jsem taky rád, když seženu něco levně, měl jsem k němu pochopení a odpověděl, že co jsem tedy zarezervoval, tak si koupím... Jenže, Standa mi nic nezarezervoval (nestáhl z bl) a řada předmětů, o které jsem měl zájem vč. té hlavičky nikta, se prodala. Když jsem viděl, že řada z toho je pryč, nicméně má i mnoho (myslím, že kolem 50-ti) figurek těch nikto bojovníků, navrhl jsem, ať tedy jednoho z nich rozdělí na více kusů (mimochodem by se samostatně po částech asi i prodával za víc než celá figurka, na bl ho po částech nikdo nemá) nebo ať mi dá za tu jeho zjevnou "chybu" nějakou slevu na celého figa, myslel jsem si, že jde o kravinu, kterou odkývne a budu si dál vybírat, ale byl jsem překvapen reakcí - kdy mi arogantně odpověděl, že mne považuje za velmi náročného zákazníka, který neplatí včas a jestli mi nevyhovují jeho podmínky ať jdu ke konkurenci, což se lehce řekne, když nikdo jiný na celém Bl tu hlavičku samostatně nenabízí a v rámci ČR jsou jen tři prodejci, kteří mají toho figa (z toho jeden výrazně dražší). Tak jsem mu napsal, že za současné situace (připouštím, že mi šlo i o princip) o obchod zájem nemám a nenechám se odírat a nenechám si líbit, když se ke mě někdo chová nekorektně, zároveň jsem napsal, že to napíšu sem.

Staly se dvě věci - okamžitě jsem od něj dostal ban znovu (bohužel už asi napořád) a zároveň krátce po sobě dvě omluvné krátké zprávy, když jsem na ně reagoval, že tyhle dvě události zároveň jsou jako špatný vtip a že mám skoro podezření, že si se mnou hraje, dostal jsem ještě odpověď, že to bylo míněno upřímně.

Tady je moje verze toho, co se stalo, Standa prostě dostal výhodnější nabídku a dal přednost jí. To bych mu ještě tak nezazlíval, ale při tom kličkování, jak získat co nejvíc a udělat pro to minimum, porušil slib, který dal mne, minimálně mohl udělat to, že mi mohl stáhnout ty dílky, o které jsem žádal a které mi slíbil anebo alespoň mi pak prodat samostatně tu pitomou hlavičku, kterou teď zase nemám. Neudělal pro mě vůbec nic, i když to slíbil. Nebudu používat nadávek, ale Standa opravdu nemá obchodního ducha, jak tady někdo psal - mimochodem, ta minulá objednávka, kterou jsem na začátku zmínil, mi došla zabalená do taháku z mikro a makroekonomie (ano čtete dobře a mimochodem v něm byly chyby) a tedy standa je někým kdo studoval ekonomii a pakliže ji dostudoval, pak by mohl vědět, že se nevyplácí chovat se k lidem špatně, ono se to vrací...(viz současný stav veřejných věcí, ale to do toho opravdu nechci teď tahat)

Závěrem bych chtěl říct, že jestli někdo má tu hlavičku nadbytečnou, ať mě napíše soukromou zprávu, domluvíme se, obzvlášť jsem prosil Matoša, kterému jsem už psal, zatím to asi ještě nečetl.

lego is not a hobby, its the meaning of life :-)

standa26

Koukám, že jsem vzbudil velké emoce, takže se rovněž vyjádřím. Upozorňuji, že se jedná o subjektivní vyjádření, které může skrývat mnoho gramatických, diakritických a jiných chyb, pokud by to někdo nezvládl, tak to prosím nečtěte, děkuji.

  Pan Tunkl, (doufám, že jsem nezaměnil jméno), pokud ano, tak se omlouvám, u mě nakupoval celkem 3x. Poprvé přišla platba se zpožděním, ale přišla, (za zpoždění beru více jak týden). Druhý nákup to samé. Třetí nákup jsem ho na to předem upozornil a stejně v čas nezaplatil. Takže jsem mu zrušil objednávku a dal jsem ho na stop list.

  Po nějakém čase jsem na kostkách publikoval, že se poptávám po figurkách z roku 1999-2009. Pan Tunkl, znovu pokud jsem spletl jméno se omlouvám, mě kontaktoval, že má něco na výměnu. Provedli jsme výměnu a vše bylo v pořádku. Před pár dny jsem znovu dal na kostky, po čem se poptávám a pan Tunkl mě znovu oslovil. Než jsme však dokončily obchod, kontaktovalo mě pár lidí na kostkách s tím, že mi nabízí figurky k prodeji z let 1999-2004 za pár korun. To jsem nemohl nechat ladem. Také jsem dostal nabídku na dva malé sety s pár figurkami, po kterých se poptávám, tak jsem to rovněž zakoupil. Vysvětlil jsem panu Tunklovi, že jsem dostal tuto nabídku a že je mi líto, ale výměna padá. Jako dobrou vůli jsem ho pustil do obchodu, ať si tedy nakoupí. Bohužel zboží po kterém se pán poptával se vyprodalo. Pan Tunkl po mě chtěl, abych mu rozděloval figurku a podobné věci jen na části, které on chce.

  Vysvětlil jsem mu, že na to nemám bohužel čas a že je pro mě velmi náročný zákazník, na rozdíl od ostatních, kteří si vše přetou a splní dle předem stanovených pravidel. Odkázal jsem ho na konkurenci, ať si to sežene u ní. Pan Tunkl to však vzal velmi emotivně a tak zase spadl do stop listu. Opravdu preferuji slušné chování, a pokud u mě chcete obchodovat, přečtěte si hlavní stránku obchodu, pokud souhlasíte, nakupujte, pokud nesouhlasíte a platba nepřijde v mnou stanoveném limitu a podobně, prosím nenakupujte u mě, je to tam jasně napsané, aktualizace na zpět několik měsíců.

  Tedy závěrem, jsem rád za každého zákazníka, ale pokud neplatíte včas, nebo nechcete dodržovat podmínky, za kterých prodávám, prosím nenakupujte u mě, je tu spousty dobrých jiných prodejců, kteří o své zákazníky pečují a vyhoví jim mnoha způsoby, mohu některé doporučit. Já bohužel z časových důvodů to dělat nemohu. Nashledanou.

thunnus

#46
Citace od: standa26 kdy 19.01.2014, 19:24:33
  Pan Tunkl, (doufám, že jsem nezaměnil jméno), pokud ano, tak se omlouvám, u mě nakupoval celkem 3x. Poprvé přišla platba se zpožděním, ale přišla, (za zpoždění beru více jak týden). Druhý nákup to samé. Třetí nákup jsem ho na to předem upozornil a stejně v čas nezaplatil. Takže jsem mu zrušil objednávku a dal jsem ho na stop list.

Tohle je naprostá lež, nevím odkud jste si to vycucal. Nakupoval jsem u Vás pokud vím víckrát a nevím, kolikrát to bylo v pořádku, ale předtím jsme spolu měli problém 2x.
Poprvé jsem u Vás koupil nějakou figurku či co, i s poštovným to bylo kolem 200 kč a domluvili jsme se, že počkáme cca měsíc a něco přikoupím pak (bylo toho prostě málo). Ozval jsem se asi po měsíci a 10-ti dnech EDIT: přesně měsíc a 12 dní - Vy jste mi v odpovědi pak tvrdil, že jsem měl zpoždění 2 měsíce, dal jsem si tu práci a našel to -  že bych tedy měl o něco zájem - před tím jste nic nevystavil (to už si nepamatuju, můžete mě prokázat, že se pletu, takže minimálně nic, co by mě zaujalo), nebo jsem to ani nepostřehl - , ale bylo mi odpovězeno, že jste mne urgoval (žádnou zprávu jsem neobdržel) a že už mi nic prodávat nebudete a mnou vyhraný předmět jste prodal někomu jinému. Považoval jsem to jako pravděpodobně chybu v komunikaci a celou situaci jako nešťastné nedorozumění. Už si tím tak jistý nejsem.
Pak, po té, co jste si to nechal konečně vysvětlit, se stalo jedenkrát to, co jsem výše popsal.
Rozhodně není pravda, že byste nějakou mou objednávku rušil - na bl jsem nakupoval u Vás jednou a vyměnili jsme si kladný feedback. Teď jste se na mne de fakto vykašlal a zde jste lhal... Navíc Vaše argumentace tím, že jde o časovou záležitost (co na tom může tak dlouho trvat? - Stáhnout jednu figurku??) je pochybná a v emailu jste ji vůbec neuvedl. A hlavně u té pitomé hlavičky není zatím nikdo jiný, kdo by ji nabídl, takže ne, nemůžu jít k jinému prodejci...
lego is not a hobby, its the meaning of life :-)

Měch

Chtěl jsem u standy nakupovat, ale tohle arogantní jednání mě odradilo. Poslechnu jeho rady a půjdu ke konkurenci.
Fotky
Videa Zlobři nejsou jako DORTY !!!

otaznik

Citace od: standa26 kdy 19.01.2014, 19:24:33
Pan Tunkl po mě chtěl, abych mu rozděloval figurku a podobné věci jen na části, které on chce.
Pokud je toto pravda, tak to bych ani já nedělal.

thunnus

Citace od: otaznik kdy 19.01.2014, 21:33:11
Citace od: standa26 kdy 19.01.2014, 19:24:33
Pan Tunkl po mě chtěl, abych mu rozděloval figurku a podobné věci jen na části, které on chce.
Pokud je toto pravda, tak to bych ani já nedělal.

Můžu znát důvod zvlášť, když dotyčný tu část slíbil a slib nesplnil (a dal se splnit lehce) a prodal je někomu jinému a má těch figů spoustu?
lego is not a hobby, its the meaning of life :-)

DarkDrago

Citace od: otaznik kdy 19.01.2014, 21:33:11
Citace od: standa26 kdy 19.01.2014, 19:24:33
Pan Tunkl po mě chtěl, abych mu rozděloval figurku a podobné věci jen na části, které on chce.
Pokud je toto pravda, tak to bych ani já nedělal.

Zajímalo by mě, který z prodejců by na to přistoupil (nepočítám případy kdy kupující má nákup příklad za 2000 a chce rozdělat jednoho figa a prodejce mu to dovolí).
To je jak přijít do krámu, ukázat prodavačce set a říct: z tamtoho setu mi vytáhněte toho taxikáře...

Jinak, byly by k nahlédnutí i nějaké maily? Takhle je to tvrzení proti tvrzení a nikam se tak jakože nedostaneme...
Dračí páni s mocí ohně...

DarkDrago

Citace od: thunnus kdy 19.01.2014, 21:41:29
Citace od: otaznik kdy 19.01.2014, 21:33:11
Citace od: standa26 kdy 19.01.2014, 19:24:33
Pan Tunkl po mě chtěl, abych mu rozděloval figurku a podobné věci jen na části, které on chce.
Pokud je toto pravda, tak to bych ani já nedělal.

Můžu znát důvod zvlášť, když dotyčný tu část slíbil a slib nesplnil (a dal se splnit lehce) a prodal je někomu jinému a má těch figů spoustu?

A co to bylo za figa?
Dračí páni s mocí ohně...

thunnus

Psal jsem to někde výš, nikto guard - jde mi jen o jeho hlavičku. Chci si z ní postavit Ima Gun Di. Je trochu vzácnější, ale není nejdražší proto jsem taky tu reakci nepochopil, měl jsem pocit, že o nic veledůležitého nejde..
lego is not a hobby, its the meaning of life :-)

standa26

Pokud se chystáte na analýzu mailu, tak prosím celkovou konverzaci, nikoliv pouze pasáž, která se vám hodí, já sám za sebe nejsem příznivcem publikování osobní korespondence, ono to na výsledku stejně nic nezmění, ale pokud sem přistane jen část, tak zvážím publikaci celého rozhovoru.  ;)

thunnus

Citace od: standa26 kdy 19.01.2014, 21:48:08
Pokud se chystáte na analýzu mailu, tak prosím celkovou konverzaci, nikoliv pouze pasáž, která se vám hodí, já sám za sebe nejsem příznivcem publikování osobní korespondence, ono to na výsledku stejně nic nezmění, ale pokud sem přistane jen část, tak zvážím publikaci celého rozhovoru.  ;)

Takže Vy mě ještě vyhrožujete... Dobrý
Samozřejmě bych zveřejnil celou konverzaci, ale ono to moc nemá opravdu smysl. A abych tu dával celý seznam všech našich mailů po dobu 2 let, co se "naše cesty protnuly", to dělat nebudu, Mimochodem, já jsem publikoval jen pravdivé info, nejen to, co se mi hodí. Nemám zájem Vám dělat problémy, říkal jsem, vám v té naší konverzaci, že jsme klesli na úroveň dvou kohoutů na smetišti, oba jsme si uškodili, kdybyste dodržel slib a stáhl, co jsem potřeboval z Bl, nemuselo k tomu dojít, kdybyste rozdělil tu blbou figurku na ty dílky, taky to tak nemuselo skončit. Jde o to, že já jsem se stále snažil najít konstruktivní řešení, vy jste je házel ze stolu. Mohl jste mít Vy peníze a odbyt a já, co jsem nutně potřeboval, takhle nemáme nic...
lego is not a hobby, its the meaning of life :-)

otaznik

Citace od: thunnus kdy 19.01.2014, 21:41:29
Můžu znát důvod zvlášť, když dotyčný tu část slíbil a slib nesplnil (a dal se splnit lehce) a prodal je někomu jinému a má těch figů spoustu?
Neznám detaily vašeho obchodu, ale standardně, když někdo nabízí na prodej figa, tak ho chce prodat celého, ne jen hlavu nebo torzo.
Samozřejmě takto je to vytržené z kontextu.