Fidova Garáž

Založil stricekfido, 29.04.2018, 11:21:10

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

HD

#60
Na první expedici byl rychlostní limit určen jako přibližně rychlost chůze. Můj, tehdy nejpomalejší ale stále ještě dostačující wrangler jel zhruba 1,34 km/h (otáčky motoru předpokládám 146 RPM, převod 12/20, kola o průměru 81mm, tření zanedbáno).

Teď na auto ještě detailněji koukám (vypadá vážně dost dobře, asi si takovou malou kačenu taky zkusím někdy postavit :D ), rám předního okna je tvořen jen pneu trubičkou, nebo je vevnitř zpevněná drátkem?


PS: Vzorec pro výpočet přibližné rychlosti se zanedbáním ztrát třením by tedy byl (D=průměr pneu v mm; N=otáčky motoru v min-1  a i je převodový poměr (motor/kola), nejedná se o přesnou hodnotu, vlivem zaokrouhlování vychází trochu (0,01km/h) vyšší než by měla být  ;D )

v=0,000189*D*N*i [km/h]
Pokud Vás zajímá přehled mojí tvorby, následujte link na rozcestník:
https://linktr.ee/horcikdesigns

stricekfido

Díky, s rychlostí budu ještě experimentovat. Rád bych aby to také něco zvládlo v terénu, ale chci se vyhnout nějaké pohyblivé převodovce. Takže budu volit kompromis.

Jinak jsem zapracoval na navijáku a zdá se že se ho povedlo umístit. Sice trochu punkově ale vypadá to funkčně. Avšak nemám ani jeden motor abych ho mohl otestovat. Narazil jsem na svůj motorový strop  >:(

Rám předního okna je bez drátků ale není to tak vzhledově čisté jako u tvé tatry, kde jsi myslím drátky používal.

Po zvýšení střechy už se mi taky líbí více ale pořád je to hrozná krabice. Oproti hezky kulaté 805. Ale stím asi nic neudělám

HD

U expedice je potřeba najít vhodný kompromis mezi rychlostí a sílou na kolech. Převodovka mohla být ovládána ručně, ne dálkově jako u trialu. Samozřejmě, že každé další oz. kolo v mechanismu snižuje jeho účinnost.
Jestli je uložení navijáku punkové, snad nevadí, alespoň nebude "dead".  ;D
Ano, drátky jsem na T603 používal, ale tady, koukám, drží rám bez problému i bez nich.
Pokud Vás zajímá přehled mojí tvorby, následujte link na rozcestník:
https://linktr.ee/horcikdesigns

stricekfido

Drží ale nevypadá to tak čistě.

Manuální převodovka mě, přiznám se, vůbec nenapadla. To by mohlo být řešení. Myslel jsem, že vše musí být RC.

Ještě musím sehnat 4 kousky pneumatik abych mohl nafotit a ideálně natočit všechny 3 Tatry spolu.

stricekfido

Dneska se konečně povedlo vytáhnout všechny auta společně, i když jen na chvilku, počasí bylo opravdu špatné. Navíc jsem na 8805 musel dát větší kola, takže vypadá trochu divně. Snad se bude líbit i netradiční přeprava aut na místo focení.









Chystám i menší video ale počkám až dorazí menší kola a seženu další řidiče, v tomto počtu aut už to začíná být problém.

HD

Nádhera, radost pohledět. I přes ten déšť to prosluní celý den.  ;D ;D  Takový malý soukromý truck trial. :D
Pokud Vás zajímá přehled mojí tvorby, následujte link na rozcestník:
https://linktr.ee/horcikdesigns

martindavid

Nejhezčí jsou ty kolečka ve kterých jsou naložený tatry.
je vidět že se nebojíš nějakých oděrků
a jak jinak paráda

stricekfido

Tak se hlásím s dalším kouskem



Madoca vydal další verzi tatry a já ji samozřejmě musel hned postavit. Nakonec jsem použil jen podvozek, kabinu jsem narouboval z předchozí tatry. Bohužel stále nemám s-bricky takže výkonostní rezerva tam určitě je. Ale musím říct, že tech 6 L motorů má opravdu sílu. Ikdyž celý model važí skoro 4 Kg.



JEště zbývá doladit desing, nějaké kostky a sladit barvy a doplnit interiér.

Nakonec se  povedlo natočit krátké video.

https://youtu.be/2W5ueYi6m4E
při natáčení nebyl zničen ani jeden motor



sohibil

Stále mi rozum neberie, ako je možné, že to vládze zaberať aj keď sú kolesá po osi zapadnuté v bahne.

Inak čo sa to tam mihlo za zviera? Dúfam že len niečí pes. Nedoporučujem testovať Lego Tatrovky v teritóriu nejakého diviaka alebo medveďa :D
Nečakajte odo mňa chválu, z toho je len stagnácia.
Čakajte dotazy na techniku stavby a kritiku. Jedine to posúva vpred.

petsild

Citace od: stricekfido kdy 18.08.2019, 13:21:12
Tak se hlásím s dalším kouskem
Madoca vydal další verzi tatry a já ji samozřejmě musel hned postavit. Nakonec jsem použil jen podvozek, kabinu jsem narouboval z předchozí tatry. Bohužel stále nemám s-bricky takže výkonostní rezerva tam určitě je. Ale musím říct, že tech 6 L motorů má opravdu sílu. Ikdyž celý model važí skoro 4 Kg.



JEště zbývá doladit desing, nějaké kostky a sladit barvy a doplnit interiér.

Nakonec se  povedlo natočit krátké video.

https://youtu.be/2W5ueYi6m4E
při natáčení nebyl zničen ani jeden motor
Naprostý :D koncert, jak fungují nápravy. Rád zeptal jakou dáváš modelu následnou servisní péči po bahenní lázni?
Na videu ještě všiml třech IR ovladačů spojené centrální lištou, můžeš poskytnou obrázek dík.

sohibil

Nečakajte odo mňa chválu, z toho je len stagnácia.
Čakajte dotazy na techniku stavby a kritiku. Jedine to posúva vpred.

HD

Ou, ta vypadá luxusně. Tatra i lázeň. :D
Pokud Vás zajímá přehled mojí tvorby, následujte link na rozcestník:
https://linktr.ee/horcikdesigns

stricekfido

Motor a elektrické části jsem nastříkal nano-sprejem.  Potom motory vždy vysuším a vše otřu. Zatím to vše drží.

Ovladače jsou klasické, pouze spojené lift-armem.

Citace od: sohibil kdy 18.08.2019, 13:58:24
Stále mi rozum neberie, ako je možné, že to vládze zaberať aj keď sú kolesá po osi zapadnuté v bahne.

Inak čo sa to tam mihlo za zviera? Dúfam že len niečí pes. Nedoporučujem testovať Lego Tatrovky v teritóriu nejakého diviaka alebo medveďa :D

Pejsek je náš, občas se ráda účastní natáčení  ;D ;D A to že zabírá i v blátě je dáno trakcí a celkově velkou váhou. Prostě funguje

stricekfido

Tak jsem ještě natočil jedno video

https://youtu.be/Dt7QxXoTC_c

stricekfido

Zdravím z dalším kouskem.



Jen co se HD pochlubil s kabinou V3S, jsem si ji musel vypůjčit a naroubovat na 4x4 crawler. Vzniklo překvapivě svižné a pohyblivé vozítko. Zatím mě trápí jen prokluzování gum na ráfku ale nic co se nedá vyřešit

Pro pohon slouží L-motor na každé nápravě a M-motor na zatáčení. Podvozek je opravený kousek z rebrickable. Použil jsem ovšem velké žluté pružiny a trošku upravil zavěšení. Výsledkem je tvrdší a více funkční podvozek.

Video vám ukáže více.

https://youtu.be/YhCC8bFJNe0

Díky

HD

Dobře jezdí... :D V3S 4×4 vypadá překvapivě dost dobře.

Mohl bych Tě poprosit ještě o odkaz na zmiňovaný podvozek?
Skoro si říkám, že tu svoji Vejdu bych měl už taky vytáhnout ven k testování...
Pokud Vás zajímá přehled mojí tvorby, následujte link na rozcestník:
https://linktr.ee/horcikdesigns

peter

Citace od: HD kdy 11.11.2019, 09:50:10V3S 4×4 vypadá překvapivě dost dobře.

Na posledním závodě v Jihlavě letošního mistrovství ČR v Truck Trialu se ve skupině "P" takový stroj objevil ;)

Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Legman

Citace od: HD kdy 11.11.2019, 09:50:10
Skoro si říkám, že tu svoji Vejdu bych měl už taky vytáhnout ven k testování...

Mne by priam stačila fotka celej V3S ako menšej tak väčšej  ;) Hlavne menšej aké má použité pneumatiky. Aj by som uvital pár info naviac.

stricekfido

Citace od: peter kdy 11.11.2019, 13:24:43


Na posledním závodě v Jihlavě letošního mistrovství ČR v Truck Trialu se ve skupině "P" takový stroj objevil ;)

Díky, ta je opravdu parádní, to jsem ani nevěděl.

stricekfido

Zdravím přátelé,

pojďme se společně otrhnout od Corona šílenství a podívat se na další kousek z mé garáže.

Po delší době jsem se dostal k upravě překrásné Toyoty z dílny RM8. Původní úprava spočívala ve výměně přední nápravy za nezávislou a přidání motorů. Nakonec se to zvrhlo v kompletní přestavbu kde zůstala původní snad jen část karoserie a přední nárazník. Přesně v duchu úprav skutečných tzv Trophy Trucků popř Prerunner Trucků. Za povšimnutí také stojí zavěšení zadní nápravy inspirované Baja auty.



Brutální výkon zajišťují 2 přímo napojené Buggy motory. Kdo je zná ví jak dokáží auto rozhýbat. Avšak zbývá dořešit napájení které není úplně dostatečné a na plný výkon dokáže auto pohánět max 30 sekund. Avšak už pracuji na nápravě. Proto zatím jen statické obrázky.





Ještě přidám nedobrovolnou fotku podvozku, jak je vidět je potřeba zatáčet s citem, neboť je opravdu rychlá a snadno se kutálí  >:D


Snad se vám bude Toyotka líbit

HD

No, vypadá vážně dobře. Podvozek je vlastní konstrukce, nebo je inspirován nějakým již existujícím? ;)

Pokud Vás zajímá přehled mojí tvorby, následujte link na rozcestník:
https://linktr.ee/horcikdesigns

stricekfido

Ta přední náprava je taky od rm8 a zadní je spíš takový freestyle ikdyž základ ze stejného auta jako přední náprava. Jen jsem předělal zavěšení a vnitřní rám. Je to takový paskvil ale docela funkční po mechanické stránce. Elektrická je horší ale snad vím kde jsou chyby

stricekfido

Dal jsem dohromady kratší video. Asi nejhorší natáčení, protože je model strašně rychlý takže kvalita nic moc. Ale můžete si udělat obrázek o rychlosti

https://youtu.be/qaF0KpUKBEg

r14brickoffroad

Model vypadá opravdu skvěle. Je vidět, že karoserie Toyoty od RM8 má mnoho využití. Co se týče napájení, tak nejlepší by bylo asi použít buwizz. Je sice trošku dražší, ale k pohonu buggy motorů je asi nejlepší. Sám ho mám v corvette 42093 a v kombinaci buggy motoru a buwizz jezdí fakt rychle.  >:D

stricekfido

Díky, buwizz asi budu muset pořídit, to je poslední dílek do výkonové skládačky  ;D

Celkově jsou věci od Rm8 ideální k úpravám. Možná je to i typem auta, protože upravených Toyot je všude strašně moc.

stricekfido

Tak další menší update



Nová, širší kapota, kterou doplňují i širší blatníky. Celkově auto zmohutnělo a má celkem drsnější look. Ten doplňují i řetězy a jiné detaily.



V zadní části jsou vyměněné tlumiče a  další drobné úpravy ( třeba výfuk, kotvení nápravy)



Doufám, že se vám úpravy líbí, ještě jsem s tímto vozem neskončil  >:D 

stricekfido

Hezkou neděli všem,

další menší úpravy a detaily se povedlo dodělat. Stále čekám na Custom napájení, po té připravím nějaké lepší video. Prozatím dvě fotky z dnešního rána.





Byla přepracována zadní část, kolo se povedlo dát do vnitřního rámu. Provedl jsem menší úpravu přední nápravy, ta je teď o dost pevnější a podařilo se mi eliminovat vůli v zatáčení. Provedl jsem také potřebné zpevnění vnitřního rámu, model je teď o něco pevnější a stabilnější.

Brzy se zase přihlásím s dalším updatem

HD

Pěkná atmosféra fotky, to muselo být velmi dobré poježdění.  :)

Fotky upravené nápravy by nebyly?  ::) ;)
Pokud Vás zajímá přehled mojí tvorby, následujte link na rozcestník:
https://linktr.ee/horcikdesigns

stricekfido

Jo mám tyhle rána rád, atmosféra super.

Hele není to nic složitého ta přední náprava, oproti originálu jsem použil  nový "biscuit" dílek a  tím se celkově zpevnilo uložení hřebene a ozubeného kola. náprava už nepřeskakuje a ani nemá vakl.



foceno na rychlo, snad bude něco vidět

HD

Jo, vidím. Díky. Vypadá to vážně pevně, budu taky muset zkusit tyto "sušenky" někde použít.  ;D
Pokud Vás zajímá přehled mojí tvorby, následujte link na rozcestník:
https://linktr.ee/horcikdesigns