"Super Cars"

Založil Mellory, 04.02.2006, 12:32:07

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Mellory

Ahoj lidi. Rozhoduji se mezi 8448, 8466 a 8653.

Klasika je 8448, Super Street Sensation. Je asi nejlepší z nich. Dobrý vzled, červená k autu pasuje, křídlové dveře, převodovka, sposta dílů.


Mě se ale líbí spíš 8466, Off Roader. Hlavně 4x4 pohon a obří pneumatiky. Ale nevím, jak je to s jeho pevností.


No a zbývá Enzo Ferarri. Tohle není úplně super auto, ale mě se líbí nejvíc. Pěkný design, křídlové dveře, studless konstrukce. Ale nemá vůbec převodovku, odpružení a zatáčí se kolečkem na autě, nikoliv volantem. Ale ten design je prostě sexy.



Co byste si vybrali vy? Já se zatím rozhoduju....

Nothing is true. Everything is permitted.

DaKan

Tak já bych to vzal přesně obráceně - nejvíc se mi líbí 8448 pak 8466 a 8653
Na 99,9% bych určitě bral 8448 - je to prostě nádhera a má nejvíc dílů.

Hansel

Moci si vybrat, dám Enzo až nakonec. Sice se mi také velmi líbí, ale ty předchozí modely jsou v mých očích prostě lepší. Jen nevím, který z nich bych si vybral. Mám slabost pro modely terénních vozů, ale ten sporťák vypadá tak nádherně :D
Mé dílo se rozrostlo o další kus.
I když mírně infantilní :)

Mellory

#3
8448 je nádhera, s tím souhlasím. Ale nelíbí se mi design a pneumatiky. Hlavně ten design je docela divný, tvar je dán technic axle flexible a různými panely. Design Enza je o mnoho lepší. Na obou se mi moc líbí červená barva.
No a 8466 - moc se mi líbí, dobré odpružení, design, pneumatiky, prostě super. Mám docela slabost pro teréňáky.

Kdyby to šlo, tak bych si koupil všechny tři sety, přičemž bych vměstnal vnitřnosti 8448 do designu Enza. Odpružení a převodovku. 8466 bych nechal, možná něco upravil, ale to je tak vše. A měl bych dva ideální modely... Ale to nejde, neboť nejsou penízky - všechny úspory teď leží v novém 8421.
Nothing is true. Everything is permitted.

Michal Moučka

Mě se spíš zase líbí 8653. A nejmíň 8466. Takže mé pořadí: 1.8653, 2. 8448, 3. 8466
Michal

Hansel

Citace od: MELLORY kdy 04.02.2006, 12:59:22
8448 je nádhera, s tím souhlasím. Ale nelíbí se mi design a pneumatiky. Hlavně ten design je docela divný,

Tady si trochu odporuješ :)

Citace od: MELLORY kdy 04.02.2006, 12:59:22
Design Enza je o mnoho lepąí. Na obou se mi moc líbí červená barva.

Enzo bylo podle mě dělané hlavně kvůli designu, ale technicky se mi zdá nevymakané, takové čistě na pohled a v některých částech trochu přeplácané, ale líbí. Opačný přístup než 8448, kde je kastle jen naznačená.
Kde mají 8448?

Citace od: MELLORY kdy 04.02.2006, 12:59:22
No a 8466 - moc se mi líbí, dobré odpruľení, design, pneumatiky, prostě super. Mám docela slabost pro teréňáky.

Jj, taky by to byl asi můj favorit, ale zase má, nemýlím-li se, velmi malý rejd :-\
Mé dílo se rozrostlo o další kus.
I když mírně infantilní :)

J_BOB

ja by som bral 4x4 Off-Roader :)
"You underestimate the power of the dark side. If you will not fight, then you will meet your destiny."
— Luke Skywalker and Darth Vader

Jindroush

Budu plácat zcela offtopic, protože IMO nejlepší Super Car je 8880  ;D
Jindroush. (Moje Brickshelf galerie zde)

J_BOB

no ja som si pod nazvom "Super Cars" predstavil skor duel 8880 vs. 8865
"You underestimate the power of the dark side. If you will not fight, then you will meet your destiny."
— Luke Skywalker and Darth Vader

Colonel32

#9
ja jsem pro 956

Edit admin: link

hombre

Doporučuju ten drsňácký off-road 8466, Ferrari je pěkný model ale už je ho kolem nějak moc

otaznik

Kup si co chceš, ale jestli to nebude 8448, tak ho beru já! :-) Dodej kontakt.

Mellory

Citace od: Hansel kdy 04.02.2006, 14:52:24
Citace od: MELLORY kdy 04.02.2006, 12:59:22
8448 je nádhera, s tím souhlasím. Ale nelíbí se mi design a pneumatiky. Hlavně ten design je docela divný,

Tady si trochu odporuješ :)

Technicky je opravdu dokonalý. Ale mě záleží i na designu....


Citace od: meggy kdy 04.02.2006, 16:39:03
Jsem pro Ferrari Enzo !!!!
Miluji Ferrari !!! Na živo je nádherné.

Enzo má opravdu skvělý design, ale to je tak jediné plus. Tedy ještě křídlové dveře, které jsou perfektně zpracovány. Ale jinak opravdu nic moc, a to mě mrzí. Kdyby tam přidali převodovku a odpružení kol, přestože by mělo být hodně malé, byl by to můj stoprocentní favorit.



Jak si tak pročítám vaš názory, tak jste mi moc nepomohli. Asi zůstanu u mého favorita 8466... ;)


No ještě je malý problém. Nevím, kde bych ho sehnal... A to je asi dost zásadní problém. Klidně bez návodu (ale neuškodil by ;D), bez krabice, ale součástky musí být samozřejmě všechny.
Nothing is true. Everything is permitted.

Hansel

#13
Citace od: MELLORY link=topic=4231.msg25855#msg25855
No ještě je malý problém. Nevím, kde bych ho sehnal... A to je asi dost zásadní problém. Klidně bez návodu (ale neuškodil by ;D), bez krabice, ale součástky musí být samozřejmě všechny.

Já myslel, že máš konkrétní nabídky. To asi nemůžeš dohodit někoho, kdo má 8448, co?
Mé dílo se rozrostlo o další kus.
I když mírně infantilní :)

Colonel32

Citace od: MELLORY kdy 04.02.2006, 16:55:39
No ještě je malý problém. Nevím, kde bych ho sehnal... A to je asi dost zásadní problém. Klidně bez návodu (ale neuškodil by ;D), bez krabice, ale součástky musí být samozřejmě všechny.

http://www.kostky.org/forum/index.php?topic=2040.0

Rudy

Moj názor je, ber Enzo Ferrari. Že sa nedá zatáčať volantom, ale iba kolečkom vzadu mi neprekaža ako aj to, že nemá prevodovku, lebo aj tak ho mám vystavený iba vo vitríne. Je to veľký a mohutný model , dvere sú vyriešené perfektne.  Ako športovú autoznačku preferujem prv Porsche  ale tento model nemá chybu.  Druhé plus je, že ho LEGO  vyrába a problémy s kúpou mať nebudeš na rozdiel od ostatných tu spomenutých.  A ako imidžovka je to to najlepšie čo je teraz dostať kúpiť.  Značku Ferrari pozná hádam každý normálny človek :) :) :)

meggy

Je sice pravda, že tam pár věcí chybí, ale já sbírám modely. Tak mi Ferrari vyhovuje i tak, o proti obrázku je opravdu moc pěkné.
Mám hodně Bburago a Lego jsme začali kupovat spíše kvůli malímu :D, ale taky mě to nějak chytlo :D.

Mellory

Citace od: Rudy kdy 04.02.2006, 19:19:35
Moj názor je, ber Enzo Ferrari. Že sa nedá zatáčať volantom, ale iba kolečkom vzadu mi neprekaža ako aj to, že nemá prevodovku, lebo aj tak ho mám vystavený iba vo vitríne. Je to veľký a mohutný model , dvere sú vyriešené perfektne.  Ako športovú autoznačku preferujem prv Porsche  ale tento model nemá chybu.  Druhé plus je, že ho LEGO  vyrába a problémy s kúpou mať nebudeš na rozdiel od ostatných tu spomenutých.  A ako imidžovka je to to najlepšie čo je teraz dostať kúpiť.  Značku Ferrari pozná hádam každý normálny človek :) :) :)

Přestože se mi teď spousta setů taky válí ve vitríně, hodlám je použít, tedy tím myslím jejich součástky. Proto jsem chtěl spíš model s převodovkou a odpružením, abych je poté někde použil. A pak, chtěl jsem vidět převodovku v akci, neboť jsem stále pořádně nepochopil, jak funguje (ale princip chápu, chci to jen vidět v akci). Proto se mi jeví 8448 nebo 8466 jako ideální modely z hlediska funkcí a součástek.

Na Brickshelfu jsem našel pár fotek Enza a v reálu je opravdu super. Křídlové dveře mají perfektní mechanismus, to se musí uznat. Ale ta převodovka mi v něm opravdu chybí a odpružení taky. Alespoň to odpružení bych tam nějak instaloval, ale chybí mi díly. Přemýšlím o tom, že si Enzo koupím, seženu díly potřebné pro zavěšení kol, aby to mělo podobný systém jako 8448, a sehnal bych díly potřebné pro sestavení převodovky, opět po vzoru 8448. Prohlížel jsem si ale fotky interiéru a mám strach, že bych ji tam prostě nevměstnal. Musel bych model celkově přestavět, ale aby vněší tvar a celkový design zůstal stejný. Což bude asi problém. Ale pokud by se to povedlo, byl bych s upraveným Enzem velmi spokojen.
Nothing is true. Everything is permitted.

MildaPajda

Ahoj, mam 8448 i 8466, po 8653 pokukuju, ale cekam na "vhodnou" nabidku...  ;)
pokud jeste nemas, tak doporucuju to co Jindroush - 8880 je to velka kara, spousta dilu, peknej design.
tu 8653 chci spis z "hamiznosti"  ;) ...
takze pokud nevis, ktery z nich, tak doporucuju 8448 ... je nejen peknej, ale i funkcni!...  :P
na LEGO mam porad malo casu... :(
http://steinbachovi.org http://steinbachovi.org/mimis - novinky od Kubíčka a Anežky. ;)

Mellory

Citace od: MildaPajda kdy 04.02.2006, 21:18:25
Ahoj, mam 8448 i 8466, po 8653 pokukuju, ale cekam na "vhodnou" nabidku...  ;)
pokud jeste nemas, tak doporucuju to co Jindroush - 8880 je to velka kara, spousta dilu, peknej design.
tu 8653 chci spis z "hamiznosti"  ;) ...
takze pokud nevis, ktery z nich, tak doporucuju 8448 ... je nejen peknej, ale i funkcni!...  :P

8800 se mi, popravdě řečeno, vůbec nelíbí. Já osobně jsem zažil spíš dobu studless Technicu (2000-2005) a jsem na něj zvyklejší. Taky jsem si zvykl na nové díly, které se ve starších setech vůbec nevyskytovaly. Takže 8800 vůbec.

Jak už jsem jednou zmínil, asi si pořídím 8653 a vybavím ho zavšešním všech kol a převodovkou. Díly si asi seženu u Honzy D. Pokud se mi to povede, pošlu fotky. Ale stejně bych Enzo dostal až v dubnu, tj. měsíc, kdy mám narozeniny.
Nothing is true. Everything is permitted.

corelxt

8880 sem nedavno koupil, a rozhodne sem neprohloupil.. z vlastni zkusenosti muzu doporucit.
co se tyce klasickejch technic bricku, tak je tohle auticko perfektne vymysleny..

mno ale.. pokukuju po vsech trech (8448, 8466 i 8653) ale otazkou jest cena.. prilezitost se uz blizi.. odmena za statnice bude sladka ;D

Mellory

Takže už jsem se rozhodl. Na narozeniny si koupím Enzo Ferrari - 8653.

Odpružení přidávat nebudu, protože je Enzo příliš nízko nad zemí a kdyby bylo výš, nevypadalo by to moc dobře. Co se týče převodovky, tu bych tam rád dal, jenže ta se tam asi nevejde. No uvidíme, díly si na ní stejně seženu a kdyžtak jí dám do jiného setu / MOCu.

Také mi šlo o hydraulický píst, který je ale ve všech těchto setech (8448, 8466 a 8653) dvakrát, takže s tím nemám problém. Motor má Enzo největší (12V), což je mi ale taky docela jedno, na počtu píst mi moc nezáleží. Taky má kompletně studless konstrukci, což mi vůbec nevadí, je te pro pro mě spíš plus, protože jsem na ni zvyklejší (jak už jsem podotkl). Překvapivě má 1360 dílků, to bych do takového modelu neřekl, protože je o něco menší než 8448 a hodně menší než 8466. Viděl jsem ho ze spousta úhlů, četl jsem názory na něj, ač byly vesměs negativní, shlédnul jsem seznam dílů, prostě jsem si o něm spoustu věcí zjistil. A nakonec jsem se tedy rozhodl, že ho beru. Tedy, budu muset čekat do dubna.

Ale přiznám se, že ostatní dva mě taky moc lákají, zejména 8466, neboť se mi líbí podobné teréňáky. Možná to bude moje další velká stavebnice (po 8421, 8455, 8435 a pár dalších - některé hity jsem prostě propásnul - dark ages... :'( a dost mě to mrzí).
Nothing is true. Everything is permitted.

mustafa

Podle mě je to dobrá volba, také bych bral Enzo.

Mellory

Tyto obrázky mě přesvědčily o tom, že je možné dát do Enza zavěšení kol a možnost spojit otáčení kol s volantem.

No a díly na převodovku shánět nebudu, neboť Technic Transmission Ring stojí kolem 13$  :o a pro 5+R převodovku je třeba třikrát.
Nothing is true. Everything is permitted.