První oficiální obchod LEGO v ČR - OC Westfield Chodov

Založil peki, 05.08.2022, 12:16:03

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

MiHo

Citace od: Chairudo kdy 18.11.2022, 23:38:11Ví někdo kolik tam chtějí za velký kelímek?

V Praze 499 Kč s novým kelímkem.
 469 Kč nebo 2814 VIP bodů když máš kelímek vlastní.

_Beny

Stav zdi v sobotu v 17:00. Horní dvě řady nefocený, byly tam pouze různý barvy kostek 2x4 a jeden chlívek 2x8 (tan).

peki

Citace od: Matthes_CS kdy 18.11.2022, 21:17:00Podle FB jsou ve zdi cihlobricky 1x4 v béžové (tan).
Ano, v pátek 18.11 jsem je viděl. U fíglů pak perníčci.

poMOCník

Takže cihlobricky uz nic, ale zato se tam některé loty opakuji. Zřejmě moc místa ve stěně  nemají tam co davat.

Pool

Citace od: poMOCník kdy 20.11.2022, 09:39:22Takže cihlobricky uz nic, ale zato se tam některé loty opakuji. Zřejmě moc místa ve stěně  nemají tam co davat.

Prej zřejmě moc místa, to jsi dobře vystihl ;D  ;D  ;D  ;D

Jako ta stěna je zoufalá a to její zásobování evidentně ještě více >:( . Koukám nemá stále význam se tam jezdit ani podívat. Máte někdo schovanou účtenku, je tam na ní i u nás odkaz na hodnocení? Můžete ho sem hodit. Pokud nejste spokojeni, doporučuji je nešetřit a dát jim tam zpětnou vazmu, jinak se to asi jen tak nezlepší.

ditetemnaporad

Citace od: Pool kdy 20.11.2022, 11:17:58Máte někdo schovanou účtenku, je tam na ní i u nás odkaz na hodnocení?

Odkaz na hodnocení tam je. Na mé hodnocení mi odepsal "supervisor LEGO® Store" s poděkováním a že mne zase rádi uvidí, abych jim mohl dát vědět, jak se jim daří  :P

Chairudo

Má tam teď brzy někdo cestu? Potřebuji na projekt ty bílé tile 2x6 a kelímek nebo i dva by se hodily.
Díky za pomoc :D 
YouTube LEGO videa, Fotky z výstav na Flickr

poMOCník

Citace od: Chairudo kdy 20.11.2022, 17:19:20Má tam teď brzy někdo cestu? Potřebuji na projekt ty bílé tile 2x6 a kelímek nebo i dva by se hodily.
Díky za pomoc :D

Taky jsem si na ně myslel, ještě jeden kelímek by se mi hodil. Ale chtěl jsem tam jet alespoň kvůli 2 lotům a ne jednomu. Tak dám vědět, kdybych přece jen tenhle týden jel.

Jo a mimochodem, tyhle velké dlaždice se dají dobře skládat na výšku do kelímku, vejde se jich tam fakt hodně. A myslím, že vychází přesně 3 patra nad sebe.

racco42

Citace od: Chairudo kdy 20.11.2022, 17:19:20Má tam teď brzy někdo cestu? Potřebuji na projekt ty bílé tile 2x6 a kelímek nebo i dva by se hodily.
Díky za pomoc :D
Já plánuju zítra jít do kanclu u Chodova a asi se tam cestou zastavím. Ale jak si představuješ dopravu k tobě?

Chairudo

Citace od: racco42 kdy 21.11.2022, 10:40:41
Citace od: Chairudo kdy 20.11.2022, 17:19:20Má tam teď brzy někdo cestu? Potřebuji na projekt ty bílé tile 2x6 a kelímek nebo i dva by se hodily.
Díky za pomoc :D
Já plánuju zítra jít do kanclu u Chodova a asi se tam cestou zastavím. Ale jak si představuješ dopravu k tobě?

Díky, už to mám domluvené :)
YouTube LEGO videa, Fotky z výstav na Flickr

poMOCník

Nechcete založit vlákno, do kterého bychom dávali jen aktualizace týkající se stěny? Pak by si každý, koho to zajímá nastavil upozornění, které by znamenalo, že někdo, kdo šel kolem udělal nové fotky.

peki

Citace od: poMOCník kdy 22.11.2022, 11:09:58Nechcete založit vlákno, do kterého bychom dávali jen aktualizace týkající se stěny? Pak by si každý, koho to zajímá nastavil upozornění, které by znamenalo, že někdo, kdo šel kolem udělal nové fotky.

Klidně, ale kam ?

poMOCník

Klidně vedle tohohle, jde o sledování toho obchodu, ale jen jeho konkrétní části a předpokládám dlouhodobě. Mohli bychom tam vykopírovat nebo přesunout ty příspěvky týkající se zdi a pak pokračovat.

peki

Citace od: poMOCník kdy 22.11.2022, 14:09:00Klidně vedle tohohle, jde o sledování toho obchodu, ale jen jeho konkrétní části a předpokládám dlouhodobě. Mohli bychom tam vykopírovat nebo přesunout ty příspěvky týkající se zdi a pak pokračovat.

Aktuální info o odsahu/dotazy ke stěné prosím do tohoto vlákna:
obsah stěny

poMOCník

Před chvílí jsem poprvé navštívil obchod. (Stav zdi viz zde)

Neměl jsem čas hodnotit sortiment nebo tak něco, soustředil jsem se pouze na zeď. Zaměstnanci byli velice milí a ochotní přinést i další loty ze skladu. Když jsem platil větší množství kelímků, kluk u pokladny se přirozeně začal zajímat na co to mám a jestli jsem profesionální stavitel :) Tak jsem řekl, že vlastně už i jo. No a pak jsme se chvíli bavili, představil jsem mu náš LUG, například že jsme dělali to, co je vidět vedle v Bambuli atd. Nasměroval jsem ho na naše stránky a vypadal, že se o to velmi zajímá a že by byl asi ochoten sem dávat aktualizace například když naskladní nové zboží do zdi nebo když tam vymění kostky. Doufám, že bude spolupráce lego store a LUGu pokračovat v tomto duchu!

poMOCník

Usilovným skládáním jsem dosáhl optimalizace, která přinesla cca 50 bricků navíc na jeden kelímek.

(Na poslední fotce už jsou rozebrané a nasypané do kelímku)

Freddy157

Jak moc tam vlastně dbají na to aby šel kelímek dovřít/zavřít?

poMOCník

Citace od: Freddy157 kdy 25.11.2022, 02:42:00Jak moc tam vlastně dbají na to aby šel kelímek dovřít/zavřít?

Tak to jsem netestoval. Byl jsem tam poprvé a primárně jsem s nimi chtěl být zadobře. Víčka jsem měl jen trošku nedoklapnutá. Ale jak jsem psal, zrovna ti, které jsem potkal byli hodně v pohodě.

Spíš jak mají mladé a nezkušené prodavače, tak v těhle "vychytávkách" si sami nejsou tak jistí. Hned vedle zdi se skládají figy a tak jsem zaslechl, co se tam dělo. Včera jim došly veškeré nohy. Neptejte se mě, jak je to možné. A tak přirozeně vzešel dotaz, jestli se můžou nohy nahrazovat za druhé torzo při nákupu. Nakonec to vyřešili dotazem u nadřízeného, sami to povolovat nechtěli. Ale šlo to teda.

milanv

Podle mých zkušeností tohle není záležitost nově otevřeného obchodu. Nebo minimálně v tom Norimberku se prodavači relativně často obměňovali a hlavně to brali de facto jako brigádu bez hlubšího zájmu - nečekejte od nich znalosti AFOLů. Ani mi nepřijde, že by s nimi firma nějak moc komunikovala, a to ani s vedoucím: co jim pošlou, to mají, akce jsou také řízené centrálně, propagace taky, jenom se kontroluje, že obchod plní své povinnosti. Ani často dopředu neví, co bude. Typická korporátní metoda "modli se, pracuj a poslouchej" - a pak přijde AFOL se svými "úplně mimoňskými dotazy"... :)
Pán na Žlutém hradě

poMOCník

Citace od: milanv kdy 25.11.2022, 10:50:29Podle mých zkušeností tohle není záležitost nově otevřeného obchodu. Nebo minimálně v tom Norimberku se prodavači relativně často obměňovali a hlavně to brali de facto jako brigádu bez hlubšího zájmu - nečekejte od nich znalosti AFOLů. Ani mi nepřijde, že by s nimi firma nějak moc komunikovala, a to ani s vedoucím: co jim pošlou, to mají, akce jsou také řízené centrálně, propagace taky, jenom se kontroluje, že obchod plní své povinnosti. Ani často dopředu neví, co bude. Typická korporátní metoda "modli se, pracuj a poslouchej" - a pak přijde AFOL se svými "úplně mimoňskými dotazy"... :)

Jojo, vysvětloval jsem, co to je LUG :)

Nicméně z celého toho jsem nabyl dojmu, že my tady nadáváme, jaký oni mají koncept stěny, že tam mají nesmyslné položky a nebo něco dvakrát, že nemají dost druhů kostek atd. Ale ve skutečnosti mi ten kluk říká: hele tam vzadu je strašná spousta krabic, já vůbec nevím co v tom je. Je tam spousta druhů kostek, ale nevyznám se v tom. Když něco dojde, vezmeme krabici a dosypeme. Z toho usuzuju, že max někdo si může říct: je tam hodně červenejch, tak vezmu žlutý. Ale VŮBEC neřeší co tam dává a je mu to úplně jedno.

No a pozitivní na tom právě asi je, že (alespoň my z Prahy, co tam zajdeme častějc) můžeme navázat kontakty a - když jim to je buřt, co tam dají - doporučit jim, co by se hodilo nám: a kdy!

Tak se mě ptá, co mi má přinést... zamyslel jsem se, a říkám si, že asi nemá cenu vytáhnout nějaký název podle BL. Tak povídám: nějaké drobnější, ne tyhle velké, co tu všude jsou. Tolik k rozlišovací schopnosti brigádníků. Tím samozřejmě nekritizuju toho konkrétního člověka, víte jak to myslim.

Clermont

Citace od: poMOCník kdy 25.11.2022, 10:07:56
Citace od: Freddy157 kdy 25.11.2022, 02:42:00Jak moc tam vlastně dbají na to aby šel kelímek dovřít/zavřít?

...A tak přirozeně vzešel dotaz, jestli se můžou nohy nahrazovat za druhé torzo při nákupu. Nakonec to vyřešili dotazem u nadřízeného, sami to povolovat nechtěli. Ale šlo to teda.

Já jen co můžu říct za poslední zkušenost z Vídne z podzimu, kde měli zajímavé panáčky tak jsem si jich udělal více a zastavil mě ten mladý prodejce co umí česky (někteří z Vás ho znají a dokonce mi říkal že bude zaučovat prodejce v Praze že ho poslali na 2 týdny do Prahy), že můžu to různě kombinovat, mít i v krabičce více nohou, klidně 6 nohou a 6 těl, samozřejmě celkem 15 věcí, ale na jednu osobu max 6 stejných dílků. Já to nikdy nějak nečetl, ale oni to mají ve Vídni i na tom stojanu nahoře napsané úplně na konci toho textu:)
No nakonec jsme se domluvili na řešení, že další 2 krabičky koupím jako že na někoho jiného a nahlásil jsem mu číslo jiné VIP karty místního Kostkaře a řekl jsem mu i jméno, že vím přesně kdo to je a on zkontroloval v systému a tak to prošlo.
Tak to jen má zkušenost co se týká stavění panáčků :)


Pool

Citace od: poMOCník kdy 25.11.2022, 12:35:37Nicméně z celého toho jsem nabyl dojmu, že my tady nadáváme, jaký oni mají koncept stěny, že tam mají nesmyslné položky a nebo něco dvakrát, že nemají dost druhů kostek atd. Ale ve skutečnosti mi ten kluk říká: hele tam vzadu je strašná spousta krabic, já vůbec nevím co v tom je. Je tam spousta druhů kostek, ale nevyznám se v tom. Když něco dojde, vezmeme krabici a dosypeme. Z toho usuzuju, že max někdo si může říct: je tam hodně červenejch, tak vezmu žlutý. Ale VŮBEC neřeší co tam dává a je mu to úplně jedno.

No a pozitivní na tom právě asi je, že (alespoň my z Prahy, co tam zajdeme častějc) můžeme navázat kontakty a - když jim to je buřt, co tam dají - doporučit jim, co by se hodilo nám: a kdy!

Tak se mě ptá, co mi má přinést... zamyslel jsem se, a říkám si, že asi nemá cenu vytáhnout nějaký název podle BL. Tak povídám: nějaké drobnější, ne tyhle velké, co tu všude jsou. Tolik k rozlišovací schopnosti brigádníků. Tím samozřejmě nekritizuju toho konkrétního člověka, víte jak to myslim.

A to jako někdo čekal něco jiného? Tak samozřejmě je to pro ně jenom práce a je jim buřta, co do té stěny dávají. A proto jsem to tady už psal minimálně 2x, pokud nejste spokojeni, napište jim to jako zpětnou vazbu pomocí hodnocení, link najdete na účtence nebo ho sem klidně někdo vložte, že je pro všechny stejný. Tady si stěžovat můžeme donekonečna, ale nic to nezmění. Pokud tam vyloženě nenarazíte na manažera prodejny, nemá nějak význam tam brigádníkům či řadovým prodejcům se snažit něco vysvětlit, že stejně to nepředají dál. Jakmile jim tam pár lidí tu stěnu negativně zhodnotí, tak ty hodnocení přistanou u manažera prodejny a uvidíte ten fofr, jak to začne rychle řešit >:D .

Matthes_CS

Citace od: poMOCník kdy 25.11.2022, 10:07:56Včera jim došly veškeré nohy. druhé torzo při nákupu. Nakonec to vyřešili dotazem u nadřízeného, sami to povolovat nechtěli. Ale šlo to teda.

Nohy stále nejsou, ale říkali, že jako minifig se počítá pět dílků. Nemají ani krabičky, minifigy (teda spíš části) hází do tašky s nákupem.

Glent

Citace od: Pool kdy 20.11.2022, 11:17:58
Citace od: poMOCník kdy 20.11.2022, 09:39:22Takže cihlobricky uz nic, ale zato se tam některé loty opakuji. Zřejmě moc místa ve stěně  nemají tam co davat.

Prej zřejmě moc místa, to jsi dobře vystihl ;D  ;D  ;D  ;D

Jako ta stěna je zoufalá a to její zásobování evidentně ještě více >:( . Koukám nemá stále význam se tam jezdit ani podívat. Máte někdo schovanou účtenku, je tam na ní i u nás odkaz na hodnocení? Můžete ho sem hodit. Pokud nejste spokojeni, doporučuji je nešetřit a dát jim tam zpětnou vazmu, jinak se to asi jen tak nezlepší.
Čus, bombardování storu nízkejma recenzema nepřinese diversifikaci v sortimentu a ani nezlepší PaB stěnu.
1) Horní a dolní kostky se opakují z toho důvodu, že se nepočítá s tím, že by na ně někdo dosáhl (využívá se prostě jako dekorace). Ve zdi jsou zahrnuty i větší ne tak oblíbené kostky, aby si s nimi mohly hrát i malé děti.
2) Personál může jen velmi omezeně zasahovat do sortimentu PaB, který jim chodí a který tam může být. Jediné, co jde udělat v této věci, je si skočit za někým z personálu a pobavit se s nimi, o jaké kostky (viz. masonry profile bricks) by byl zájem. Zaměstnanci tento návrh pak předají výš, ale na vlastní popud nemohou žádosti odesílat.
3) Dotazník spokojenosti ≠ jiné kostky na výběr. Jediné, co se tím docílí, je to, že se to odráží na hodnocení pracovníků, ale to nemá nic společného s logistikou, ani sortimentem. Zpětná vazba zákazníků se používá k hodnocení zaměstnanců, kteří za malou PaB stěnu nemůžou.

Pool

Podle toho co píšeš, budeš tam nejspíš pracovat, ne? ;). Jinak evidentně jsi asi nikdy ten dotazník nevyplňoval, naposled jsem ho sice vyplńoval asi šest měsíců zpět, ale co si pamatuji byl to komplexní dotazník i na sortiment obchodu tam myslím byly otázky atd. Takže pokud ho nezměnili, bylo v něm možné hodnotit cokoli. A už jsem to tu někde dříve myslím psal, dotazníky sice padají k manažeru prodejny, který je řeší a vyvozuje z toho důsledky. Samozřejmě primárně to slouží k hodnocení zaměstanců, že vizitku prodejny a tím i celé firmy dělají právě zaměstnanci, ale celkové statistiky hodnocení prodejen sledují i na vyšších místech. Takže pokud tam přistane pár set negativních hodnocení a lidé si tam budou stěžovat na malou stěnu, bude i snaha u manažera prodejny rozšířit tu stěnu a protlačit to na vyšších místech. Dá se všechno, jen se musí chtít  ;) .

Co se týče omezeného sortimentu, co mají možnost objednat a co tam dávají, to by bylo asi na delší diskuzi, ale vzhledem k tomu, že mají stejné možnosti objednávání jako jiné prodejny, které mají větší stěny, tak paradoxně mají tím mnohem větší sortiment druhů, co tam mohou dát. Jsou prodejny které mají přes 100 boxů ve stěně, tam to mají dost jednoduché a narvout vše co jim je umožněno, tady bude muset obsluha prodejny trochu nad tím přemýšlet, jak nejlépe těch pár boxů využití, aby si na to lidé nestěžovali. Ale to už je právě jejich blbost, že tu stěnu mají tak malou a tím si tak tak komplikují.

Freddy157

Ja jsem jeden Londynsky obchod kam obcas chodim ohodnotil tak, ze jsem jim dal dost dobre hodnoceni a zaroven jim tam napsal ze jsem zklamany z build a minifig a pick a brick. To by snad mohlo pomoct jako takove slusne popostrceni. Nicmene odpoved spis naznacuje ze to tak proste je a smula:

"I am saddened to hear that our current selection of Build a Minifigure and Pick a Brick wall were not on par with your expectations. We endeavour to have a wide selection of both minifigure parts and bricks on the wall. We are regularly receiving bricks and minifigure parts, so I hope that on your next visit you will be able to find a more diverse range that surpasses your expectations."

Matthes_CS

Dotazník jsem vyplnil, na začátku volná odpověď, jestli doporučím obchod známým/příbuzným, pak volná odpověď na hodnocení obsluhy a čekal sem volnou odpověď na konci, návrhy na zlepšení, což tam nebylo.

Matthes_CS

Tak jsem si všimnul, že na velkém kelímku mám samolepkou na znovupoužití malého kelímku. A ještě tam píšou, že nelze kombinovat s jinými akcemi.

poMOCník

Citace od: Matthes_CS kdy 05.12.2022, 17:59:03Tak jsem si všimnul, že na velkém kelímku mám samolepkou na znovupoužití malého kelímku. A ještě tam píšou, že nelze kombinovat s jinými akcemi.

To máš asi fuk. Já mám většinu kelímků se samolepkou ze Švédska nebo Dánska. Oni jen kontrolují, že tam nějaká samolepka už je a pak si naskenují nějaký kód, ze své zásoby a jeho hodnotu máš pak na účtu. Což bude v tomto případě velký kelímek za sníženou cenu, jelikož sis přinesl vlastní.

Potatu

#179
Citace od: Pool kdy 03.12.2022, 12:47:08Podle toho co píšeš, budeš tam nejspíš pracovat, ne? ;). Jinak evidentně jsi asi nikdy ten dotazník nevyplňoval, naposled jsem ho sice vyplńoval asi šest měsíců zpět, ale co si pamatuji byl to komplexní dotazník i na sortiment obchodu tam myslím byly otázky atd. Takže pokud ho nezměnili, bylo v něm možné hodnotit cokoli. A už jsem to tu někde dříve myslím psal, dotazníky sice padají k manažeru prodejny, který je řeší a vyvozuje z toho důsledky. Samozřejmě primárně to slouží k hodnocení zaměstanců, že vizitku prodejny a tím i celé firmy dělají právě zaměstnanci, ale celkové statistiky hodnocení prodejen sledují i na vyšších místech. Takže pokud tam přistane pár set negativních hodnocení a lidé si tam budou stěžovat na malou stěnu, bude i snaha u manažera prodejny rozšířit tu stěnu a protlačit to na vyšších místech. Dá se všechno, jen se musí chtít  ;) .

Co se týče omezeného sortimentu, co mají možnost objednat a co tam dávají, to by bylo asi na delší diskuzi, ale vzhledem k tomu, že mají stejné možnosti objednávání jako jiné prodejny, které mají větší stěny, tak paradoxně mají tím mnohem větší sortiment druhů, co tam mohou dát. Jsou prodejny které mají přes 100 boxů ve stěně, tam to mají dost jednoduché a narvout vše co jim je umožněno, tady bude muset obsluha prodejny trochu nad tím přemýšlet, jak nejlépe těch pár boxů využití, aby si na to lidé nestěžovali. Ale to už je právě jejich blbost, že tu stěnu mají tak malou a tím si tak tak komplikují.

Ne, takhle to fakt nefunguje.

Manažer o zdi ví, ale zvětšit jí prostě není možné kvůli rozměrům obchodu a regulacím, které zavedl samotný Westfield (proto je třeba strop takový, jaký je). Vynaložil hodně úsilí s tím něco dělat a obvolal vyšší pozice, ale odpověď byla že to prostě nejde.

NPS opravdu slouží k hodnocení zaměstnanců a negativní hodnocení způsobí dvě věci: Zaměstnanci nedostanou prémie a budou potenciálně i nějak potrestáni. Ta část o sortimentu obchodu slouží spíš k tomu aby se vědělo, jestli zaměstnanci včasně doplňují zboží.