Brown male hair vyobrazené na starých setoch a návodoch

Založil Villa Legina, 04.04.2014, 14:00:50

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Villa Legina

Už dávnejšie mi nie je jasná vec ohľadom vlasov konkrétne brown male hair číslo dielika na BL 3901.
U starých setov napr. 361 Garage, alebo 675 Snack Bar (viď obrázky) je na boxe a v návode vyobrazený minifig s vlasmi trochu inými - nemajú taký výrez pri uchu a sú celkovo plnšie.
V skutočnosti ale sety zrejme obsahovali tie známe vlasy č dielika na BL 3901 s výrezom pri uchu...Chcela by som sa spýtať odborníkov tu naslovovzatých, či majú vedomosť prečo to tak tam je. Boli to snáď nejaké prvotné modely, ktoré potom sa zmenili ale v návodoch a na boxoch tie fotky už ostali? Alebo ako sa veci majú?

Tomtombuy

#1
Tyto vlasy skutečně existují. U obou setů mám vlasy vyobrazené na boxu. Nicméně sestavoval jsem z kw. Na druhou stranu, jediné sety v kw u kterých byli vyobrazeny i v návodu, byly tyto dva - 361 a 675.

Offtopic, ale tyto plnější vlasy mi připomínají...  ;D

Villa Legina

tomtombuy naozaj existujú aj v reále? Videl si ich, resp. máš ich? Ja som totiž získala ten set snack bar, o ktorom som si pomerne istá že všetky dieliky tam sú pôvodné a sú tam tie nám známe vlasy. OT: nepoznám toho človeka, to je niekto známy?

Raistlin M

Je to bývalý trenér hokejové Sparty, pan Výborný, který nosil takovou hrozně trapnou paruku. Vůbec mu neseděla, ale jeho ego zjevně nezvládalo pleš. Možná má ale na hlavě něco hrozného (jizvu?) a já mu křivdím.  8)

Villa Legina

Citace od: Raistlin M kdy 04.04.2014, 21:45:33
Je to bývalý trenér hokejové Sparty, pan Výborný, který nosil takovou hrozně trapnou paruku....
:) Ojojoj