Vojtova (Betonova) sbírka

Založil VojtaBeton, 22.12.2016, 13:04:16

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

VojtaBeton

Zdravím Vás.

Chtěl bych Vám představit moji začínající sbírku lego technic. Začínající proto, že se k legu vracím po deseti letech. Dříve jsem měl z lega snad od všeho něco. Vlaky, auta, město, technic, modelteam... (vše prodáno) Dnes bych se chtěl věnovat hlavně technicu a stavět pohyblivé modely. Takže jsem udělal první nákup pro získání nějakého stavebního materiálu. Postupem času budu samozřejmě sety přikupovat a přidávat fotky do vlákna. Počítám, že se nevyhnu ani nákupům na bricklink, takže zatím vše pořádně čtu a studuju. Tyto první čtyři sety si nadělím pod stromek, aby to mělo nějaké kouzlo a vrátil jsem se v čase, kdy jsem na Vánoce rozbaloval lego od našich. Každý set postupně postavím, včetně alternativního modelu a přidám sem fotku. Časem se doufám budu moct pochlubit vlastním výtvorem.  ;)

42054 CLASS XERION 5000 TRAC VC



42043 Mercedes-Benz Arocs 3245



42053 Volvo EW 160E



42056 Porsche 911 GT3 RS



Power Funkction prvky: 8882 XL motor, 8883 M motor, 8886 Propojovaví kabel


stricekfido

Do začátku je to celkem slušná sbírka, já bych ti doporučoval sehnat ještě 42030 dokud je ještě za slušnou cenu, je tam spousta motorů a Pf prvků k tvorbě vlastních Moců. Já začínal s kombinací 42009 a 42030 a s tím už se opravdu nechá stavět dost věcí.

VojtaBeton

Citace od: stricekfido kdy 22.12.2016, 13:20:00
já bych ti doporučoval sehnat ještě 42030...

42030 plánuji pořídit po novém roce. Teď už ty výdaje byly dost vysoké. Počítám, že bych mohl narazit na zajímavou cenovku v povánočních slevách.
zajímavě vypadá taky nový set 42065 RC Tracked Racer.

ThomasMorta

Citace od: VojtaBeton kdy 22.12.2016, 13:04:16
... Každý set postupně postavím, včetně alternativního modelu a přidám sem fotku. Časem se doufám budu moct pochlubit vlastním výtvorem.  ;)