Nováček - prosím o rady, tipy a triky :)

Založil Benehallow, 30.03.2009, 20:42:49

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Benehallow

Zdravím všechny,
jsem tu nováček a jak jsem tak procházel fórum, narazil sem na témata s virtuálním stavěním a nadchlo mě to.Tak sem tu koukal jak na to a moc nechápu.

Chtěl bych poradit:1.S jakým programem začít?, 2.Lze vytvářet i originální sety, jako např. 6075 nebo podobné?Díky všem
                             

betakaroten

Na všechno tu jsou odpovědi, stačí číst.
1. Svobodná volba. Záleží na tom, k čemu to má sloužit. (Jestli ke skutečnému virtuálnímu stavění, tak bych začal knihovnou dílů LDRAW a programem na stavění MLCAD.)
2. Autorskoprávní oddělení LEGO zatím není proti. ;)

Benehallow

Toš to mám naistalované a začínám tvořit :)

Hacislav

Mám několik začátečnických dotazů na práci s MLCAD.

Má v sobě program nějaké interní vyhledávání dílků? Například, když znám číslo dané dílku, ale v seznamu/zobrazení ho nemůžu najít?

Jak udělám transparentní barevnou verzi dílku?

Bude mi fungovat 3_20 verze češtiny, když mám 3_4 verzi programu?
moje fotky Rajče a Flickr - pinterest

milanv

#4
Ahoj,

sám jsem taky nováček ve virtuálním stavění, ale už mi funguje celý proces od stavby virtuálního modelu až po PDF s návodem, ve vysoké kvalitě (co mohu porovnat s jinými na Netu), tak se ti pokusím popsat svůj proces.

1. na stavění používám SR 3D Builder; XSergio74 sem posílá oznámení o nových verzích
    - vážně stojí za to se naučit s jeho nestandardním ovládáním, protože co všechno automaticky umí, a jak je rychlý, to se nedá ani tak ve zkratce vypovědět. Pro ilustraci dávám, že už vůbec nehledám předsložené kusy minifigů (spojené nohy, torzo s pažema a rukama), protože s automatikou v SR 3D CADu je to mnohonásobně rychlejší si minifiga postavit sám z úplně těch nejmenších dílů. O vychytávkách pro Technic a pro SNOT ani nemluvě.

Na SR 3D Builder jsou podle mě nejlepší video návody od autora.