Kolejové hračičky

Založil celda, 25.07.2021, 13:20:07

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

celda

Dobrý den, přátelé kostek,

po dlouhé době jsem se posadil k LEGU a začal jsem si plnit své touhy. Stavím vláčky podle fantazie. Moc se s tím netrápím - stavím tak, jak mi to trpělivost dovolí. Takže vzniká takový kolejový guláš na hraní.

Na druhou stranu je mi líto nedělat nějaký záznam, tak jsem se rozhodl uveřejnit fotografie a potěšit či poškádlit zdejší milovníky kostiček.

Těším se na případné postřehy, třeba by mě mohly někam posunout.

Čelda

Petronel

Mně se to líbí. Možná u šedého bych poladil barvy, jinak pěkný.

A zajímavý nápad použít "dish 2x2" na přední světlomet. Minimálně takto na fotce to vypadá velmi efektivně (jako, že je to záře - světelný efekt od silného zdroje světla) 8)

;)

celda

Děkuju.

Tato "zelenina" má těžiště příliš vysoko, takže neprojede zatáčku plnou rychlostí. Alespoň tedy děti učím, že do zatáčky je dobré přibrzdit. Používáte někdo nějaké alternativní kolejivo, které nabízí větší poloměry zatáček?

Icewalker

Citace od: Petronel kdy 25.07.2021, 18:04:27
A zajímavý nápad použít "dish 2x2" na přední světlomet. Minimálně takto na fotce to vypadá velmi efektivně (jako, že je to záře - světelný efekt od silného zdroje světla) 8)
;)
To mě nenapadlo. Dobrý postřeh :)
Animované Lego snímky a mnoho dalšího naleznete na dallart.net
Brickshelf výběr

celda

Ahoj, opět se hlásím s novým výtvorem. Jsem si vědom mnoha nedokonalostí a když si prohlížím výtvory (nejen) zdejších mistrů, tak se za ně trochu stydím. Nakonec se ale odhodlávám, a snímky opět zveřejňuji.

Chairudo

Vůbec není za co se stydět, vypadá to moc pěkně.
Jen se zeptám to má být klasická cisterna nebo nějaké spešl kontejnery?
YouTube LEGO videa, Fotky z výstav na Flickr

celda

Chairudo: Ahoj, děkuji, to už domyšlené nemám, nechám to na jejich operátorovi.