Kostky.org

Obecné => CAD => Téma založeno: Rob kdy 14.06.2004, 13:47:52

Název: něco pro trekkies
Přispěvatel: Rob kdy 14.06.2004, 13:47:52
Kámoš vyrenderoval mýho...  err. totiž Klingonskýho válečnýho "Dravce". Jestli chcete, tady je.. (Teď se ho snažím dokopat k tomu, aby se na konci tý animačky ještě zamaskoval...)




[příloha smazaná administrátorem kvůli své velikosti]
Název: Re: něco pro trekkies
Přispěvatel: peter kdy 14.06.2004, 21:53:48
Zdravim, no to je pěkné :o a v čem jste to udělali ??? . Takovéto animace by se nám hodily k našemu filmování ;) (viz: www.sweb.cz/rnke).
Název: Re: něco pro trekkies
Přispěvatel: Rob kdy 15.06.2004, 09:19:12
Ptáka jsem si nejdřív zMLCadoval, pak ho zkonvertoval do lightwave objektu a zbytek je renderovanej v Lightwavu. Totéž podle mého jde i v POV-rayi a nebo 3dS, vlastně jakýkoliv grafik to udělá, pokud trochu umí se "svým" programem - na netu se totiž váli spousta konverzních utilit pro .ldr modely.
Název: Re: něco pro trekkies
Přispěvatel: peter kdy 15.06.2004, 11:35:09
Hmm, tak to je dobré. já jsem dřív všechno vytvářel v 3Ds, ale je to hrozně pracné.
Když už jsme u těch konvertorů. Nemáš náhodou nějaký na 3Ds, nebo nevíš případně nějaký odkaz?
Název: Re: něco pro trekkies
Přispěvatel: Rob kdy 17.06.2004, 00:51:34
http://www.tb-software.com/index.html je program, kterej jsem používal já. Asi by se daly najít i další, ale, no, zkrátka tenhle stačí. Možná by stálo za to si ho zaregistrovat pokud se ho člověk rozhodne používat často, pak toho fakt umí víc.
Já se ve finále rozhodl pro POV-ray a tak používám trio MLCad - L3P - Pov-ray a jsem vcelku spokojen.