vlastní tuzemské lokomotivy CD

Založil peki, 25.08.2007, 22:24:24

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Hana129

Opravdu pěkné mašinky  ;).
A co ten  motoráček co jezdí u nás http://picasaweb.google.com/skolakoberice2006/OpavaNadrariOpavaVychodSrpen2009?authkey=Gv1sRgCMKN1cL04NfIqAE#5403341254381570882, bude taky představen? Na ten se těším nejvíc.

Papiňák

Taky se přimlouvám za 810, je to pěkná mašinka (i když jízda v ní je utrpení :-D). Na tu by se podle mě i hodil jinde diskutovaný PF pohon.

Colonel32

Pro příznivce colonelova vlakového rýpaní tu mám další:

Z techického hlediska je řada 810 (dříve M152.o) "motorový vůz", ani nikoli lokomotiva, takže pokud Peki "skleník" postaví, pak bude muset buď do nového threadu, nebo změnit název stávajícího, a nebo to bude mít špatně  ;D.

peki

#93
Citace od: Hana129 kdy 18.11.2009, 21:25:57
Opravdu pěkné mašinky  ;).
A co ten  motoráček co jezdí u nás http://picasaweb.google.com/skolakoberice2006/OpavaNadrariOpavaVychodSrpen2009?authkey=Gv1sRgCMKN1cL04NfIqAE#5403341254381570882, bude taky představen? Na ten se těším nejvíc.

8 stud maketa na výstavu do BS.

link na hobby
link na pryb
link na ivansliz
studie jonas

peki

Nakonec jsem na výstavě v BS nechal i nějaké mašinky  ;)

Hana129

Pro opavské nádraží je příjezd tak luxusního motoráčku opravdovou ctí. Děkuji moc Peki, vláček je jako skutečný.  ;)

A ostatní mašinky jsou  taky skvělé.

grohl

Žehlička je naprosto skvostná a to nejen proto, že jsem na ni od dětství citově vázán.

otaznik

Citace od: grohl kdy 07.12.2009, 00:16:36
Žehlička je naprosto skvostná a to nejen proto, že jsem na ni od dětství citově vázán.
Všechny ty lokomotivy jsou úžasný, líbí se mi.

(nicméně si samozřejmě nemůžu odpustit poznámku, že bez upravených dílů by to bylo ještě lepší  :P )

grohl

Citace od: otaznik kdy 07.12.2009, 21:09:48
Citace od: grohl kdy 07.12.2009, 00:16:36
Žehlička je naprosto skvostná a to nejen proto, že jsem na ni od dětství citově vázán.
Všechny ty lokomotivy jsou úžasný, líbí se mi.

(nicméně si samozřejmě nemůžu odpustit poznámku, že bez upravených dílů by to bylo ještě lepší  :P )
Možná mě vyvedeš z omylu, protože se v klasických kostkách tolik neorientuji, ale žehlička mi připadá řezuprostá.

otaznik

#99
Citace od: grohl kdy 07.12.2009, 22:31:50
Možná mě vyvedeš z omylu, protože se v klasických kostkách tolik neorientuji, ale žehlička mi připadá řezuprostá.
Napsal jsem to obecně pro ty lokomotivy jako celek. BTW: na žehličce snad jen ty samolepky na skle.

AdamKo

To je, panečku, přehlídka stojů!   Vedení ČD by ti mohlo závidět, jak je máš pěkně čisté a nepočmárané >:D

Peki, pokud bys chtěl v té 8studové maketě "Orchestrionu" pokračovat, dodělej na každé čelo pod nárazníky zkosené smetadlo! Přece každá M 152.o ho má (viz foto).   A kdybys ji zkusil nadstavit ještě o 1 řadu červených plates pod žlutým pruhem, model nebude tak "připrclý"... jinak paráda ;)

Papiňák

#101
Pokud správně vidím, tak na fotkách jsou jen vagóny (tuším 110?), i když má znaky lokomotivy (plechy na boku, horní světlomet) Musel by ještě předělat přední a zadní část kabiny a hlavně tam nějak dodělat pohon...pokud by chtěl 9V, asi by musel použít custom kola od Mirka, 9V motor asi použít nepůjde...

AdamKo

#102
Citace od: Papiňák kdy 12.12.2009, 12:27:36
...tak na fotkách jsou jen vagóny (tuším 110?)...

Nechci tu být za nováčka hnidopicha, ale 110 je stejnosměrná lokomotiva, mimo jiné se jí přezdívá "Žehlička".
Papiňáku, přípojné vozy od M 152.o (810,809) se označují 010;
Obdobně třeba u "Elefanta" 471 mají vložené vozy číslo 071....;      (Řídicí vozy 9xx, od zmíněného "City Elefanta" 971)

Papiňák

proto to slovíčko "tuším" :-) věděl jse, že tam jsou jen jedničky a nuly, ale zapomněl jsem pořadí :-) nejsem žádnej velkej vláčkař, tady jsem spíš divák, moje jediná aktivita byla v elektrotechhnickým kroužku, když nám přidělili klubovnu povláčkařích a my to tam rok předělávali :-)

AdamKo

Teda Papiňáku, na to že nejsi "žádnej velkej vláčkař", tak rozdíl mezi 810 a 010 poznáš jako echt soutoš ;)

Papiňák

Protože jsem s ní jezdil pár let do školy :-) takže si pár odlišností pamatuju. A další  podle fotek :-) Ale čísla lokomotiv, to není moje silná stránka :-) Pár jsem jich znal, teď už jen tu 810 :-D

Colonel32

Ono stačí když si má člověk pamatovat přeznačování z Blm na Baafx, a následně na Btax.

peki

Po delší pauze pokus o lokomotivu 242 přezdívanou "Plecháč".

mirek

Peki, jako vždy vynikající Tvůj Legomodel. Pantograf, co dílek, to překvapení.

peter

Citace od: mirek kdy 11.02.2010, 10:34:25
Pantograf, co dílek, to překvapení.
Já žádné překvapení na pekiho stvárněném pantografu nevidím. >:D
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

AdamKo

Trefně provedený "Plech" ;)

Jen ta krabice mezi podvozky mi moc neštimuje. Kdyky aspoň to ohraničení nebylo červené ale černé. :)

Peki, až teď jsem si všiml, že snad všechny škodovácké lokomotivy (krom 100,121,140,141,180) mají dveře s klikou jen na pravé straně :o Do teď jsem žil v bludu, že se dveře otevírají zrcadlově... (předělávám Eso ;D)

Bery

Dokonalé hlavně ta střecha využít revolvery by mě nikdy nenapadlo. ;)
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

AdamKo

Myslím, že řešení "smetáku" pomocí revolverů už tu někdy bylo k vidění.
Pokud si na to opravdu nikdo nepamatuje, bude chyba ve mně ;D - a pak je to z brickselfu...  další návod, jak upéct pantograf :D

peki

 K jubilejnímu příspěvku č.1000  jsem zkusil toto zajímavé barevné provedení brejlovce. Žlutá okenice uprostřed bílého pásu bude nahrazena bílou. Ten flex kabel byl přeřízlej už z minula  >:D

BlackDemon

Citace od: peki kdy 12.02.2010, 23:05:29
K jubilejnímu příspěvku č.1000  jsem zkusil toto zajímavé barevné provedení brejlovce. Žlutá okenice uprostřed bílého pásu bude nahrazena bílou. Ten flex kabel byl přeřízlej už z minula  >:D
Užasné!zatim nej brejlovec z lega co sem videl :)
V tom pajzlu jsme v haj-lu.

mirek

Skutečný LEGO MODEL. Světové.

Micho

Citace od: peki kdy 12.02.2010, 23:05:29
K jubilejnímu příspěvku č.1000  jsem zkusil toto zajímavé barevné provedení brejlovce. Žlutá okenice uprostřed bílého pásu bude nahrazena bílou. Ten flex kabel byl přeřízlej už z minula  >:D

Peki, ďalší prekrásny kúsok. Blahoželám k dielu, rád by som ho videl aj naživo.  8)

Ten žltý pás na bielom podklade je robený čiastočne z fólie (šikmé pásy)?

peki

Citace od: Micho kdy 13.02.2010, 16:29:35
Ten žltý pás na bielom podklade je robený čiastočne z fólie (šikmé pásy)?

Samolepka (provizorní) je bílý trojúhelník na žlutém bricku viz obr. Finální samolepky a osvětlení budu řešit u všech mašinek najednou. Zatím jsem ve fázi stavění. Ta mně baví nejvíce.

U těch samolepek se objevila zajímavá alternativa - potisk tile který podle tvrzení známého je cenově zajímavý. Kvalita dokonalá. viz obr. Přitom na vlaky bych potřeboval podstatně méně komplikované potisky  >:D

Micho

Citace od: peki kdy 13.02.2010, 17:29:39
Citace od: Micho kdy 13.02.2010, 16:29:35
Ten žltý pás na bielom podklade je robený čiastočne z fólie (šikmé pásy)?

Samolepka (provizorní) je bílý trojúhelník na žlutém bricku viz obr. Finální samolepky a osvětlení budu řešit u všech mašinek najednou. Zatím jsem ve fázi stavění. Ta mně baví nejvíce.

U těch samolepek se objevila zajímavá alternativa - potisk tile který podle tvrzení známého je cenově zajímavý. Kvalita dokonalá. viz obr. Přitom na vlaky bych potřeboval podstatně méně komplikované potisky  >:D

Vďaka za veľmi názorné vysvetlenie.  8)  Že ma to neťuklo, že je použitá biela fólia. Veď na bielej sa nedá pokaziť odtieň.   ;D

AdamKo

#119
Citace od: peki kdy 12.02.2010, 23:05:29
zajímavé barevné provedení brejlovce
Žihadlo 8)

Nejvíc se mi na tvé loko líbí spodní zkosená část čela okolo světel a pak provedení střechy ;)


K atypickému nátěru:  S malováním blesků na bočnice se jako první začalo v plzeňském depu - údajně se věřilo, že pomohou lokomoívě zvýšit výkon >:D při stávající dispozici.
Na podzim loňského roku naše olomoucké depo ("vrakoviště republiky") zdědilo právě pár těchto "bleskových brejlí" z Plzně. Teď jsou nasazovány na rychlíky Olomouc-Jeseník kde na sklonově velmi náročné trati (Branná - Ramzová) vystřídaly pověstné pestrobarevné Baruny (749) ;)