Má někdo zkušenost s Brickmania czech od uživatele legostock?

Založil marek45, 16.11.2018, 15:45:25

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

marek45

Zdravím,

jsem nováček na BrickLinku a mám zájem o objednávku z obchodu "Brickmania czech" od uživatele "legostock".
Vzhledem k tomu že tohle by byla nejen moje první objednávka z tohoto obchodu, ale i z BrickLinku, tak jsem se chtěl poptat jestli má někdo zkušenost s tímto obchodem, popřípadě jestli mi něco doporučíte. Co jsem koukal do Terms, ta angličtina zde není nejlepší, ale pochopit se to dá, ale chápu že to nic znamenat nemusí, zvlášť když vidím hodně slušné hodnocení a mnoho pozitivních recenzí.

Děkuji předem.

Foton

Já u něj nakupoval několikrát a v poho. Bacha na to, že nerozlišuje jemné nuance `we not usually sorted parts types 4599 or 4599b 4599c etc  ( rare parts is sorted right )`.
Kdo chce hledá způsoby, kdo nechce hledá důvody.

Clermont

Jsem taky amater, ale myslim ze s timto obchodem ma zkusenosti snad kazdy  :)
Tim nechci rict ze spatne...

Ja jsem nakupoval na BL vetsinu v CR, ale zabrousil jsem i do DE a PL pro dilky co v CR nebyly v dostatecnem poctu a za prijatelnou cenu a vzdy jsem byl spokojen. Co jsem objednal, to jsem dostal.

Takze BL bych se nebal.  ;)

Kuba

Desitky nakupu a vzdy v pohode. Dokonce kdyz se sekl v nakych dilkach, po upozornebi poslal spravne a ty spatne poslane nechtel zpet.  ;)

Nekdy u used dilku se maximalne stalo, ze byly trochu spinave. Ale to bylo hlavne drive. Za ty roky co funkuje kvalita obchodu sla velice nahoru...

Chairudo

Rovněž desítky nákupů  :)

U použitých dílů kvalita není vždy nejlepší - např plate kde děti často místo oddělovače používají zuby jsou někdy pokousané, ale vykompenzují to co si pamatuji celkem bezkonkurenční ceny :)
YouTube LEGO videa, Fotky z výstav na Flickr

Miketuk

Už tu jedno vlákno ohledně brickmanie je zde.