shop.lego.cz

Založil racco42, 31.12.2018, 01:09:49

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

racco42

Nevím jak dlouho tam jsou, ale na oficialním LEGO eshopu jsou slevy na cca 230 setů (~90 skladem), obvykle 30% proti doporučené ceně. 50% na perníkového mužíka  :). Plus doručení zdarma pro objednávky nad 1400.

Icewalker

Animované Lego snímky a mnoho dalšího naleznete na dallart.net
Brickshelf výběr

Ondrej

Co ale tyhle slevy 40 a 26 Kč, to se vyplatí  ;D

MLT

Citace od: Ondrej kdy 01.05.2019, 01:43:49
Co ale tyhle slevy 40 a 26 Kč, to se vyplatí  ;D

Hlavně aby jste nepřekračovali limit, a nebyl Vám bloknut účet  :P

MLT

Citace od: Icewalker kdy 01.05.2019, 00:12:19
Na ofiko shopu Mos Eisley Kantýna 75205 za 700
https://shop.lego.com/cs-CZ/product/Kantyna-v-Mos-Eisley-75205


A zkoušel někdo objednávat ???

když jí hodím do košíku, mám ji stále za PLNOU CENU !!!

MiHo

Citace od: MLT kdy 01.05.2019, 09:09:32
Citace od: Icewalker kdy 01.05.2019, 00:12:19
Na ofiko shopu Mos Eisley Kantýna 75205 za 700
https://shop.lego.com/cs-CZ/product/Kantyna-v-Mos-Eisley-75205


A zkoušel někdo objednávat ???

když jí hodím do košíku, mám ji stále za PLNOU CENU !!!

Ano je to tak. A když projdu dál k pokladně, tak vzhledem k tomu, že je to korunu pod limitem pro bezplatnou přepravu, připočtou ještě 332 Kč za dopravu. Takže celková cena 1731 Kč a to se opravdu vyplatí. :D
Jen aby to někdo nebral jako klamavou reklamu.

racco42

O vikendu 23-24.11 (po black friday a pred cyber monday) chysta eshop lego 30% slevu na "vybrane sety" (pro VIP zakazniky)

ditetemnaporad

Citace od: racco42 kdy 18.11.2019, 20:06:25
O vikendu 23-24.11 (po black friday a pred cyber monday) chysta eshop lego 30% slevu na "vybrane sety" (pro VIP zakazniky)

Black Friday je 29.11., Cyber Monday 2.12. O tomto víkendu je "Black Friday" akce pro VIP, celý příští týden pak běží pro neVIP.

Kromě 2x VIP bodů budou k nákupům za určitou částku dárky zdarma:
+ nad 3125 Kč 40336 Vánoční stromek
+ nad 5200 Kč 5006085 2x4 červená kostka v nadživotní velikosti :)
+ asi jenom pro Ameriku Black Friday 2019 paňác

A jestli se nepletu, v předprodeji bude i 76139 1989 Batmobil s limitkou jako dárkem 40433 Mini Bat mobilem. Pokud se pletu, k dispozici bude 29.11.


Ravenhorn

Jsem jediný nebo má někdo podobný problém?

Od noci zkouším zaplatit objednávku na lego.com   a píše mi to  "Je nám líto. Nyní nemůžeme vaši platbu autorizovat. Kontaktujte zákaznický servis."    zkoušel jsem tři karty a nic, a zkoušel jsem to min. 10-15x posledních pár hodin. Nechápu, kde je problém.
Castle, Pirates a Star Wars.

Darth

#9
Citace od: Ravenhorn kdy 23.11.2019, 12:55:29
Jsem jediný nebo má někdo podobný problém?

Od noci zkouším zaplatit objednávku na lego.com   a píše mi to  "Je nám líto. Nyní nemůžeme vaši platbu autorizovat. Kontaktujte zákaznický servis."    zkoušel jsem tři karty a nic, a zkoušel jsem to min. 10-15x posledních pár hodin. Nechápu, kde je problém.

To mi udělalo už 2x, jednou v půlce září a po druhé začátkem října. Chtěl jsem jen Central Perk, ale nešlo zaplatit. Nejhorší je, že to vzalo VIP kupón na slevu a po tomto odmítnutí už byl neplatný. Sice mi po kontaktování vrátili VIP body, ale od té doby už jsem se vybodl na to zkoušet z tama objednat.

Poprvé byla asi chyba na mé straně (moc nízký limit na kartě pro internetové platby), podruhé netuším, tam už jsem limit nastavil dost vysoký. Podotýkám, že tou kartou běžně platím na Amazonu, Zavvi, Gaming Heads, Eaglemoss, atd.

Miketuk

#10
Citace od: Ravenhorn kdy 23.11.2019, 12:55:29
Jsem jediný nebo má někdo podobný problém?

Od noci zkouším zaplatit objednávku na lego.com   a píše mi to  "Je nám líto. Nyní nemůžeme vaši platbu autorizovat. Kontaktujte zákaznický servis."    zkoušel jsem tři karty a nic, a zkoušel jsem to min. 10-15x posledních pár hodin. Nechápu, kde je problém.

Mně objednávky vč. platby prošly všechny napoprvé, ale u všech svítí status "Kontaktujte zákaznický servis".)

EDIT: Aha, tak už jsou stornovány (Důvod: vyprodáno), přestože jsem objednával hned v půlnoci...nechápu.

MLT

Citace od: Miketuk kdy 23.11.2019, 14:18:05
Citace od: Ravenhorn kdy 23.11.2019, 12:55:29
Jsem jediný nebo má někdo podobný problém?

Od noci zkouším zaplatit objednávku na lego.com   a píše mi to  "Je nám líto. Nyní nemůžeme vaši platbu autorizovat. Kontaktujte zákaznický servis."    zkoušel jsem tři karty a nic, a zkoušel jsem to min. 10-15x posledních pár hodin. Nechápu, kde je problém.

Mně objednávky vč. platby prošly všechny napoprvé, ale u všech svítí status "Kontaktujte zákaznický servis".)

EDIT: Aha, tak už jsou stornovány (Důvod: vyprodáno), přestože jsem objednával hned v půlnoci...nechápu.


Už jsem o tom kdysi četl a i něco podobného zažil.

Problém proč svítí status "kontaktujte....." je ten, že si buďto porušil limit na povolené množství a nebo jak píšeš ty OBJEDNÁVKY udělal jsi více než jednu objednávku, když k ní dávají bonus.
Pak i když je zboží skladem, tak se to tam prostě rozsvítí, dokud to někdo "ručně" neprověří.

Tím že se někdo snaží využít více bonusů k nákupům se vystavuje riziku, že než to ručně prověří, se zboží vyprodá a pak má dotyčný smůlu úplně.

Co mne nejvíc irituje je to, že pokud omylem dáš do koše něco, kde mám limit vyčerpán, že mne to vůbec tedy pustí. Už mi před pár lety zrušili objednávku za pár desítek tisíc kvůli jedné klíčence......

Další věc která mne vytáčí je to, že já nakoupím set za plnou cenu - vyčerpám limit. No a oni to pak daji do výprodeje třeba se slevou 30% a já už nemám šanci to objednat, jelikož mám limit vyčerpán. I to se mi stalo, že mi obj. byla zrušena.

co mne vytočilo nejvíc koncem září, že jsem si tam objednal celý box CMF poslední série a využil na to 6000VIP bodů, které jsem tam uškudlil.
Objednávka byla za 2 dny zrušena - nevím proč, nikdy jsem je nebral, nikdo neodpověděl. A žádné body se mi zpět již nevrátili, ani po urgenci emailem.
Prostě jsem prý porušil pravidla (netuším jaká) a asi to že jsem se připravil i o VIP body je trest.

No vlastně mne na jejich e-shopu vytáčí úplně vše, proto tam nakupuji už jen zcela sporadicky a náhodně. Sami se připravují o zákazníky, myslím si, že nejsem sám, kdo tento (ne)výhodný nákupní kanál opustil.

Miketuk

Citace od: MLT kdy 23.11.2019, 15:14:30
Už jsem o tom kdysi četl a i něco podobného zažil.

Problém proč svítí status "kontaktujte....." je ten, že si buďto porušil limit na povolené množství a nebo jak píšeš ty OBJEDNÁVKY udělal jsi více než jednu objednávku, když k ní dávají bonus.
Pak i když je zboží skladem, tak se to tam prostě rozsvítí, dokud to někdo "ručně" neprověří.

Tím že se někdo snaží využít více bonusů k nákupům se vystavuje riziku, že než to ručně prověří, se zboží vyprodá a pak má dotyčný smůlu úplně.

Co mne nejvíc irituje je to, že pokud omylem dáš do koše něco, kde mám limit vyčerpán, že mne to vůbec tedy pustí. Už mi před pár lety zrušili objednávku za pár desítek tisíc kvůli jedné klíčence......

Další věc která mne vytáčí je to, že já nakoupím set za plnou cenu - vyčerpám limit. No a oni to pak daji do výprodeje třeba se slevou 30% a já už nemám šanci to objednat, jelikož mám limit vyčerpán. I to se mi stalo, že mi obj. byla zrušena.

co mne vytočilo nejvíc koncem září, že jsem si tam objednal celý box CMF poslední série a využil na to 6000VIP bodů, které jsem tam uškudlil.
Objednávka byla za 2 dny zrušena - nevím proč, nikdy jsem je nebral, nikdo neodpověděl. A žádné body se mi zpět již nevrátili, ani po urgenci emailem.
Prostě jsem prý porušil pravidla (netuším jaká) a asi to že jsem se připravil i o VIP body je trest.

No vlastně mne na jejich e-shopu vytáčí úplně vše, proto tam nakupuji už jen zcela sporadicky a náhodně. Sami se připravují o zákazníky, myslím si, že nejsem sám, kdo tento (ne)výhodný nákupní kanál opustil.

Ono i když uděláš jen 2 objednávky, každou na jiné zboží a vše v limitu, tak ti to tam ten dárek stejně hodí, i kdybych nechtěl porušovat jejich pravidla. Ostatně to tak bylo, v noci jsem objednal 70840, ráno jsem se rozhoupal i na 21313. U obojího svítilo ať kontaktuji zákaznický servis, po nějaké době mi 70840 zrušili a 21313 přešlo do stavu "ve skladu". Zatím jsem se S@H neměl žádný problém, který by se nevyřešil. Souhlasím s tím, že ty limity jsou kravina. U něčeho to smysl dává, ale omezovat třeba CMF na 20 ks, když je jich v sérii 16+ je nesmysl.

fanda

Nevím chlapi (holky jsou nějak méně slyšet), co pořád řešíme .

Určitě se shodneme na tom, že web TLG je jeden z nejhorších v tom známém vesmíru (osobně odkládám nákup na jejich webu co nejdéle, protože se bojím infarktu). Přece dokud Číňani, nebo možná Indové nebudou poskytovat lepší služby a lepší kostky, tak musíme milovat TLG. A jelikož všichni víme, že se to nestane v nejbližších letech (obávám se, že ani v delším horizontu), tak není co řešit.

Můj syn mi vždy, když se vztekám s Windowsama, se všema možnýma webama, s mechanikama židlí atd atd, říká: udělej si to sám lepší - hrozně mě s tím štve, ale bohužel má pravdu. Nikdo z nás, ani Elon Musk, nevytvoří lepší kostkovou firmu, takže klídek...

Ravenhorn

Jako zkusil jsem vše.

Dát do košíku jen neakční věci, které jsem nějak nekupoval, různou výši kolem 3000 i přes 5000 Kč. Z voucherem na slevu i bez něj. Tři různé karty - jedna z karet úplně jiná společnost. Jiný prohlížeč a stejně nic. Jen jiný účet jsem nezkoušel, ale já chci za nákup VIP body na svůj.
Castle, Pirates a Star Wars.

MLT

Citace od: Ravenhorn kdy 23.11.2019, 22:33:56
Jako zkusil jsem vše.

Dát do košíku jen neakční věci, které jsem nějak nekupoval, různou výši kolem 3000 i přes 5000 Kč. Z voucherem na slevu i bez něj. Tři různé karty - jedna z karet úplně jiná společnost. Jiný prohlížeč a stejně nic. Jen jiný účet jsem nezkoušel, ale já chci za nákup VIP body na svůj.

Toto mi připomíná moji situaci někde před 3-4 rok, kdy jsem tam toho fakt kupoval hodně i přes limit atd. a skončilo to tím, že jsme měl cca půl roku uplně odstaven komplet účet.
A moje ségra, která tam nakupuje jen výjimečně (tehdy se stěhovala do nového baráku a měla chvíli trvalé bydliště na adrese jako já) tam něco objednala, také ji to tehdy zcela odstřihli, že prý se jedná o propojené účty.
Ale fakt je to dost dlouho, tak si to uplně přesně nevybavuju, možná i nějaká konverzaci tu kolem toho také byla.

Ravenhorn

Hm tak z jiného účtu to prošlo. V pondělí jim volám, nelíbí se mi to, jak jim to funguje.
Castle, Pirates a Star Wars.

MLT

Jsem se tu uplně zapomenul zmínit, jak jsem před cca týdnem dělal 2 objednávky a v součtu mi to zabralo téměř hodinu a půl. Jak se vše sekalo, pak se tam objevovala ta hláška "je nám líto...... když jsem se dostal až k platbě, tak to prostě neprošlo, snad až na po páté.

To že jsem každou další položku do košíku přidal snad na podesáté ani nezmiňuji, pak zas nešla vymazat atd.

Jsem si řekl, že to je skutečně naposledy, co tam objednávám.

No a včera zboží dorazilo, dokonce obě objednávky současně.

A já dnes další 2 hodiny strávil vyplňováním reklamačních formulářů na stránkách DPD (divné, před dokončením to vždy spadlo a musel jsem začít znova-jako by to byl úmysl, aby mne to odradilo) a pak to samé na LEGO shopu.

fotky mi sem nejdou vložit, nevím proč tak dám link na FB kam jsem to také dával

https://www.facebook.com/muzeumlegatabor.cz/photos/pcb.2741694402612281/2741693002612421/?type=3&theater

ditetemnaporad

Buďte rád! Dle nálepky vám DPD "Pro jistotu zásilku zabalilo lépe". Nechi ani domýšlet, jak by to dopadnulo, kdyby na to nedali zvláštní pozor nebo snad bylo zasláno třeba přes DHL/PPL.  >:D

Samozřejmě je toto nepříjemné. Hlavně ten čas trávený procesem reklamace. Občas přes ofiko něco objednám, ale poslední dobou je to opravdu loterie. A nejde jenom o přepravu, ale i balení do krabic.

Co se stability serverů týče, jsou většinou přetížené jen o půlnoci, kdy vychází novinky nebo promo akce. Ano, i tak je to neomluvitelné, když je to pravidlem.

Alex

Napsat na lego pošlou poškozené sety znovu a zdarma nebo dají nějakou kompenzaci ve VIP bodech