*TOP* (Vlastní) Hrad s kulatou věží

Založil linhi, 15.06.2008, 22:23:53

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Kdo má zvítězit při obléhání hradu Brloh?

pan Hynek Vlk ze Stráže
obránci Brlohu

linhi

Tento příspěvek je opět začátek seriálu příspěvků o stavbě mého dalšího hradu a to s kulatou a zastřešenou věží.Hrad by měl stát na kopci a zatím nevím jak velký přesně bude.Materiálu je dost,ale nemám na to doma dost místa.Na kulatou věž jsem vymyslel novou techniku stavby jak už jsem zde ukázal a také jsem vymyslel novou techniku stavby kulaté střechy.Doufám že se to povede a s tímhle trochu prorazím mezi pořádné stavitele jako je Aki atd.Hrad Sion jsem prozatím odložil k ledu než bude doma více místa.Zde jsou tedy začátky stavby.

cendix

Vypadá to moc dobře, ale hlavně jsem zvědav na střechu.

linhi

No střecha je zatím jen v mé hlavě,ale dílky na ni jsou již na cestě z USA tak se mě to snad povede.Dnes jsem taky položil základy svého hradu a rozjel stavbu.Snad to bude vše dle plánu.

stambi

úžasný, nemůžu dospat té kulaté střechy... ukázku! ukázku! ukázku!

linhi

#4
Ukázku? Tak tedy tady to máte,takhle budu řešit kulatou střechu já.Tohle je jen narychlo udělaná ukázka.Finální verze bude snad více doladěná.Tak na to jukněte a začněte stavět kulaté věže  ;)

stambi

to je vychytaný, myslím, že to bude moc pěkný, na kolik tě přijde taková věžička, docela drahý dílky, ne? ale za ten credit to stojí  :o š.

Aki

Vypadá to naprosto dokonale. V tomhle se vůbec nedá koukat na nějaké finance. Gratuluju k super nápadu a už se těším na finální provedení.

Džejkob

tak to teda čumim  :o ;D ;D  :o dost povedený nápad a stavba. přeji ti štěstí při dalších výtvorech
Star Wars, Western, Fantasy Castle, různý věci stavím a sbírám :)
Jsem také aktivní na Instagramu: @CzechMateBricks

nesquick

Tak to je teda fakt pěkný.  :o Už se těším na celý hrad.  :)

gearcs

Je to nádhera, navíc to vypadá jako skutečná střecha hradních věží. Výborný nápad! :)