Svérázné obchodní praktiky na Brick-mania(Odstranění NPB na Bricklinku)

Založil Systematik, 05.09.2012, 12:06:06

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Colonel32

Citace od: Icewalker kdy 07.11.2012, 19:29:02
(a neuctivě se do některých lidí z Kostek)

Prosím, prosím, jsem na tom seznamu také?

Hardegon

V obchodě jsem nakupoval už dvakrát poměrně dost dílů. Krom delšího dodání jsem zatím neměl problém.

Michal Budinský

Citace od: Hardegon kdy 07.11.2012, 23:25:32
V obchodě jsem nakupoval už dvakrát poměrně dost dílů. Krom delšího dodání jsem zatím neměl problém.

Hardegon ma predbehol ,mám rovnakú skúsenosť.

MiP

Citace od: otaznik kdy 06.11.2012, 23:34:46
Takové šmejdy je potřeba ignorovat, ne u nich kupovat díly!

[joke]
Ty máš, prosím Tě, nějakou osobní zkušenost? Nebo zde jen zapracovala Tvá potřeba mít v každém vlákně alespoň jeden příspěvek?  ;D ;D ;D [/joke]

Já osobní zkušenost nemám, ale vzhledem faktu, že má jen 8 negativů, 1,5M dílů, 2000+ hodnocení, bych to nebral nějak tragicky, každému se prostě zavděčit nedá. Upřímně, při rozsahu jeho BL shopu a USED dílech NELZE udržet přehled a díly ve 100%-ní kvalitě. Tímto se jej nechci zastávat, jeho projevy a vystupování jsou tragické, jen se snažím poukázat na to, že nic není jen černo-bílé. Bohužel, nejhorší je kategorie "chronických stěžovatelů" a pokud do ní patří někteří zákazníci, je to opravdu "radost".
Ještě jednou říkám, nikoho se zde nezastávám, jen se snažím zdůraznit, že pravda může být někde mezi.
Já třeba upřímně smekám před vybudováním takovéhoto shopu, protože vím, co to obnáší. Rozhodně si také ale myslím, že toto téma nepatří na černou listinu, že pár nepovedených obchodů vůči několika tisícům povedených není IMHO důvodem k ocitnutí se na black listu.

Citace od: Anatyt kdy 06.11.2012, 22:02:52
A prečo si mu dal neutrálny feedback? Prišiel Ti tovar nejak poškodený? Alebo?

Tak tak, to se tu nikdo nedozvěděl, ale už se staví hranice  >:D >:D >:D
-------------------------------------------------------
MiP http://www.mipovo.cz - MiPova nabídka setů a dílů http://www.bricklink.com/store.asp?p=mip - BL shop MIPOVO

William

Otázka je, jestli je těch 2000 povedených, nebo je x% donuceno k pozitivnímu hodnocení.
Ale jako MiP, nemám zkušenost, nevím jak to je, jen přednáším další úhed pohledu.

Colonel32

Citace od: MiP kdy 08.11.2012, 14:16:43
Rozhodně si také ale myslím, že toto téma nepatří na černou listinu, že pár nepovedených obchodů vůči několika tisícům povedených není IMHO důvodem k ocitnutí se na black listu.

Lživě obvinit zákazníka z toho že nezaplatil, protože dal neutrální komentář - to že nepatří na černou listinu? Mně jen zakázal u něj nakupovat, protože jsem měl tu drzost reklamovat poškozené díly, ale tohle je suverénně největší sprosťárna, s jakou jsem se za celou dobu AFOLování (tz. od ledna 2005) setkal.

Citace od: MiP kdy 08.11.2012, 14:16:43
Já osobní zkušenost nemám, ale vzhledem faktu, že má jen 8 negativů, 1,5M dílů, 2000+ hodnocení, bych to nebral nějak tragicky, každému se prostě zavděčit nedá. Upřímně, při rozsahu jeho BL shopu a USED dílech NELZE udržet přehled a díly ve 100%-ní kvalitě. Tímto se jej nechci zastávat, jeho projevy a vystupování jsou tragické, jen se snažím poukázat na to, že nic není jen černo-bílé. Bohužel, nejhorší je kategorie "chronických stěžovatelů" a pokud do ní patří někteří zákazníci, je to opravdu "radost".

Psal jsem to už jednou, klidně to zopakuju. Toy Brick Brigade má dílů stejně, když něco objednám, také je vždycky pár dílů více či méně poškozených. Když ale napíšu, že mám poškozené díly za xy dolarů, a že navrhuju kredit na příští nákup, do 24 hodin mám kupon, ani nechtěj vidět fotku. Když objednávám několik specifických běžných dílů, ale napíšu, že bych nutně potřeboval, aby v tomto případě vybrali jen díly, které jsou v pefektním stavu, dostanu díly, které jsou opravdu jako nové. Když jsem o to samé požádal legostocka (kupoval jsem 10ks blue technic brick 1x6, měl jich 160), přišel mi i díl, který měl kulaté rohy, jak byl ohraný. Peníze mi sice vrátil, ale řekl, že mně jaké zákazníka nechce nikdy vidět. Technicky vzato ale obchod jako takový proběhl v pořádku, takže jsem dal sice mírně peprný, ale pozitivní komentář a téma tehdy otevřel jen kdesi ve volné diskusi.

linhi

Je pravda že já tam nakupoval už 2x - dal jsem pozitiv,ale bylo to tím že jsem nakupoval dílky ne pro sebe,ale na výplň kopce,tudíž jsem je moc nezkoumal.
Je pravda že každý 30 brick je ohnutý tak že nejde nacvaknout na jiné a je ze starého plastu. Ano našel jsem i jiné bricky,megablock atd. Ale to 1-2 kusy z několika set. Bricky zaprasené,okousané,někdy tedy ohnuté,no je prostě pravda že se nedivím někomu kdo nakoupí důležité dílky a přijde mu hnus,že dá negativ. Jako bejvalí BLkář bych si v životě nedovolil vše sesypat do jednoho sáčku a nebo bych used alespoň lépe třídil a vypral.
Neznamená to že když má někdo hodně dílků tak ho budeme omlouvat že v takovém množství to neuhlídá - to je blbost.
BL podle mne hlavně byl vždy spíš koníček a k dílkům jsem se choval jako k těm co mám pro sebe,zde je vidět přístup jen jak na tom nahrabat..

Icewalker

Myslím, že MiP to shrnul celkem dobře. Já osobně nikoho kamenovat nechtěl, jen jsem se chtěl poradit.

Se zásilkou jsem byl obecně spokojen, ale neutrál jsem dal vzhledem k mnohem lepším zásilkám od ostatních. Následné prodejcovo nekorektní jednání mě zaskočilo. Zákazem nákupu u něj mi nikterak neublíží, už bych se tam nevrátil. A zrušení NPB se pokusím vykomunikovat s adminy, případně ho hodím za hlavu, a příště si dám větší pozor, u koho nakupuji.
Animované Lego snímky a mnoho dalšího naleznete na dallart.net
Brickshelf výběr

otaznik

Citace od: MiP kdy 08.11.2012, 14:16:43
[joke]
Ty máš, prosím Tě, nějakou osobní zkušenost? Nebo zde jen zapracovala Tvá potřeba mít v každém vlákně alespoň jeden příspěvek?  ;D ;D ;D [/joke]

Nemám, pouze jsme si vyměnili pár zpráv + jeho prezentace zde i na BL. Takovýmto způsobem se to prostě nedělá.

peki

Citace od: Icewalker kdy 06.11.2012, 21:51:11

Nedávno jsem učinil objednávku na BL u uživatele "legostock". Zaplatil jsem požadovanou částku, poté jsem obdržel zásilku. Když jsem však transakci ohodnotil NEUTRÁLNĚ, prodejce mě označil za NPB s tím, že musím buď hodnocení změnit na pozitivní, nebo doplatit 50Kč poplatek za počet lotů. Tento poplatek má uveden v podmínkách obchodu, ale při vyřizování objednávky ho ode mne nechtěl.


Přátelé nikdo tady nikoho nekamenuje. V nadpise je - Svérázné obchodní praktiky na Brick-mania

Uživatel Icewalker říká že:
1) zaplatil naúčtovanou částku BL obchodem
2) po obdržení zásilky (ta byla předpokládám odeslána po přijetí tedy akceptaci platby) dal neutrální nikoliv negativní komentář, ho prodejce označil za neplatícího uživatele
3) vydírá (nevím jak bych to nazval jinak) že hodnocení změní za poplatek 50 Kč (který při vyúčtování objednávky ale nebyl naúčtován)

Co z toho plyne?

1)  Icewalker lže a negativ dostal oprávněně, pak má možnost se dotyčný poškozený prodejce vyjádřit a budou vyvozeny důsledky vůči Icewalker

2) majitel Brick - manie používá svérázné obchodní praktiky ( z předchozích příspěvků plyne že jde zejména o případy kdy něco nakupující reklamuje či dá neutrální komentář)

Názor nechť si udělá každý sám, stejně jako se rozhodne kde bude příště nakupovat. Vlákno bylo založeno/přesunuto z důvodu, že se stejná situace kdy byl někdo "zaskočen" stala opakovaně. Černá listina není jen o neplatičích ale i chování (ať již kupujících nebo prodejců) které je pod čarou.




Icewalker

Dnes jsem dostal vyjádření od Admina BL (Eric Smith)

- If the seller quoted a price that you paid, that is the price of the order.
- It is unacceptable to change the price after the price has been quoted
- Holding feedback "hostage" as part of the deal is absolutely unacceptable.

Seller: if the buyer paid the original amount, the NPB is invalid and the package should be shipped.
Buyer: if you paid the original amount, you have completed your side of the order.


Z těchto slov jsem vyvodil, že jsem postupoval správně. Ještě jednou díky všem za připomínky, a jmenovitě pekimu za vnesení řádu do této jámy lvové ;)
Animované Lego snímky a mnoho dalšího naleznete na dallart.net
Brickshelf výběr

Kuba

Nakupoval jsem již 4x, a problémy jsem zatím neměl. Jednou mi přišla zaměněná položka za jinou barvu, ale po upozornění jsem měl do tří dnu tu správnou. Takže v klidu. Pravda že občas je nějaký dílek ušmudlaný, ale trocha vody to spraví :) To je to poslední nad čím bych se měl vzrušovat. S poničenými díly jsem se taky nesetkal. Pro mě je hlavní, že na tomto obchodě je velký výběr a to mi vyhovuje.

Chairudo

Pokud nakupuješ u Legostocka, musíš počítat s tím, že většina zboží přijde v jednom sáčku.
Není jediný kdo to tak dělá, někteří ti nabídnou sáček na každý lot, ale taky za to chtějí zaplatit.
Ve "Store Terms" to, že bude vše zabaleno zvlášť nemá, tak bych to jako důvod pro neutrál ani náhodou neviděl.

Předpokládám že ten 50Kč poplatek který si neplatil nebyl omyl, ale preventivní sleva s tím, že se sem tam občas vloudí chybička a nejaký dílek není tak úplně vpořádku. On to tak prostě dělá, při tak obrovském množství nákupů je to pro něj jednodušší, než zpětně řešit drobné nedostatky.
Takhle je kupující kompenzován kolikrát i mnohonásobně předem.
Samolepky na některých kostkách jsou, ale nikdy jsem neměl problém je odstranit a pod nimi jsou kostky jako nové.

Neříkám, že je tento postup správný, někomu to vyhovuje, někomu ne.
Já s tím problém nemám, jsem radši že je u nás prodejce s tak obrovským množstvím materiálu a dobrými cenami. Za ten sem tam špatný dílek jsem vždy předem nebo dodatečně kompenzován, jen je potřeba komunikovat.

Samozřejmě ideální by bylo kdyby bylo vše vpořádku, ale jsme jenom lidi a né vždycky to tak funguje.
Legostock holt nemá obchod pro zábavu jako C32, ale aby se uživil, jede to ve velkém, né vždy vše uhlídá a řeší to slevami.

To NPB ti samozřejmě dávat neměl, ale chápu jak mohl být nakrknutý, když ti dal slevu a dostal neutrál bez toho, aniž si s ním nějaký problém předem řešil.
YouTube LEGO videa, Fotky z výstav na Flickr

Colonel32

Pokud někomu úmyslně dám slevu, abych to proti němu okamžitě použil jako argument, je to opět pěkné svinstvo. Z právního hlediska by navíc toto omlouvalo pouze v případě, že by ta sleva byla explicitně poskytnutana poškozený výrobek a zákazník ho s tímto vědomím koupil.

Pánové a dámy, já vám netvrdím, že tam nemáte nakupovat, když vám to vyhovuje i za těch podmínek. Ale každý, kdo tam ještě nenakupoval, by měl vědět, co ho potkat může, pokud tam objedná.

demeno

to Icewalker

na kostky jsem se rozhodl nechodit , ale po urgencích mých zákazníku ti píšu.

za prve dostal jsi vše co jsi platil. Za druhé nebyl ti počítan poplatek za mnoho lotů vůči velikosti celkové objednávky.
PO udělení neutrálu jsem ti psal a ty jsi se ještě cítil uražený, že jsi žádnou slevu nechtěl. jinak myslím že je slušnost před špatným komentářem napsat případně se snažit problém řešit. NPB ti klidne zruším je to uplně k prdu nějak tě to neovlivňuje.

Jinak co bys čekal na komentáž když si to fórum čtu a ještě se chlubíš že jsi z uraženosti dal negativ??
jinak ohledně polepenych dílů ktere tu argumentujes klidně sem hodim vypis used dílku ktere  jsi objednal a jedine co mohlo byt polepeno bylo
Trans-Black Flag 7 x 3 with Rod - 6 ks. Kdybys nebyl liný a napsal bys poslal bych te nepolepene nebo bych poslal penize nazpět



to Chairudo

ten to přesně vysvětlil proč dávám čechům preventivní slevy - že nepočitam poplatky za baleni atd. Od uterka se baleni změní ale poplatky budou tvrdě účtování jako zbytku světa.

to all

nikoho komentáře netutím měnit. KOmentáře neřeším, spiše to odradí ty blbse a puntičkáře co chtějí jen otravovat a hledat každou chybu. Je zajímavé že češí nakoupi 7 % objednávek 4 % obratu a maji 70 - 80 % všech reklamaci co řeším. A to jsou fakta. takže myslim že by se měli zamýšlet někdo jiný




Ondrej

Po přečtení reakcí uživatele demeno, který provozuje tento BL obchod, mě absolutně odradilo u tohoto uživatele cokoliv koupit. Náš zákazník náš pán tu evidentně neplatí. Myslím, že trocha slušnosti by neuškodila.

Spíš než kolik procent zákazníků z České republiky reklamuje bych se zamýšlel nad tím proč reklamuje. Zamyšlení by mělo být u prodejce a ne obviňovat své zákazníky, není to nic moc vizitka a řekl bych že to dle komentářů nebylo jen jednou.

Při jakémkoliv prodeji i při komunikaci s lidmi obecně se snažím vystupovat co nejzdvořileji, protože je to moje vizitka a lidé rádi nakoupí znovu pokud k nim bude prodejce zdvořilý a ochotný.

otaznik

Citace od: demeno kdy 11.11.2012, 13:53:06
Je zajímavé že češí nakoupi 7 % objednávek 4 % obratu a maji 70 - 80 % všech reklamaci co řeším. A to jsou fakta. takže myslim že by se měli zamýšlet někdo jiný

To bude spíše tím, že jim to, po komunikaci s tebou, za to nestojí. Tvůj psaný projev je totiž naprosto katastrofální.

Icewalker

Mým úmyslem nebylo řešit drobné nedostatky, bral jsem to jako vyřízenou věc a ohodnotil jsem nákup ve srovnání s ostatními BL shopy, ve kterých jsem nakupoval (a byl jsem spokojenější).  Nicméně, i kdybych dal negativní komentář (což jsem NEDAL), nedává to prodejci žádné právo označit mne jako NPB, když jsem zaplatil plnou požadovanu částku.

Citace od: demeno kdy 11.11.2012, 13:53:06
to Icewalker
PO udělení neutrálu jsem ti psal a ty jsi se ještě cítil uražený, že jsi žádnou slevu nechtěl. jinak myslím že je slušnost před špatným komentářem napsat případně se snažit problém řešit. NPB ti klidne zruším je to uplně k prdu nějak tě to neovlivňuje.

Jinak co bys čekal na komentáž když si to fórum čtu a ještě se chlubíš že jsi z uraženosti dal negativ??


Já jsem se neurazil, což se nedá říct o prodejci, který mi při udělení NPB poslal pouze komentář, že jsem "naprosto mimo". Pak už se to vezlo.

Špatný komentář jsem nedal, dal jsem NEUTRAL (význam slova je snad každému jasný). Následný NEGATIV je výsledkem prodejcova křivého obvinění a arogance.

Nemá asi cenu se tím dále zabývat, neb já jsem přesvědčen o svém právu (které potvrdilo i vyjádřeni amina BL), prodejce naopak o svém.
Animované Lego snímky a mnoho dalšího naleznete na dallart.net
Brickshelf výběr

thunnus

Zdravím,

tak já jsem u tohoto prodejce nakupoval už dvakrát dřív a bylo to bez problémů, ale teď jsem toho nakoupil víc - za cca 2500 Kč a ve vyúčtování se mi objevilo, že mám zaplatit 200 Kč navíc za pojištění. Když jsem se ptal, co to je, tak mi došla zpráva, že to je poplatek za balení - když jsem si to pak dohledal, tak to sedí, ale stejně mi to připadá moc za takovou relativně jednoduchou práci. Jsem na BL relativně krátce, proto bych se chtěl zeptat, je toto obvyklé a standardní, aby mi přihodil 200 Kč k objednávce?
lego is not a hobby, its the meaning of life :-)

Colonel32


thunnus

Citace od: Colonel32 kdy 04.12.2012, 18:57:31
U něj ano.

U jiných prodejců ne.

Myslím, že tahle odpověď je celkem vyčerpávající, jen se chci zeptat, má smysl ho přemlouvat, aby alespoň trochu slevil? Máte už někdo zkušenosti s tím, že byste s ním něco vyjednali? Přiznám se, po přečtení toho fóra se začínám obávat, že pokud mi nepůjdu plně na ruku, tak bych mohl chytit negativ/zákaz nákupu nebo dokonce označení NPB. Navíc, když jsem nákup začínal - což bylo už v půlce srpna (domluvili jsme se na to, že počkáme, až tam hodí star wars figy, v tomto se ke mne choval slušně a já to oceňuju), žádné poplatky nějak asi neúčtoval, navíc z minulých obchodů, které byly o poznání menší, jsem nic podobného nezaznamenal a proto s tím ani nepočítal.
lego is not a hobby, its the meaning of life :-)

Chairudo

člověk má na prodej 11,000 lotů, koupíš 126-150 lotů, musí každý díl najít, spočítat zakoupené množství z každého lotu, na takovou objednávku bych se nedivil kdyby to trvalo přes 2 hodiny vychystat.
Hold někdo si nechá za takovou práci a čas zaplatit, i když většinou je to kolem 1-2 EUR.
Pro příště doporučuji si u každého obchodu před nákupem přečíst  Store Terms at' pak nejsi překvapený.
YouTube LEGO videa, Fotky z výstav na Flickr

Matošo

200,- je šílenost. I když... napsaný to tam má...

Ono taky záleží, jak je ten nákup "seller friendly" - už jsem dělal mnoho objednávek, za které bych vraždil a reálně jsem uvažoval o tom, že je ani nebudu dělat (za 10$ - 50 lotů, 54 kusů... - to je k nezaplacenéí otevřít padesát krabiček/šuplíků/pytlíků a vyndat z nich jednu věc za 0.3 Koruny!).

Takže jestli drží nízký ceny a práci si nechá zaplatit zvlášť může vyjít na stejno, jako když to koupíš u někoho, kdo je o 5% dražší a žádný další poplatky nemá (a ještě ti to nenahází do jednoho sáčku...).

Chairudo

Citace od: thunnus kdy 04.12.2012, 19:27:59
Máte už někdo zkušenosti s tím, že byste s ním něco vyjednali? Přiznám se, po přečtení toho fóra se začínám obávat, že pokud mi nepůjdu plně na ruku, tak bych mohl chytit negativ/zákaz nákupu nebo dokonce označení NPB. Navíc, když jsem nákup začínal - což bylo už v půlce srpna (domluvili jsme se na to, že počkáme, až tam hodí star wars figy, v tomto se ke mne choval slušně a já to oceňuju), žádné poplatky nějak asi neúčtoval, navíc z minulých obchodů, které byly o poznání menší, jsem nic podobného nezaznamenal a proto s tím ani nepočítal.

Obchod jsi uzavřel a tím jsi souhlasil s obchodními podmínkami prodejce.
Kdyby to bylo pár lotů tak se to dá ukecat, ale u tak velkého nákupu bych to nezkoušel :)
Taky jsem si ze začátku u nějakého Itala nevšiml poplatků za balné a Paypal a stálo mě to nějakých 5 Euro navíc  ;D nezbylo mi nic jiného než to spolknout a pro příště si na to dát pozor.

Citace od: Matošo kdy 04.12.2012, 19:51:04
(a ještě ti to nenahází do jednoho sáčku...).
To je taky sranda  ;D Najdi sáček... Otevři sáček... vytáhni z něj pár dílků... otevři další sáček... strč je tam... zavři oba sáčky... dej je na svá místa... odškrtni si položku ze seznamu... jdi hledat další položku, a tak to udělej kolikrát?  ;D ;D ;D
No... Otevřel jsem si vlastní obchůdek, tak to příští rok budu sem tam taky tak dělat ???
YouTube LEGO videa, Fotky z výstav na Flickr

thunnus

No já spíš mám podezření, že ty podmínky změnil během o toho, co jsem měl rozdělanou objednávku - předtím jsem u něj objednal za 1600 Kč cca 85 unikátních lotů, což podle jeho současných podmínek je 75 Kč (v odbdobí červenec srpen, ne zas tak dávno), ale nic po mě nechtěl, kdybych to věděl, byl bych asi opatrnější.
Edit: Navíc jsem si tady ve vláknu přečetl, že ty poplatky bude chtít po Češích od listopadu.
lego is not a hobby, its the meaning of life :-)

Colonel32

Chairudo má pravdu, měl sis přečíst store terms.  

Také má pravdu v tom, že některé shopy to prostě řeší - třeba i poměr počtu lotů ku ceně objednávky. Kdy máš lotů příliš, objednávku ti rovnou stornujou. Nebo si něco naúčtujou. Já mám zkušenosti z obou stran barikády, tak to můžu hodnotit docela objektivně.

Pokud prodejce prodá za 100 usd, je sakra rozdíl, zda je to jeden lot a 200 ks po 0.5 usd, nebo jestli je to 200 lotů a dělá se to hodinu a půl. Rozdíl, který zákazník nevidí - ten si jen říká utratil jsem 100 dolarů / utratil jsem 100 dolarů, tak by se mnou podle toho měl jednat. Ale prodejce si to rozlišuje... jestli někdo udělal snadnou objednávku nebo složitou. A VIP status a případné občasné výhody dostane ten, kdo dělá snadné velké nákupy, ne ten, kdo objednává stovky lotů po dvou kusech (a ideálně korunových dílů).

http://www.kostky.org/forum/index.php?topic=2040.msg161485#msg161485  

Chairudo

Citace od: thunnus kdy 04.12.2012, 19:59:59
No já spíš mám podezření, že ty podmínky změnil během o toho, co jsem měl rozdělanou objednávku - předtím jsem u něj objednal za 1600 Kč cca 85 unikátních lotů, což podle jeho současných podmínek je 75 Kč (v odbdobí červenec srpen, ne zas tak dávno), ale nic po mě nechtěl, kdybych to věděl, byl bych asi opatrnější.
Edit: Navíc jsem si tady ve vláknu přečetl, že ty poplatky bude chtít po Češích od listopadu.

To je pravda, během poslední doby podmínky měnil, a myslím že hned několikrát. Jestli si dobře pamatuju tak původní limitace byla 100kč nad 100 lotů. Potom by ses mohl pokusit domluvit na poplatku který měl v době kdy jsi order otevřel (ne uzavřel) a uvidíš jestli ti vyjde vstříc, bylo by to fér.
No, přeji hodně štěstí.
YouTube LEGO videa, Fotky z výstav na Flickr

kilhor

Jen pro pořádek: Měl jsem pocit, že zde někdo psal, že tento prodejce vyčkává s udělením komentáře až do okamžiku, kdy sám obdrží pozitivní hodnocení a tím drží kupujícího v šachu. Teď jsem prošel celé vlákno a není to úplně 100% jasné.

A proto: Může se přihlásit, kdo má takovou zkušenost s tímto prodejcem?

Já dostal komentář již po 3 měsících od nákupu aniž jsem se k udělení komentáře sám dostal. Čili já sám jsem to na vlastní kůži nezažil. Nerad bych tedy při psaní hodnocení ublížil nějakým lhaním.

Předem díky.

---------------------------------------------------------------------------------
Zdravim jestli si myslite ze jsem podvodnik tak potom diskuze konci, lide u mne nakupuji z prdeli sveta jako je cina za 50 litru a kdybych je chtel obkladat tak je oblozim ani nemrknou. CO se tyce vaseho neprevdiveho komentare ted budu resit s pravnikem, jelikoz se jedna o pomluvu. ani jedna veta neni pravda cely komentar se zaklada na zaklade fora ktere jste si procetl hlavne ze vas drzim s komentarem jako rukojmy kdyz jste ho mel 3 mesice udelen. CO se tyce meho komentare je mne to uplne jedno, bud postele kostky ja vam poslu penize a vystahnete komentar. nebo se dal dohadovat nebudeme. Nemam cas to resit dale
-----------------------------------------------------------------------------------
BRICK - MANIA

peki

Založil jsem a přesunul na základě této situace z tohoto důvodu:

Citace od: peki kdy 09.11.2012, 15:59:41

Názor nechť si udělá každý sám, stejně jako se rozhodne kde bude příště nakupovat. Vlákno bylo založeno/přesunuto z důvodu, že se stejná situace kdy byl někdo "zaskočen" stala opakovaně. Černá listina není jen o neplatičích ale i chování (ať již kupujících nebo prodejců) které je pod čarou.

Zde je vyjádření které dotyčnému přišlo z BL:
Citace od: Icewalker kdy 09.11.2012, 19:33:41
Dnes jsem dostal vyjádření od Admina BL (Eric Smith)

- If the seller quoted a price that you paid, that is the price of the order.
- It is unacceptable to change the price after the price has been quoted
- Holding feedback "hostage" as part of the deal is absolutely unacceptable.

Seller: if the buyer paid the original amount, the NPB is invalid and the package should be shipped.
Buyer: if you paid the original amount, you have completed your side of the order.


Fox_25

Takže co doporučujete, nenakupovat u něj? Má pár věcí které jinde v ČR prostě nemají. Ovšem po tom co napsal Kilhorovi nemám chuť se brickmanií zabývat vůbec protože mě jako zákazníkovy je naprosto ukradené že prodává lego do Číny za 50000.