(Vlastní) Ještě jednou motorák

Založil hobby, 19.01.2010, 20:22:06

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

hobby

Po poslední motorákové diskuzi mi to nedalo a ještě jeden pojízdný jsem zkusil: délka 20 studů - tedy 5 studů na každou stranu motoru (podle mne maximum), dvoubricková podlouhlá okna - podle mě jedna z hlavních charakteristik. Prostudoval jsem Mirkův, Cavelonův, Pekiho, Betakarotenův a znova svůj motorák a pokud jsem si něco vypůjčil, tak promiňte. Výsledek vidíte a tím pro mne téma "motorák" skončilo.
PS spřažení je nadoraz, světla se téměř dotýkaj. Delší již by nefungoval.

Colonel32

Dej pryč ty stěrače, jsou tak tenké, že z lega nejdou pořádně ztvárnit. (nebo použij samolepku) A naopak tam pošli horní světlomety. A dole dej normálně bílá/červená. Jinak je to asi zatím nejvěrnější zpracování, v 6-wide.




mirek

Hobby, velice pěkné. Neomlouvej se, že jsi si něco vypůjčil. S Legem, kde jsou dány dimenze kostiček pro všechny stavitele stejné, některé kompozice jsou pak podobné a v některých detailech až shodné.

Jonas

#3
Hobbyho návrh je dobrý kompromis - jezdí a přitom stále ještě připomíná vzor.

Když už tady probíhá docela hezká soutěž různých Lego verzí 810ky, nedalo mi a zkusil jsem si také malý pokus. Zkusil jsem si zaSNOTovat a dát dohromady skříň ala 810 - podmínkou bylo dostat tam 6 oken (aniž bych použil vlaková okna, která nemám a která jsou stejně moc velká). Zde je výsledek cca 30minutového hraní.

Dál už pokračovat nebudu, nemám čas ale především další díly. Ale třeba se idea někomu bude hodit. (Jinak možná by byla také verze se 4 okny, byla by asi stejně dlouhá jako Hobbyho).

 
Jonas - Můj Brickshelf

otaznik

Citace od: hobby kdy 19.01.2010, 20:22:06
Po poslední motorákové diskuzi mi to nedalo a ještě jeden pojízdný jsem zkusil: délka 20 studů - tedy 5 studů na každou stranu motoru (podle mne maximum), dvoubricková podlouhlá okna - podle mě jedna z hlavních charakteristik. Prostudoval jsem Mirkův, Cavelonův, Pekiho, Betakarotenův a znova svůj motorák a pokud jsem si něco vypůjčil, tak promiňte. Výsledek vidíte a tím pro mne téma "motorák" skončilo.
PS spřažení je nadoraz, světla se téměř dotýkaj. Delší již by nefungoval.
Nevypadá vůbec špatně, ale z mého pohledu je strašně malý, i na LEGO minifig pseudoměřítko.

peki

Citace od: Jonas kdy 19.01.2010, 22:06:45
Zkusil jsem si zaSNOTovat a dát dohromady skříň ala 810 - podmínkou bylo dostat tam 6 oken (aniž bych použil vlaková okna, která nemám a která jsou stejně moc velká). Zde je výsledek cca 30minutového hraní.

Jak je to dlouhé ?

otaznik


AdamKo

#7
Citace od: Colonel32 kdy 19.01.2010, 20:28:04

A takhle, děti, vypadá Orchestrion, když se v něm topí... >:D  Ta fotka je z Lužné u Rakovníka, snad první fotka, na které parní lokomotiva nehraje první housle >:D

Otazníku, určitě´s někdy jel Šinobusem, tak víš, že i na průměrně náročného cestovatele je to pseudo měřítko ;D

Mě se zdá potvrzených 26 st. na lego 810 tak akorát dost.
Jonasi, oceňuji nápad s ležatými okny a hlavně větračkami ;)

otaznik

Citace od: AdamKo kdy 19.01.2010, 23:24:23
Mě se zdá potvrzených 24 st. na lego 810 tak akorát dost.
tiles -> 4 + 8 + 8 + 6 = 26

AdamKo

#9
Citace od: otaznik kdy 19.01.2010, 23:30:26
Citace od: AdamKo kdy 19.01.2010, 23:24:23
Mě se zdá potvrzených 24 st. na lego 810 tak akorát dost.
tiles -> 4 + 8 + 8 + 6 = 26

Omluv moje počty a zrak.  Opraveno ;)

Ondrej

Ta velikost absolutně nesedí vůči podvozku. Kdyby se zachovaly rysy a zvětšilo se to tak je to super, ale takhle to nevypadá bohužel moc dobře.

Colonel32

Citace od: AdamKo kdy 19.01.2010, 23:24:23
snad první fotka, na které parní lokomotiva nehraje první housle >:D

Tak tady máš druhou. Z vlastního archivu.

mike.kup

Jsem absolutní NEvláčkař, proto mě prosím hned nekamenujte. Ale stejně mi to nedá - opravdu je takový problém tam dát dva vláčkové podvozky? Nebo nějak dodělat, aby tam byly čtyři páry kol? Díky za nezbití.

Micho

Citace od: mike.kup kdy 20.01.2010, 01:05:09
Jsem absolutní NEvláčkař, proto mě prosím hned nekamenujte. Ale stejně mi to nedá - opravdu je takový problém tam dát dva vláčkové podvozky? Nebo nějak dodělat, aby tam byly čtyři páry kol? Díky za nezbití.

Určite to problém nie je, ale to by už nebola 810. Viď popis napr. tu v češtine alebo tu v slovenčine:
CitaceMotorový vozeň radu 810 (ex M152.0) je dvojnápravový, ľahkej oceľovej konštrukcie, s naftovým motorom. Má dva jednonápravové podvozky, jeden podvozok je hnací a druhý podvozok hnaný (bežný).

Aj na fotke v prvom príspevku v tomto threade to veľmi pekne vidno.  ;)

peki

#14
Citace od: mike.kup kdy 20.01.2010, 01:05:09
opravdu je takový problém tam dát dva vláčkové podvozky? Nebo nějak dodělat, aby tam byly čtyři páry kol? Díky za nezbití.

Jistě že ne,
píšu o tom tady jsou tam i odkazy na dosavadní pokusy. Jde o to co nejlépe vystihnout předlohu, zachovat charakteristické znaky, proporce + to musí ještě jezdit.