LEGO Technic Truck Trial - diskuze

Založil peter, 16.09.2006, 12:17:17

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Jste pro povolení vyššího napětí pro napájení vozidel než je 9V?

NE
1 (7.7%)
ANO
6 (46.2%)
Je mi to jedno
6 (46.2%)

Celkem hlasů: 13

bejver

#60
Zdravím,
Jelikož myslím, že je v zájmu všech rozšiřovat počty závodníků trucktrialu, pokusím se shrnout konstruktérské zkušenosti z prvního kola a mé vlastní, aby se poněkud snížila nevýhoda nových potencionálních účastníků do dalších kol.

Pohon:  Standardem jsou dva 9V motory + 1-2 libovolné motory na zatáčení s pohonem všech kol. Pokud má někdo pouze 1  9V motor ( + nějaký zatáčecí ) bude konstrukce (s ohledem na váhu) složitější, ale možná vzhledem k možnosti zpřevodování  do extrapomala (klidně méně než 10cm/s). Pak by ale stálo za úvahu, zda je dobré pohánět všechna 4 kola. Myslím, že s úspěchem je možné použít při pohonu dvěma motory jak spřažení obou motorů na jedné hřídeli, jež vede k oběma nápravám, tak pohon přední nápravy 1. motorem a zadní 2. motorem, tak i pohánět levá kola a pravá kola zvlášť ( ovšem oba motory musí být vzhledem k pravidlům ovládány společně).
     Velmi časté je též využití (zamykatelných) diferenciálů. Ve zkratce - vůz bez diferenciálů hůře zatáčí , ale zase není potřeba, aby byla obě kola nápravy  na zemi, aby náprava zabírala. Zamykatelný diferenciál spojuje výhody obou řešení neboť zamknutý diferenciál funguje tak jako by tam nebyl. Použití diferenciálů přináší zpravidla ještě problém s dosažením přijatelné šířky vozidla.

Zavěšení a zatáčení: Klíčový prvek konstrukce. Jde říci, že lze přistoupit k tomuto problému ze dvou stran. I. Využít některé z hotových zavěšení nabízených v lego setech jako starší černý Super car (8880) , Ferrari Enzo (8653) . Toto řešení má kromě jednoduchosti mnoho výhod (možnost odpružení, méně ztrát v převodech), ovšem jeho velkou nevýhodou je zpravidla malý reid - málo zatáčí a neposkytuje příliš prostoru pro vylepšení .  Poloměr zatáčky částečně řeší použití zatáčení obou náprav.
   II. Vytvořit vlastní zatáčecí poháněné (odpružené) zavěšení. Toto je jeden z hlavních prvků invence konstruktérů, takže jej nelze příliš rozebírat. Fotky z našeho, ale hlavně cizích trucktrialů napoví. Rád bych v této souvislosti (vzhledem ke mně trochu pyšně) zmínil Petera, který kromě mé maličkosti jako jediný na svém voze vytvořil vlastní originální zavěšení (byť neodpružené).

Kola: Předpokládané pravidlo – čím větší tím lepší -  se patrně potvrdilo, přesto myslím, že kola s průměrem 6-7 cm bohatě stačí (záleží na rozloze zavěšení) . Vřele doporučuji se nenechat zlákat velikostí velmi rozšířených kol např. ze setu 8865. Guma používaná u starších kol zdaleka nedosahuje takové přilnavosti jako nová měkčí směs. (připouštím, že v praxi přímé porovnání nemám.)

Celková koncepce: Co největší světlá výška (díra pod vozem) a co nejnižší těžiště. Protichůdné požadavky - čili je třeba snažit se nacpat veškerou těžkou techniku do jedné roviny s těžištěm uprostřed  a z této roviny spustit dolů zavěšení s koly.
   Odpružení podvozku není nikterak nutné, ale je dobré zajistit v křivém terénu kontakt co nejvíce kol s povrchem, například pomocí výkyvné nápravy.

Zdroj: Baterie samozřejmě vyhovují dokonale. Pokud by někdo chtěl používat trafo je třeba dát pozor na dostatečný "output" transformátoru. Myslím, že pro rozumné použití by pro všechny 9V motory ve dvoumotorovém uspořádání mělo stačit 1500 - 2000 mA. Pokud bude mít trafo méně, může se stát, že motory prostě nebudou mít sílu.

Takže trucktrialu zdar, doufám v nové odvážlivce a samozřejmě vše výše napsané je otevřené k diskusi i opravám.

peter

#61
Děkuji Bejvrovi za jeho uznání mého zavěšení, bohužel své ovoce nepřineslo. Jinak k vymyšlení vlastního zavěšení jsem musel přistoupit především z jednoho důvodu a sice, že nevlastním speciální Technic prvky, které umožňují zavěšení kol, která byla možné vidět u soupeřů.

Co se však týká debaty o různých konstrukcích, tak si myslím, že toho se zde nedočkáme. Každý soutěžící si dle mého názoru své konstrukce tají, aby nedal sebemenší náznak tomu co připravuje a tak neztratil svoji případnou výhodu proti soupeřům.

Z čím však souhlasím je:

Citace od: bejver kdy 10.12.2006, 17:01:29Takže trucktrialu zdar, doufám v nové odvážlivce

Přesně tak, jelikož mistrovství je stále velmi otevřené a tak mistrem může být opravdu kdokoliv. Tedy neváhejte a přihlašte se tak do druhého a dalších závodů!
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Piere

Všechny fotky v původním stavu na rapidshare:

1. část
2. část
3. část
4. část

Případné problémy hned hlaste.

peter

#63
Tak a už je tu půlka ledna 2007! Dost se tu hovoří o Svitavách, tak já jen připomenu 10. Kostky sraz, na kterém se pojede již 2. závod KTT. Čas se pomalu krátí, takže se nezapomeňte včas přihlásit - už jen 12 dnů!

Předběžně se počítá, že by se závodu měli zúčastnit teamy (jezdci) z prvního závodu, plus další nový jezdci. Ti, kteří se už účastnili prvního kola mají jistou výhodu, první zkušenosti, ale pro nikoho není nic ztraceno. Počítají se 4 nejlepší závody a před námi jich je ještě 5, takže vše je stále otevřené. Pro vítěze tohoto druhého závodu je opět připravena cena v podobě malého MISBu. V prvním kole bylo k vidění mnoho zajímavého, včetně tzv. budek (převrácení vozidla) nebo zaseknutí na trati. Tento závod je zajímavý i pro diváky, proto neváhejte a přijďte. I z tohoto důvodu se 10. sraz koná v sobotu aby na vše byl dostatek času.

Kdo tedy bude další? Prosím tedy o potvrzení účasti jak jezdců z prvního závodu, tak samozřejmě o přihlášení jezdců nových, opět mně pomocí SZ.



Předběžná stratovní listina pro 2. závod KTT:


  • Otaznik
  • Bejver
  • Peter
  • Michal Moučka
  • JardaL
  • Ass

Účast potvrdili:


  • Bejver
  • Peter
  • Otaznik
  • Ass
  • Michal Moučka
  • JardaL
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

ass

Snad to stihnu, takže se mnou spíš počítejte. Jen mám pár dotazů:

- Nemám tři battery boxy, takže použiju vlakovej regulátor. Nebude vadit, že za sebou potáhnu tu šňůru?  ;D
- Do Prahy to mám 100 km, vadilo by hodně, kdybych neměl žádnou sekci? Pojedu asi autobusem a budu rád, když se mi do batohu vejde ten truck.

peter

Citace od: ass kdy 16.01.2007, 18:27:37
Snad to stihnu, takže se mnou spíš počítejte. Jen mám pár dotazů:

- Nemám tři battery boxy, takže použiju vlakovej regulátor. Nebude vadit, že za sebou potáhnu tu šňůru?  ;D
- Do Prahy to mám 100 km, vadilo by hodně, kdybych neměl žádnou sekci? Pojedu asi autobusem a budu rád, když se mi do batohu vejde ten truck.

Že budeš táhnout šňůru to vůbec nevadí a je to více méně tvůj problém. Ostatně v prvním závodu jezdil Otaznik též na trafo ;)

Se sekcí bych to neviděl tak tragicky. Není důležité vymýšlet nějaké extrémnosti a monstróznosti. Podívej se např. na to co budeš mít sebou (taška, bunda, peněženka atd.) z toho se dá udělat též velmi kvalitní sekce ;)

Jinak vítej mezi námi.
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

ass

Tak mám (snad) dobrou zprávu. Postavil jsem funkční auto  ;D  Ještě dodělám kabinu a přihlásím se.

otaznik

Citace od: ass kdy 19.01.2007, 21:44:04
Tak mám (snad) dobrou zprávu. Postavil jsem funkční auto  ;D  Ještě dodělám kabinu a přihlásím se.
Tak to je fajn, jsem zvědav na tvoje auto i sekci. Doporučuji si vzít s sebou náhradní součástky.  ;D

ass

Jakože praskací díly? Prasklo ti něco při prvním KTT?

otaznik

Citace od: ass kdy 19.01.2007, 23:49:07
Jakože praskací díly? Prasklo ti něco při prvním KTT?
Myslím, že při samotném závodě nikomu nic, ale při testování několik součástek vzalo za své, tedy hlavně u petera. Já zničil "jen" horní a spodní část mikromotoru a řádně ze strany ošoupal jedno ozubené kolo. Myslím, že i Michal Moučka bude mít nějaké ztráty a možná i Bejver.

Takto velká auta, navíc dost namáhaná na překážkách, ukazují limit plastových převodů.

ass

Už jsem začal testovat.. a děsně mě to bavííí  ;D Je to fakt hustý.

peter

Pozor, pozor! Už zbývají jen poslední dva dny do druhého závodu KTT!
Zatím posledním přihlášeným želízkem v ohni je opět nový člen KTT. Je vidět, že svá tvrzení o testování myslel vážně a tak se přihlásil. O kom že to mluvím? Samozřejmě o závodníkovi Assovi.

Tak jako u prvního závodu platí i zde, že stále není vůbec nic rozhodnuté a tak neváhejte a přihlaste se do druhého závodu. Každý bod se Vám v závěru pak může hodit!

Takže kdo z Vás bude další?
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

otaznik

#72
Jak už peter zmiňoval, i pro vítěze 2.závodu KTT je připraven LEGO minisetík - tentokrát jde o 4917.

peter

#73
A máme tu dalšího závodníka! Zatím tedy posledním přihlášeným je JardaL.
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

otaznik

#74
Chtěl bych poděkovat všem, co se dnešního závodu účastnili, byli jste skvělí. Nejvíce bych chtěl poděkovat Bejverovi, jak mě vyškolil.  ;)

Ale ani já to nevzdávám a pokusím se příště zopakovat umístění z 1. závodu.  ;)

Šejmus

Citace od: otaznik kdy 19.01.2007, 23:59:36
Citace od: ass kdy 19.01.2007, 23:49:07
Jakože praskací díly? Prasklo ti něco při prvním KTT?
Myslím, že při samotném závodě nikomu nic, ale při testování několik součástek vzalo za své, tedy hlavně u petera. Já zničil "jen" horní a spodní část mikromotoru a řádně ze strany ošoupal jedno ozubené kolo. Myslím, že i Michal Moučka bude mít nějaké ztráty a možná i Bejver.

Takto velká auta, navíc dost namáhaná na překážkách, ukazují limit plastových převodů.
cc takhle ničit lego...existují nějaká videa?docela rád bych se kouknul jak to vypadá když se tkový kolos, držící pohromadě jen dáky tření plastikových studů...
Fool of a Took!

ass

Díky všem za skvělý závod.  :) Sice jsem to těžce projel, ale pochopil jsem, co znamená KTT, a jak má takovej truck vypadat  ;D Příště se mnou určitě počítejte, a snad bych už i moh na něco vyjet  ;D

peter

#77
REPORTÁŽ Z DRUHÉHO ZÁVODU 1. MISTROVSTVÍ KTT

Do druhého závodu nastoupilo celkem šest posádek a to včetně dvou úplných nováčků Ass a JardaL. Diváci se tedy mohli těšit celkem na 36 závodů a tak druhé kolo můžeme považovat za více než vydařené. Závodů se tedy zúčastnili tito soutěžící s těmito vozy: Ass - Blue Snail, Bejver - Bej II., JardaL - Karkulka, Michal Moučka - K4T, Otaznik - Široko a Peter - Rákosnik.

Srovnávací tabulka vozů:










Vozidlo
Délka
Šířka
Hmotnost
Rozvor
Stoupavost
Nájezd vpředu
Nájezd vzadu
Brodivost
Kola
Blue Snail
342mm
230mm
1636g
239mm
30°
79°
79°
92mm
68,8 x 36H
Bej II.
305mm
220mm
885g
240mm
50°
90°
90°
72mm
68,8 x 36H
Karkulka
390mm
245mm
1800g
270mm
40°
70°
85°
110mm
68,8 x 40Q
K4T
260mm
220mm
1100g
175mm
35°
90°
90°
80mm
81,6 x 34ZR
ŠIROKO
325mm
225mm
1090g
240mm
?
?
?
?
81,6 x 38R
Rákosnik
255mm
215mm
1300g
162mm
39°
82°
80°
45mm
68,8 x 40Q


Po technických přejímkách, kde několik jezdců bylo upozorněno, na tažná zařízení, uchycení lan či připevnění reklam bylo vylosováno pořadí soutěžních sekcí. Jako první na závodníky tentokrát čekala sekce Petera, která byla následována sekcemi Otaznika, Asse, Bejvera, Michala a jako poslední na závodníky čekala sekce JardyL.

1) Sekce byl tvořena několika samostatnými celky postavených na základních deskách. První překážkou byl nelítostný hrb útočící na světlost vozů. Po zdolání tohoto místa na závodníky čekala dvojice branek v podobě přejetí vík od LEGO boxů. Poslední částí této sekce byl průjezd polystyrenovou výplní s brankou umístěnou na nakloněné rovině.

První, díky losu, se na sekci vydal vůz č. 101 pilotovaný JardouL. Bohužel díky nízké světlosti vozu a malému výkonu jeho vůz skončil hned na první brance. JardovyL nepomohly ani protesty o nelogičnosti této pasáže a tak byl velmi rychle uveden do reality našich místy velmi obtížných pasáží KTT! Pro něj tedy tato sekce skončila se ziskem 506 t.b. Další se na sekci vydal druhý nováček, ale bohužel díky obdobným problémům na svém voze jako předešlý závodník skončil hned v úvodu této sekce s 514 t.b. Třetí se do sekce vydal Michal Moučka. Jelikož se účastnil již prvního kola KTT, uměl si s první překážkou poradit a tak se dostal i k dalším této sekce. Bohužel však díky nevhodně zvolené strategii průjezdu dalších branek skončil tuto sekci předčasně s 217 t.b. Čtvrtý se do sekce vydal Bejver. Díky vysoké světlosti vozu neměl s úvodem sebemenší problém. Avšak ani Bejverovi se problémy nevyhnuly úplně a tak při průjezdu jednou brankou při přejezdu víka se odporoučelo jedno ozubené kolečko a tak zbytek sekce musel odjet jen po třech kolech. Zbytek sekce už projel celkem bez problémů a tak první sekci dokončil se 48 t.b. Předposlední se do první sekce vydal obhájce prvenství Otaznik. Bohužel díky světlosti svého vozu i on musel přistoupit k nouzovému plánu a tak se trestným bodům nevyhnul. Zbytek sekce se místy též ukázal jako zrádný a tak svoji první sekci ve druhém kole KTT dokončil se 74 t.b. Poslední se na trať vydal sám autor Peter. Podle očekávání si se svojí sekcí poradil nejlépe a tak projel všemi brankovými poli "jen" se 38 t.b.

2) Druhou sekcí v pořadí, byla Otaznikova. Již její sestavení vzbuzovalo v jednotlivých soutěžících opět jisté rozpaky, které se také právem hned v úvodu potvrdily. Sekce oproti prvnímu závodu doznala několika úprav. V úvodu na závodníky čekal velmi strmý výjezd s následným 70° sjezdem známý závodníkům již z prvního závodu KTT. Pokud toto závodníci zdolali (nebylo jich mnoho)  čekalo na ně dvojité přejetí lavoru. Tato sekce by se dala nazvat hrobem teamů KTT, protože zde došlo na známé dělení plev od zrn!

Bohužel opět se opakovala situace z prvního závodu KTT a tato sekce se stala opravdovou zkoužkou pro všechny závodníky a to Otazníka jakožto autora nevyjímaje. Krom Otaznika a Bejvera všichni ostatní skončili již v úvodu sekce při výjezdu na kopec. Peter zde ukázal též první boudu, kdy se jeho vozidlo odpouroučelo na záda. Závodníci si tedy připsali další nemalé množství trestných bodů: Ass - 572, Michal Moučka - 560, Peter - 560 a JardaL - 568. První komu se podařilo dostat za první branku byl Bejver. Bohužel pro něj se už ale nedostal za branku druhou a tak i on se s touto sekcí rozloučil a připsal si 480 t.b. Všichni tedy byli zvědaví jak si s touto sekcí poradí sám autor Otaznik. Po prvním výjezdu a následném sjezdu, kdy minul dvě branková pole v pravdě srandovně, přišel na řadu úsek ke kterému se nikdo ani nepřiblížil - první přejezd lavoru. Bohužel nervozita a napětí udělaly své a tak i Otaznik zde skončil. Díky průjezdu dvou brankových polí se se svojí sekcí i on musel, ač velmi nerad, rozloučit s nemalou porcí trestných bodů - 423.

3) Třetí sekcí byla v pořadí Assova. Oproti dvou předešlým přišlo trochu oddechu a tak se očekával spíše bezproblémový průjezd všech posádek.

První do sekce vyrazilo vozidlo K4T Michala Moučky. Ten zde ukázal dokonalou taktiku a rozvahu a tak díky jediné změně směru jízdy dokončil tuto sekci jen se 3 t.b. Jako druhý se do sekce pustil Bejver. Sekci více méně prolétl, takže musel udělat pauzu pro fotografy ;D Bohužel v závěru sekce trochu podcenil nájezd do branky umístěné ve svahu a tak došlo ke zlomení brankové tyče, za což si připsal 20 t.b. Další do sekce vyrazil Otaznik. Stále velmi zklamaný ze své předešlé sekce zde předvedl opět jízdu jemu vlastní, tedy bezchybnou a tak jako Michal Moučka, jen díky jedné změně směru jízdy si připsal 3 t.b. Čtvrtý se do sekce pustil Peter. Bohužel díky velmi malému rozvoru svého vozu i zde předvedl při jednom sjezdu boudu. Tentokráte však přes předek svého vozu a tak musel své učinkování ukončit s 240 t.b. Předposlední se na trať vydal JardaL. Konečně přišla na řadu sekce srovnatelná dle něj s realitou. Během jízdy si diváci i ostatní soutěžící mohly vychutnat pohled na jeho vozidlo, protože oproti Bejvrovi sekci projel opravdu šnečím tempem. Bohužel ani toto tempo Jardovi nepomohlo a tak sekci projel se ziskem 26 t.b. Poslední tratí projel sám autor. Bohužel i on trochu doplatil na ukvapenost a tak sekci projel se ziskem 26 t.b.

4) V minulém prvním závodě KTT byla čtvrtá sekce tou poslední. Tentokrát se závodníci dostali však jen do druhé poloviny soutěžního klání. Čtvrtá sekce připadla na Bejvera, který si opět připravil velmi zajímavou trať. Tentokrát se jeho trať skládala z různě poskladané lepenky, díky níž vytvořil velmi členitý a náročný terén.

První se do sekce vydal sám autor a jak se dalo očekávat, tak předvedl absolutně bezchybnou a klidnou jízdu. Bejver tedy svojí sekci prolétl bez jakékoliv chyby a tak mu byla připsána první nula druhého soutěžního dne. Druhý na trať varazil Otaznik. Po průjezdu prvním úsekem přišel na řadu první sjezd. Bohužel vozidlo při sjezdu si vybralo poslední výstupek, ze kterého se už Otaznikovi nepodařilo vymanit a tak musel své učinkování předčasně ukončit se ziskem 346 t.b. Jako třetí se na trať vydal kroutící se speciál Petera. Bohužel trať opět obsahovala velmi náročný sjezd a tak bylo jen otázkou času kdy Peter udělá zase další boudu. Diváci se jí opravdu opět dočkali. Avšak díky délce vozu Peter projel o jedno brankové pole více než Otaznik a tak i s následnou boudou si připsal "jen" 240 t.b. Další na trať vyrazil JardaL. Bohužel terén ukázal své záludnosti a tak své učinkování musel předčasně ukončit již na druhé brance a tak si připsal 425 t.b. Předposlední se na sekci vydal Ass, ale bohužel své učinkování v této sekci musel zakončit na stejném místě jako JardaL a tak jen díky menšímu počtu dotyků branek si připsal 418 t.b. Poslední se do této sekce podíval Michal Moučka. Ani Michal se nedostal za třetí pár branek. Pro diváky však své zápolení ukončil opravdu efektně. Při snaze se vymanit ze spár této opět náročné sekce začaly z jeho vozu postupně odpadávat díly až posledním, který definitivně zápolení ukončil byla celá řídící tyč. Moučka tedy sekci opustil se ziskem 340 t.b.

5) Předposlední sekce byla Michala Moučky. Bylo vidět, že vzešla z jeho minulé, avšak doznala spousty změn - bohužel pro soutěžící k horšímu. Sekce začínala průjezdem přes dva hrby. Poté následoval průjezd skrz branku umístěnou v opravdu prudkém svahu a sekce končila průjezdem opět přes nemalý hrbol.

První se do sekce pustil Otaznik. Bohužel z minulých sekcí jeho vozidlo utržilo mnoho ran a tak musel sekci absolvovat jen s náhonem na 3 kola. Po urputném boji však sekci zdolal a tak si mohl připsat "jen" 66 t.b. Druhý se do sekce pustil Peter. Bohužel byl jsi velmi vědom svého problému a tak aby nepřišla na řadu 4 budka musel nasadit jinou taktitku. Taktika se mu vyplatila a tak absolvoval jen několik vybraných branek a celkově si připsal třetí umístění se 296 t.b. Třetí se na sekci vypravil JardaL. Bohužel jeho vozidlo si ani zde neporadilo s žádnou brankou a tak si připsal 513 t.b. Další se na trať vydal Ass. Jeho vozidlo však mělo podobné problémy jako JardyL a tak i zde musel závod předčasně ukončit a jen díky menšímu počtu kontaktů s brankami si připsal 506 t.b. Předposlední se do sekce podíval její autor. Bohužel nejspíš přecenil schopnosti svého vozu a tak nakonec musel ustoupit třem brankovým polím k nimž přidal další kontakty s brankami a tak si nakonec připsal 318 t.b. Poslední se na trať vydal Bejver. Krom Otaznika byl druhý, který projel všemi nástrahamy této předposlední sekce a tak jen díky pár kontaktům s brankami a několik změn směr u jízdy si připsal 72 t.b.

6) Poslední sekcí, která na závodníky čekala byla sekce JardyL. Jednalo se o poměrně snadný terén vymodelovaný z polystyrenu.

Tato sekce podle předpokladů speciálům závodníkům z prvního kola KTT nedělala sebemenší problém a tak ji absolvovali většinou s čistým kontem t.b. Jen Peter si připsal pár bodů (12) za nutnou korekci dráhy. Problémy se zde však nevyhly nováčkům. Ass bohužel kvůli defektu zatáčení si musel připsat 328 t.b. a JardaL 286 t.b.

Po odjetí všech šesti sekcí si mohli konečně závodní vozy i jednotliví soutěžící opravdu oddychnout. Druhý soutěžní den byl skutečně velmi náročný a namáhavý. Doufám, že závody zaujaly nováčky, a že na ně nezanevřou i když tentokrát neuspěli. Věřím, že účasti nelitují a že naopak získané zkušenosti jim pomohou se na další závod připravit lépe. Tímto bych chtěl poděkovat a pogratulovat zároveň nováčkovi Assovi, který se statečně probíjel nástrahamy až k samotnému závěru. Nezapomínejte, že stále není vůbec nic rozhodnuto a že se stále každý může stát mistrem KTT.

Takový byl tedy průběh již druhého závodu 1. Mistrovství KTT a celkové výsledky a body do celkového hodnocení jezdců jsou následující:









Jezdec
t.b.
body
celkem bodů v KTT
Bejver
620
10
18
Otaznik
912
8
18
Peter
1386
6
12
Michal Moučka
1438
4
8
JardaL
2324
3
3
Ass
2364
2
2

Poslední cenou je vyhlášení budkaře závodu. Díky celkem třem budkám, které ve druhém soutěžním dnu předvedl si tentokrát tento titul právem odnáší Peter.
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

peter

A ještě pár obrázků strojů ...
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Petrjr

Další fotky z 10. hospody a 2. závodu 1. Mistrovství Kostky Truck Trial k vidění zde.

Peter: Moc pěkná reportáž. Přečetl jsem ji jedním dechem, přestože jsem závod viděl na vlastní oči.

peter

Citace od: Petrjr kdy 28.01.2007, 14:38:48
Další fotky z 10. hospody a 2. závodu 1. Mistrovství Kostky Truck Trial k vidění zde.
:o no, tak tomu říkám fotodokumentace ...

Citace od: Petrjr kdy 28.01.2007, 14:38:48
Peter: Moc pěkná reportáž. Přečetl jsem ji jedním dechem, přestože jsem závod viděl na vlastní oči.
To jsem rád, také jsem se pěkně zapotil abych to tak nějak stihl všechno popsat ;D
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Petrjr

#81
Citace od: peter kdy 28.01.2007, 14:40:52
:o no, tak tomu říkám fotodokumentace ...
Moc se neraduj. Přestože jsem byl (minimálně Michalem) hned na začátku upozorněn, že je to jakési zašumělé, tak jsem od boku vyrazil odpověď že to je jen na displeji, že fotky jsou ok. Nooo  nebylo :-[ . Ten display mě měl trknout (beru si varování pro příště k srdci), že světla je fakt málo. Takže automatika přepnula na ISO 400 (přestože jsem fotil i s bleskem) a originál fotky mají pěkně velký šum. Webové zmenšeniny jsou v pohodě, tam se kvalita tak nebere. Ale bojím bojím, kvalitních k vytištění jich moc není.

TomasT

Citace od: bejver kdy 10.12.2006, 17:01:29
Kola: Předpokládané pravidlo – čím větší tím lepší -  se patrně potvrdilo, přesto myslím, že kola s průměrem 6-7 cm bohatě stačí (záleží na rozloze zavěšení) . Vřele doporučuji se nenechat zlákat velikostí velmi rozšířených kol např. ze setu 8865. Guma používaná u starších kol zdaleka nedosahuje takové přilnavosti jako nová měkčí směs. (připouštím, že v praxi přímé porovnání nemám.)

Jak by se hodila kola z tohodle setu? (až bude)  :)


Mellory

Lol? S tím bys moc nepochodil, pokud jsou celoplastová.
Nothing is true. Everything is permitted.

corelxt

Citace od: TomasT kdy 02.02.2007, 14:03:11
Jak by se hodila kola z tohodle setu? (až bude)  :)

nehodila vubec.. velkej polomer -> velky kroutici moment -> spousta urvanejch dilu..
lego je p[lastova hracka... neni to mekur ;)

Mellory

Citace od: corelxt kdy 02.02.2007, 14:28:01lego je p[lastova hracka... neni to mekur

Toho jsem si vědom, ale mohla by být i z gumy. ;)
Nothing is true. Everything is permitted.

corelxt

Citace od: Mellory kdy 02.02.2007, 15:50:51
Citace od: corelxt kdy 02.02.2007, 14:28:01lego je p[lastova hracka... neni to mekur

Toho jsem si vědom, ale mohla by být i z gumy. ;)

nejde o povrch, jde o velikost..
aby si prenesl pozadovany vykon, musel bys aplikovat redukcni prevodovku, diky ktery ti vzroste kroutici moment na ose kola...

jednoduse receno.. maj moc velkej prumer.. ;)

otaznik

Nemyslím si, že jejich velikost by mohla být problémem. Můžou se otáčet pomalu a tak bude potřebná síla na rozjezd stejná jako u menších kol, které se ale musí točit rychleji, ne?
Já je určitě nepoužiju, protože se k trialovému autu nehodí.  :P

ass

Tak poslušně hlásím, že jsem postavil truck  ;D Chtěl bych se tedy už předběžně přihlásit do 3. závodu.

Jinak jak jste na tom vy?

peter

A je to pomalu tady! Počítadlo na webu KTT nemilosrdně odpočítává ještě volný čas pro poslední přípravu soutěžních vozidel. Je vidět, že o KTT je stále větší zájem a k dnešnímu dni je již příhlášeno celkem 7 soutěžících. K posledním přihlášeným patří Otaznik, ale především úplně nový soutěžící Laďa, který není z tohoto fóra. Na minulém závodě byl jako divák, ale tentokrát se postaví na druhou stranu barikády a též se zapojí do bojů o pohár.

Na závěr ještě naposledy upozorňuji na dodržení všech pravidel a to nejen již několikrát zmíněných bodů 1.5 a 4. Salonek je zamluven od 11:00, jelikož jsem trochu očekával, že účast bude opět hojná ne-li větší, což se i potvrdilo. Proto žádám všechny soutěžící, aby se do salonku dostavili nejpozději do 11:30 z důvodu oběda a následných před závodních kontrol, rozlosování pořadí a sekcí. Též prosím všechny soutěžící opět o vyplnění papíru se stručnou charakteristikou a technickými parametry Vašeho vozu.

Myslím si, že sobotní závod bude opravdu velmi náročný a pro diváky opravdu zajímavý díky velkému počtu soutěžících a pestrosti vozidel i sekcí.

Přihlášeni:

  • Ass
  • Peter
  • Bejver
  • Michal Moučka
  • JardaL
  • Laďa
  • Otaznik
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.