BRICKSCZ

Založil berkshrund, 04.01.2016, 07:19:26

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

berkshrund

Citace od: over86c kdy 04.01.2016, 12:23:12
Visí mi u tohoto prodejce ještě jedna nezaplacená objednávka za 200 Kč. Jak je možné objednávku stornovat?

V sekci Problem vyplníš ID objednávky a zadáš Order Cancel Request.

over86c

Díky za radu.

over86c

Ozval se mi prodejce, že objednávku dnes odeslal, ale číslo zásilky mi může zaslat až zítra večer...
Otázka, zda je to jen výkřik do tmy, neboť v jiném mailu se mi snažil podstrčit číslo zásilky, které bylo směřováno do ciziny a o den dříve, než má objednávka vůbec vznikla...

Futurion

Další zdržování. Nic víc.

korca

Přesně tak. Dejte mu termín, do kdy pošle zboží nebo vrátí peníze a pokud ne, tak se všemi e-maily  na flashce na jakékoliv oddělení PČR a podat oznámení. Pokud vás bude více, tak si vás spojí. Jak psal berkshrund a Jukuruku-Kuba, netřeba se nechat oje.ávat. Policajti jsou při těchto podání většinou příjemní - opravdu (poprvé jsem zažil, kdy mi příslušník řekl, že je tu kvůli mně a že je dobře, že jsem přišel ;))

8868

Já jsem u něj nakupoval celkem pětkrát a všechno bylo OK. Jednou jsem čekal docela dlouho než to přišlo, ale nakonec to přišlo. Psal, že toho má hodně a nestíhá. Myslím, že to tak bude i teď, že nestíhá. Věřím, že se to vyřeší.

Kuba

Citace od: 8868 kdy 04.01.2016, 23:20:46
Já jsem u něj nakupoval celkem pětkrát a všechno bylo OK. Jednou jsem čekal docela dlouho než to přišlo, ale nakonec to přišlo. Psal, že toho má hodně a nestíhá. Myslím, že to tak bude i teď, že nestíhá. Věřím, že se to vyřeší.

Ono, kdyby napsal, že nestíhá např. z důvodu vánoc, zamknul obchod, než vyřídí objednávky se kterými je ve skluzu a dohodnul se s námi na rozumnem termínu doručení, tak by to bylo OK (i když by mě to taky štvalo, že na to čekám dlouho, ale alespoň by to od něj bylo férové). Rozhodně by to bylo lepší, než že děla tři týdny mrtvého brouka, lže nám, kdy každému píše jinou výmluvu (a to některým až po opakovaných urgencích po několika týdnech) a vesele si při tom rozesílá další faktury, které určitě taky nebude stíhat, když nemá vyřešené předchozí závazky.

No vypadá to, že se hly ledy, tedy možná. Napsal, že balík včera odeslal, ale číslo zásilky nedal. Nejdřív prý dnes večer. Takže opět si o tom můžu myslet svoje, např., že nám opět lže a balíky bude odesílat nejdříve dnes odpoledne. No uvidíme, kdy to přijde.

Příště si velice rozmyslím, jestli budu ještě někdy nakupovat u BRICKCZ

over86c

Prodejce mi zaslal zaplacenou částku zpět, dnes dorazila na účet. Současně prý také odeslal zásilku. V případě, že zásilka přijde a bude kompletní, nemám problém mu částku převést zpět na jeho účet.
Přeji hodně štěstí, aby také u Vás dopadlo vše dobře.

Anatyt

...a už ste ho tu išli ukrižovať. Nakoniec všetko dobre dopadne.

berkshrund

Citace od: Anatyt kdy 05.01.2016, 12:31:03
...a už ste ho tu išli ukrižovať. Nakoniec všetko dobre dopadne.

Nemyslím, podle mě se problém řešil věcně a střízlivě.

I mně před chvílí přišly peníze zpět. To je pro nás samozřejmě dobrá zpráva. Ke spokojenosti však chybí, aby přišlo i objednané lego.

Pokud se ukáže, že prodejce není podvodník, budu rád. Bohužel to však nic nemění na tom, jak špatně celou záležitost (ne)řešil a že si za to celé bohužel může sám svou nečinností a absencí komunikace. Stačilo v prosinci poslat jeden mail...

Anatyt

Možno nemohol mail poslať. Písali ste, že mal autonehodu - ktovie ako vážnu. Má vyše 220 feedbackov a len 4 negatívne, aj to prevažne z Čiech. To neznie nedôveryhodne. Nikdy neviete ake problémy predajca môže mať a či má možnosť ísť na net.

berkshrund

Citace od: Anatyt kdy 05.01.2016, 12:44:47
Možno nemohol mail poslať. Písali ste, že mal autonehodu - ktovie ako vážnu. Má vyše 220 feedbackov a len 4 negatívne, aj to prevažne z Čiech. To neznie nedôveryhodne. Nikdy neviete ake problémy predajca môže mať a či má možnosť ísť na net.

Tak si pozorněji přečti, co se psalo dříve. Že zatímco jednomu se neozval, s jiným komunikoval. Jednomu řekl, že boural, druhý se dozvěděl, že nefungoval internet atd. To prostě není důvěryhodná a konzistentní reakce na problém.

Anatyt

Stále platí, že na to mohol mať pádny dôvod. A ten nepoznáme. Každopádne feedbacky z neho robia skôr dôveryhodného predajcu, ako nedôveryhodného.

Kuba

#43
Citace od: Anatyt kdy 05.01.2016, 12:51:46
Stále platí, že na to mohol mať pádny dôvod. A ten nepoznáme. Každopádne feedbacky z neho robia skôr dôveryhodného predajcu, ako nedôveryhodného.

Pokud měl problémy, měl uzamknout obchod a u už přijatých objednávek alespoň lidem napsat, že se vše zdrží a nedělat z lidi blbce. Nemám mu problém dát stále taky positive s poznámkou, že jeho dodací lhůta v rámci ČR je měsíc  >:D , ale chci už sakra to objednané zboží doma a nečíst jen další jeho sliby/lži.


Futurion

Ten pádný důvod mohl rovnou napsat a komunikovat se zákazníky jako rozumný člověk. Když si vymýšlí a zdržuje, tak prostě důvěryhodný není ani kdyby se v tom autě vyboural 3x za odpoledne.

berkshrund

Tak kdo z Vás už dostal lego nebo se mu prodejce alespoň ozval? Mně i po urgencích ani jedno...

Kuba

Citace od: berkshrund kdy 09.01.2016, 23:48:17
Tak kdo z Vás už dostal lego nebo se mu prodejce alespoň ozval? Mně i po urgencích ani jedno...

Mi už Lego přišlo. Neměl jsem velkou objednávku, pár kusů části minifigů a asi 4 loty kostek. Takže objednávka, na kterou potřeboval skoro měsíc  >:D
U tebe, podle částy co jsi psal na začátku vlákna, předpokládám tak 3-3,5měsíční dodací lhůtu  >:D

over86c

Objednávka již přišla. Nejprve jsem udělil NSS, poté přišly peníze a den poté přišla i zásilka. Peníze jsem tedy prodejci vrátil.
U mne se jednalo o objednávku za 800 Kč.

berkshrund

Tak i mně konečně přišly objednané díly.

Co s vláknem - smazat nebo nechat jako memento?

otaznik

Rozhodně nechat, může se stát obdobná situace jinde.

bart_nj

Znova to tu aktivuji.
Na objednávku jsem si musel počkat trochu déle, ale přišla.
Bohužel je nekompletní a prodejce zatím vůbec nekomunikuje.

april.lix

    ...nakupoval jsem v tomto obchodě dvakrát (dokonce před Vánocemi)
a vše proběhlo v pohodě- lego jsem měl doma asi do týdne.

skywalker007

Já jsem nakoupil po vánocích a objednávka dorazila za týden od platby. Vše bylo v pořádku.

sohibil

Ako je to momentálne s týmto obchodom. Objavil som ho cez web bricklink.com. Chcem si kúpiť nejaké technic diely ale na českej stránke vôbec nie sú v ponuke diely, ktoré sú na bricklink.com. Myslíte si že má zmysel si objednávať nejaký tovar?
Nečakajte odo mňa chválu, z toho je len stagnácia.
Čakajte dotazy na techniku stavby a kritiku. Jedine to posúva vpred.

zdenek.f

V posledních třech měsících jsem u BRICKSCZ nakupoval několikrát. Odeslání během dvou tří pracovních dnů po zaplacení. Jednou chyběla kostička (resp. přišla jiná, než měla), reklamoval jsem, do týdne přišla správná + tři jakési ozdobné jako omluva.

sohibil

Objednávali ste nejaké technic diely? Pretože ako som písal, na cz stránke nijaké neponúkajú ale cez web bricklink.com áno. viz https://www.bricklink.com/store/home.page?p=BRICKSCZ#/shop?o={"itemType":"P","catID":"136"} Preto ma zaujíma, či mi prídu veci, ktoré si neobjednám priamo cez ich web.
Nečakajte odo mňa chválu, z toho je len stagnácia.
Čakajte dotazy na techniku stavby a kritiku. Jedine to posúva vpred.

Pool

Citace od: sohibil kdy 29.06.2016, 16:15:35
Objednávali ste nejaké technic diely? Pretože ako som písal, na cz stránke nijaké neponúkajú ale cez web bricklink.com áno. viz https://www.bricklink.com/store/home.page?p=BRICKSCZ#/shop?o={"itemType":"P","catID":"136"} Preto ma zaujíma, či mi prídu veci, ktoré si neobjednám priamo cez ich web.

Zkušenosti sice nemám, ale podle mě je logické, že dílky co nabízí na BL nemá na eshopu. Pokud by je nabízel na obou místech, tak by je najednou mohl někdo koupit tam i tam a měl by velký problém >:D Takže nabízet je na obou najednou, by vůči nám kupujícím asi dobré nebylo ;)

cembry

Dovolim si prispet k tematu. 1.12.2016 jsem u tohoto prodejce udelal objednavku, obratem po obdrzeni invoice zaplatil a cekal. Nejakou dobu se nic vubec nedelo, po upomince se prodejce ozval, ze balik odesle 13.12.2016 navecer, ze driv to proste nestihne. Balik dorazil 29.12.2016, datum odeslani bylo 28.12.2016, v zasilce chybela cast objednanych dilu. Obratem jsem toto reklamoval a 1.1.2017 mi prodejce nabidl vraceni prislusne castky penez, nebot zjistil ze prislusne dily nema diky chybe v evidenci skladem. S timto resenim jsem 2.1.2017 souhlasil a opet cekal... Protoze se nic nedelo, tak jsem 10.1.2017 prodejci napsal, ze se mi toto protahovani cele akce nelibi a pokud nevrati penize do konce tydne, budu nucen dat negativni komentar. Zareagoval temer okamzite s tim, ze chape ze je to spatne a ze se omlouva a penize ihned posila. Mame 16.1.2017, penize nedorazily, dal jsem NSS na bricklinku a jsem zvedavej na dalsi vyvoj...

Pockal bych asi na nejaky deni ohledne toho NSS a pak bud negativni koment a nebo v pripade velmi rychleho reseni mozna neutral.

MLT

Citace od: cembry kdy 16.01.2017, 08:46:18

Pockal bych asi na nejaky deni ohledne toho NSS a pak bud negativni koment a nebo v pripade velmi rychleho reseni mozna neutral.

Bych dal negativ ihned, pak ho můžeš změnit, když se to dořeší.
Z vlastní zkušenosti vím, že po udělení negativu každý prodejce reaguje obratem.

cembry

Zatim jsem napsal NSS a chtel to zacit resit touhle cestou. Prodejce se okamzite (vzhledem k predchozim intervalum komunikace lze dve hodiny povazovat za okamzite) ozval a napsal, ze je to jeho hloupost, ze to neresil a ze posila penize ihned. Pak se ozval jeste beznou zpravou ze odesila penize a ze si myslel, ze to uz odeslal. V obou zpravach uvedl castku kterou posila a kazda byla jina. Pockam az dorazi penize a pak stahnu NSS a dam comment.