(vlastné) Národné múzeum

Založil edward193, 29.12.2006, 15:52:16

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

edward193

Národné múzeum v Prahe je stavba asi každému notoricky známa, takže ani nemá zmysel uvádzať tu odkaz na originál (www.nm.cz).
Na túto stavbu som sa pripravoval už dlhšie, dokonca 2x som to už mal postavené, ale to bolo ešte v dobe, keď som nevlastnil toľko kociek ani digitálny fotoaparát. Takto vyzeral prvy pokus. Druhý pokus bol lepší, obsahoval aj provizórnu stanicu metra Muzeum, ktorá sa nachádzala o poličku nižšie.
No a teraz k tretiemu súčasnému modelu. Prípravy trvali asi rok. Medzitým som stihol 2x navštíviť Legoland a kúpiť dostatok kociek. Kreslil som si podrobné plány, počítal rozmery... A keďže študujem v Prahe a všetko Lego sa nachádza doma, ideálny čas na stavanie boli práve Vianoce. A našťastie som to stihol (aj pri predvianočnom zhone a povianočných návštevách). Stavba rástla ako z vody... Mojim cieľom bolo, aby budova múzea bola funkčná aj zvnútra - pre expozície a iné zariadenie.