(vlastní) Tatra 8×8

Založil HD, 09.05.2015, 21:18:56

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

HD

Tak,
po mnohých slibech a přísahách jsem se dokopal k sestříhání svého prvního zasněženého videa - jak je teď na jaře aktuální mě až děsí...  ;D




VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=BCU1g21RewM&feature=youtu.be

VÍCE FOTEK: https://flic.kr/s/aHsk9qvF1P

Truck je poháněn dvěma XL motory (z toho jeden opravovaný (překroucený drát v okolí vstupu do plastového krytu), řízený jedním M motorem, energii toto monstrum ždímalo z jednoho Li-Po BB.





Podvozek je složen ze čtyř 5×7 rámů - klecí, ve kterých se otáčejí kolem hlavní hnací osy (to není vůbec dobré...) polonápravy, přičemž přední a zadní (4p, 4z) nebyly spojeny, a tak se původní záměr postavit osmikolku, která by splňovala pravidla LTTT pro pomyslnou kategorii S3 (vycházející z kategorie S2) rozplynul jako dým... (jedním z pozůstatků tohoto snažení je naviják na předním nárazníku)

Jo, na konec, jen mě napadlo, což se takhle někdy v létě, nebo na podzim domluvit a hodit jedno tréninkové mezikolo LTTT? (třeba s osikolkami?  ;D)
Pokud Vás zajímá přehled mojí tvorby, následujte link na rozcestník:
https://linktr.ee/horcikdesigns

allrad

Jedním slovem krása, jak funkčně tak dizajnově, nejni co dodat ;)

HD

Díky.
Svoje mouchy měla, ale přeci jen jezdila  >:D
Pokud Vás zajímá přehled mojí tvorby, následujte link na rozcestník:
https://linktr.ee/horcikdesigns

Engine

Dobře ty. Vypadá fakt pěkně a dle videa i jede pěkně. Jela jak tank přes všechno a ani se nezapotila. Přiznej se, fakt všechno funguje a nic nepřeskakuje?  ;D
A myslím, že 1,9 kg je dobrý na 8x8. To vypadá, že stavíš úsporněji, než dřív.

A nějaký ten zkušební triálek bysme mohli v létě dát. Mám rozpracovanýho prototypa a i kdybych ho ještě nedodělal, tak Ural je ready to go. Ale osmykolu po mě nechtěj, tu bych v životě nedal dohromady.

HD

#4
Díky. Dobře, přiznám se - (kousek lesa... ne, to jsme jinde  ;D) Nic nepřeskakuje, ale řízení bylo bývalo mohlo jít trošku lehčeji, ale jak jsem psal už kdesi na "flickéru", tlumiče opřené o rozvodný hřídel řízení, původce tohoto problému, zvýšeným třením zčásti zabraňují pohybu v rámci vůlí v převodech druhé řízené nápravy.
Co se váhy týče, tady jsem použil XLka a tak tam není pořeba tolik převodů jako na 148 (navíc ta měla ještě zatížené pneumatiky vycpávkami z menších City pneumatik proti prokluzu - jen kola činila (z celkové váhy cca. 1500g (? pokud mi paměť ještě slouží)) kolem 400g. Tady jsou pneumatiky nevytahané, a tak jsem tady tuto váhu ušetřil :D)

No, na mezikolo, kdyby bylo, bych asi šel s osmikolkou, tato fiktivní kategorie mě neskutečně láká :D
Pokud Vás zajímá přehled mojí tvorby, následujte link na rozcestník:
https://linktr.ee/horcikdesigns