Pořádná hromada kostek a figurek :-o)

Založil demeno, 31.08.2012, 22:03:03

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

demeno

Zdravím posílám pár fotek s pořádnou kupkou Lega a figurek.
V legu se dá i koupat :-)

Ondra

Dobrej hřbitov, ten technic kombajn na některých fotkách je jak z katastrofického filmu  ;D .

otaznik

Citace od: demeno kdy 31.08.2012, 22:03:03
Zdravím posílám pár fotek s pořádnou kupkou Lega a figurek.
V legu se dá i koupat :-)
Tento způsob skladování LEGA zdá se mi poněkud nešťastným...

Ondra

Já nechci mluvit za demena, ale jak skladovat tolik nejspíš kiloware a asi před roztříděním?Se přiznám že mi to vůbec nevadí a legu to rozhodně neublíží.

otaznik

Citace od: Ondra kdy 31.08.2012, 22:47:29
Já nechci mluvit za demena, ale jak skladovat tolik nejspíš kiloware a asi před roztříděním?Se přiznám že mi to vůbec nevadí a legu to rozhodně neublíží.
Nechat to v těch krabicích, ve kterých to přišlo, tohle je hrozně nepraktické. Ale to je jedno, tohle vytřídit a pak případně prodat bude na dost dlouho.

Matošo

nějak moc nechápu smysl těch tvých posledních dvou vláken...

otaznik

Citace od: Matošo kdy 31.08.2012, 22:49:35
nějak moc nechápu smysl těch tvých posledních dvou vláken...
Ukázat co mám já a vy ne?

Matošo

tak jestli jde o to, co mám na krámě, tak sem taky pár fotek můžu hodit, ale těžko tím někoho ohromím, že...  :P

Matošo

to je právě otázka - je to tvoje Lego, nebo Lego z tvýho krámu ??

páč to neni totéž...

otaznik

Citace od: demeno kdy 31.08.2012, 23:14:58
Jak by jsi ho skladoval ty? :-)
1. Nikdy bych nenakoupil takové množství najednou.
2. Kdyby ano, nechal bych to v krabicích a postupně třídil.

otaznik

#10
Citace od: demeno kdy 31.08.2012, 23:19:10
Nějací lidé se fotí u krabice s legem :-o)  já sem nafotil zas svoje lego :-)

Já v tom právě vidím určitý rozdíl. Na jedné straně je dlouhé shánění ( i několik let) vysněných setů v požadovaném stavu, na straně druhé pak víkend na ebayi, kdy přihodím na všechny KW a pak je vysypu na hromadu.

otaznik

Citace od: demeno kdy 31.08.2012, 23:31:52
Je vidět že jsi nikdy lego netřídil, takto to mam vyzkoušené sjedu na hrubo 1400 KG za pár dní a nemusím , pořád vstávat a nosit nové krabice. Jinak nevidím důvod kupovat malé množství?? mám ještě 800 kg na cestě to pak bude ještě lepší kupa:-)  
Nemáš pravdu, KW jsem koupil a třídil několik. Otázkou je, čemu říkáš nahrubo setřídit. Tedy by mě spíše zajímaly fotky, až to bude roztříděné a připravené na pytlíkování objednávek z BL.

Matošo

skoro to vypadá, jako by se tu nikdo jiný prodejem, nákupem a sbíráním Lega nikdy nezabýval... otazník obzvlášť. :)

Colonel32

A budeš zase prodávat kvalitu jako posledně? Případně, pokud bude mít někdo tu drzost reklamovat evidentně okousané díly, tak mu také zakážeš u tebe nakupovat?

Já jen že nám v pondělí jeden člověk přivezl na sraz ukázat, jaké díly si poslal jemu.

peter

No, tak osobně si nedovedu ani představit, jak bych tohle třídil, to je na roky. Já když začínal se svojí sbírkou, tak jsem to dělal přes měsíc a to toho byl jen zlomek.
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Hana129


Colonel32

Citace od: demeno kdy 01.09.2012, 09:53:11
nic rozvádět nebudu, své důvody jsme vepsal. snažil jsi se mít otevřenou objednávku skoro dva měsíce abys dosáhl na slevu 8 % dal jsme ti tu slevu i když jsi limit nedosáhl. Tím pádem jsem ti ušetřil +- 300 kč díky mé vstřícnosti.

A to je argument pro to, aby člověk nesměl reklamovat poškozené díly.

Citace od: demeno kdy 01.09.2012, 09:53:11
Následně jsi mně reklamoval zboží za pár korun a bylo to hrozně důležité a urgentní :-)

Ono to chvíli trvá, než člověk objednávku brobere, zrovna po tobě i přetřídí (i když jsem kupoval díly v násobcích několika stovek kusů, stejně byly v jednom pytli), umeje. Vzhledem k tomu, že já sám jsem navrhl vyrovnání formou kreditu na příští nákup, tak si asi lidé mohou udělat obrázek o tom, jak strašně urgentní to bylo.

Citace od: demeno kdy 01.09.2012, 09:53:11
A ještě po mém komentáři.

Kdybys jako slušný prodejce dával komentář poté, co obdržíš peníze, a ne měsíc po odeslání, tak k této shodě okolností dojít nemuselo. Demeno mi nikdy neuvěří, ale pro ostatní: nemám dost dobře důvod lhát, negativů se po těch letech už zas tak nebojím. Prostě jsem konečně měl hotový seznam reklamovaných dílů, a holt jsem ho odeslal asi o půl dne později, než se pán rozhodl dát komentář.

Jako, počítal jsem, že tam budou poškozené díly. Co mě celkem naštvalo byl batch, ve kterém jsem nekupoval všechno z lotu, ale jen několik kusů, a explicitně jsem žádal, aby mi v tomto případě vybral jen hezké (od každého měl ještě velkou zásobu, takže to šlo). Ne, stejně byla čtvrtina dílů zažloutlá, dva díly úplně jiné a jeden s neodlepitelnou samolepkou. Pro porovnání, když jsem identický požadavek vznesl na TBB, nemusel jsem reklamovat jediný díl.

Cavelon

Odporúčam zmeniť názov témy na "Kopa hnoja". ;D

killco

Citace od: demeno kdy 01.09.2012, 09:53:11
A ještě po mém komentáři.

Ak viem, že predávam kvalitu, tak udelím feedback ihneď po obdržaní platby. Tak by to malo byť v korektnom vzťahu kupújúci - predajca.

Žial dosť shopov sa týmto neriadi. Stalo sa mi to v niekoľkých prípadoch. Všetci čakajú na pozitývny feedback od nákupcu a až následne udelia oni.

Colonel32

Citace od: demeno kdy 03.09.2012, 21:58:15
Collonel

Pokud chceš komolit moji přezdívku, mohu i já tvoji. Líbilo by se ti třeba dementno?

Citace od: demeno kdy 03.09.2012, 21:58:15už tu radši nebudu nic psát :-) jelikož jsem zas dostal nějaké varování :-)

To máš, myslím, za to prznění češtiny, ne za to že někdo nesouhlasí s tvými názory.

Citace od: demeno kdy 03.09.2012, 21:58:15
Mimochodem je zajímavé když jsi tak dobrý obchodník že tomu fettback na bricku moc neodpovídá :-)

1) Feedback, nikoli fetback ani fettback.

2) Ten tvůj je o hodně lepší, že...
http://www.bricklink.com/feedback.asp?fdbType=1&u=legostock

Citace od: demeno kdy 03.09.2012, 21:58:15
killco - fetback nedávám z jediného důvodu - lidé obdrží balík a pak napíší neutrál třeba viz můj - Czech is ok :-) 

Tak tuhle perlu tesat do kamene. Možná kdyby v tom balíku bylo to co čekali, tak by neměli důvod ten neutrál dávat.

otaznik

Citace od: demeno kdy 03.09.2012, 21:58:15
Collonel děkuji, že jsi mně vše vysvětlil, už tu radši nebudu nic psát :-)
Tuto tvou myšlenku zcela podporuji!

Matošo

Jenom dodám, že nadávat a zesměšňovat zákazníky v reakcích na jejich komentáře dělá jenom hlupák a je to cesta do pekel.

Pokoru, kamaráde, pokoru - nikdo "tam venku" si nesedne na prdel jenom proto, že máš hodně lega...

Měch

Ale no ták  :D. Naopak já jsem s tímto BL obchodem velmi spokojen.

Jsem rád, že je u každého neutrálního komentáře vysvětlivka. Aspoň následný kupec bude vědět o co šlo. Že je pár dílků škráblých ? No a co. Při takovém množství bych se divil, kdyby nebyly. Nadávat na neodlepené samolepky ??? nechápu. Jak už jsem psal někde v jiné diskusi, dílek nepovažuji za poškozený dokud má jednu barvu, pasuje na ostatní a neomezuje další stavbu. Prosím o fotku "poškozených" dílů, na setkání jsem je neviděl.

Jediné co bych opravdu rád zlepšil je čeština. To bez debaty a varování si zaslouží. Sám mám problém některé pasáže pochopit.

Pokud si lidi stěžují na balení, snaž se tuto oblast zlepšit. Taky se snaž vylepšit kompletování objednávky. Aby něco chybělo je opravdu hodně špatné. Pokud ovšem sjednáš nějakou formu náhrady škody, je to pro kupce spíš výhoda a měl by mlčet a být rád.

Udělování feedbacku hned po platbě moc nechápu. Osobně bych počkal, až kupec balík zkontroluje a sám pošle hodnocení. Teprve pak bych viděl obchod jako uzavřený.
Fotky
Videa Zlobři nejsou jako DORTY !!!

Colonel32

#23
Citace od: malý Měch kdy 04.09.2012, 00:02:36Nadávat na neodlepené samolepky ??? nechápu.

Řekl jsem neodlepitelné, ne neodlepené. Zásadní rozdíl.

Citace od: malý Měch kdy 04.09.2012, 00:02:36
Udělování feedbacku hned po platbě moc nechápu. Osobně bych počkal, až kupec balík zkontroluje a sám pošle hodnocení. Teprve pak bych viděl obchod jako uzavřený.

Kupující má poslat peníze, prodejce má poslat zboží. Kupující prokazuje jistou dávku důvěry, když nejdříve pošle peníze, a pak teprve čeká, zda mu zboží dorazí. Považuji tedy za logické, aby každý vyplňoval hodnocení poté, co od protistrany obdrží, co obdržet měl. Vyčkávání prodejců vytváří nepříjemné prostředí pro zákazníka, který by na jednu stranu rád zboží reklamoval, nebo upřímně okomentoval transakci, ale bojí se, že bude za svoji drzost potrestán sice lživým, ale nesmazatelným hodnocením. 

Citace od: malý Měch kdy 04.09.2012, 00:02:36
Pokud ovšem sjednáš nějakou formu náhrady škody, je to pro kupce spíš výhoda a měl by mlčet a být rád.

Sjednat náhradu škody je přece povinnost prodejce, žádná výhoda. Navíc, v situaci kdy jdeš koupit konkrétní díl, který se blbě shání, kvůli poštovnému nakoupíš několik dalších, a ten díl kvůli kterému nákup organizuješ přijde žlutý nebo ožraný, tak celkem chápu, že budeš sakra naštvaný i v případě, že ti ten díl prodejce proplatí...

tomas.

Citace od: Colonel32 kdy 04.09.2012, 00:22:27
Citace od: malý Měch kdy 04.09.2012, 00:02:36Nadávat na neodlepené samolepky ??? nechápu.

Řekl jsem neodlepitelné, ne neodlepené. Zásadní rozdíl.


Prosím jsem jen zvědavej - čím se podle vás způsobí, že jsou neodlepitelné?

Citace od: Colonel32 kdy 04.09.2012, 00:22:27
Citace od: malý Měch kdy 04.09.2012, 00:02:36
Udělování feedbacku hned po platbě moc nechápu. Osobně bych počkal, až kupec balík zkontroluje a sám pošle hodnocení. Teprve pak bych viděl obchod jako uzavřený.

Kupující má poslat peníze, prodejce má poslat zboží. Kupující prokazuje jistou dávku důvěry, když nejdříve pošle peníze, a pak teprve čeká, zda mu zboží dorazí. Považuji tedy za logické, aby každý vyplňoval hodnocení poté, co od protistrany obdrží, co obdržet měl. Vyčkávání prodejců vytváří nepříjemné prostředí pro zákazníka, který by na jednu stranu rád zboží reklamoval, nebo upřímně okomentoval transakci, ale bojí se, že bude za svoji drzost potrestán sice lživým, ale nesmazatelným hodnocením. 


Ale tenhle přístup nepočítá s možností, že se zboží ke kupcovi nedostalo (chybou pošty). Hodnocení se podle mě týká celý transakce, a proto by se mělo počkat minimálně do tý doby, než zásilku příjemce převezme (pokud je "track and trace", tak je to jasný), aby se v hodnocení mohlo projevit třeba i to, jak prodejce danou situaci řešil...

Citace od: Colonel32 kdy 04.09.2012, 00:22:27
Citace od: malý Měch kdy 04.09.2012, 00:02:36
Pokud ovšem sjednáš nějakou formu náhrady škody, je to pro kupce spíš výhoda a měl by mlčet a být rád.

Sjednat náhradu škody je přece povinnost prodejce, žádná výhoda. Navíc, v situaci kdy jdeš koupit konkrétní díl, který se blbě shání, kvůli poštovnému nakoupíš několik dalších, a ten díl kvůli kterému nákup organizuješ přijde žlutý nebo ožraný, tak celkem chápu, že budeš sakra naštvaný i v případě, že ti ten díl prodejce proplatí...

Samozřejmě souhlasim s Colonelem - žádná výhoda, naopak.
Často se mi stává, že objednávám pár drobností (konkrétních dílů) a "k tomu teda vezmu i něco dalšího, když už poštovný vyjde nastejno".


Colonel32

Citace od: tomas. kdy 04.09.2012, 00:57:33
Prosím jsem jen zvědavej - čím se podle vás způsobí, že jsou neodlepitelné?

Mizerná kvalita z výroby? Vystavení extrémním podmínkám (dlouhodobě sluteční svit)? Náhoda? Nevím. Ale to, že se samolepka drobí na milióny kousků, místo aby se nechala odlepit najednou, mi vadí. 

Citace od: tomas. kdy 04.09.2012, 00:57:33
Ale tenhle přístup nepočítá s možností, že se zboží ke kupcovi nedostalo (chybou pošty).

Jak to že ne? Prodejce pošle ofocené podací lístky, a kupující čeká, až to pošta najde (a jakmile po zásilce necháte pátrat, tak ji většinou, jako zázrakem, najdou do druhého dne) a dodá, nebo až pošta vrátí peníze (a ty pak prodejce vrátí kupujícímu). A pak udělí kupující komentář, většinou pozitivní, ale pěkně peprný na adresu pošty.

Citace od: tomas. kdy 04.09.2012, 00:57:33
Hodnocení se podle mě týká celý transakce, a proto by se mělo počkat minimálně do tý doby, než zásilku příjemce převezme (pokud je "track and trace", tak je to jasný), aby se v hodnocení mohlo projevit třeba i to, jak prodejce danou situaci řešil...

Prodejce?

Cavelon

Citace od: malý Měch kdy 04.09.2012, 00:02:36
dílek nepovažuji za poškozený dokud má jednu barvu, pasuje na ostatní a neomezuje další stavbu.

Tak to si veľmi nenáročný. Dieliky môžu byť teda aj napr. prevrtané, pekne prestriekané, resp. to ani nemusí byť Lego, ale hocičo, čo pasuje, napr. značkový Sluban. ;D

Ja osobne už od určitej doby po bohatých skúsenostiach z nákupov pravdepodobne z takýchto zdrojov (kopy hnoja) už použité dieliky takmer ani nekupujem. Po takomto zaobchádzaní to je už iba kus plastu, ale nie niečo, čo by bolo hodné peňazí. Len vďaka nízkym nárokom kupujúcich sa potom takýto "odborní" predajcovia môžu tešiť z dobre zarobených peňazí, keď vidia, že bez problémov predajú aj h*vn*. Bol som svedkom prípadov, keď na Aukre bolo besne pribíjané v poslednej minúte na takéto položky a následne tieto boli vydražené za vyššie ceny, než nové dieliky na BL. ;D

TUKE

#27
Nie som tu na fóre dlho a tak som sa nechcel zapájať ale nedá mi to. Komunikácia s týmto obchodom je veľmi zlá, nie len kvôli už spomínanej zlej gramatike v mailoch ( čo niekedy mám problém sa dovtipiť,že o aké slovo išlo) ale hlavne v kvalite. Viem,že je pri každom dieliku uvedený status new/ used a prípadná chyba, ale ohnuté poslať je brutus. A ešte mi prišlo koleso ktoré nechce držať na čiernej osi ( axle ). Čiže ja spokojný nie som  :(

Dodatok: sľúbená náprava v nahradení kolesa alebo vrátenie peňazí.

SpCasPi000

#28
Vrámci férovosti k zákazníkom, aby každý vedel do čoho ide, by si mal tieto fotky zavesiť na BL na Splash aby každý videl z akého zdroja pochádzajú tvoje zásoby čo ponúkaš na predaj (už keď už nie si schopný aspoň gramatiku v češtine i angličtine mať správne - a vidí to celý svet, to si môžeš dať niekomu urobiť nie?).

Měch

Citace od: Cavelon kdy 04.09.2012, 08:25:17
Citace od: malý Měch kdy 04.09.2012, 00:02:36
dílek nepovažuji za poškozený dokud má jednu barvu, pasuje na ostatní a neomezuje další stavbu.

Tak to si veľmi nenáročný. Dieliky môžu byť teda aj napr. prevrtané, pekne prestriekané, resp. to ani nemusí byť Lego, ale hocičo, čo pasuje, napr. značkový Sluban. ;D


Ano jsem nenáročný, to je špatně ? Ano, díly mohou být přestříkané, pokud to není poznat oproti ostatním. Podívej se na mirkovo kolejiště. Samozřejmě nemohou být provrtané (kdo by to dělal ???), ale pokud to není vidět, nevadí. Myslím že se tu bavíme o Legu a já řekl dílek, to už samo o sobě vylučuje jiného výrobce.

Jsem rád že udělal takovou fotku, aspoň můžou všichni závidět a těšit se na nové zásoby v BL. Každý kdo v tomto vláknu použil slova "kupka hnoje" a "demento" si nezaslouží ani pohled a mrzí mě to na vás  :-\
Fotky
Videa Zlobři nejsou jako DORTY !!!