Mesacna zakladna

Založil KLF, 18.12.2005, 22:42:23

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

KLF

Toto je moj pokus o render scenky. Cele som to robil v CADe sam, ale s renderom nie som spokojny ! :( Polohy kamier, nasvietenie... nie je to ono ! :( Aspon som si to vyskusal, ale zistujem, ze kym nebude nejaka utilitka, co umozni VOPRED si GRAFICKY (nie matematickymi suradnicami) nastavit polohy kamier a svetiel (drag & drop) mysou, tak nema vyznam sa nejak so scenami hrat. Je to horor. Navyse moj pocitac zjavne nestiha dost rychlo uz renderovat taketo velke sceny, takze kazda skuska obrazku + vytvorenie finalneho obrazku zabralo strasne vela casu. Nie som spokojny s tym, aj som sa rozhodoval, ci to sem vobec dam, ale tak...  :-\ Jedno ale viem po tomto urcite - scenerie uz nerobim v CADe. Len solo modely. Aspon teda kym niekto nenakodi tu utilitu (co podla mna nemoze byt az taky problem, ale mozno sa mylim - nie som koder).
Terminated.

rdk

#1
Jako takový to je pěkný a určitě to dalo hromadu práce, ale ten render je fakt divnej...

EDIT: Ty close-upy sou lepší. 8)

KLF

#2
pokracovanie
Terminated.

betakaroten

#3
Já teda kvůli úspoře času dělám zkušební rendery nižší kvality a tak nějak zkouším odhadovat při pohledu na půdorys v MLCAD, co všechno se do obrázku vejde, kde to chce nasvítit, co bude vrhat kam stín atd., ale není to vůbec ideální. (posuďte sami: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=144244 )

POV-Ray má funkci "area_light", plošný zdroj světla. Nešlo by to nějak zařídit s tím?

KLF

#4
pokracovanie
Terminated.

KLF

a posledne
Terminated.

KLF

#6
Citace od: betakaroten kdy 18.12.2005, 23:05:43
Já teda kvůli úspoře času dělám zkušební rendery nižší kvality a tak nějak zkouším odhadovat při pohledu na půdorys v MLCAD, co všechno se do obrázku vejde, kde to chce nasvítit, co bude vrhat kam stín atd., ale není to vůbec ideální. (posuďte sami: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=144244 )

POV-Ray má funkci "area_light", plošný zdroj světla. Nešlo by to nějak zařídit s tím?

Ja si tiez najprv vyrenderim maly obrazok v slabom rozliseni a az potom finalny, ale aj tak...
No a area_light v POV-Ray som skusal, ale sa mi to zdalo moc tmave vo finalnom obrazku. ;( Resp. neviem ci som to dobre aktivoval.
V L3PAddon som vypol Lights a v POV som klikol na Insert a potom Light sources a tam area light. Ovsem v kode som uz nic nemenil a nenastavoval. Tak zrejme to nestaci len takto aktivovat, co ?

Terminated.

Rob

Nestačí na odhad toho, jak to bude vypadat nastavení kvality na 0 (jen bounding box)??? Tím se aspoń dozvíte, kde máte kameru a kam se dívá... Mělo by to být podstatně rychlejší.



Rob