Autor Téma: Duplo train 10874  (Přečteno 631 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline conik

  • Trade Count: (0)
  • zelenáč
  • *
  • Příspěvků: 3
Duplo train 10874
« kdy: 28.12.2018, 15:06:13 »
Zdravim pratele,
chtel bych se zeptat, zda-li jste se nekdo nesetkal s tim, ze prestala masinka reagovat na zluty action brick. Na vsechny ostatni reaguje. Na zluty ale nehouka. Pretala houkat po pripojeni k aplikaci na android telefonu. Nyni houka pouze a jen pres aplikaci, kdyz zatahate za "snurku". Je to nejaka chyba software masinky a nebo kde by mohl byt problem?

Diky
Milan

Offline miho

  • Trade Count: (11)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 800
  • Pohlaví: Mužské
    • Rajče
Re:Duplo train 10874
« Odpověď #1 kdy: 28.12.2018, 17:51:38 »
Já mám se stejným typem mašinky zase jiný problém, na rozhraní kolejí LBG a DBG to změnu barvy kolejí vyhodnotí jako modrý action brick a zastaví a natankuje. Někdy to udělá i na DBG přejezdu (nemá pražce) na delší DBG trati. Dělají mi to dva motory ze třech. Souvisí to možná se zatížením a tím sníženým napětím baterií. Protože po odpojení vagonů to nedělá.

Ten problém se žlutým action brick se ti projevuje i s fungl novými bateriemi a bez vagonků?

Offline conik

  • Trade Count: (0)
  • zelenáč
  • *
  • Příspěvků: 3
Re:Duplo train 10874
« Odpověď #2 kdy: 28.12.2018, 19:34:28 »
No nevim jak moc znamena nove baterie. Dostali to pod stromecek kluci a delalo to uz prvni den. Nove baterie Varta. Parkrat, opravdu jen co bych na prstech jedne ruky napocital to zatroubilo a pak uz ne. Nyni bez vagonku stejny scenar. :-[

Offline conik

  • Trade Count: (0)
  • zelenáč
  • *
  • Příspěvků: 3
Re:Duplo train 10874
« Odpověď #3 kdy: 31.12.2018, 10:28:37 »
Citace
Dear xxxxxx,

Thanks for getting in touch with us.

I'm sorry LEGO® DUPLO® train started to having a problem with a sound sensor.

There's no advice how to change the setting but I'll be more than happy to exchange the loco base for you to make sure it works well and your little one has proper experience with the train!

I've already requested it to be send you and should be with you in 7 to 10 working days as it's coming from our warehouse in Denmark.

Could I kindly ask you to send the faulty base back? It would help our quality team to find out what has happened.

I have created return label. You can find it attached to this email. Please print two copies of the return label. Put one inside the parcel, stick the other one on the parcel and take it to the post office. The return label is already prepaid, so you don't have to pay for postage. You can wait for the new one to come first so your little one can play with the train meanwhile.

I hope you and your little one have lots of fun with this train.

Have a lovely Sunday.

Uzasna podpora :-*

Offline Foton

  • Trade Count: (3)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1061
  • Pohlaví: Mužské
Re:Duplo train 10874
« Odpověď #4 kdy: 31.12.2018, 11:46:08 »
Tak to je pecka.
Nám zatím funguje vláček, jen aplikace mi vytuhává na připojení k lokomotivě. Napoprvé to fungovalo bezchybně, ale včera už ani náhodou.
Kdo chce hledá způsoby, kdo nechce hledá důvody.