odkazy na videa LEGO trains

Založil peki, 21.01.2009, 23:11:31

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

peki

Doba a technologie pokročila. proč zůstávat pouze u odkazů na  "statické" obrázky vlaků či kolejiště  ;D. Na youtube jsem našel takové jedno roztomilé. vánoční kolejiště.  Doporučuji, přehrát ve vysoké kvalitě .

Současně bych to použil jako takové řekněme měřítko kvality = dávejte :
- srovnatelné a lepší cizí  ;)
- ta naše domácí, tuzemská jakákoliv  ;)

Jednou za rok pak můžeme udělit figa Oscara za nejlepší umělecký dojem  ;)

Jonas

Jonas - Můj Brickshelf

tadeasb

Je to dobrej nápad určitě zajímavější než fotky (neříkám že fotky jsou špatný ale tohle je prostě lepší, člověk si udělá představu jak vypadá celé kolejiště a okolí)

Shi-So

Parada,
jen mi prijde ,ze ty obcas pary litaj rychlosti TGV... ;D
P.S.:za takovou sbirku vlaku ,by me zena zabila..... :'( >:D

mirek

#4
Dovolím si také na toto místo vyvěsit již dříve zveřejněné video z vánoční výlohy, které je ucelené.
http://cz.youtube.com/watch?v=GaJaK2DqxVg

Peki, výborný nápad.
Hobby, vánoční kolejiště je nepřekonatelné.

hobby

Citace od: Shi-So kdy 22.01.2009, 09:23:46
Parada,
jen mi prijde ,ze ty obcas pary litaj rychlosti TGV... ;D
Shi-So:
když vezmeš v potaz, že některé typy parních lokomotiv dokázaly jezdit 150 - 180 km/h, tak to zase oproti Pendolínu, nebo TGV takovej rozdíl není ;). Důležité je, že hnací soustrojí maká spolehlivě a o to mi šlo.
Mirek:
díky. To video ovšem natočil, sestřihal a ozvučil můj synovec. Já ho akorát umístil na YouTube a nevím proč v mém případě mi nabízí možnost "přehrát ve vysoké/normální kvalitě" a v Tvém případě tuto možnost nikoliv (při koukání je to přeci jen rozdíl). Víte někdo proč? (jinak si to budu muset sám vyhledat a naučit)

Shmade

Citace od: hobby kdy 22.01.2009, 10:23:42
Já ho akorát umístil na YouTube a nevím proč v mém případě mi nabízí možnost "přehrát ve vysoké/normální kvalitě" a v Tvém případě tuto možnost nikoliv (při koukání je to přeci jen rozdíl). Víte někdo proč? (jinak si to budu muset sám vyhledat a naučit)

Narazil jsem na stejný problém s kvalitou, elegantní řešení našel xtepn a to vložit za odkaz na video ještě toto  &fmt=18   - prostě to připojit k odkazu, to přinutí youtube defaultne přehrát video ve vyšší kvalitě. 

mirek

Hobby,
i mně nabízel YOUTUBE možnost vysokou a nízkou kvalitu přehrávání. Pak někde jsem objevil na Youtube instalaci programu pro vyšší kvalitu a nainstaloval do počítače. Teď už se mně PC neptá na tuto volbu.
Snad to bude tím.

Colonel32

Citace od: hobby kdy 22.01.2009, 10:23:42

když vezmeš v potaz, že některé typy parních lokomotiv dokázaly jezdit 150 - 180 km/h, tak to zase oproti Pendolínu, nebo TGV takovej rozdíl není ;).


doplnim nejaka technicka data:

nejrychlejsi parni lokomotivou v byvalem Ceskoslovensku byl Albatros 498.106, ktery dosahl rychlosti 162 km/h
- vice zde: http://cs.wikipedia.org/wiki/Lokomotiva_498.1 , a zde: http://fira.hyperlink.cz/498.htm

Oficialni nejrychlejsi parni lokomotivou sveta je A4 "Mallard", s rychlosti 125 mil/h = 200 km/h (nektere zdroje tvrdi, ze jela dokonce 126 mil/h )
- vice zde: http://en.wikipedia.org/wiki/LNER_Class_A4_4468_Mallard

...a nebo je mozne, ze nejrychlejsi parni lokomotivou sveta byla S1 PRR, ktera pry dosahovala rychlosti az 140 mil/h (225 km/h), bohuzel nikdy neprosla zadnymi oficialnimi testy a uz k nim asi ani nedojde, nebot byla v roce 1949 sesrotovana.
- vice zde: http://en.wikipedia.org/wiki/PRR_S1
- video: (4:26+): http://www.youtube.com/watch?v=E703c-OxADI

hobby

#9
Dík Coloneli. Rád jsem si pročetl/prohlédl všechny odkazy 8).

Peter Mojžišík

Koľajnice z lišty MIK 16x40:

https://www.youtube.com/watch?v=yV3MwVyJJrY&feature=youtu.be

RC ovládanie výhybiek z TxRx AIR SWIMMERS shark, claun (NEMO):

https://www.youtube.com/watch?v=ffrViGC2xas

Peter Mojžišík

Jedna lišta MIK (jej kryt) má 2 m za cenu cca 2 EUR a nahradí 16 rovných koľajníc.
Ale hlavne sa dá použiť na "premostenie" cez dvere miestností či stavbu mostov alebo estakád.
A rozloženie a zloženie koľajiska je oveľa rýchlejšie.
Pomocou kovovej šablóny sa diery vŕtajú rýchlo a presne. Pri stúpaní (klesaní) je dobré tieto
diery z troch strán obrezať a časť s dierami vyklopiť pod požadovaným uhlom nadol, čím bude
zabezpečená kolmosť podporných stĺpikov.

https://www.youtube.com/watch?v=yV3MwVyJJrY&t=3s

peter

Díky za zajímavý nápad. Minimálně do skrytých částí kolejiště by se to mohlo hodit.
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.