Lego koleje ( alternativa)

Založil James, 10.11.2012, 14:48:59

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

James

Ahoj,

Jsem tu nový a chci se jen zeptat, jestli existuje už levnější varianta kolejí pod Lego City.

Díky



PS: Nezlobte se že jsem kvůli tomu založil téma, kdyby to vadilo.
Lego je prostě super.

peki

alternativa výrobce v USA zatím jen rovinky

Modifikací plastových (tzv. RC kolejí) pomocí hliníkového plechu.

pavlik88

Zdravím,

jsem nováček v LEGO vlacích.
Mám set 66405 a mimo to ještě spoustu duplo kolejí a vlaků.
Na rozdíl od duplo kolejí se mi u LEGO City plastových RC kolejí stává, že se rozpojují (stačí trošku zavadit či špatně nasadit mašinu či vagón).
Také mi přijde, že "pacičky" co do sebe zapadají jsou nějaké moc subtilní.
Jaké máte zkušenosti? případně nějaký tip na lepší spojení.
dík Pavel

MiHo

Citace od: pavlik88 kdy 14.07.2014, 17:42:05
případně nějaký tip na lepší spojení.

V místě spojení nacvaknout navrch Plate 2 x 4 ( 3020 ) případně Tile 2 x 4 ( 87079 )

Archaon

Nebo koupit 9V ty jsou v pohode  ;D

pavlik88

Citace od: miho kdy 14.07.2014, 19:03:31
Citace od: pavlik88 kdy 14.07.2014, 17:42:05
případně nějaký tip na lepší spojení.

V místě spojení nacvaknout navrch Plate 2 x 4 ( 3020 ) případně Tile 2 x 4 ( 87079 )

díky. taky mě něco takového napadlo.
jen na fotkách kolejišť na fóru mi přišlo, že žádné další kostky v kolejích nejsou.

MiHo

Citace od: pavlik88 kdy 15.07.2014, 12:57:00
jen na fotkách kolejišť na fóru mi přišlo, že žádné další kostky v kolejích nejsou.

Ano nejsou, protože to drží dostatečně.
Popsané vyztužení používám jen výjimečné, když například na výstavě jsou různě vysoké stoly a je tím ve spoji zlom.

martinlx