Začínám prosím o rady. 42037, 42065

Založil Gizmo_CZ, 24.05.2018, 10:33:21

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Gizmo_CZ

Ahoj všem.

Předně jmenuji se Martin, bydlím v Prostějově a je mi už.. mno hodně... 42let :-)

Lego jako takové miluju od první chvíle, ale nedávné zjištění, že ten "technic" může být i na dl. ovládání mě totálně dostalo... (ano vím že sem asi zaspal :-) ) On za to může můj 7letý syn :-)

Jsem naprostý začátečník v techniku a tak sem koupil první set:

LEGO Technic 42065 RC pásový závoďák

Bohužel jelikož by to bylo mému dítku asi líto, že si tatínek "hraje" a on ne tak sem ten set samozřejmě musel koupit 2x :-) (toho tříletého neřeším ten má lego city setů jako hrom - ale potvůrka pokukuje :-)

Tak že přikládám první co sem složil (bagr složil můj kluk a říká že je to daleko lepší než originál a já mu dávám za pravdu!) a chtěl bych poděkovat uživateli TOMIK za parádní návod na postavení bagru z tohoto setu.
Přidávám foto prvních staveb.



...
Jako další jsem si vzal na mušku set:

Lego Technic 42037 Terénní formule (zakoupený dnes ve výprodeji za 1600kč)

Tento set se mi strašně libí a po tom co jsem viděl o něm na youtube bych ho rád "oživil".

Chtěl bych ho předělat na 4x4.

Zatím mám jen XL motor, IR ovladače, servo a bateribox 2x. 
A teď mé otázky:
1, Nevím zda by byl vhodnější 2x L motor?
2, Co se baterií týče hodlám bateribox předělat na lipol 11V nebo 7,4V - těch 11V ještě zvažuji zda to elektronika vydrží?
3, jaké díly navíc budu potřebovat co v setu chybí? (set ještě nemám v ruce)

Jinak na netu jsme prolez prostudoval  již opravdu hodně návodů rad atd... hledat umím ale rád se přiučím novým věcem.

Předem díky za cenné rady. Martin

papluh

#1
1. L-motor je menší, rýchlejší a slabší ako XL-motor, pokiaľ nehodláš jazdiť terény a podobne tak by mal stačiť.