StarWars - 75035 / Kashyyyk Troopers - Video recenze / unboxing

Založil Richard III, 15.01.2016, 13:36:52

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Richard III

Ahoj :-)
Jsem na tady nováček, relativně nedávna jsem se dozvěděl o tomto fóru a řekl jsem si že se připojím  :)
Mám youtube kanál kde dělám něco jako recenze / unboxingy mých oblíbených hraček a techniky. Lego sbírám od cca 10 let, vždy to pro mě byla jen hračka a až v posledním roce se to stalo pořádné hobby kterému věnuji mnohem více času a ještě více peněz  ;D

Jen rovnou říkám, nejsem ostřílený Lego "profík" jsem spíše nadšenec, ale jakékoliv připomínky jsou vítány (i konstruktivní kritika).
*Ještě připomínka, že na můj kanál koukají převážně děti ve věku 8-17 let, videa jsou tak i zpracována (jsou taková jednoduchá).

A tady už je link k samotnému videu (téma: Star Wars - 75035 / Kashyyyk Troopers)

https://www.youtube.com/watch?v=DVtulxz7iMc

Futurion

Za mě dobrý. Kvalita zvuku i obrazu výborná, to je z poloviny vyhráno :) Recenze jako taková mi přišla zcela ok až na ty stormtroopery, ale to ti už dali sežrat v komentářích pod videem :D (mimochodem od epizody VI jsou to stormtroopeři, protože jsou to lidé, tou dobou už téměř žádní klonoví vojáci neexistují, nejde tedy jen o změnu názvu).

Z používání výrazů jako "figurky" možná někteří zdejší diskutéři dostanou kopřivku a dají to jasně najevo, z toho si nic nedělej  ;)

Richard III

Jop... menší chybka  :P jak jsem říkal, při natáčení jsem si neuvědomil že to je z období války klonů v té době byla armáda pojmenována jinak. Snad to bude do budoucna lepší  ;D

Jinak jak tady figurkám / minifigurkám říkate ? ?

Futurion

#3
Citace od: Richard III kdy 15.01.2016, 14:17:33
Jinak jak tady figurkám / minifigurkám říkate ? ?

Počeštěně minifigs, tedy minifigy a zkráceně figy :)

Aki


builder

Citace od: Futurion kdy 15.01.2016, 14:01:01