Automatická synchronizace obchodů

Založil LordEdgar, 27.03.2017, 00:36:01

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

LordEdgar

Ahoj,
jsem v pátem ročníku na FIT VUT a před několika lety jsem si ve volném čase naprogramoval e-shop s LEGO figurkama. Jelikož jsem od přírody jakožto programátor líný člověk, začal jsem pomalu svůj obchod i synchronizovat s ostatními LEGO markety...

... za tu dobu mám již vytvořeno poměrně dost řádků kódu a napadlo mě, jestli by o ně nebyl zájem i v této komunitě. Vytvořil jsem automatickou synchronizaci (v případě aukcí každotýdenní automatické vystavování, jinak ale hlavně načítání vytvořených objednávek a kontrolu skladových zásob mezi jednotlivými markety po vytvoření objednávky, naskladňování, a...) mezi Bricklinkem, Brickowlem, Aukrem a E-Bayem (pokud by vás napadly i další markety, rád je klidně přidělám).

Bylo by pro někoho užitečné, kdybych vytvořil např. webové rozhraní, ve kterém by se dalo načíst inventář z jedné z těchto databází a poté jej nechat automaticky synchronizovat se zbytkem, spravovat objednávky atd? Co si o tom myslíte?
Díky za názor :)

Miketuk

Ahoj, určitě by byl zájem o synchonizaci Bricklink <-> eBay, Aukro :)

Nápad dobrý, ušetřil by spoustu času.

Hana129

Tak já bych uvítala synchronizaci BL a eshop, nevím jestli by to šlo a nevím jak by to pracovalo.

LordEdgar

Množí se mi soukromé zprávy, takže se ještě pokusím objasnit technickou stránku celého nápadu:

Za předpokladu, že již někde prodáváte, by se stáhla celá databáze vašeho zboží a jedním kliknutím by se vystavila do všech ostatních obchodů (v případě aukcí by se pak vystavovala automaticky, každý týden). V případě objednávky na jakémkoliv z těchto zdrojů by se pak opět automaticky a ihned (tj. do pěti minut) snížila skladová zásoba na všech ostatních obchodech. Zároveň by byla možnost spravovat všechny objednávky z jednoho místa atd...