Problém s KostkyLega.cz

Založil M.erik, 10.10.2016, 11:04:22

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

M.erik

Zdravím všechny příznivce Lega a obracím se na vás s otázkou.

Znáte tento obchod http://www.kostkylega.cz/ ?

Učinil jsem a 23.9. 2016 zaplatil objenávku na kostičky. Do dnešního dne nemám nic, obchod nereaguje na mé výzvy a telefon mi nezvedá.
Dávám mu čas do pátku, pak podávám trestní oznámení na PČR.

papluh

#1
Mal by to byť Matošo http://www.kostky.org/forum/index.php?action=profile;u=3337
ale podľa profilu tu dávnejšie nebol
Ešte má obchod na Bricklinku kde je nejaká aktuálna aktivita http://www.bricklink.com/store/home.page?p=Matoso#/terms
Píše tam, že sa tomu venuje len po víkendoch.
Skúsil by som zároveň správu tu aj na Bricklinku. Ešte tu má aj ICQ 315333573 (to ešte niekto používa ? )

M.erik

Díky.
Zkusil jsem mu poslat ještě zprávu tady na fóru. Ale z mojí zkušenosti je to zbytečné. Již jsem posílal několik mailů, zkoušel jsem i volat, vše naprosto bez reakce.
Chápu, že se může stát cokoliv, ale stejně tak může zvednout telefon, nebo odepsat na mail.

Mr. Cube

Já bych s nějakým TO teda počkal. Třeba se mohlo něco závažnějšího stát, a kvůli tomu nereaguje. Kdo ví. Ještě bych zkusil počkat/kontaktovat dále.

M.erik

Takže jsem nyní s pánem mluvil.... Omluvu jsem přijal a do pátku mám slíbeno dodání objednávky. Takže s napětím budu čekat.

Tom13TT

Nakupoval jsem na Kostky Lega dvakrát, naposledy cca před půl rokem a vše O.K.
Doba dodání byla delší ale vyčkal jsem a vše došlo v pohodě.
Když kupuju z různých CZ obchodů na BL tak tam dodání za 2 až 3 týdny je normální (alespoň tedy z mé zkušenosti.)
Ale je to relativně hrozně dlouhá doba,když ty kostky "potřebuju" nejlépe hned.To asi znáte.  :)
Vyčkal bych a uvidíš.

M.erik

Protože jsem chtěl znát s obchodem vaše zkušenosti, napsal jsem sem. 

To já klidně vyčkám, pokud o tom vím. Na kostičky nespěchám, stavba mi kvůli tomu nestojí...
Ale tady došlo k situaci, kdy jsem dostal mail, že po připsání částky bude zboží odesláno, dál nic. Ani jedna odpověď na dotaz ohledně stavu objednávky. Ono napsat např. nestíhám odešlu za 14 dní, by stačilo.

Nicméně jsem ráno s pánem mluvil a situaci pořešil.

M.erik

S pánem jsme se domluvili, situaci vysvětlili a vyřešili. 

Toto vlákno bych smazal, věřím, že jsem měl jen smůlu...

Robkteryten

Jak jste nakonec pochodily? Já mám u něj menší objednávku, ale za 15 dní nedokázal ani poslat invoice.

kulich007

Mám podobně dlouho zadanou objednávku. Na své hlavní stránce píše, že se tomu věnuje hlavně o víkendech, ty proběhly už dva a žádné info. Budu řešit až po svátkách.

ligocop

Dneska jsem objevil toto skvělé fórum. A hádejte kde jsem na něj narazil ? Na úvodní stránce KostkyLega.cz.
Já sám jsem v roce 2016 nakupoval dílky v tomto eshopu 3x a vždycky zásilky přišly. Myslím, že do 14 dnů po zaplacení obálka s dílky přišla. Platil jsem vždy předem. A navíc jako bonus v každé zásilce přišla průpiska s logem eshopu.   

MLT

Citace od: ligocop kdy 07.01.2017, 18:48:22
Dneska jsem objevil toto skvělé fórum. A hádejte kde jsem na něj narazil ? Na úvodní stránce KostkyLega.cz.
Já sám jsem v roce 2016 nakupoval dílky v tomto eshopu 3x a vždycky zásilky přišly. Myslím, že do 14 dnů po zaplacení obálka s dílky přišla. Platil jsem vždy předem. A navíc jako bonus v každé zásilce přišla průpiska s logem eshopu.


To mi přijde jako "samochvála". Pár minut po registraci narazíš zrovna jen na tento ( 2 týdny starý) příspěvek a obhajuješ ho jako nejlepšího kamaráda  ;)
Žádný jiný příspěvek nenapíšeš, ač jako nováček by jsi tu určitě strávil x hodin a měl co okukovat, psát.... zase po pár minutách zmizíš.

Nu co, jen takové moje "tušení"  ;D

Johny650

Já když si někde něco objednám tak to chci mít do 3dnu. To mi je už houby platný čekat min.14dní když to potřebuji skoro hned.
Max ten jeden víkend a hned po něm 1prac. den odeslat..

ThomasMorta

Citace od: Johny650 kdy 07.01.2017, 22:49:12
Já když si někde něco objednám tak to chci mít do 3dnu.

V 21. století jsou rozhodně k dispozici prostředky, aby to bylo možné, na druhou stranu máš jako zákazní povinnost řídit se obchodními podmínkami a tento konkrétní obchodník v nich píše toto:

(...)v případě dobírky je prodejce povinen objednané zboží předat dopravci do čtyř pracovních dnů od okamžiku uzavření kupní smlouvy. (...) Při platbě předem na účet je prodejce povinen po uhrazení zboží (připsání příslušné částky na účet) objednané zboží předat dopravci do čtyř pracovních dnů. (...) Osobní vyzvednutí je možné po předchozí domluvě na Praze 4 (...)
Dojde-li k uzavření kupní smlouvy v měsíci listopadu nebo prosinci, vyhrazuje si prodejce právo předat objednané zboží dopravci ve lhůtě do 7 pracovních dní.


Pokud učiníš objednávku u tohoto obchodníka, je reálné, že budeš mít objednávku cca za týden, v listopadu a prosinci do čtrnácti dnů. Můžeš brblat, že tak důležitou informaci má prodejce na stránkách zdůraznit, nicméně uvedením v obchodních podmínkách splnil svou zákonnou povinost a ty sis u něj objednal službu v časovém rámci týdne až dvou podle roční doby.
Jsem AFOL a miluju řadu Nexo Knights!
Diskuse o Nexo Knights: NEXO KNIGHTS :: vlastní tvorba, modifikace, sbírky... :: Galerie mojí tvorby (hostováno na Rajce.cz)

ligocop

Takže vážený MLT.  Na fórum jsem narazil dopoledne, když jsem se díval na stránky LegoKostek jestli tam náhodou nepřibyly nové kostky. Pročítal jsem si ho jako neregistrovaný a večer jsem narazil na příspěvek  s problémem nákupu.  Proto jsem se zaregistroval, abych mohl odpovědět a M.erikovi a tím mu říct, jakou mám zkušenost s tímto eshopem a nemusí se obávat, že mu objednávka nedorazí. Od toho fórum asi je, ne.
Takže tolik na vysvětlenou toho " tušení"
Jinak dovolat se tomu pánovi je opravdu velmi těžké.

Robkteryten

Objednávka nakonec dorazila v pořádku. Měsíc od objednání po dodání. Objednával jsem si hlavně návody co neměl nikdo jiný z CZ. Pokud bych nakupoval jen kostky, tak volím jiného prodejce.
Nejvíce mi na celém obchodu vadí komunikace s prodejcem, nedokáže odpovědět na vzkaz v BL ani na email na Kostkylega. Kupující je pak v nejistotě, zda vůbec obchod proběhne.
Pokud sháníte něco co jinde není a nevadí vám čekat... Pro rychlý nákup radši zvolte jiného prodejce.
Jo a propisku jsem v objednávce našel  ;)
Prodejci děkuji za zboží a pro příště poprosím alespoň o nějakou komunikaci.

kulich007

Tak jsem měl dlouho trpělivost s Matosem a jeho obchodem, ale nyní už se musím ozvat a dát info i sem. Udělal jsem objednávku 7.12.. Od té doby jsem nedostal jedinou reakci od prodejce než automatem odeslaná zpráva po objednání. Jelikož jsme oba z Prahy a Matoso nabízel osobní odběr, zvolil jsem tuto možnost. Několikrát jsem zkusil napsat zprávu, kdy se mohu stavit, protože letos už se objednávka změnila na připravenou. Stále ovšem žádná zpráva ohledně odběru. A teď jsem bohužel zjistil, že mi byly kostky odeslány na dobírku, kde zaplatím cca o 150,- Kč více. Přijde vám to normální? Bez jakékoliv komunikace změnit způsob doručení. Kdybych dostal informaci, že nelze udělat osobní odběr, nebyl by problém poslat částku předem na účet. Ale když prodejce vůbec nekomunikuje, je to velký problém. Takto se obchody opravdu dělat nedají. Jsem velmi zklamán Matosovým přístupem.

april.lix

Citace od: kulich007 kdy 19.01.2017, 12:06:02
Tak jsem měl dlouho trpělivost s Matosem a jeho obchodem, ale nyní už se musím ozvat a dát info i sem. Udělal jsem objednávku 7.12.. Od té doby jsem nedostal jedinou reakci od prodejce než automatem odeslaná zpráva po objednání. Jelikož jsme oba z Prahy a Matoso nabízel osobní odběr, zvolil jsem tuto možnost. Několikrát jsem zkusil napsat zprávu, kdy se mohu stavit, protože letos už se objednávka změnila na připravenou. Stále ovšem žádná zpráva ohledně odběru. A teď jsem bohužel zjistil, že mi byly kostky odeslány na dobírku, kde zaplatím cca o 150,- Kč více. Přijde vám to normální? Bez jakékoliv komunikace změnit způsob doručení. Kdybych dostal informaci, že nelze udělat osobní odběr, nebyl by problém poslat částku předem na účet. Ale když prodejce vůbec nekomunikuje, je to velký problém. Takto se obchody opravdu dělat nedají. Jsem velmi zklamán Matosovým přístupem.

...jednoduchý řešení- já bych dobírku nepřevzal. At' si pan Matošo (jestli se nemýlím, s titulem ing.)
trošku podrbe hlavu. Dokonce ani nevím, co Vás tak v jeho BL láká, že tam objednáváte. Já tam párkrát
zabrousil- má tam jen obyčejné díly, které jsou všude jinde a navíc pro mně nepřijatelné ceny!!

kulich007

Komunikace doteď nulová, ale. Posun v objednávce. Objednávka přišla poštou BEZ dobírky. Pravděpodobně nemá Matošo čas na osobní odběr. Proč to ale neuvede v podmínkách obchodu? Kostky přišly absolutně v pořádku, zde naprostá spokojenost. Takže jsem poslal platbu za zásilku převodem + jsem přičetl poštovné, které bylo na obálce, i když na faktuře byla za dopravu 0. Takže nakonec to dobře dopadlo, až na dlouhou dobu řešení a absolutně nulovou komunikaci. Jak už tu někdo psal. Nakupující nemusí mít strach, že by mu objednané kostky nedorazily, ale pokud na ně spěcháte, tak se podívejte jinde. Propiska v zásilce byla ;-)

stomcova

Zdravím, bohužel Matoso svůj obchod na Bricklinku zavřel. Tak snad se mu daří v osobním životě dobře.
Vím, že se mu narodil syn, měnil zaměstnání...
Batman, forever...