Návštěva Lego (Technic) dizajnéra na vernisáži

Založil peki, 07.03.2013, 10:49:14

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

peki

Jan slibil, že nepřijede na zahájení naší akce na Lipně sám, ale pokusí se přijed i s někým od Lego dizajnérů. Mám potvrzeno že tímto dizajnérem bude grohl ;D

Citace od: grohl kdy 16.04.2012, 20:14:14
.........Již dva týdny pracuji jako LEGO Technic Junior Designer v Billundu.............
...........Chtěl bych Vám všem poděkovat, protože nebýt Vaší neustálé podpory, asi bych nebyl každé ráno za stolem, kde teď vymýšlím nové výtvory.

grohl


Co by jste se chtěli od něj dozvědět? Co by vás zajímalo ?

Systematik

Předpokládám, že jde o dotazy k Technicu, nebo mohou být i k jiným tématům?

grohl

Myslím, že se můžete ptát na cokoliv a pokud budu vědět nebo moci, budu se snažit odpovídat.

Ondra

To rad slyšim, ale ja bych se už zeptal a to na otazku kdy vyjde další superauto.Dík za odpověď.

Systematik

Citace od: grohl kdy 07.03.2013, 13:09:28
Myslím, že se můžete ptát na cokoliv a pokud budu vědět nebo moci, budu se snažit odpovídat.
Tak já mám naivně zatím tři šťouravý (systematický ;D) dotazy, chtěl bych vědět:
- proč je číslování setů tak chaotické
- z čeho byly podklady a pozadí k setům do roku 2001 (ideálně kdyby byly ,,fotky o fotkách" - podle vzoru ,,film o filmu")
- co všechno vymysleli do legend k M:Tronům, Blacktronům, Ice Planet, Insectoidům, Ufo... něco je na netu na fotkách amerických verzí krabic, něco na brickpedii, ale musí toho být víc... a taky jestli nejdřív vymysleli ty legendy a pak až sety nebo naopak

Thrawn

Já mám jediný dotaz. Vrátí se Blacktroni? ;D
History is on the move, Captain. Those who cannot keep up will be left behind, to watch from a distance. And those who stand in our way will not watch at all.

Foton

#6
Jen mě tak napadlo, že by možná bylo fajn vystavit všechny modely, které Grohl (když už i přijede) poskládal z jediného setu 8271.