MOC do kolejiště - vlastní i napodobeniny

Založil ejancar, 16.11.2016, 11:05:09

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

ejancar

Ahoj, tak přidám taky jeden kousek z mé sbírky, který už mám déle, ale zdaleka není hotový. Proběhnou ještě nějaké individuální upgrady a určitě menší číselné samolepky.
Jedná se o napodobeninu princezny, ale vím, že je hodně co vylepšovat. Jsem jen amaterský začátečník, kterého to prostě baví, ale klidně do mě :) jsem na kritiku připravený.
Lego = každý den nový model/hračka!

ejancar

Ještě přikládám pro lepší orientaci foto zepředu, kde je také viditelně přichystané místo pro číselnou samolepku
Lego = každý den nový model/hračka!

martindavid

Moc pěkná ,i to barevné provedení .Taky bych postavil elektrickou ale nemám ani pantografi.

ejancar

To Martindavid - děkuji, právě to barevné provedení jsem chtěl nasměrovat tak, aby to vyzařovalo takovou tou " typicky českou "  :)
Jinak, jak píšeš o pantografech, to není žádný problém, dva tě vyjdou ne více jak na pouhou dvacku! Zkus omrknout na bricklink tyto dílky - 2922+44300 +30554b a uvidíš sám, není to problém.
Horší je to s motorky, kolečky, čelními orámovanými skly a podvozky.
Lego = každý den nový model/hračka!

ejancar

Tak mi to nedalo a osedlal jsem mašinku červenými skly ze 3677, myslím, že to je mnohem lepší.
Lego = každý den nový model/hračka!

martindavid

Waau tohle okno přesně tam sedi.Já zatím disponuji kostkami pouze ze stavebnic,ale kostky na stavěni modelů
budu muset postupně řešit aby bylo z čeho stavět.O podvozcích vím že se blbě shání.
Ještě nám postav soupravu (dvojče( lokomotivy.

ejancar

Martindavid - Díky za reakci na čelní skla, ponechám je takto, no dvojče nebude, musí to zvládnout holka sama "se dvěma motorky" :D, věř že prošla zatěžkávající zkouškou a má fakt páru :)
Lego = každý den nový model/hračka!

martindavid

No díval jsem se že máš 2 poháněné podvozky.

sohibil

Citace od: martindavid kdy 17.11.2016, 19:04:22