Vylepšování stavebnic ano nebo ne? Co preferujete?

Založil MartasZLA, 01.01.2019, 22:54:34

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

MartasZLA

Ahoj, pro začátek jsem úplný nováček a lego mě začalo bavit díky tomu že jsem vyzkoušel polybagy z Alberta. Můj první trochu větší set co jsem si koupil je 31079 Surfařská dodávka Sunshine. Mám takovou nováčkovskou otázku jestli si modely upravujete nebo je necháváte tak jak byly navrhnuty výrobcem. Na této dodávce jsem nebyl spokojený se střechou tak jsem si tam přidal anténky a dodělal obdélník z těch placatých dílků které jsem si dokoupil. Také střecha na modelu dobře nedržela byla zkroucená do tvaru U takže buď přední nebo zadní část měla škvíru. Přidal jsem tu kostku se dvěma výstupy i na protější bok auta a už vše drží lépe. Také jsem dodal pár drobností do interiéru jako třeba pánvičku. Zajímá mě tedy jak to vidí ostatní. Nechat původní stavebnici nebo si sem tam něco vylepšit? Vím že mohu model kdykoliv uvést do původního stavu. Předem díky za názor.

STARHAWK

Presne v tom vidim caro a vyhodu lega. Ked s niecim nie som spokojny - mozem to prerobit. Bud len malimi opravami alebo totalne zobrat len koncept danej veci a postavit od zakladu vlastnu verziu. Na inych forach casto prezentuju upgrade, napr UCS Millenium Falcon sa tesi roznym vylepseniam oproti povodnemu dizajnu ktory je uz sam o sebe celkom dobry.

Chairudo

Pokud nejsi purista tak vylepšování není n a škodu, třeba tě to začne bavit tak, že začneš stavět úplně vlastní MOCy  :)
YouTube LEGO videa, Fotky z výstav na Flickr

yoshimaka

Jasně že vylepšovat! Proč? Protože to jde a kreativitě se meze nekladou  >:D. Pokud člověk není výstavkář továrních setů (nejlépe s krabičkou), tak určitě přestavět či doladit k obrazu svému  8). Jiná situace je, pokud na dotvoření použiju nějaký non-lego dílek - tady už bych uvažoval o tom, zda stavím z Lega nebo jsem spíš modelář a tomu podřídím výběr materiálu.
Lust och fägring stor

Jezevec